andrei belcic Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 14/45 e raport de autostrada. La enduro se poarta in jur de 13/52. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 intrebarea mea cea mai mare legat de 13/52 era daca nu cumva roade din bascula!!! Pt ca mi se pare cam multicel spate. Nu zic ca nu e bine dar vreau sa ma asigur. La 13/50 , 51, 52 imi este de ajuns lant de 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Roade bascula daca pinionul de atac e prea mic, nu daca foaia e prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 ahha...deci un 13/50 sau 51 ar fi ok fara a roade din bascula sa inteleg... dar mi-ar ajunge un lant de 120 de zale? ca as cam vrea sa le iau acum incet incet sa le am pt la primavara...sau de ce nu sa le schimb imediat ce le am pe toate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 nu roade. am avut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 multam mult... cand facem si noi o ieseala cu mai multe drz-uri pe coclauri sau vreo padure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 cum adica "roade din bascula" ca nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 La propriu. Dupa ce lantul termina cu patinele, trece la aluminiul basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Ma refeream ca fiind pinionul prea mic si foaia prea mare sa nu atinga in fata la pinion in bascula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Intocmai. Depinde de la model la model dar, in general, cam toate mobrele au o patina pe bascula, la partea care se fixeaza de cadru. Pinionul de atac fiind mai mic, lantul coboara putin si freaca mai tare acea patina. Patina care se va toci mai repede, dupa care urmeaza materialul basculei. Pinionul de la roata fiind mai mare ajuta la ridicarea lantului dar in masura foarte mica. Combinatia cea mai pacatoasa pentru patina/bascula e cu ambele pinioane de dimensiuni minime.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 ideea e ca ma interesa sa trec de la 14/47 la 13/51 sau 13/50...dar fara sa roada din bascula...ms mult... mi-ai confirmat exact ce stiam... ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 eu am avut 13/50 si 13/49 si e ok nu roade din bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) ms mult de tot... urmatorul kit de lant il voi lua 13/50 ca poate o face mai placuta... Editat Noiembrie 26, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Sarbatori Fericite tuturor posesorior de DRZ si nu numai, as avea o nelamurire deoarece recent am cumparat un rezervor plastic de modelul E, sunt curios cum voi reusi sa-l montez pe S, daca a amai facut cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) Sec uite aici ceva depsre ce vrei tu sa faci... http://www.thumpertalk.com/topic/978955-drz-400e-tank-on-a-drz-400s/page__hl__+tank%20+swap?do=findComment&comment=10240293 Dar daca l-ai luat crezand ca e mai usor decat cel stoc de la S , crede-ma ca nu e cu mult mai usor. in schimb busonul de la benzina este P.S. - Fa-ti cont acolo ca o sa ai parte de mult mai mult ajutor decat ai pe aici... eu numai pe acolo stau si intreb. Editat Decembrie 25, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 hai sa va arat ce poate face un drz400s http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/DCP_2784.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/DCP_2772Good4.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/DCP_3105.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/MotoX/DCP_1993.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/MotoX/DCP_1896.jpg Si ghici ce... este modelul S nu E... Pt cei carcotasi si zic ca nu este asa uitati si topicul cu pricina http://www.thumpertalk.com/topic/782480-my-rmz450-crossover-plastic-mods/page__hl__%20freestyle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 E de apreciat cum sare ala cu motorul, totusi suspensiile trebuie intarite sa reziste la aterizare. Oricum dupa ce te obisnuiesti cu masa motorului poti face multe chestii si cu DRZ. Am o intrebare, mi-am luat un rezervor de plastic de E vreau sa-l pun pe S, am vazut cum se monteaza dar nu potriveste culoarea, este galben si vreau sa-l fac negru dar nu prin vopsire cu emaur care s-ar decoji destul de repede. M-am gandit daca cumva nu s-ar putea vopsi cu vopseaza de haine Galus sau vopsea de oua de pasti . Astept sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 hai sa va arat ce poate face un drz400s http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/DCP_2784.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/DCP_2772Good4.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/DCP_3105.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/MotoX/DCP_1993.jpg http://img.photobucket.com/albums/v322/Yostfmx/MotoX/DCP_1896.jpg Si ghici ce... este modelul S nu E... Pt cei carcotasi si zic ca nu este asa uitati si topicul cu pricina http://www.thumpertalk.com/topic/782480-my-rmz450-crossover-plastic-mods/page__hl__%20freestyle Man, fara misto, ai incercat sa vinzi mobra in toate felurile si pe toate site-urile posibile. N-a mers, iar acum ai "devenit" cel mai infocat fan . Las-o jos ca macane. Nu ma apuc sa arunc acum cu noroi in Drz, dar in acelasi timp nici nu ma apuc sa pun poze cu un Sportster Xr cu care un american face Backflip. imi cer scuze celorlalti pentru offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 +1 Gixu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 daca te-ai fi uitat motocicleta nu se mai da pt ca mi-am dat seama de potentialul ei si pt ca vroiam la un mom dat sa imi iau un crfx 450 la o oferta... Hard enduro nu o sa fac niciodata iar pt ce poate si pt cat de simpla e mentenanta nu o mai dau... asa ca DA acum chiar sunt un fan infocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) ia uitati ce mai poate sa faca un dr-z 400 s: www.toughmiles.com - inconjurul lumii io nu mai am drz-u deci nu se pune ca reclama =)) Editat Februarie 11, 2013 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 De asta este Drz un motor foarte apreciat, se descurca pe orice suprafete si merge foarte mult. Al meu e din 2000 deci 13 ani si este inca intr-o forma de top, repede nu mai voi desparti de el. Am sa va arat ce modificari i-am mai adus iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) De asta este Drz un motor foarte apreciat, se descurca pe orice suprafete si merge foarte mult. Al meu e din 2000 deci 13 ani si este inca intr-o forma de top, repede nu mai voi desparti de el. Am sa va arat ce modificari i-am mai adus iarna asta. Sunt multe persoane pe aici care au KTM/ CRF/ WR etc care sunt atasate de motocicleta lor si din punctul lor de vedere a lor e cea mai buna marca si restul sunt nimic pe langa cea a lor. De asta eu in ultimul timp am inceput sa imi petrec timpul pe forumuri de afara unde oamenii detin mai multe marci nu doar una si isi pot da o parerea pertinenta in legatura cu o mobra sau alta. De asta am si zis ca imi pastrez DRZ-ul si ca nu il mai dau , pt ca stiu ce si cum e cu el. Daca ar fi vreodata sa nu mai faca fata, o sa imi iau alta de 250 dar tot nu o dau pe asta pt ca este extraordinara cam din toate punctele de vedere.Chiar daca nu iese prima la liniute, tot poate face ce fac si restul enduroaicelor mai puternice, numai ca un pic mai incet. Sec, am si eu o gramada de modificari la ea si mai am 2 mari si late care tre sa le fac. Dupa astea 2 am terminat cu modificarile Editat Februarie 15, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cam asa arata acum motorul meu, iarna asta a primit rezervor plastic, ulei schimbat in telescoapele fata, aripa fata RMZ 450, kit de lant DID VX2 14-47. Ar mai urma carburatorul care il am cumparat dar mie frica ca daca il montez va consuma mai mult ca acum. Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga si mar mai interesa daca cineva a schimbat uleiul in telescoape ce tip ati folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cam asa arata acum motorul meu, iarna asta a primit rezervor plastic, ulei schimbat in telescoapele fata, aripa fata RMZ 450, kit de lant DID VX2 14-47. Ar mai urma carburatorul care il am cumparat dar mie frica ca daca il montez va consuma mai mult ca acum. Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga si mar mai interesa daca cineva a schimbat uleiul in telescoape ce tip ati folosit? Salutare, Arata bine dar aripa aia de fata la endureala nu prea va face fata... adica risti sa fi plin de noroi din cauza ei. A mea are asa: Protectii motor CRG, Ghidon Pro Taper+adaptoare protaper de la 22 la 28, arcuri furca si amortizor spate pt kg mele, far de klx(2.5kg mai usor decat cel stoc) Scut motor, handguardsuri, sa gripper custom, toba leo vince X3, kit lant DID 14/47(dar vreau sa trec la 13/50 sau 13/51) mansoane DRC, camere kenda super tuff 4.5mm, kit stickere monster energy custom, motion pro rim lock-uri si maneta acceleratie, aripa fata yz250f, baterie Ballistic Evo2 4 Cell ( are doar 450gr fata de 2.5 kg cea youasa) iar ca viitoare achizitii , vor fi carburator fcr 39 mx, kit roti sm, si poate un big bore athena 440. Legat de ulei eu am pus 7,5w cand am schimbat arcurile, iar de kick start... nu stiu ce sa zic ca nu prea se gasesc decat pe ebai iar acolo ajunge pe la 300$ cu tot cu transport aici iar asta stiu ca m-am interesat si eu ca vroiam pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.