Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 430
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

intrebarea mea cea mai mare legat de 13/52 era daca nu cumva roade din bascula!!! Pt ca mi se pare cam multicel spate. Nu zic ca nu e bine dar vreau sa ma asigur. La 13/50 , 51, 52 imi este de ajuns lant de 120?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahha...deci un 13/50 sau 51 ar fi ok fara a roade din bascula sa inteleg... dar mi-ar ajunge un lant de 120 de zale? ca as cam vrea sa le iau acum incet incet sa le am pt la primavara...sau de ce nu sa le schimb imediat ce le am pe toate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intocmai. Depinde de la model la model dar, in general, cam toate mobrele au o patina pe bascula, la partea care se fixeaza de cadru. Pinionul de atac fiind mai mic, lantul coboara putin si freaca mai tare acea patina. Patina care se va toci mai repede, dupa care urmeaza materialul basculei. Pinionul de la roata fiind mai mare ajuta la ridicarea lantului dar in masura foarte mica. Combinatia cea mai pacatoasa pentru patina/bascula e cu ambele pinioane de dimensiuni minime..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sarbatori Fericite tuturor posesorior de DRZ si nu numai, as avea o nelamurire deoarece recent am cumparat un rezervor plastic de modelul E, sunt curios cum voi reusi sa-l montez pe S, daca a amai facut cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sec uite aici ceva depsre ce vrei tu sa faci...

http://www.thumpertalk.com/topic/978955-drz-400e-tank-on-a-drz-400s/page__hl__+tank%20+swap?do=findComment&comment=10240293

 

Dar daca l-ai luat crezand ca e mai usor decat cel stoc de la S , crede-ma ca nu e cu mult mai usor. in schimb busonul de la benzina este :)

 

P.S. - Fa-ti cont acolo ca o sa ai parte de mult mai mult ajutor decat ai pe aici... eu numai pe acolo stau si intreb.

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E de apreciat cum sare ala cu motorul, totusi suspensiile trebuie intarite sa reziste la aterizare. Oricum dupa ce te obisnuiesti cu masa motorului poti face multe chestii si cu DRZ.

Am o intrebare, mi-am luat un rezervor de plastic de E vreau sa-l pun pe S, am vazut cum se monteaza dar nu potriveste culoarea, este galben si vreau sa-l fac negru dar nu prin vopsire cu emaur care s-ar decoji destul de repede. M-am gandit daca cumva nu s-ar putea vopsi cu vopseaza de haine Galus sau vopsea de oua de pasti :unsure: . Astept sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Man, fara misto, ai incercat sa vinzi mobra in toate felurile si pe toate site-urile posibile. N-a mers, iar acum ai "devenit" cel mai infocat fan .

 

Las-o jos ca macane.

 

Nu ma apuc sa arunc acum cu noroi in Drz, dar in acelasi timp nici nu ma apuc sa pun poze cu un Sportster Xr cu care un american face Backflip.

 

imi cer scuze celorlalti pentru offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

daca te-ai fi uitat motocicleta nu se mai da pt ca mi-am dat seama de potentialul ei si pt ca vroiam la un mom dat sa imi iau un crfx 450 la o oferta... Hard enduro nu o sa fac niciodata iar pt ce poate si pt cat de simpla e mentenanta nu o mai dau... asa ca DA acum chiar sunt un fan infocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta este Drz un motor foarte apreciat, se descurca pe orice suprafete si merge foarte mult. Al meu e din 2000 deci 13 ani si este inca intr-o forma de top, repede nu mai voi desparti de el. Am sa va arat ce modificari i-am mai adus iarna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta este Drz un motor foarte apreciat, se descurca pe orice suprafete si merge foarte mult. Al meu e din 2000 deci 13 ani si este inca intr-o forma de top, repede nu mai voi desparti de el. Am sa va arat ce modificari i-am mai adus iarna asta.

Sunt multe persoane pe aici care au KTM/ CRF/ WR etc care sunt atasate de motocicleta lor si din punctul lor de vedere a lor e cea mai buna marca si restul sunt nimic pe langa cea a lor. De asta eu in ultimul timp am inceput sa imi petrec timpul pe forumuri de afara unde oamenii detin mai multe marci nu doar una si isi pot da o parerea pertinenta in legatura cu o mobra sau alta. De asta am si zis ca imi pastrez DRZ-ul si ca nu il mai dau , pt ca stiu ce si cum e cu el. Daca ar fi vreodata sa nu mai faca fata, o sa imi iau alta de 250 dar tot nu o dau pe asta pt ca este extraordinara cam din toate punctele de vedere.Chiar daca nu iese prima la liniute, tot poate face ce fac si restul enduroaicelor mai puternice, numai ca un pic mai incet. ;) Sec, am si eu o gramada de modificari la ea si mai am 2 mari si late care tre sa le fac. :) Dupa astea 2 am terminat cu modificarile :D

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata acum motorul meu, iarna asta a primit rezervor plastic, ulei schimbat in telescoapele fata, aripa fata RMZ 450, kit de lant DID VX2 14-47. Ar mai urma carburatorul care il am cumparat dar mie frica ca daca il montez va consuma mai mult ca acum. Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga si mar mai interesa daca cineva a schimbat uleiul in telescoape ce tip ati folosit?

post-15045-0-42137600-1361216509_thumb.jpg

post-15045-0-44065600-1361216523_thumb.jpg

post-15045-0-75806400-1361216536_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata acum motorul meu, iarna asta a primit rezervor plastic, ulei schimbat in telescoapele fata, aripa fata RMZ 450, kit de lant DID VX2 14-47. Ar mai urma carburatorul care il am cumparat dar mie frica ca daca il montez va consuma mai mult ca acum. Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga si mar mai interesa daca cineva a schimbat uleiul in telescoape ce tip ati folosit?

Salutare, Arata bine dar aripa aia de fata la endureala nu prea va face fata... adica risti sa fi plin de noroi din cauza ei.

A mea are asa: Protectii motor CRG, Ghidon Pro Taper+adaptoare protaper de la 22 la 28, arcuri furca si amortizor spate pt kg mele, far de klx(2.5kg mai usor decat cel stoc) Scut motor, handguardsuri, sa gripper custom, toba leo vince X3, kit lant DID 14/47(dar vreau sa trec la 13/50 sau 13/51) mansoane DRC, camere kenda super tuff 4.5mm, kit stickere monster energy custom, motion pro rim lock-uri si maneta acceleratie, aripa fata yz250f, baterie Ballistic Evo2 4 Cell ( are doar 450gr fata de 2.5 kg cea youasa) iar ca viitoare achizitii , vor fi carburator fcr 39 mx, kit roti sm, si poate un big bore athena 440.

 

Legat de ulei eu am pus 7,5w cand am schimbat arcurile, iar de kick start... nu stiu ce sa zic ca nu prea se gasesc decat pe ebai iar acolo ajunge pe la 300$ cu tot cu transport aici iar asta stiu ca m-am interesat si eu ca vroiam pt mine :)

post-54838-0-06535100-1361219823_thumb.jpg

post-54838-0-03770800-1361219840_thumb.jpg

post-54838-0-07780600-1361219853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...