Jump to content
Sign in to follow this  
moscku

Cum Prevenim Un Accident? Conducere Responsabila

Recommended Posts

salutare eu acum m-am intors de la etapa deci daca sunt doritori poate aranjam ceva sambata sau duminica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

doritori sunt cu siguranta dar sambata si duminica sunt sarbatorile, lumea pleaca sau are treaba.. poate reusim ceva saptamana urmatoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa incerc sa fac chestia asta regulat, odata la 2 sap eu am putin timp si in weekend deci cine vrea dati un msg pe facebook .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vii si in Timisoara? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu dar ma duc la hungaroring ai putea sa vi acolo si inveti foarte multe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe subiect: doar mie mi se pare sau chiar e asa? Marcajele rutiere din si de pe langa Bucuresti sunt efectuate cu o vopsea care si la 40 de grade aluneca daca o prinzi pe frana sau in viraj! Si mai grav e ca sunt multe astfel de marcaje in apropierea trecerilor de pietoni, a intersectiilor...etc. Nu verifica nimeni aceasta vopsea inainte de aplicare?!!!!!!!!! Cand ploua ....e patinoar! Oare POLITIA ROMANA intelege PREVENTIA?! Nu cred! vopsea ptr marcaje care aluneca ca dracii, gropi, guri de canal ( fara capac ca le-a trb la negrii mititei), camioane care ies cu pamant si nisip pe roti CHIAR in curba, caini morti pe asfalt, denivelari tip " canioane" - vezi centura Bucuresti de la Chitila pana la......toata! etc....Dupa capul meu bagat in casca si ce am ami vazut si eu pe la altii centura asta a Buc ar trb inchisa traficului la felul cum arata! Sa nu mai zic de caini fara stapan care sar " sinucigas" in fata ta, pietoni care traverseaza peste tot, ....respectul in trafic, incadrarea pe banda............si lista e fara sfarsit! Poate in p.....istonul meu vede si un indesat care poate lua o decizie si ne apucam de preventie nu de CONSTATARE!

 

ASFALT.........macar asfalt ca, de uscat....e destul de uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceva nou care vrei sa spui .. e logic ca aluneca pt ca e vopsea banala ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

din contra...nu e.

unde am lucrat inainte aveam o mare parcare, iar nenea tiriac a chemat o firma care se ocupa cu chestii dastea sa traga liniute la locurile de parcare si tot felul de desene sa stie romanul cum circula cu masina in incinta. ghici cu ce se da peste vopseaua umeda, sa reflecte lumina noaptea..........niste mici bilute de sticla.

cica exista si alt fel de vopsea reflectorizanta fara sticla in ea, dar este foate scumpa si nu se foloseste la noi.

asta este si un motiv pentru care este reflectorizanta o perioada dupa ce e data, dupa care incep sa se duca bilutele alea. cat dracul sa pe poata tine vopseaua aia uscata cand trec masinile peste. (bine, acu' nu va ganditi ca-s ditai biloaiele...au juma de mm, sau ceva de genul, am cateva pe acasa, dar sunt pentru tencuiala decorativa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit pe net un articol pe care l-am considerat interesant, lectura lui fiind folositoare oricarui posesor de motocicleta, indiferent de experienta pe care o are sau nu legat de aceasta pasiune. Discutii pe tema asta au mai avut loc, dar cred ca orice articol este binevenit si merita alocarea celor 5 minute necesare lecturii.

 

 

 

 

sursa: clubmoto.ro

Am fost surprins ca in cazul accidentului care l-am avut si eu se aplica vreo 75-80% din cauzele acestei cercetari...Extraordinar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, scuze, poate pun o intrebare tampita, dar daca ma loveste o conserva, eu trebuie sa am ceva asigurare speciala ca sa primesc despagubiri sau pur si simplu ii cer soferului, sau nici macar nu exista asa ceva....?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, scuze, poate pun o intrebare tampita, dar daca ma loveste o conserva, eu trebuie sa am ceva asigurare speciala ca sa primesc despagubiri sau pur si simplu ii cer soferului, sau nici macar nu exista asa ceva....?!

depinde de cine e aruncata conserva , cu ce viteza , daca e de pe trotuar sau de la ceva balcon atunci da iti trebuie asigurare speciala ...in caz ca te loveste o masina este acea chestie verde cu alb (ar trebui sa o ai si tu) pe care daca nu te intelegi amiabil cu soferul te duci la politie si in functie de care are pile mai multe o primesti sau o dai si mai iei si amenda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de cine e aruncata conserva , cu ce viteza , daca e de pe trotuar sau de la ceva balcon atunci da iti trebuie asigurare speciala ...in caz ca te loveste o masina este acea chestie verde cu alb (ar trebui sa o ai si tu) pe care daca nu te intelegi amiabil cu soferul te duci la politie si in functie de care are pile mai multe o primesti sau o dai si mai iei si amenda ;)

:10:

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de cine e aruncata conserva , cu ce viteza , daca e de pe trotuar sau de la ceva balcon atunci da iti trebuie asigurare speciala ...in caz ca te loveste o masina este acea chestie verde cu alb (ar trebui sa o ai si tu) pe care daca nu te intelegi amiabil cu soferul te duci la politie si in functie de care are pile mai multe o primesti sau o dai si mai iei si amenda ;)

:funny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt din cate am observat perioade in care se intampla accidente mult mai multe decat in mod obisnuit. Din pacate nu stim asta decat cand ne aflam pe drum, si e bine sa ne ascultam instinctul si sa mergem foarte precauti oricat de "virtuozi" am fi. Veti observa in aceste zile cum unii participanti la trafic, in special dube, masini de firma, taxiuri ca merg ca niste muste fara cap, fac manevre fara sa se asigure, ies cu spatele din ganguri, etc. Nu este nimic paranormal in asta, desi pot fi si explicatii de genul "magnetism" si "furtuni solare/ magnetice", dar cred ca de fapt explicatia consta in ora si zi din calendar, cum ar fi vineri dupa-masa de exemplu, cand toti se grabesc sa plece de la lucru si au de rezolvat ultimele chestii de la servici si primele chestiuni legate de weekend. Ieri de exemplu a fost o astfel de zi desi nu era vineri. Am trecut pe langa 3 accidente, deja echipajele erau acolo. Tot ieri, culmea, au gasit oamenii un om care intr-un parc s-a spanzurat. Interesant, in astfel de situatii e bine sa mergem cu precautie maxima, si sa tinem cont de postarile anterioare referitoare la conduita si echipamente. Cred ca sunt momente in care majoritatea celor care circula sunt preocupati de altele, uitand ca CIRCULA. E cazul ca atunci NOI sa fim atenti si in locul lor. In perioada verii mai apar in Cluj niste masini cu numere straine si indivizi tuciurii, cu aspect "ciudat" si care de obicei conduc ezitant si sub orice critica. Asta in special in iulie-august. Nu stiu cine is dar cand ii vad ma pastrez departe de ei cand sunt pe motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna sunt nou pe acest site dar am ceva experientza in motociclism cat si in motociclism defensiv ,pozitiv ....vreau sa spundoar un lucru .....ca si conducator auto te bazezi pe o cusca de metal sa o numim asa pt protectie ....ca si motociclist te bazezi pe ce ? . Asta este intrebarea mea . Astept raspunaurile voastre .vamultumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de cine e aruncata conserva , cu ce viteza , daca e de pe trotuar sau de la ceva balcon atunci da iti trebuie asigurare speciala ...in caz ca te loveste o masina este acea chestie verde cu alb (ar trebui sa o ai si tu) pe care daca nu te intelegi amiabil cu soferul te duci la politie si in functie de care are pile mai multe o primesti sau o dai si mai iei si amenda ;)

:alcy: bravos, stimabil...hic, parol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In trafic trebuie sa fi atent la ce se intampla in fata ta , in stanga sau in dreapta si in spate . Cand iti scapa ceva te trezesti cu surprize . Cum poti preveni un accident ? Daca am avea raspunsul nu cred ca ar mai fi atatea topice la accidente . Dar pana sa ajungem un alt topic , putem sa mai scapam anticipand ce se intampla in trafic in perfecta armonie cu frana si orgoliul personal . Frana moderata , altfel nu are rost sa mai previi ca tot pe jos ajungi . A doua varianta , ar fi claxonul , asortat cu frana si salata compusa din cuvinte alese cu grija din bogatul nostru folclor . Cu turatul motorului nu sunt deacord ptr ca in primul rand imi alerg pistoanele inutil , pe benzina mea si in al doilea rand ptr ca risc sa devin racheta daca se intampla sa crape cablul de ambreaj sau sa dau drumul la ambreaj pe la 4000 de ture . Chiar daca risc sa repet , orgoliul nu-si are locul la ghidon si nu in conditiile in care singurul lucru ce ne desparte de asfalt este un strat de cordura sau piele , proprie sau prelucrata . O zi faina si scuze daca v-am plictisit . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bune sugestiile de pe pagina asta, eu fac asa:

 

-nu depasesc viteza traficului prin oras cu mai mult de 10-20 km\h cand e aglomerat (nu slalom printre masini, fandari)

-farurile sunt mereu aprinse (la V strom au 2 faruri mare mereu aprinse, sunt destul de vizibile)

-la semafor trec incet printre masini, vrum vrum periodic (de bun simt, nu in limitator)

-claxon preventiv de cate ori vad pe cineva parcat care vrea sa iasa si nu am loc de degajare (de multe ori chiar dac am loc dau un tit-tit scurt)

 

-atentie la rotile masinilor (asa cum a mai spus cineva mai sus) - si aici ma refer si la cele care sunt in miscare pe sensul meu si a celor oprite care vor sa iasa de pe stradute si a celor parcate cu rotile bracate

-nici eu nu merg in lateralul masini lor ce se deplaseaza pe acelasi sens cu mine, prefer sa vad soferul in oglinda lui laterala si cand depasesc sau trec pe langa el sa trec rapid chiar daca urmeaza sa redc viteza in frana de motor sau sa franez usor dupa ce l-am "depasit"

 

-nu merg pe prima banda atunci cand sunt mai multe decate daca vreau sa fac dreapta sau cand depasesc foarte incet (viteza 1-a sau cam asa)

 

-scuip in san cand plec de acasa

 

In caz de urgenta prefer sa claxonez decat sa turez (in timp ce ma apuc de franat). Din ce am observat soferii reactioneaza mai rapid si asociaza cu o urgenta claxonul, nu turatul motorului pentru ca probabil le e familiar si il folosesc si ei la randul lor. Turatul il folosesc mai mult ca un "hei, sunt aici" nu in caz de "aoleu".

 

Bafta,

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

claxon si turatii...numai in RO se putea propune asa ceva pt evitarea accidentelor.

Invatati sa franati in orice conditii si anume corect. Nu va invata nimeni asa ceva in scolile auto din RO.

Ca si voncluzie :

1. cascati ochii la toti participantii din trafic pentru a putea anticipa intentiile acestora

2. mana din gaz mai usoara

3.franarea corecta

 

In rest povesti

 

PA!

perfect deacord . cati morti aveau tobe sport ? as mai completa doar ; reduce ti viteza in apropiere de intersectii si mult noroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

fata de conserva,.te bazezi pe echipamentul care multi nu il poarta...trebuie sa te bazezi pe creierul tau in primul rand...

Edited by MZRider18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări din Grecia!

fata de conserva [...] te bazezi pe creierul tau in primul rand...

Subscriu: lumea e, în general, de acord că echipamentul îți crește șansele în cazul unui eveniment, dar cel mai important rămâne tot șurubul dintre cască și șa. Ieri era să am două evenimente în mai puțin de o oră: era să-i umplu fundul de șuruburi unuia care s-a gândit să depășească prin dreapta când eu eram pe banda 1 - am reușit să frânez, să virez, să ies de pe carosabil, să frânez din nou și, din fericire am rămas pe două roți. A doua scamatorie - era să intru într-unul pe contrasens - a fost din vina mea: eram cu ochii după niște capre care țopăiau pe niște stânci.

Chiar dacă nu mă simt confortabil fără să am măcar casca, geaca și mănușile, sunt conștient că dinamica unui accident e atât de complexă încât nu e exclus să mori cu 60 la oră, complet echipat. Așadar, cum spunea un coleg mai devreme, ochii cât cepele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Ai multa grija..am auzit ca grecii au un stil ciudat,haotic de condus :D

Poti sa mori si la viteze mult mai mici de 60 kmh.Conteaza cat de ghinionist esti...

In plus la moto,fata de masina,daca te fura peisajul ai mai multe sanse de accident,intrucat trebuie sa ai echilibru bun,alte reactii la franare sa nu faci buf.La masina nu poti sa "cazi",sa te dezechilibrezi,etc.Dar astea le stie oricine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

0. anticiparea posibilelor pericole

1. frânare eficientă

2. claxon la nevoie (sunt destui orbi pe drumurile româneşti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...