Sari la conținut

Cum Prevenim Un Accident? Conducere Responsabila


moscku
 Share

Postări Recomandate

bine ca ai reusit sa eviti.

eu m-am intors pe ploaie sambata spre casa si in fata mea s-a pus frana (mai brusca) la o trecere de cale ferata industriala (nesemnalizata si deci pe sub ape la momentul respectiv), eu ca boul (si aici vina mea in totalitate), ma gandeam la altele in loc sa fiu concentrat la mers mai ales ca aveam masini in fata, deci am fost surprins total de ce fac cei din fata, m-am bagat pe frane, a fugit si fata si spatele (usor avand in vedere ca ploua torential), dar....totusi am scapat si eu. un lucru bun, nu aveam viteza mare.

instinct si bulan...atat. nu am apucat sa gandesc decat dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu am apucat sa gandesc decat dupa.

Asa se intampla. Atunci actionezi instinctiv. Bine ca nu ai patit nimic!

 

Ieri am avut parte din nou de o tanara speranta in ale sofatului. Protagonista? O doamna. M-am uitat de doua ori, caci nu-mi credeam ochilor. Avea cedeaza trecerea si oprise femeia, nimic de zis! Imi acorda prioritate. Treaba este ca in intersectia respectiva cei care vin sunt cu ochii in patru pentru a se putea strecura repede intr-un eventual spatiu in suvoiul de masini, traficul fiind mare. Ce credeti ca facea doamna? Se ruja foarte atent in retrovizoare. Sunt sigur ca ati mai intalnit cazuri, insa in locul cu pricina mi s-a parut mult mai interesant (pe langa Casa Poporului). Asta ne arata si la ce sta mintea unora in trafic. Hai bafta si sa nu aveti parte de neatenti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa evitam asta!!!!!!!! Ia dati-va cu parerea...

E greu sa eviti asa ceva, din nefericire.

Atentie sporita si reducerea vitezei preventiv la apropierea de trecerea de pietoni, evitarea franarii prea bruste si, daca e timp, o privire aruncata in oglinzi inainte de a actiona franele. Cam atat poti face. Restul depinde de bizonul din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa eviti asa ceva, din nefericire.

Atentie sporita si reducerea vitezei preventiv la apropierea de trecerea de pietoni, evitarea franarii prea bruste si, daca e timp, o privire aruncata in oglinzi inainte de a actiona franele. Cam atat poti face. Restul depinde de bizonul din spate.

 

 

Sau Bizoanca!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sa evitam asta!!!!!!!! Ia dati-va cu parerea...

 

Alaltaieri mergeam pe Grivitei si chiar la RAR se pusese galben de mult, am redus usor viteza, si am oprit fara a frana brusc sau asa ceva, se pusese si rosu deja, si aud o frana din spate. Un nene cu mertanu m-a ocolit pe stanga ca sa nu ma ia pe sus si incepe cu morala, de ce nu ma uit in oglinzi cand franez, nici nu apucasem sa deschid gura sa-i zic (cuvant jignitor)!!! Ramasesem :blink: . L-am injurat de neamuri si pe el si pe ala de i-a dat carnetul. Asa ceva nu prea ai cum sa eviti, daca dai peste pieton tot sifonat iesi, si esti si vinovat pe deasupra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi dimineta pe la 11:00 pe sos oltenitei ma intorceam frumos acasa. Nimeni in fata, nimeni in spate, cu viteza normal pt oras, un maxim 70, la aproxim 200 m , o d-soara cu un mercedes sa faca stanga de pe o strada laturalnica, peste linia dubla continua, peste liniile de tramvai, dorind sa treaca pe al aproximativ 5 m de refugiu si 2 de trecerea de pietoni. In capul meu impuls rapid de a frana, ceea ce se si intampla, proasta din masina, ma vede, ca incetinesc si probabil sa gandeste ca doresc ca am de gand sa opres si sa ii acord prioritate( motive necunoscute mie) asa ca hop sarmaua, se baga in fata mea. Opresc fix perpendicular cu ea care intre timp ocupase ambele sensuri de mers, ridic vizorul si intreb politicos ; Sa-mi spuna si mie unde a facut scoala si cu ce organ a dat examenul, ca am si eu niste cunostinte la tara care vor permisul de tractor sa are si nu reusesc sa il ia. Drept urmare, foarte ofusca deschide geamul si ma injura, ii fac semn cu mana ca este nebuna, se da jos din masina sa ma bata probabil. In acel moment ma bufneste rasul, ea crizata ca nu ma dau la o parte si masina ei blocase traficul continua cu injuraturile si amenintari. Intre timp un coleg motociclist crezand ca este vorba de un accident s-a oprit si el, moment in care tzarancutza scuipa in directia mea , da in marsarier. si pleaca pe aceeazi straduta de unde a venit.

 

Distractiv nu-i asa, imi pare rau ca nu i-am retinut numarul masinii sau sa ii fac vreo 2 poze sa o pun pe net sau ceva de genul pitipoanca.org.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost de ieri dimineata pana'n seara asta in Bucuresti cu treburi. Mi s'a facut scarba de ce fauna am vazut pe 2 roti. Aveam in cap mereu rubrica de accidente cand vedeam cate un bou / vaca (caci din pacate am dat si peste d'astea si erau destule) mergand doar cu casca in cap si eventual manusi (rar si astea) si in rest fix pix .. nici o alta forma de echipament.

 

Dar inainte sa va spun in cateva cuvinte singurele exemple pozitive .Au fost 4 cazuri mari si late in vre'o 6ore de stat in trafic in principal in zona Floreasca / Unirii / Magheru / Guvern / Parlament.

1 - un tip pe un fazer - casca / armura completa / ghete inalte / manusi.

2 - o tipa pe un shadow - casca / geaca de piele / genunchere peste blugi / manusi / ghete inalte.

3 - un tip + pasagera pe un Transalp in grup cu un alt tip+pasagera pe un Super Tenere - toti 4 echipati full (la modul robocop)

4 - un tip pe un R1 - casca / combinezon de piele cu cocoasa / ghete inalte / manusi /

 

Restul ... adica vasta majoritate .. vitezane frateeeee.... slapi / bermude / maieuri / bustul gol / si ultima fitza maxima ..casca dar nu purtata normal.. ci efectiv sprijinita pe cap / ridicata peste tzeasta ???? Pasagere fara casca pe viteane / pasageri care fiind prea plini de sictir nici macar nu se oboseau sa se tina dracu ori de motor ori de sofer ci efectiv stateau ca niste dobitoci si faceau bilutze in timp ce boul de la ghidon croseta prin trafic (se intelege..cu mult peste viteza legala) .

 

Si chiar stateam si ma gandeam zilele trecute... de unde dracu ..in ultima vreme atatea si atatea accidente care au urmari dintre cele mai grave .

Doamneeee si cand te gandesti ca un dobitoc d'asta te poate trimite express la Sf.Petru cand intra in tine, sau te poate face sa infunzi puscaria pt omor din culpa...

Daca ar crapa doar ei n'ar fi paguba.. ba din contra.. ar insemna ca functioneaza selectia naturala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pomenesti ca esti vre'o poama rara ..Ia da fuga tu la Ciaina mall ca au slapi si bermude 3 la 10mii. Se potrivesc perfect cu tipologia motociclistului de Dorobanti.

PS: sictir :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evitarea accidentelor moto inseamna sa nu-ti iei motor. Daca tot l-ai luat , lasa dreacu' acasa fitele si impresiile , ca tabla masinii e mai tare ca orice fita. In rest , Dumnezeu cu mila si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@SyDemon

Sunt perfect de acord cu tine in ceea ce priveste purtarea echipamentului. Am purtat combinezon, cizme, manusi, casca nu mai spun... pana cand eram ca la sauna.

Totusi, pana si eu am ajuns ca in Bucuresti, pe 40 grade sa zic... Da' mai da-le-n baschetii mei ca nu se mai poate. Si sa merg ca un robotel plin de plastice mi se pare incomod, daca nu in sa, macar sa le tot pun si scot, ca merg zilnic cu motorul. In caz de busitura in mod sigur o sa regret. Dar unde mai este placerea motociclistului, pe care il adie vantul, care se plimba din placere cu motocicleta? Imi aduc aminte de la tatal meu, prin anii 70-80 cum era, chiar daca timpurile sunt altele.

Pe urma, cocalarul din Mertan, in loc sa se uite ranjind de la aer conditionat si manele la unul transpirat, incordat pe o japoneza, care ii da gaz cat poate pe curbe riscandu-si viata, mai bine vede un motociclist relaxat, care se bucura de placerea plimbarii in limitele normale ale circulatiei, preventiv si responsabil. Si poate ca asa nici nu mai trebuie sa fii plin de carapace precum testoasa ninja ca sa scapi cu viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar unde mai este placerea motociclistului, pe care il adie vantul, care se plimba din placere cu motocicleta? Imi aduc aminte de la tatal meu, prin anii 70-80 cum era, chiar daca timpurile sunt altele.

 

Au fost inlocuite de maketing A* si Dainese.

Echipamentul poate salva dar deocamdata e dreptul fiecaruia daca il poarta sau nu (incep sa cred ca au dreptate in State si in legatua cu legea castilor). F*tul griji este o boala de care oricum sufera multi si nepurtatul echipamentului va fi criticat intotdeauna.

 

PS: are cineva link unde se demonstreaza ca materialul din casti se deterioreaza in timp si nu este doar o parghie de marketing?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@SyDemon

Sunt perfect de acord cu tine in ceea ce priveste purtarea echipamentului. Am purtat combinezon, cizme, manusi, casca nu mai spun... pana cand eram ca la sauna.

Totusi, pana si eu am ajuns ca in Bucuresti, pe 40 grade sa zic... Da' mai da-le-n baschetii mei ca nu se mai poate. Si sa merg ca un robotel plin de plastice mi se pare incomod, daca nu in sa, macar sa le tot pun si scot, ca merg zilnic cu motorul. In caz de busitura in mod sigur o sa regret. Dar unde mai este placerea motociclistului, pe care il adie vantul, care se plimba din placere cu motocicleta? Imi aduc aminte de la tatal meu, prin anii 70-80 cum era, chiar daca timpurile sunt altele.

...

 

Placerea de a merge cu vantul in piept nu isi mai are locul in traficul din zilele noastre. Multe lucruri s-au schimbat, dar in principal numarul de masini este mult mai mare, iar vitezele de deplasare sunt si ele mai mari (chiar si la masini, la motorete nu mai vorbim)... Am avut o discutie pe tema asta cu bunicul meu, care a fost si el motociclist la viata lui, dar vazand cum se prezinta traficul in zilele noastre a incercat sa ma convinga sa nu ma urc in sa deloc...

 

Apoi ca fapt divers, la temperaturi de peste 37 de grade este mult mult mai bine sa fii imbracat robocop; daca iti expui pielea ta in cazul asta iti va fi chiar mai cald decat cu echipament pe tine. Da, este contraintuitiv, dar este fizica elementara. O lectura interesanta este Proficient Motorcycling, eu am gasit link-ul aici pe forum iar omul acela chiar stie ce povesteste pe-acolo.

 

NB: Nu incerc sa zic ca zi de zi la munca ar trebui sa porti combinezon... dar eu mi-am impus un minim de echipament format din geaca (piele), genunchere, cizme, manusi si (evident) casca. Mai departe insa, fiecare e pe cont propriu. Daca omul alege sa iasa doar cu casca in varful capului, este alegerea lui iar riscurile si le asuma singurel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apoi ca fapt divers, la temperaturi de peste 37 de grade este mult mult mai bine sa fii imbracat robocop; daca iti expui pielea ta in cazul asta iti va fi chiar mai cald decat cu echipament pe tine. Da, este contraintuitiv, dar este fizica elementara.

 

Asta stiam si eu .. dar la momentul cand am aflat pt prima data am fost oarecum surprins. La temperaturi ridicate iti va fi mult mai cald daca vei merge pe motor in pielea goala decat daca ai fi imbracat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi: veneam dinspre cotroceni si intru in rond la razoare. Doream sa ies pe soseaua panduri. In momentul in care am intrat am observat cu coada ochiului ca semaforul s-a facut galben. Probabil o masina din spatele meu a accelerat ca sa prinda si el galben. Acea masina era pe interior, pe banda 3 din rond, eu pe doi. el dorea sa iasa pe trafic greu. Mi-a taiat fata in mare viteza. M-am cam scapat pe mine ptr ca a trecut la 30 cm pe langa mine. De invatat: Uita-te in spate in ronduri.

 

Intru pe panduri si in capat doresc sa fac stanga catre marriot. De pe banda de facut stanga cand intru pe 13 sept sunt 3 benzi. Primele 2, cea de langa axul drumului (13 sept) si cea din mijloc se ocupa. decid sa intru pe banda 1. O masina vine tare prin dreapta mea din spate hotarata sa intre inaintea mea pe banda aceea. Am evitat ambii in directii diferite in momentul virarii la stanga. De invatat: Sunt multi tarani in Bucuresti. Grija mare la ei! Nu ai cum sa te uiti in spate dreapta cand iei viraj la stanga... Sau daca ai cum ... ... ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

Apoi ca fapt divers, la temperaturi de peste 37 de grade este mult mult mai bine sa fii imbracat robocop; daca iti expui pielea ta in cazul asta iti va fi chiar mai cald decat cu echipament pe tine. Da, este contraintuitiv, dar este fizica elementara.

Asta stiam si eu .. dar la momentul cand am aflat pt prima data am fost oarecum surprins. La temperaturi ridicate iti va fi mult mai cald daca vei merge pe motor in pielea goala decat daca ai fi imbracat.

 

ce fizica elementara? niste repetenti amandoi...

costumul de robocop tine de frig? laugh.gif e din ala cu clima?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ce fizica elementara? niste repetenti amandoi...

costumul de robocop tine de frig? laugh.gif e din ala cu clima?

Ai tu asa un umor aparte cateodata! :)

de data asta nu ai! Si nici dreptate.

 

Extrapoland:

baga mana in cuptorul incins de la aragaz! Apoi pune manusa si repeta experienta. Este oarecum irelevanta comparatia, dar...

Costumul de robocop retine umezeala din transpiratie. Aceasta evaporandu-se coboara temperatura costumului, in care este mai racoare decat afara. Prin urmare: Da, este cu clima!

 

nu de prost se-mbraca asta asa:

 

Bedouin_Resting.jpg

Editat de ranga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

te racesti mai eficient daca se evapora transpiratia direct de pe piele decat din buretii din costumul de robocop ;)

lasa-ma cu teoriile astea de baiat care a fost la clasa de uman la liceu care nu stie diferenta intre caldura si temperatura.

tu de ce crezi ca sta corpul uman la 37 de grade?

 

 

si da, este irelevanta comparatia cu cuptorul.

iar in desert nu se apara numai de caldura ci si de soare. de ce nu poarta un costum mai gros daca tot e cum zici tu? rolleyes.gif sau si mai bine, un costum de termopan...... wacko.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor explicati-mi si mie de ce a picat tipu'asta? ce manevra gresita a facut? ca eu ma uit de vro 2 zile si nu imi dau seama :scratch: aaa da intradevar se lasa umpic cam prea mult pe ea in timpul cazaturi dar chiar nu pricep http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4&feature=player_embedded

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor explicati-mi si mie de ce a picat tipu'asta? ce manevra gresita a facut? ca eu ma uit de vro 2 zile si nu imi dau seama :scratch: aaa da intradevar se lasa umpic cam prea mult pe ea in timpul cazaturi dar chiar nu pricep http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4&feature=player_embedded

 

Clipul asta e celebru, din ce tin minte gagiul avea gumele noi-noute (de altfel tot motorul era nou), de aceea a si cazut. Cu gumele noi trebuie sa mergi la inceput cu mare grija, sunt foarte alunecoase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor explicati-mi si mie de ce a picat tipu'asta? ce manevra gresita a facut?

A accelerat prea tare in timp ce era inclinat, anvelopele nu aveau aderenta (nu erau incalzite), si i-a fugit spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...