Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Mulțumesc pentru răspunsuri. Wagner e mult peste bugetul alocat pentru acest proiect hobby. Incerc doar să-mi ușurez munca nu să devin pictor profesionist. In plus am deja un compresor BD suficient pentru nevoile casnice. Producătorul se laudă că poate duce bine și lucrări de vopsitorie. Om vedea daca așa e... Din acest motiv m-am orientat către un pistol pneumatic. Și voi achiziționa obligatoriu și filtre separatoare de apa/ulei. Interesant că același filtru e de 3 ori mai ieftin la chinezi decât în România. Cu tot cu transport....
  3. Azi
  4. GP26 va fi in esenta un GP25 cu ceva imbunatatiri, filosofia din spatele modelului va fi in esenta aceeasi. Nu va renunta Jiji la tractiunea si gripul obtinut cu GP25, pentru a-i da lui Pecco un GP24 reloaded.
  5. Deja a aparut prima problema dar partea buna este ca in acelasi timp am si rezolvarea ei. Problema a aparut din cauza faptului ca folosesc rulmentul NJ207 iar camasa interioarea a acestuia este mai lata cu cativa mm si nu-mi lasa loc pentru a utiliza deflectorul de ulei pentru simeringul de la volanta. Cand asez volantul pe arbore spatiul ramas intre volant si camasa interioara a rulmentului este prea mic. Dupa cum se vede saiba deflector intra intre volant si camasa rulmentului dar nu ramane loc si pentru saiba ondulata care tine deflectorul presat pe camasa rulmentului. Daca strang volantul in spatiul ramas nu intra nici macar deflectorul de ulei, ce sa mai vorbim de saiba ondulata de presare a deflectorului. Partea buna este ca la Dnepr 650 care are tot rulment cu role in spate arborelui la volant nu are deloc deflector de ulei, practic rulmentul cu role devine deflector si astfel pot renunta la el.
  6. Zice bine Casey de Pedro într-un interviu: Pedro ar trebui sa și bata colegii constant, pe aceeași moto. Uneori nu prea reușește. Ca sa nu se bazeze doar pe talent, sa fie mai metodic, ce plm o însemna și asta. Dar are dreptate cu bătut colegii. Vin era pe val rău, "noroc" ca s a accidentat.
  7. daca schimba la 6k e ok. atata drama pentru nimic. mereu aceleasi discutii. daca nu tii la viata ta si pe trotineta electrica treci dealu. topic inchis?
  8. Pe langa pistol nu uita ca la fel de important este aerul comprimat: debit si calitate (adica sa nu aiba apa). M-am luptat niste luni de zile cu o automatizare a unei linii de vopsire si ne-am dat seama pana la urma ca problemele de calitate erau date de debitul de aer instabil (a cumparat clientul inca un compresor) si calitatea aerului (a cumparat si un uscator de aer). Deci sa ai un compresor capabil si sa ii pui filtre de apa, eventual doua in cascada. Nu am mai adus in discutie calitatea vopselei, ca asta este o chestiune clara. A fost si Optimum pe lista scurta, dar puterea mica a motorului (600 W fata de 1,4kW la Wabeco) precum si faptul ca este asamblat in China, m-a determinat sa merg cu Wabeco. Posibil ca si la Wabeco strungul sa aiba piese de origine China, dar macar asamblarea si verificarea este facuta in Germania. Alegere corecta cu clestii Unior. Din astia am si eu de vreo 15 ani.
  9. daca ai banuti uitate la produsele Wagner baieti am nevoie de un alt ax pentru standul de echilibrat. am nevoie ori de o teava ori tija plina. unde gasesc ceva otel, nu fier mort? nu stiu acum ca nu sunt acasa diametrul.
  10. Lăsați omul sa isi ia rr sa sara dracii din amandoi. Chiar daca mi e greu sa cred ca poate stăpâni un rr cu full gas in treptele 1 si 2, cat sa urle ca toti dracii, ca deja o sa sara de 160km/h si o sa aiba maro la curulet. Succes in motociclism.
  11. Daca crezi ca te ajuta cea marcata de mine, este disponibila.
  12. Sambata mi-am facut de lucru din nou la Mana 850, o carena spate era tocita de la o cazatura a fostului proprietar si cum intentionez sa revopsesc motocicleta (schimb culoarea) mi-am facut timp sa o repar cu fibra: Comparatie cu carena de pe cealalta parte: Am taiat fibra fasii si am inceput sa umplu strat cu strat partea tocita astfel incat sa o readuc la nivel: Rezultatul final dupa ce s-a intarit rasina: Am pus si o intaritura pe interior:
  13. daca o curea tine 70.000km sau pana la 100.000km eu zic ca costul manoperei poate fii justificat cu demontarea basculei. Pana la urma sunt 1-3 suruburi pt ansamblu arc amortizor si un ax - binenteles fiecare producator cu complexitatea aferenta. la Indian de exemplu ai nevoie de 2 chei speciale ca sa dai jos axul ca sa desfaci 2 piulite speciale, apoi stransul e o intraga epopee cu diferite cupluri... La TDM ai un surub si piulita. Si daca stam sa ne gandim, oricum bascula aia trebuia data jos si gresati rulmentii in perioada asta... deci.. productatorii tin progresia asta in loc. Poate ei stiu ceva ce noi nu cunoastem..
  14. Doresc sa trec de la pensula la pistol de vopsit. Pentru chestii banale de prin curte (gen gard, perete de scândură, etc.),deci nu ceva profi. M-am orientat către un pistol de la Yato YT-2341, care are review-uri bunicele. Ceva păreri despre acest pistol de la un eventual utilizator, sau alte variante similare ca preț și caracteristici. Ceva ușor de folosit de către un începător.
  15. Exact. Momentan e ultima găină din cotețul duc si cel mai probabil asa va rămâne anul acesta, deci nu prea are vreun as in mânecă pentru a negocia ceva mare
  16. sa se bucure ca e la Ducati ciocu' mic si joc de glezne
  17. nu era tarziu nici dupa pauza de vara. nu e tarziu nci in ultima etapa. nici la inceputul primei etape de la anu nu e viabil sa-ti ia un presezon+sezon intreg sa dai de cap al o moto. la 25-ul asta nu cred ca ii da ever de cap. la 26 poate. ar fi dragut si ceva dueluri.
  18. Și acolo nu te-au învățat că dacă "urlă ca toți dracii" nu e bine? Nici pentru tine, nici pentru ceilalți participanți în trafic și nici pentru motor. Îi știam serioși pe orădeni. Pune niște gheață, mai vezi și alte Mobre, dar, mai ales, ascultă de bătrâni: ia-ți un naked, fă-ți mâna și mai vorbim peste doi ani. Hai, asfalt uscat.
  19. Nu e târziu pentru Pecco sa se trezească, ok, nu trebuie sa rupă norii să castige toate cursele insa daca revine la rezultatele de la începutul sezonului, eu cred ca are mari sanse sa primeasca loc pe podium la final de an. Bezz a mers bine de tot in ultimul timp insa sincer nu-l vad mergand asa in cursele ramase, in toate mă refer. Într-adevăr Acosta e cu cele mai mici sanse avad si utilajul cel mai răpciugos
  20. Vezi tu, se mai schimbă treburile. Cine stie ce clauze au prin contracte.
  21. dpmdv 1 si 2 e clar ca buna ziua si privind trendul, si locul 3 e cam clar, va fi al lui Bez Pecco va primi doar o mentiune, ciuciu premiu pt el
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...