Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salutare. Mă bag și eu în seamă și zic că deținătorul MT-07 ar fi fost mai indicat și util să intervină pe un topic de MT-07 sau să creeze unul al lui. Eu de exemplu am crezut că este despre MT-09 și de aceea am intrat. Am avut prima moto un MT-07 și o consider excelentă pentru început, însă pe măsură ce se adună kilometri este posibil să se dorească mai mult. Pentru oraș este excelentă, pentru drumuri lungi (>300km)....te cam obosesc bine curenții/turbulențele de aer de la camioanele/mașinile depășite, dacă mai este și vânt lateral, se cam ajunge obosit bine la destinație, dar rezistența depinde și de fiecare persoană. Nici șaua nu m-a dat pe spate. Așa cum au spus și ceilalți, așa zisul parbriz/deflector nu ajută motociclistul la vânt deloc. Iar dacă înălțimea utilizatorului este peste 1,85m, prietenia cu moto este posibil să înceteze mai repede decât își imaginează cineva înainte de a o cumpăra. Eu am 1,90m și mă simțeam ca o barză luată de vânt (am și picioare lungi ) când ieșeam la drumul mare. Din punctul meu de vedere nu merită cheltuit aiurea pe protecții la vânt pe moto de acest tip, eu am încercat tot felul de parbrize/deflectoare și la unele parcă era mai rău față de varianta fără nimic - bani aruncați aiurea care nu se recuperează. Una peste alta, mi-a plăcut mult, dar n-a fost să fie pe termen lung. Odată cu trecerea timpului, am constatat că îmi plac drumurile mai lungi, vârsta și spatele cerea și ceva confort așa că am trecut la altceva. Oricum kilometri mulți fără probleme!
  3. Neata. Tot Hornetel . Verifica la blocul de lumini, eu am avut cam aceiasi problema(eu m.am tot tavalit) mi se mai opreau luminile in mers ,au umblat baietii de servis,bine nu motoS, unii mai slabuti si sa rezolvat
  4. Azi
  5. Adevarat! Alte lucruri la fel de adevarate: > nu exista sectiune de romgleza pe acest forum, prin urmare ori inveti sa te exprimi in limba materna, ori muta topicul pe sectiunea de engleza daca crezi ca o stapanesti > ai foarte multe greseli gramaticale, un aspect care ar trebui sa te preocupe mai mult decat modulele pentru semnalizare > piesele sunt OE/OEM sau aftermarket, nu OM, sau altfel spus, nu utiliza cuvinte al caror sens nu il intelegi > semnalele led nu te fac mai vizibil in trafic, e o falsa impresie > manetele scurte nu te ajuta cu absolut nimic din punct de vedere functional, ba' din contra > renunta la aroganta, nu e deloc constructiva pentru tine, de aici si raspunsurile pe care le primesti Ti-ai luat mobra, foarte bine, felicitari! Acum pune 5k pe anvelope si revino dupa cu intrebari, fara doar si poate se va gasi cineva sa iti raspunda.
  6. ITP ul valabil anul 2027 luna mai. Fiscalul se poate scoate in aceeasi zi cand se face vanzarea, la primarie este 50 lei pentru a fi scos pe loc. toate actele sunt la zi , este pe numele meu .
  7. ma duc la DDMan dupa un lacat?? ce publici colegule?? ai pus niste linkuri.... pfffff, topicul se numeste POZE si FILME!, NU linkuri!!!!
  8. cucu cucu, ploo si aici! neatza buna!
  9. Cucu! Cucu! Iar ploo si merg la lucru. Buna dimineata!
  10. Ieri 29 mai, Delta. 2 nemți au venit pe motoare sa vadă Delta. TimeVideo_20250529_123811.mp4 TimeVideo_20250529_150816.mp4
  11. Ieri
  12. Ok, imi cer scuze eu, am crezut ca am sa primesc un altfel de sfat, sau cel putin ma asteptam la o alta abordare din partea comunitatii In speranta ca o sa ajute pe cineva, la un moment dat prin 2030 , 31 ( stii cum cauti topicuri si dai de un post din 2012 dar nu mai este relevant ) am lasat si eu un scurt sumar dupa experienta. Intrebarile mele au fost legate de achizitia unei motociclete noi. Nu stiam mai exact cum se procedeaza, credeam ca e ca la masini, pachete de optionale/accesorii si speram la mai multe raspunsuri, poate "constructive" si experientele altor Am incercat sa contribui printr-un rezumat scurt, cum am achizitionat-o si cu ce am accesorizat-o, si in mare, ce +uri am avut in detrimentul altor dealeri. Nu este asa inspaimantator pe cat credeam. Da ... designul nu este pe gustul tuturor si frumusetea este in ochii posesorului, nici mie nu imi plac chopperele, dar fiecare cu "pasarelele lui", pasiunile si placerile... De acord cu tine, ca "deflectorul "nu este deflector si mai degraba mic umbritor de bord si protector de insecte, l-am numit asa pentru ca asa este specificat pe site-ul yamaha, in spectrum sa inteleaga oricine, tot ce este momentan aftermarket este si mai urat, IMO. nici mie nu imi place asa mult, dar pana vine urmatorul.... Realizez ca sunt pe un naked din start si nu o sa am protectie de vant eficienta... ever. Like IT GON ! Am dat comanda de "vizorul din aluminiu", sa vedem daca mai schimba aspectul .... ma uit de 2 luni de manete shorty si protectie de radiator. Dar modelul fiind nou, nu gasesti, iar cele din 24' nu se potrivesc cu RM53/54 Cursul de perfectionare este programat peste 1 luna jumatate cand revin din vacanta ... sunt perfect constient de aptitudinile mele si "capacitatile" celorlalti participanti la trafic si merg foarte defensiv chiar si cu masina. Am mai absolvit scoala moto in 2006 ( pe bune, nu pe semnat fisa dupa 5 sedinte cum se practica in anii aia ) dar din motive personale nu am dat examenul atunci si scoala s-a anulat. Pe buna dreptate, mai bine, atunci eram young, dumb and full of cum si aveam in cap doar R1-uri, ninja-uri KLM si CRB-uri 1k RRRrrr. Am precizat despre accesorii ca sunt unele ca incarcator, il vroiam pe cel original, nu vreau sa pun toate chinezarii ieftine, tail tidy-ul il prefer pe cel OM ca design pentru ca este modular si il poti instala lung sau sub codita depinde de anotimp, iar despre semnalizatoare/pozitii, am mers pe LED+ pentru siguranta, sa fiu cat mai vizibil in trafic... cred ca cea mai horror imagine in mintea mea si a multora este sa fii lovit in spate. Saua este mult mai confortabila decat cea de baza, le-am probat pe ambele si pe langa confort este si mai grippy, Toate accesoriile au fost gandite, analizate pentru cerintele si nevoile personale, am apelat la forum mai mult de curiozitate, sa imi formez o idee de ce beneficii si obligatii ai atunci cand cumperi de la dealer, spre exemplu un alt dealer imi oferea 10% discount la accesorii dar instalarea lor ma costau la ei intre 900-1200 lei. Alt dealer mi-a cerut ca prima servisare sa se faca la ei si nu imi ofereau discount la moto, un voulcher de magazin ptr echipament de 145€ daca imi aduc bine aminte. Dar am vrut sa aud si experienta altora, ca nu toti avem Golf 4 la vanzare ... Modulurile pentru semnalizatoare sunt asamblate de mine. dupa ce am gasit niste fisiere open source Am plasat comanda pentru PCB-uri, am cumparat SMD-uri, le-am lipit, urmeaza testele saptamana urmatoare daca imi gasesc timp. Ar trebuii sa dea aproximativ urmatoarele rezultate ; doar ca in cazul celor pe care eu le fac, lumina de pozitie o sa isi revina treptat la luminozitatea maxima dupa ce intrerupi semnalizarea, iar fiecare lampa v-a avea propriul modul. asa nu nu vor taia ambele lampe pe fata/spate ci doar lampa cea care semnalizeaza. Iti multumesc pentru urari, iti urez asemenea drumuri bune si sanatate si sa reamintim tuturor ca e gratis sa fii bun! Stiu ca e greu la noi dar, Karma is around the corner !
  13. Scuze . am uitat sa precizez. are aproape 12000 km , dar sunt in crestere . piese sunt montate pe scuter . un consum de 2% mersi
  14. Yamaha RayZR 125 cc Am urcat cu el pe munte la Vatra Dornei
  15. Cati km are ? Piesele cumpărate sunt montate pe scuter ? Consum mic ce insemană? de 1,8 %
  16. Am zis sa mai schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport.
  17. Eu m-am uitat la suzuki dr 125. Sunt cam putine in romania . Cam care ar fi alternativa la dr 125 de la honda, yamaha, kawasaki? M-am mai uitat si la yamaha dt 125 dar e 2 timpi si trebuie mereu sa-i schimb cilindrul si segmentii.
  18. Dar sa si scrii niste detalii,o poveste,sa pui poze,cum se cheama? Sa pui doar un link cum se cheama?
  19. Fiind problema la far din cate a zis,e bine de verificat conductorii acolo unde se tot misca cand ia viraj. Dar si timpul imbatraneste cam tot pe un vehicul.
  20. Let me answer the troll: Dragule ce intrebare ai adresat? Si cui? In primul tau post ai pus doua intrebari, ambele adresate initiatorului acestui topic, initiator care nu a mai trecut nici pe aici si nici prin forum. Si ai mai spus cate ceva despre niste accesorii pe care le doresti. Faptul ca vrei o motocicleta de 120HP ca incepator si primul lucru pe care ai de gand sa-l pui pe ea este un incarcator USB nu poate genera decat zambete si glume. Ceea ce s-a si intamplat. @ENEOS are niste cazane obosite , dar eu am un MT-07 model de acum cativa ani si ajung la struguri destul de usor, chiar relaxat. Nu ai contribuit cu nimic pozitiv la topicul de fata (si nici eu ), pentru ca acest topic este despre MT-09. Ai facut insa un singur lucru bun, si anume ai luat MT-07 si nu MT-09 ca prima motocicleta. MT-07 este mai “smooth” si mai iertator cu novicii decat fratele mai mare. Ai cumparat in schimb o motocicleta urata-n draci si ai uratit-o si mai mult cu parbrizul ala. De fapt, singurele accesorii utile pe care le-ai luat sunt crash-pad-urile. Saua stock este mai mult decat ok, eventual putea fi modificata mult mai ieftin decat ce ai cumparat tu (nu spun nimic de saua pasager, eu merg mai mult singur); ar fi trebuit sa vezi cum te simti pe saua originala inainte de a comanda alta. Ceea ce numesti „deflector de vant” este o gluma proasta, singurul lucru bun pe care-l face este ca tine bordul curat de insecte, protectia oferita pilotului este zero. De unde stiu? Am avut ceva similar pe o alta motocicleta. Scopul pentru care l-am cumparat a fost chiar asta: sa protejeze de insecte, si asta a facut. Codita este o fudulie, la fel ca si semnalizarile LED si incarcatorul USB. Mai bine dadeai banii pe niste cursuri de perfectionare. Nu in ultimul rand, pozele sunt mai mult decat mediocre. Later edit: Care componente? Au venit, sau le confectionezi singur? Am uitat sa spun, sincer, sa o stapanesti sanatos! La multi kilometri in siguranta!
  21. Merci! Stiu sa fac destule la o instalatie electrica dar am o Aprilia Mana 850 pe injectie si e posibil sa am niste probleme de electrica la ea si risc sa-mi prind urechile daca imi bag mana in ea. Am o eroare de comunicare CAN intre bordul electronic si ECU, sunt sanse mari sa fie ceva pe la fire desi nu s-a umblat niciodata la ea.
  22. @apriliacluj, ce zici, lipsește ceva din anunț?
  23. Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun... Reply valabil și pentru OP.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...