Toată activitatea
- Ora trecută
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pirelli si michelin... dupa moto3 ai moto3 trasa eate ub pic mai alunecoasa. Pt ca pirelli si michelin. nu ma intreaba de ce, nu as putea sa iti zic, dar se pare ca nu e ok. Chiar sunt mai multe declaratii in acest sens. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Am spus tot weekendul de cursa. Cand s-a desfasurat cursa la clasa mare, se depusese guma inclusiv de la cele doua curse anterioare. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
multe ture , multe moto de la toate clasele. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact! Nu apucasem sa citesc ceea ce ai scris, cand am raspuns lui @frigider, dar gand la gand. Confirma si Q si este logic sa fie asa. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu doar o cursa. cele 3 curse. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
din pacate chiar daca pare ca e a doua, in clasament inca nu se vede, mai e mult de lucru pana se vad efectiv rezultatele. https://www.motogp.com/en/world-standing/2025/motogp/constructor-standings 1 Ducati 282 2 Honda 119 3 KTM 106 4 Aprilia 103 5 Yamaha 89 -
daca aveai RUP si la nr de la masina io zic ca a fost o chestie care a cantarit in plus pt amenda
-
cozmino îl urmărește pe 2022 KTM 690 Enduro R
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui cozmino în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Intreaba-l si de franele ProBrake . Probabil e vorba de maneta/manete, ca discurile si etrierii par a fi OEM. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
asta doare. adica nu e vb sa bati ducati ci 2 versiuni de ducati. -
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
:))) Cred ca se gandea la enduro si enduro-touring. Lasa ca il intrebi in weekend daca ne viziteaza la RAC. Probabil. Nu ma stiu cu astea noi. Imi llac babutele - Azi
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Multumesc pt aluzia cu privire la avocati,dreptul a fost intotdeauna o pasiune a mea Nu ma contrazic,doar ca tu nu reusesti sa intelegi my point pt ca nu treci peste prejudecata ca eu as fi hater Yamaha : Yamaha nu si-a revenit ! am zis si sustin,Yamaha isi va reveni cand se va bate pt podiumuri (sau macar pt locurile 4-6 macar,macar sub podiumuri),cel putin asta e ceea ce inteleg eu prin a-si reveni Yamaha,reviriment samd...daca tu prin "revirimentul Yamaha" intelegi un fastest lap facut cu largul concurs al unui pilot aflat in top3 ca si viteza si cu ceilalti piloti pe absolut niciunde...imi pare rau. Si atentie mare la circumstantele acelor lap times - cat de mult au contat acele temperaturi scazute,natura circuitelor samd...Yamaha nu functioneaza pe majoritatea circuitelor ci doar pe foarte putine in conditii optime - si atunci trebuie sa ne gandim : CAND ne vom mai intalni cu asemenea conditii propice Yamaha (sau care dezavantajeaza Ducati) : - Sachsen ...jumatatea lui iulie? 35 grade - probleme cu grip spate,nici o sansa. - Brno - 20 iulie?La fel - vor fi minim 30 grade,aceleasi probleme cu grip pe temp mari,nici o sansa. - Balaton? pare stop'n'go... - Missano la jumatatea lui sept?desi e mic,e bun Ducati acolo,prea multi piloti se antreneaza pe el,nu vad sanse pt Yamaha - Valencia?yeah,right Yamaha e ca un muribund care a miscat dintr-o mana,ba s-a ridicat putin si in fund,dar el trebuie sa fie capabil sa se ridice in picioare si sa se ia la bataie cu italienii aia cu GP24's,ori eu asta nu o vad facand pe Yamaha pana la sfarsit de sezon.Si daca o lalaie asa tot anul,cu vise si un rezultat caldut ici si colo,la anul Q isi cauta alta echipa pt ca se stie ca pana la jumatatea lui 2026 toate locurile la echipe bune vor fi luate,si Yamaha ramane cu...Toprak? Btw - vezi ca Pecco a negat cu subiect si predicat ORICE legatura intre el si Yamaha si a reiterat ca nu paraseste Ducati sub nici o forma. Aia tot spun eu - ei trebuie sa progreseze intr-un ritm rapid ,mult mult peste ritmul in care sunt acum,astfel ca pana la sfarsit de 2025/inceput de 2026 sa fie la nivel cu Ducati'urile vechi,pt ca numai asa poti accede la locurile de pe langa podium. Ori...raspunde-mi sincer - vezi in urmatoarea jumatate de an in urmatorul an o Yamaha capabila sa se bata de la egal cu un Ducati GP24? Repet ce am zis si mai sus,hai sa o zic mai succint - nu sta degeaba,si mai ales locul 2 de la Jerez denota un oarecare progres. Care progres e useless peste 25 de grade,adica...nowhere? - Bun progres. Eu am contestat daca esti atent "revirimentul" - adica faptul ca Yamaha si-a revenit brusc la forma ce a consacrat-o,nu faptul ca face pasi (mai mici decat ai concurentei) in fata. DA - eu spun ca "revirimentul" trambitat de colegul xt nu exista - reviriment va fi cand Yamaha se va bate pt podiums,nu pt locul 10. DA - Ducati a avut nevoie de 7 ani de progres la o rata mult peste a concurentei !!! - ceea ce la Yamaha cu toata bunavointa,nu vad acea rata accelerata de progres - si repet - faptul ca motoreta lor de anul asta e mai buna ca cea de anul trecut nu inseamna ca au rata de progres peste a concurentei. Asta a fost antologica. Mai,ce sa zic...mai reia o data cursa de la Aragon,de fapt toate cursele ca am impresia ca esti prea optimist...heh,ca fan al lui Quartararo nu pot decat sa imi doresc sa ai dreptate,dar din pacate,e doar wishful thinking... Te contrazic cu toate clasamentele de la inceput de an in mana,si spun ca a2a motoreta de pe grila a fost,este si in procent de 98% va ramane Ducati GP24 (din pacate pt noi,Q si spectacol). Aprilia e peste Yamaha,se vede cu BEz si se va vedea si mai rau odata ce JM isi va intra in mana, KTM (Acosta si/sau Vin) sunt peste Yamaha... Yamaha e...undeva la bataie cu Honda,as usual. +1 Dar asta stiu (si spun) toti pilotii - testele de dupa un gp nu sunt concludente ca si timpi. Dar depinde cum vrei sa privesti situatia,meh,oamenii se pare ca vor sa o priveasca printr-un filtru foarte foarte roz si optimist,mai nou vad ca se considera Yamaha drept "a 2a moto de pe grila" ceea ce m-ar amuza teribil daca Q nu ar fi la Yamaha. Asadar sa vedem sa notam si sa luam aminte la performantele acestei marete 2nd best bike on the grid la Mugello,Assen,Sachsen,Brno samd.Sunt convins ca vor fi sublime si demne de a2a moto de pe grila,nu? -
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui hora09 în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Sa îi zici la colegu tău ce e bulangiu (a se citi ca ii doresc spor la vânzare și norocul meu ca nu îl vimdea când cumpărăm eu) Nu înțeleg cele doua seturi de gume cu și fără camere, adică are pentru jenti tubless? Nu pricep -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pe mine m-ai pierdut :). Deci a progresat sau nu? Sau tu o s zici ca a progresat cand o sa ajunga sa bata Ducati? Vezi ca Ducati a avut nevoie de vreo 7 ani si niste inovatie ca sa bata Yamaha si Honda...Asta nu se intampla peste noapte. Dar, progres exista vizibil si as putea sa zic ca in momentul asta Yamaha e a 2-a motoreta de pe grila... vezi declaratia lui ca spune si despre asta. El spune ca fara sa fie in attack-mode a reusit sa mearga confortabil cu aproape jumatate de secunda mai tare, vreo 4 lap-uri, a avut feeling si nu a mai avut niste vibratii care au aparut in cursa dupa 5 lap-uri. SI chiar spune ca diferenta in grip fata de cursa efectiva nu este asa mare, deja trasa este gumata. -
Pe lume sunt oameni si oameni... parerea mea este sa treci peste acest episod. Poate avea boala pe romani, avem o reputatie foarte proasta ca soferi in Bulgaria. https://www.realitatea.net/stiri/actual/noi-bulgarii-ne-temem-de-soferii-romani-cum-a-degenerat-o-discutie-pe-un-forum-auto_64dfb7cc26a21c4bff5d2472 In ceea ce va priveste. Noi, bulgarii, ne temem de soferii romani si cam avem pareri proaste despre obiceiurile voastre de condus. In general, va consideram soferi mai prosti decat noi, nu respectati legile locale si va comportati ca si cum Bulgaria ar fi un teritoriu anarhic din GTA unde puteti face ce vreti. De asemenea, nu intelegem de ce calatoriti intotdeauna in grupuri si stati impreuna, noi nu avem asa ceva in Bulgaria. Daca familiile bulgaresti merg in Grecia, nu incearca sa ramana impreuna, avem GPS si nu e ca si cum te poti pierde in zilele noastre. Nu incercam sa conducem tot timpul 2+ masini impreuna, fiecare conduce cum ii place. Suntem uimiti ca incercati mereu sa va ajungeti din urma prietenii si de aici de multe ori faceti depasiri sau manevre periculoase. Nu uram romanii, dar nu ne place cum conduceti”, a subliniat cetateanul bulgar.
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
de la englezi: cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta. deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate". -
Ajutor identificare obiecte.
topic a răspuns lui pinnochio în pinnochioul Motociclisti in timpul liber
-
In regula, pot sa inteleg asta, dar din moment ce m-a urmarit, nu i-a vazut si pe ceilalti care erau intr-adevar un pericol real? De ce nu i-a reclamat si pe ei? Cum functioneaza corectitudinea asta? Doar pentru cel din fata ta, atat? Eu zic ca a fost un caz de frustrare, la care se adauga si ceva minciuna, zic de faza cu flash-ul pe care am inteles-o din gestul facut. Cate alte minciuni si exagerari i-o fi spus politistului, asta doar ei stiu. Eram la un moment dat cu mobra intr-o tura la bulgari, iar soferul dubei din fata mea a inceput sa arunce gunoaiele din masina pe geam. Unde crezi ca ajungeau respectivele gunoaie daca eu eram in spatele lui? L-am injurat ca la usa cortului, dar nu m-am gandit sa il reclam la politie.. eu prost.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Kristian în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Stiam de 3 ani la orice autovehicul luat de nou,nu de 4,de asta am intrebat. -
Am patit o chestie asemanatoare din cauza unei depasiri considerate de bulgari la limita. Comportamentul nostru in trafic este mult mai agresiv fata de al lor si chiar daca nu i-ai pus in pericol lor li se pare ca mergi iresponsabil.
-
Pe romaneste, si fu*** in poponeata si cu banii luati.
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method o tii pe a ta! Sa te citez: " cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres" "dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium..." "calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon....." "Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc...." Reusesti sa te contrazici de la un post la altul; in cadrul aceluiasi post; si chiar in aceeasi fraza. Mai rar asemenea performanta. Ai un dar sa impletesti ideile cum iti convine, cum numai la avocatii de top poti sa vezi.. . @damager ti-a explicat cu argumente pertinente, unele le-ai mentionat chiar tu, inclusiv faptul ca anul asta Q se afla pe 10, cu un nr APROAPE DUBLU de puncte, in conditiile in care nici nu suntem la jumatatea sezonului. Ca se poate constata un progres, o spun si oameni din cadrul competitiei sau conectati cu competitia. Tot colegul spunea ca ieri, in test, fara sa incerce un time attack, a scos cu -0,4 s mai putin decat timpul de calificare.. Dar tu, nu si nu! Intr-un sens iti dau dreptate, daca se multumeste cu cele 12 milioane, luate sezonul asta, si nu le vrea si pe cele de la anul, va pleca. Nici o grija, se pare ca Pecco ar fi interesat de o colaborare cu Yamaha. Si in ceea ce priveste banii si comfortul psihologic. Nu este mai rapid decat Q, asta este clar, dar mi se pare mai analitic, mai combativ si dupa sezonul asta de cosmar, cred ca este mai dispus sa se implice in proiect, decat frantuzul. Q, vrea totul de-a gata, insa in afara de Ducati, la toate celelalte echipe este de lucru. Nu este timp pentru lamentatii de primadona nf. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
https://www.facebook.com/reel/4002258723373300/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v -
Stiti vorba aia cu ulciorul care nu merge de multe ori la apa? Ma intorceam ieri cu conserva din Thasos pe ruta 55 Gurkovo - Veliko Tarnovo in stilul meu clasic de condus, ce prind din urma.. depasesc. Cunosc bine ruta si masina e la 100% din punct de vedere tehnic, astfel ca toate bune si frumoase. Ajung din urma un bulgar cu un Tiguan care merge tare, dar nu suficient, asa ca atunci cand se deschid doua benzi pe sens ma mut pe banda doi si trec inaintea lui. Omul accelereaza, n-am inteles de ce, dar trebuia sa fie in cu totul alt raport de viteza ca sa poata tine pasul cu mine. Peste cativa km drumul revine pe o singura banda si astfel ajung in spatele altor masini, de Romania. Baiatul din fata mea are un ML smecher, dar depaseste extrem de riscant, din scurt si cand se apropie curbe fara vizibilitate. Nu incerc sa il depasesc, am asa o impresie ca s-ar incapatana, eu avand desigur o masina mult mai modesta. Peste alti cativa km buni un politist bulgar imi face semn sa trag pe dreapta. Il vad in oglinda retrovizoare ca apasa butonul de la body cam inainte sa se apropie de masina, mai sa fie. Prezint actele, totul ok, asa ca ma pofteste sa il urmez. In spatele masinii de politie, ce sa vezi, baiatul cu Tiguanul. Mi s-a aprins instant un bec, dar hai sa vedem totusi ce se intampla. Soferul Tiguanului vine si el langa politist si incepe o conversatie (in bulgara) intre ei, discutie din care eu trebuia sa deduc ce se discuta, neintelegand o boaba de bulgara. Ii mentionez politistului acest aspect, la care imi raspunde cu o foarte mare scarba: romanish gen intr-o parte, bulgaria in cealalta parte. Daca-i vorba de asa, eu imi vad de drum, ca asta nu e discutie, ci direct judecata si sentinta. Vine colegul lui, mai tanar si mai putin pornit impotriva mea, nici el insa nu vorbeste deloc engleza. Scoate telefonul si incepe traducerea prin Google Translate. Din bulgara in romana iese un text care nu poate fi inteles, asa ca ii sugerez sa schimbe romana in engleza. De aici inteleg ca baiatul cu Tiguanul a sunat la politie si m-a reclamat pentru condus periculos, mai exact pentru ca am incalcat linia continua si limita de viteza. Mai mult de atat, exista chipurile si o filmare video. Cand vine randul meu sa vorbesc pe google translate ii spun ca recunosc, am intrecut atat limita de viteza cat si marcajul pe alocuri, dar in conditii de deplina siguranta, spre deosebire de ceilalti, care forteaza depasirile. Bun, zice ca am doua optiuni, ori imi retine permisul si va trebui sa il recuperez de la tribunalul din Veliko Tarnovo, ori platesc o amenda pe loc in valoare de 120 de leva, aka 60 de euro. Il intreb pe politist ca daca baiatul cu Tiguanul reprezinta corectitudinea intruchipata, de ce mergea si el peste limita cand l-am ajuns din urma? Mai mult de atat, l-am deranjat cu ceva, a trebuit sa franeze din cauza mea, l-am bagat in sant, am pus pe cineva in pericol? Continui, daca el este atat de corect atunci de ce nu a raportat si alti participanti la trafic? Atat romani cat si bulgari deopotriva, de ce tocmai pe mine si numai pe mine? Daca tot m-a urmarit si raportat, a inteles ceva din stilul meu de condus? A urlat frustrarea in el, atat si nimic mai mult. Am vazut atunci cand vorbeau intre ei ca facea semnul clasic de flash-uri, ori nici macar nu m-am atins de maneta, la ce bun cand el era pe banda unu, iar eu pe banda doi. Aia nici macar depasire n-a fost, ci devansare. Nu doar frustrat, dar si mincinos pe deasupra. A urmat testul de alcoolemie, rezultatul fiind desigur 0. I-a facut si lui, nu stiu de ce, probabil ca sa arate ca ei fac lucrurile ca la carte. Ce ma deranjeaza nu e amenda, ci faptul ca unii forteaza depasiri in curbe fara vizibilitate, sau fara sa calculeze distantele necesare unei depasiri si astfel ceilalti participanti la trafic trebuie sa ii protejeze, ori asta nu se aplica niciodata in cazul meu. Blana in linie dreapta, iar pe curbe toti incet, ca habar n-au cum le functioneaza cutia de viteze sau masina. Sa nu uitam desigur de anvelope de buget pe masini scumpe, dar deh, trebuie scosi ochii "dusmanilor" cu orice pret. Pentru cateva clipe am vrut sa ma cert cu ei, sa vad daca filmarea aluia e omologata conform legislatiei, sa nu semnez niciun act. Stiam insa ca am depasit viteza legala si marcajele, am si recunoscut de altfel, iar avand in vedere de cate ori a mers ulciorul la apa, banuiesc ca acum a fost momentul in care sa se sparga. De cate ori a trebuie sa feresc bulgarii si deopotriva sa ii protejez nu mai zic, am fost eu identificat ca fiind pericolul suprem :)))))) Atentie prin urmare si la acest aspect, nu doar la camerele de viteza. Cat despre reclamant, karma is a bitch.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Intreb si revin, dar toate actele sunt in regula. Daca a fost luat in 2022, atunci sigur e pana in 2026, fiind noua. Precum am zis. Pana in 26.06.2026. Toate in regula