Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Exact. Momentan e ultima găină din cotețul duc si cel mai probabil asa va rămâne anul acesta, deci nu prea are vreun as in mânecă pentru a negocia ceva mare
  3. Azi
  4. sa se bucure ca e la Ducati ciocu' mic si joc de glezne
  5. nu era tarziu nici dupa pauza de vara. nu e tarziu nci in ultima etapa. nici la inceputul primei etape de la anu nu e viabil sa-ti ia un presezon+sezon intreg sa dai de cap al o moto. la 25-ul asta nu cred ca ii da ever de cap. la 26 poate. ar fi dragut si ceva dueluri.
  6. Și acolo nu te-au învățat că dacă "urlă ca toți dracii" nu e bine? Nici pentru tine, nici pentru ceilalți participanți în trafic și nici pentru motor. Îi știam serioși pe orădeni. Pune niște gheață, mai vezi și alte Mobre, dar, mai ales, ascultă de bătrâni: ia-ți un naked, fă-ți mâna și mai vorbim peste doi ani. Hai, asfalt uscat.
  7. Nu e târziu pentru Pecco sa se trezească, ok, nu trebuie sa rupă norii să castige toate cursele insa daca revine la rezultatele de la începutul sezonului, eu cred ca are mari sanse sa primeasca loc pe podium la final de an. Bezz a mers bine de tot in ultimul timp insa sincer nu-l vad mergand asa in cursele ramase, in toate mă refer. Într-adevăr Acosta e cu cele mai mici sanse avad si utilajul cel mai răpciugos
  8. Vezi tu, se mai schimbă treburile. Cine stie ce clauze au prin contracte.
  9. dpmdv 1 si 2 e clar ca buna ziua si privind trendul, si locul 3 e cam clar, va fi al lui Bez Pecco va primi doar o mentiune, ciuciu premiu pt el
  10. pai cum, Fermin nu o sa primeasca GP26?? doara asa era in contractul lui, ca in al doilea an, chiar daca nu va ajunge la echipa oficiala, va primi ultimul model de mobra
  11. Locul 1 cred ca e clar. Locul 2 nu e nici el departe de a fi inchis, insa pentru ultima treaptă a podiumului cred ca vom avea bătălii interesante intre Pecco, Bezz si Pedro
  12. Salutare, Are cineva o extensie din asta de vanzare?
  13. Salutare, In weekend GT-ul meu a sarbatorit o varsta frumoasa in km In iarna asta i-ar cam veni termenul pt o revizie mai costisitoare - inspectia 'mare' de joc supape, toate 3 lichidele etc dar si cateva piese pe care voiam sa le schimb la capitolul 'preventive'... Aveam dubii intre a mai investi in ea sau schimbat in iarna dar mi-e draga si as mai tine-o . Pentru alti posesori - mai jos o recapitulare cu reparatiile suplimentare fata de mentenanta obisnuita de genul ulei/filtre/placute frana/anvelope etc 44.000 - intrerupator ghidon stanga semnalizare etc 50.000 - rulmenti roata fata; pivoti suspensie fata 122.000 - pivoti suspensie fata; rulmenti roata fata; kit complet lant distributie; radiator (pe cel vechi se cam pietrificase mizeria in partea inferioara); suspensie fata/spate trimisa la Wilbers pt revitalizare 140.000 - arbore cardanic si disc frana spate 162.000 - pinion si rulment demaror; amortizor spate nou Wilbers 'simplu' fara ESA (poveste lunga si enervanta aici ); intrerupator ghidon dreapta; shei refacute la Wunderlich 190.000 - bec xenon Si ca idee despre unele consumabile - in cazul meu placutele de frana au tinut cam 30-35.000km spatele si peste 70.000km pe fata. La anvelope am mers mereu Michelin touring spate cu sportiv pe fata; combinatia ideala pt mine a fost Pilot Road 6GT spate (cam 13.000km pe stilul meu de mers) si Power 6 pe fata care tine peste 15.000km si, cel mai important, se si uzeaza uniform, nu face deloc umeri etc. Multi km safe si frumosi tuturor!
  14. Vand Top Case Givi V40NT Tech Monokey 40L, foarte putin utilizat, stare impecabila. Este la al doilea sezon, insa am circulat foarte putin cu el. Capacitate 40l, suporta 10kg (nu ca alte top case-uri), are loc suficient pentru o casca si pentru alte accesorii/borseta/trusa scule. Detalii aici: https://www.givi.it/givi-products/cases-for-motorcycles-and-scooters/plastic-motorcycle-top-cases/v40-tech Starea lui se vede din poze. Precizez ca in poza din dreapta lateral se vad reflexii de la soare, nu sunt urme. Vine si cu cheia de rezerva. Nu furnizez placa de prindere. Avand in vedere volumul ocupat de cutie, as prefera o tranzactie in Bucuresti, dar pot sa trimit si in tara.Nu fac schimburi, deoarece l-am inlocuit un un Kappa K4900. Poate fi vazut in Bucuresti, sector 4 (pe langa Parcul Copiilor). Detalii de contact: via MP. Pret 450 RON, lejer discutabil. Multumesc
  15. pacat, ultima oara avea o bila mare 8. da e ok, ajunge iar la ea la anu.
  16. Am cautat peste tot, nu exista in europa recall pentru nimic nou. Ma supara tot mai frecvent acceleratia aia mizerabila. Sper sa se confirme si la noi sa ma scuteasca de 200€ deranj. Foarte frumoase experiențele publicate
  17. In mod sigur si nici in viitorul apropiat nu se va renunta la lant in favoarea curelei, doar daca se va gasi o metoda de deschidere-inchidere a curelei, ceea ce ma indoiesc...
  18. asta presupune alta prindere a basculei, alt form factor la cadru... nici daca s-ar folosi bascula monobrat problema tot la partea din fata pinion ar fi probabil ca din cauza asta nici nu e implementata la scara larga
  19. OPTIMUM TU 2004 V (Vario) Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum, asa ca hai sa ma laud si eu cu ultima mini achizitie: Clesti pentru sigurante Seeger, Unior. Imi inlocuiesc toate sculele de mana cu Unior...asa ca nici acesti clesti nu puteau fi altceva. ...si un aparat de curatat cu ultrasunete de la Vevor.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...