Toată activitatea
- Ora trecută
-
Alba Iulia, dar apare la avatar sau cum naiba ii spune...
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
+1 Eu nu pot sa ii inteleg pe oamenii care au impresia ca pilotii de la acel nivel dorm pe ei pana si vineri in fp1,decum in curse - am impresia ca cine spune asemenea bazaconii efectiv nu intelege treaba asta cu racing'ul - nu zic la nivelul ala,ci treaba cu racing'ul in general.Pai sunt piloti care prin campionate f obscure mor pe circuit si la propriu si la figurat,nu ca sa dea 100%,si inca mai sunt oameni care pun sub intrebare daruirea pilotilor din motogp?wtf... Insa ce se confunda maxim aici este daruirea pilotilor cu posibilitatile lor si/sau a motoretelor - daca Bag nu a putut sa se califice mai sus de 21,asta nu inseamna ca a dormit sau ca "nu a mers la limita" , "nu a dat 110%" - pardon 100%,ca sa nu fiu iarasi admonestat,ci inseamna pur si simplu ca el urcat pe Ducati factory GP25 a putut scoate sambata in q1 doar 1.38.5.Atat a putut,nu a dormit.Altii au putut mai mult. La fel,cand un campion mondial precum Q nu poate depasi pe anumite circuite sau este depasit samd samd,aia nu inseamna ca doarme si ceilalti ii iau mamaliga din mana,ci ca atata poate el+motoreta aia - din varii motive - configuratia circuitului impreuna cu punctele slabe si tari ale respectivului circuit samd samd.Nu doarme nimeni si toata lumea acolo da maximul din ce poate da,insa de multe ori asta nu e de ajuns pt a avea un rezultat bun. Crezi ca nu a fortat maxim?C'mon...Nu e pilot de locul 21 si nici motoreta nu e de locul 21,insa el pe motoreta aia atata poate - 1.38.5,Memelu (primul GP25) a facut 1.37.9.Sase zecimi. Diggia pe GP25 - 1.38.0... Bagnaia+GP24 - 1.38.2 in 2024....conditii de temperatura mai finute anul trecut insa....tot timpul am zis ca e cam aiurea sa facem comparatii intre timpii de la 1 an la altul pt ca difera conditiile de temperatura si in general conditiile de pista de grip asfalt care se schimba de la 1 an la altul si pot influenta masiv timpii.Dar asa ca si idee... Omul nu stie/nu poate cu GP25 - el vrea franarile pe care le facea pe GP24 si despre care spune ca sunt punctul lui forte,iar pe GP25 se pare ca nu se poate asa,dar GP25 are alte puncte bune,dar omul insista sa mearga ca pe GP24...si asta e outcome'ul... Se pare insa ca - greu,dar incepe sa se schimbe,cel putin mental : Pecco Bagnaia: "Last year i was much faster so it was very strange...I don't want to compare bikes anymore. Right now, the bike I have is the best. Marc [Márquez] did very well. Obviously he wasn't the fastest today, but he won (the sprint). We just have to respect his work and see what he does, because he's riding perfectly." -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
e cultura japoneza, care nu se schimba in 7 ani. Poate ca in generatii. Ei nu inoveaza prin improvizatie, ci prin evolutie. Csf, ncsf asa sunt ei. Ce am inteles eu din diferite declaratii, cand configureaza mobra sa aibe grip pe spate, sacrifica intrarea si intoarcerea mobrei. Aici pb ca se simte lipsa de aero si apasare. nu tre sa astepti misano, testeaza Q azi la barcelona, fac astia test privat. Rins zicea ca V4 nu e tot, dar din declaratiile lui Bartollini, ala zicea ca v4 fiind mai ingust, permite mai mult sa te joci cu aero, geometrie, etc... ceea ce nu iti permite L4. asta cu pilotii care nu dau totul pe circuit e o prostie, toti dau totul acolo. - Azi
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, si Bagnaia vineri dupa un loc 23 respectiv 21 a declarat ca a fortat maxim peste tot dar "atât s-a putut". Eu nu-l cred! De ce? Pentru ca stiu ca el nu e pilot de locurile 21-23 si pentru ca stiu ca nu pilotează o mobra de locurile 21-23,in acest caz am dovezi -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
sunt piloti profesionisti toti. Chiar crezi ca e vreunul care nu da maxim? 100% dau toti 1-2, maxim 3 lap-uri in calificari. In rest ei merg la 80-90%. crezi ca Bag acuma merge doar asa sa fie acolo? toti dau maximum. La yamaha e greu cu depasirile, mai ales pe circuite stop&go, unde poerde si pe franare si pe accelerare. aici a reusit sa depaseasca pentru da Barcelona are niste viraje foarte mari, unde viteza pe viraj face diferenta. Ai vazut in sprint ca l-a depasit pe MM pe exterior? Pentru ca un circuit care nu e stop&go are in general trase alternative de depasire. La redbull si la Balaton este exact invers, unul stop&go only, celalalt prin de sicane, adica fara trasa alternative -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
In Misano+Japan Marc trebuie sa-i ia lui Alex 3 pct pentru a deveni Campion mondial dupa cursa din Japonia. -
Morgen! Cucu cucu, prezent de la lucru! Spor si diiiiii!
-
VID-20250908-WA0000.mp4 Ieri la întoarcere din Padina
-
Cucu, cucu, cucu! La munca! Buna dimineata!
-
- Ieri
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
aia e. plm. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Deficit de putere da. Dar Deficit FAȚĂ DE CINE?cu cine crezi ca se compara Honda când spun ca au Deficit de putere?cu ultima din clasamente?ahahaha Ti-am zis ca nu ai înțeles mare lucru din bătălia cu Marini,eu zic sa mai dai rewind poate la reluare o prinzi. Și totuși e ceva foarte ciudat...se pare ca l-a executat de a terminat în spatele lui.Pai cum naiba? Asta e pe sistemul "i-am bătut de s-au călcat pe noi" Alex nu se va da neam la o parte. Lui Memelu nu i se va pune pata niciodată dar niciodată pe frati-su.No way și sub nici o formă. Dacă ești fan Memelu îți recomand să privești documentarul d3spre accidentarea și revenirea lui și vei înțelege de ce,au o relație mult prea strânsă e prea mult de explicat - privește documentarul e chiar bun. Red mist a demonstrat-o în n randuri am și dat exemple peste exemple asa din ce îmi mai aduc aminte -Silverstone 2016 (incidentele cu Chel) Argentina 2018,Jerez 2020 nu mai zic și sunt multe alte exemple de-a lungul carierei sale cu Musiu pierzându-și controlul în special când cursa nu merge precum o calculase el.Si atunci o ia pe campii. Aici a zis de ieri ca AM are the Best pace deci lucrurile s-au întâmplat according to plan,o ia razna când calculează ceva și nu se întâmpla precum a calculat. Indiferent dacă a calculat ca iese pe 1 sau pe 6. Și oricum se controlează masiv când e vorba de frați-su ai văzut cât de finuț îl depășește șamd? Nu e chiar asa insane c'mon. Restul însă...nu contează. -
Am modificat ulterior, e greșeala mea, omul mi-a atras atenția.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cea mai frumoasa si fara de replica depasire, dar doar din punctul meu de vedere, strict personal...de pus in rama si de predat la scolile de pilotaj.... -
Lup69 îl urmărește pe Pistol impact Panzer 1/2
-
Scria si in anunt, ....
-
Ce vacă sunt, am uitat... 330 lei, se poate livra și prin OLX https://www.olx.ro/d/oferta/pistol-impact-1-2-panzer-IDjMFc0.html
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu se mai poate la Misano nici daca Marcel puncteaza maxim iar Alex 0 -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Teoretic nu mai poate lua titlul la etapa viitoare. Ei calculează cel mai rău caz probabil Adică mm pe 1 și am pe 2? Dacă termina mai rău AM sau o pune jos ma gandesc - posibil încă sa se poată -
Il lauzi ?...sau pui si un pret
-
Lucian_M îl urmărește pe Pistol impact Panzer 1/2
-
Salutăm! Nu-l dau de rău, chiar funcționează foarte bine, nu dezamăgește (pentru prețul lui- 330 lei pachetul, fix), era 251 în Dedeman, acumulatorul 177. Ambele au garanție. Desface fără probleme (cu tubulare de calitate, cele din pachet sunt nefolosite) prezoane auto, piulițe de la pinionul de atac, piulițe axe moto etc. L-am folosit responsabil, după cum se vede in poze (ulterior am văzut ce "bine" au ieșit). Are 380 Nm pe desfacere, două trepte pe strângere, iar la deșurubare are normal sau până simte că s-a slăbit. Motor brushless, corp mic. Nu recomand acumulator de 2 Ah, e slab. Se poate trimite prin easybox (facem calculul când primesc adresa) sau prin OLX (unde e listat). Se poate vedea și proba în Davideni, Neamț, ne putem auzi la 0745863277 sau pe pm, după preferințe. De ce îl dau? Că am mai avut unul pe 12v (mai pentru "finețuri") și decât să stau cu două, le dau și vreau un model mai mic, mai puternic (și mai scump, depinde ce iese, oscilez între 3 branduri). Oricum, pentru banii ăștia, funcționează peste așteptări.
-
5300
-
Aproape 11k Ma gandesc sa-mi schimb lichidul de frana , macar pe spate .....mai ales ca ma asteapta si o miniexcursie de 2-3k km .... Repet ...ma omoara doar gandul ca ar putea face si fata la fel ....parca mi-a disparut increderea si entuziasmul vis-a-vis de mobra asta ....altfel , ce sa zic ....multumit de ce ofera .
- 115 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Nadia Padovani regina zilei A pus pe podium 3 dintre actuali/fosti piloti. Toti 3 au câștigat curse cu echipa ei. Asta da reusită pentru o echipa de client condusa de o "muiere". Respectele mele O daaa I-asi zice "extremistul". Asta ori ridica un pilot pana la cer sau mai sus ori il coboara pana-n iad sau mai jos. Culmea e ca reuseste sa faca asta cu acelasi pilot(vezi Q cand a venit in MotoGP vs acum) https://www.crash.net/motogp/news/1081422/1/franco-morbidelli-handed-misano-motogp-practice-penalty-after-irresponsible?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawMqlXhleHRuA2FlbQIxMQABHpiDzPNi57QmXSsCS1GERP6ULv-k8-9WXrr6XHYOVjsttR51P0QjDRjL34_W_aem_wRvdR9OXuo9sGN2cIsr-tw#Echobox=1757254816 -
Aici cred ca pe langa bani, e vb si de timp si in unele cazuri de alternative. 1) Timp Aici as face o paralela cu TV-urile de 4000e. Ok oricine are 4k insa nu pt un TV si tind sa cred ca nu neaparat din ratiuni de financiare cat de utilitate si pasiune pt acest segment. Pt multi dintre noi un TV de 55 inch si 500euro este mai mult decat overkill, cel putin in cazul meu pt ca nu am timp sa stau la TV, poate 2h pe zi cand sunt acasa, si nici nu am "cultura" sau interesul de vedea nu stiu ce fel de pixel etc. La fel si cu o motocicleta de 16k (R1300R) sa zicem vs una de 28k (R1300RT). Ambele motocicliete mi-ar placea sa le am, mai ales R1300R defapt. Sa achizitionezi cu R1300RT inseamna ca ai de facut km néné nu gluma, esti la alt nivel, traiesti pe motocicleta la propriu, ca si cantiate de timp petrecut pe 2 roti. R1300R fiind doar pastilla de "brute force" 2h te dai frumos si iti faci damblaua. 2) Alternative O masina de 5k-15k valoare SH cu o remorca (1000e) si cu orice motocicleta incarcata pe remorca, ca este R1200R cum am avut sau 450 MT, ce am acum ca am revenit pe sosea, in opinia mea bate la cwr orice avion moto de 25k-28k, ca experienta, practicalitate, confort fizic si peace of mind. Cand ai timp ca despre asta e vb, iti iei "trenuletul" si te dai. La mine frana fata a fost problematica in primii 1600km, zici ca era V Brake de MTB. S-a mai rezolvat dupa ce am fortat-o si am facut un fel de "rolling burnout" am mers cu 90km/h si cu frana fata trasa la 50% cam 2minute si dupa aceea frana a fost mai ok. Acum la 6400km cat am frana fata este mai buna ca inainte. Tu cati km ai cu al tau 450 MT?
- 115 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri: