Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Am început și cu roata spate
  3. Ce mai conteaza …onda’i honda lol una e cand parchezi in fata la cafenea o honda si alta i cu sym lol
  4. Un prieten a avut un tractor din asta acum vreo 10 ani. A renuntat cu totul la aprinderea aia si i-a pus Gotronic.
  5. multumesc ! weekend placut si calare !!
  6. E o copie Bosch dar nu 100%, putin probabil sa se potriveasca ceva de la Bosch mai ales ca pe ZIM se folosesc alt tip de senzori, pick-up coil si nu senzor Hall cum are Bosch. M-am interesat putin despre dracovenia asta de ZIM 350 si desi sunt foarte putine informatii despre acest model cred ca am reusit sa-mi dau seama despre ce este vorba cu aprinderea asta care este formata din modul de aprindere (cel din poze), doi senzori (unul pt fiecare cilindru) si inca o piesa (cea lipsa in care intra mufa lata) care se numeste "kommutator" si uite mai jos un clip video cu piesa respectiva: Aceasta piesa exact asta si este, un comutator. Motoarele in doi timpi din cauza contructiei au aprindere separata pentru fiecare cilindu deoarece nu se poate folosi scanteie "falsa" la motoarele in doi timpi. De aceea Ij, Jawa, Trabant etc au cate doua platini la modelele in doi cilindri sau chiar trei platini si trei bobine de inductie cum avea Wartburg. La acest Zim 350 s-a folosit un singur modul de aprindere, doua bobine de inductie si doi senzori de aprindere. Rolul comutatorului este sa repartizeze corect scanteia spre cilindri, practic are rolul capacului distribuitor sau popular "delcouri". In Romania este imposibil sa gasesti acest comutator/distribuitor, trebuie sa apelezi la cineva care are conexiuni in Ucraina. O posibilitate ar fi sa apelezi la domnu' Gaspar 0744472055, nu are acest produs in stoc dar poate il convingi sa-ti aduca unul din Ucraina (el se ocupa cu piese de Ij, Ural, Dnepr). Trebuie sa identifici cum lucreaza contactul sau sa faci rost de schema electrica a aprinderii.
  7. starea actelor, certificat ISCIR?? ...ca doara este un utilaj de ridicat!! just kidding spor la vanzare!
  8. SONYC

    scutere SYM

    Vorbeam strict de comparatia Honda vs Sym pe care ai facut-o, nu de Honda vs alte japoneze din vremurile cand lucrurile erau facute cu scopul de a trece testul timpului. Ai perfecta dreptate, mai ales ca se aplica in toate domeniile, nu doar in cel auto/moto. E probabil un motiv pentru care unii dintre noi inca investim bani (de intretinere) in mobre cu ceva ani sub sa. Am vazut ceva situatii (plural) ale unor participanti la diverse ture. Adaug povesti ale posesorilor, iar daca vrei opiniii si din afara tarii, google e la un click distanta.
  9. Sunt sisteme diferite.. TC controleaza pe acceleratie, cum ai zis calculand viteza dintre roti. rolul principal al TC este sa nu faca overspin... Sistemul asta pare mai mult catre Slide control, ce a pus prima data Yamaha pe r1 in 2015 si ulterior mai toti producatorii. Citeste mai multi parametri printre care si parametri din IMU, ceea ce ar tb sa insemne ca poate sa citeasca si cand motocicleta aluneca, in special roata spate. Cred ca o sa aibe un impact major la ducati, care se foloseste de acest slide...ramane de vazut cat de configurabil este (adica pana la posibilitatea de a fi oprit) nu cred ca are treaba cu roata fata...ei zic ca vor sa reduce high-side-ul....deci se concentraza pe roata spate. daca ai pierdut fata, inchiderea gazului nu te ajuta, doar MM si ridicarea motoretei din corp poate sa te salveze. Uite cum are R1 : SCS detects rear wheel slides during acceleration out of corners, using the IMU to sense lateral slippage
  10. Am uitat sa mai scriu ceva pe aici. Motocicleta este gata. 20 luni și 600-800 piese noi.
  11. Neatzaaaa, Muncim o leaca, apoi weekend luuuung! Diiiii
  12. totusi de la 3500e la 6000e e o diferenta de 80%.... Mi se pare totusi prea mare diferenta aceasta...
  13. Cucu! Cucu! Buna dimineata! Hai, ca se poate!
  14. Ieri
  15. Pretul de achizitie a fost 26 de mii de iepuri. Pretul de vanzare care este?
  16. Cred că nu strică să o lăsați mai ușor cu pianul pe scări. E adevărat că Sym (și Kymco dealtfel) e o marcă de încredere, dar hai să nu începem să afirmăm că ăsta e miezu'! De ce? Ai informații credibile?
  17. Man, in cazul tau m am prins de idee ! Ma ref la altii….. Acum fie vorba intre noi …sunt cam 25 de ani de modificari
  18. Era retorica intrebarea legat de SYM. Normal ca merita benzina pentru kilometri,cazarea si mancarea de diferenta,oricand!
  19. summer

    scutere SYM

    Sunt fost posesor de Honda Hornet 600 din 1999. Cumparata de mine la 28k km ca fiind al doilea proprietar de noua in mod real. In aproape 6 ani de folosinta si vreo 18-20k km am avut de 2 ori probleme cu mufa releului de incarcare care s-a carbonizat efectiv in ambele dati, un releu de incarcare caci in inteligenta lor cei de la Honda l-au montat sub rezervorul de benzina fix deasupra cilindrilor 2 si 3 si ultima problema, ce m-a determinat sa scap de Honda, a fost amestecarea lichidului de racire cu uleiul, fapt datorat simeringurilor din termoflot. Asta a umplut paharul si cu asta, sa nu mai aud de Honda ever. O experienta imi ajunge ca sa ma conving, nu-mi trebuie mai multe cu mai multi bani dati aiurea pe un brand supraestimat...
  20. daca spatele nu mai impinge asa tare, fata isi recapata aderenta, pam pam, black magic
  21. Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata? Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei? Ciudat. 4sure
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...