Toată activitatea
- Ora trecută
-
gascoigne îl urmărește pe Pinlock Shoei
-
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
pai si eu ce am zis, ca tinde spre top 5, este o crestere de performanta, progresiva - Azi
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hmm...nush ce sa zic cu Honda.Ma uit pe clasament : -Mir : un loc 7 la Aragon,un 6 la Spielberg si locul 3 acum.In rest...nenorocire.Locul 15 la general. - Marini : locul 8 la COTA,6 la Sachsen,5 Balaton,7 Missano.Locul 13 la general. - Zarco la inceput de sezon a mers bine 7 Tailanda,6 Argentina,4 Doha,1 (foarte circumstantial) LeMans,2 Silverstone...si cam gata,in a2a parte a sezonului numa pe jos.Locul 10 la general. Fata de Aprilia care a inregistrat niste performante solide,as zice ca Honda inca nu e acolo.Ok - poate fi mult mai rau,puteau fi unde e Yamaha acum...adica nowhere Meanwhile,Quartararo trolleaza Yamaha -
Superb ETZ-ul acesta, am incercat o scurtatura care ma bagat pe un drum de camp si a facut fata cu brio
-
…+ geaca impermeabila vânt/ploaie Ducati Corse mărime M preț 300 ron (…ambele articole împreună preț 100€)
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
honda are o crestere de performata, era sa scriu de forma, dar nu se aplica la motorete... a devenit o motoreta care se poate bate sa intre in top 5 -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
. -
Între două sesiuni de înjurături cu și despre ruperea termica este primul element care mi-a sărit în cale și care era și ecofriendly. Din simpla atingere mărturisesc că pădurea de unde provine este dacica iar fabrica care l-a debitat in China . Așadar dacă și Simi că face același număr de km cât a parcurs celuloza in cauza sunt mulțumit Din păcate Simsonul a avut o problema la scaunul admisiei. Cel puțin toate care au ajuns in ograda mea aveau admisiile scufundate spre diferență de evacuări. Daca pentru ghiduri as fi găsit scuza că debitul de ulei din rampa era insuficient datorita pierderilor pe circuit, in cazul scaunului de admisie nu este decât funcționarea fara filtru de aer, sablarea scaunului și rectificarea prematura a acestuia la intervale scurte.
-
...niciodata nu poti sa stii cat de tare s-o bagi... materiale disimilare...evacuarea lucreaza in plaje mari de temperatura...chestiune paroasa... Ma cam manca si pe mine , dar astept sa vad ce fac baietii mai mari... Cartonul e german?
-
RGA 2025 Tura cu Vlad
topic a răspuns lui ianachim în ianachimul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
ce e bobita? nu au ajuns medicamentele la timp? -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
După o tentativa esauta de mângâiată ad labam ciocanorum, am procedat prin "pression politique" exercitată la o temperatura la care apa își schimbă starea de agregare și ceasul indica 4-5 tone. Cu toate cele de mai sus mărturisesc că ar mai fi mers inca 1.m in adâncime ( o constatare vizuala), însă cântărind riscurile care derivau din acea presare am concis că este suficient.
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
in locul lui JM daaa cu 2 maini ridicate! Peco a pierdut mai bine de 2 secunde din avantajul lui de la primul nor de fum pana la sfarsitul cursei. Era la 4.2secunde in fata lui MM cu 5-6 ture inainte de final, si a terminat la 1.9 parca, dar in penultimul tur erau 2-2.1 intre ei. ultimul tur nu-l punem la socoteala ca sigur a lasat gazu -
Ok,ok,dar care este marca/modelul ce il vei lua pana la urma?
-
Cu ce strangere ? Sau mai stiintific, cu ce ciocan?
-
-
87) Lant: Curatat/Gresat 88) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic) Filtru ulei: Hiflo 204 Tura Tohani - Hales - Siriu - Cheia (455 km) Tohani Hales Siriu Pe Cheia nu am oprit pentru fotografii pentru ca ma ajungea din urma tot ce am depasit
-
Îmi cer scuze pentru că răspund așa greu. Bugetul este unul limitat, 4.500e. Mobra o sa fie folosita la ieșiri prin oraș în mare parte și la plimbări cu prietenii. Nu am experiență necesară sa vorbesc de genunchi pe jos și altele. Motocicleta o sa fie limitată atâta fizic, cât și în acte. O sa rămână așa o perioada cat să mă învăț cu ea și mă gândesc să o dau jos. Mers la risc.
-
neatzaaaa! cucu cucu, sunt satul de lucru!!
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu adaptabilitatea lui Memelu va fi problema in 2027,ci faptul ca se schimba guma Michelin high grip spate pt care e faurita Ducati cu guma Pirelli high grip fata - pt care nu e deloc faurita Ducati ci mai degraba Yamaha, no more ride height device,Memelu in 2027 va avea...34?35? de primaveri... Sunt mai multe probleme mai degraba tehnice decat problema adaptabilitatii lui Memelu...si am vazut si in 2023 si in 2024 ca daca motoreta nu e top,nici macar Memelu nu poate sa o ridice atat. Dar meh,we never know - s-ar putea ca Ducati sa cada in picioare in 2027 si sa faca o motoreta perfecta pt gumele Pirelli - nu stim niciodata...cert e ca vor fi niste schimbari majore,iar in general cand se intampla un astfel de reshuffle,se schimba liderii. Asta cam asa e....posesorul de maturi - bai nene cand era rapid,era intangibil. JM era in general mai rapid prin quali,era profesor la sprinturi pe blana orbitoare,dar ca race pace,Bagnaia i-a cam dat mucul. Dar hai ca si in 2023 eu nu ma pot supara pe el ca a castigat acel titlu.A fost prea domn.Meh,nu ma pot supara pe el deloc,ca e prea elegant baiatul... Neah,cred ca Honda mai are mult de lucru.Plus ca aici...e circuitul de casa adica e Mugello al lor. Eu pariez pe Aprilia - daca isi mentine curba de progres - nu stiu daca ai/ati observat dar Aprilia a progresat masiv in a2a jumatate a acestui an : sunt constant in top 5....cand JM sau altcineva nu il da pe Bezzechi pe jos Dar in general au o motoreta care e super pe circuite de viteza mare si de flow,dar merge si pe stop'n'go merge si pe circuite atipice,merge cam peste tot. Le mai trebuie asa un 15-20%...si un pilot putin mai bun decat Bez. JM ar fi o idee...daca s-ar comporta ca un om matur si nu ca un baietzas de la bloc de 17 ani... Eu tot sper sa il coopteze pe Q M-ai facut curios,m-am uitat si eu pe timpi. Bagnaia pana in turul 14 a facut 1.45.0,in tururile 15 si 16 a lasat-o la 1.45.3 si dupa aia brusc 1.45.6,deci in 2-3 tururi a scazut juma de sec pe tur,fapt ce l-a intrigat pe Memelu care a luat-o dupa el,pe de o parte temandu-se sa nu cada de la ulei dar pe partea cealalta simtind sange si o posibila victorie nesperata. Haios e ca Memelu a declarat ca a marit ritmul nu ca sa-l prinda pe Bagnaia,nu-nu-nu ,ci pt ca Mir din spate a marit ritmul si el "nu vroia sa piarda locul 2". Ciudat e ca la Memelu vad din turul 18 o succesiune de timpi rapizi in 1.45 low,in timp ce la Mir...not so much -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
ciudat, daca avea lipsa de putere ar fi trebut sa se vada pe timpi. dar nu s-a vazut nimic, gap a ramas cam 2 secunde pana aproape de final cand si MM s-a potolit de tot si a ajuns pe la 2.5-3 ,nu mai stiu exact dar a crescut e pe site Bez a ridicat capul binisor anul asta. Si aprilia a mers bine unde inainte mergea rau. nu putem decat sa speram. chiar, si AM va avea moto de uzina. chiar va fi interesant. tot ce se poate. nu stiu cum nu l-au gasit atarnat in rulota pe Mir dupa ce sezoane 90% DNF a avut. ___________ Peco a avut o cadere inversa fata de Q in 2022. Q a cedat pe final de sezon si a pierdut titlul Peco a clacat inainte sa inceapa sezonul, din teste si a pierdut titlul. *desi inceputul de sezon nu a fost chiar dezastruos, scotea niste locuri 3-4 parca. -
Buna dimineata! Gata cu leneveala, hai la lucru!
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
El a avut probleme cu el insusi, in primul rand. Cand castigi 11 curse de mare premiu si 6 sprinturi, nu mai poti spune ca adversarul a fost zmeu si a castigat titlul... mai degraba l-ai pierdut tu. Cred ca va ramane unic in analele competitiei, cu titlu pierdut la atatea victorii de etapa. Paradoxul carierei lui Pecco este ca titlul pierdut anul trecut ar fi fost cel mai meritat. La cum a mers ultimele etape, s-ar putea ca Honda sa vina la anul cu o motocicleta mai apropiata ca performante, de Ducati. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
daca e de la tine asta - mi-a dat o lacrima din contra, MM se adapteaza super repede.