Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Da, asa am cumparat motoreta. Daca pamantul e uscat sau doar putin ud, merge lejer... inschimb prin noiembrie / decembrie se aduna multa umezeala in pamant si apar probleme dinastea. Dar daca eviti sa se blocheze fata, cred ca mai devreme sau mai tarziu se blocheaza spatele... deci mai bine mergi prin ceva zona stancoasa sau nisipoasa.
  3. Azi
  4. In aceeasi perioada cand a fost se gaseau de cules ghebe - foarte bune pentru zacusca
  5. Eu nu zic ca in teren nu dai de asemenea noroaie, dar daca vrei sa le frecventezi o incalti cu altceva sau treci la ATV, cu un motor de trial nu intri pe acolo, o iai mai pe ocolite.
  6. Aveam o retinere...... - ceea ce a conforimat pepsi - In prima fotografie la aripa au fost puse inaltatoare? In zonele care le fragventez o parte din drumuri (50 -60 %) sunt cu noroi - lutos
  7. Salutări, încearcă pe diferite site-uri de profil. Daca toate dau același rezultat, înseamnă că fie nu ai un an de asigurare care să-ți ofere o creștere, fie există o problemă la nivel individual, chestiune care se poate rezolva cu o sesizare.
  8. Inseamna ca nu ai avut "norocul" sa intalnesti noroi lutos In poze e ALP 200... dupa prima experienta cu blocatul rotii de la noroi, am trecut la aripa inalta, dar si cu intariura intre furci s-a mai blocat. Inschimb la 390 Adventure, cu aripa joasa, nici o data nu am patit asta. Cred ca conteaza si profilul anvelopei si distanta intre aripa si anvelopa, ce la 390 Adv e destul de mare.
  9. Frumoasa experienta adevarul e ca Bosnia are un farmec aparte si inca e putin explorata
  10. Salutare! Vreau doar sa va prezint o scurta nebunie de-a mea cu motocicleta ( contextul e interesant ) Am mers total 600 km de la Teius ( AB ) pana Vatra Dornei si retur pentru 2 kg de hribi. Tura a meritat , zacusca a iesit buna cu ei
  11. Salutare! Va prezint o scurta excursie de anul acesta, mai exact din 1 mai. Impreuna cu un prieten incepator ( avea permisul luat de 5 luni ), am hotarat sa facem o tura de 3 zile cu puntul de plecare Alba Iulia, destinatia Medugorje (BiH). Prima zi ( 1000km ), Alba Iulia - Autostrada pana in Ungaria, de acolo in mare parte pe drumuri nationale, am trecut vre-o 100 km prin Croatia, tot pe national dupa care am intrat in BiH ( aprox 350 km pana la destinatie ) din care 250 drum national. Total 15 ore pana la destinatie. A doua zi o excursie lejera pana la mare in Croatia unde am intrat si in apa, desi nu era chiar calda, pranz pe malul marii ( erau unele terase deschise ), retur in Medugorje (BiH) si am vizitat Mostar & Kravice. Ziua 3, retur R0 pe ruta scurta de 850Km prin Serbia, totul a decurs perfect, in mare parte pe nationale, exceptand partea romaneasca unde am venit pe autostrada, total 12 ore pana acasa. A fost o aventura pe cinste, ne-am descurcat foarte bine, pentru mine a fost a 2-a aventura in zona ( prima am facut-o singur ). Va doresc un an nou plin de ture de neuitat!
  12. Mi se termina asigurarea pe 30.12. Daca fac simulare cu 31.12, B0 - 667 lei. Daca pun orice data din ianuarie, acelasi B, acelasi pret. Are cineva idee de ce nu creste la B1?
  13. Neatzaaaaa, Leneveala taie greatzaaa!
  14. Autonomie 50 km ar fi ok, dar 45km/h, mi se pare cam putin !
  15. La toate modelele de trial aripa fata este jos, dar este foarte ingusta nu trebuie sa ti faci griji daca se incarca cu noroi, nu se infunda noroiul il arunca in lateral.
  16. Ieri
  17. Cand imi permite timpul, mai incerc sa montez cate ceva la Planeta, din pacate pentru roata fata, gaura pentru valva este mica si nu am gasit valva model mai ingust, asa ca va trebui sa-i cumpar camera si nu va fi tubless
  18. Eu pana acum am incarcat-o doar pe moto ca era afara. Mufa incarcatorului se potriveste direct la mufa bateriei, deduc ca se poate incarca direct in casa. Are si buton de test cu leduri pe baterie daca este incarcata sau nu - momentan este pe maxim, dar o sa incerc incarcarea si pe direct in casa. Inteleg ca la limitare nu i-a dat nimeni de cap, asta din ce am mai frunzarit pe forumurile de afara, la noi fiind prea putine ca sa aiba cine sa-si bata capul cu ele. O incarcare tine pe modul sport undeva la 54-55km reali (am 100kg) - nu mi-am fortat norocul pana la capat, dar am atins 50km si mai era de-un ceai in baterie.
  19. Am retinut - ma uitam la modelul alp 4, nu prea inteleg de ce are atasata aripa fata asa de jos,
  20. In ce mod se poate incarca bateria? Numai pe moto, afara de pe moto, cum?
  21. Si la limitarea asta nu se poate umbla, dar totusi, citi km te tine o incarcare ?
  22. Beta a folosit pina anul trecut pe alp 2 si pina acum doi ani pe alp 4, DR ul de 200, respectiv 350 ul de la Suzuki.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...