Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Pretentia,nu,doar speranta ca despre perspicacitatea motociclistului roman nu vorbim la trecut.Aparent,duse sunt vremurile cand potriveam 'din ochi' segmenti la pistoane,discuri la oala de ambreiaj,pinioane in cutie,si toate functionau perfect.Astazi,fara QR code sau cod de bare... Parbrizul este de la casca altcuiva.Dupa o scurta cautare pe net am gasit compatibilitatea cu: AGV K5,K5S,K3SV,K1,K1S.
  3. Vezi ce date obligatorii lipsesc cu desavarsire anuntului tau si completeaza-l,altfel anuntul tau va fi sters.
  4. Azi
  5. Buna ziua, Sunt posesorul unui BMW R1200RT - 2008 si azi am avut parte de un eveniment nefericit. Am intrat in spatele unui autoturism (nu comentez cauzele - este numai vina mea). In urma incidentului s-a spart protectia rotii din fata dar ce este mai grav, s-a deplasat ghidonul spre fata, probabil cu tot cu furca, cu cativa centimetri. Am nevoie de sfaturile si solutiile voastre pentru remedierea situatiei. Va multumesc anticipat.
  6. @StefanRadu probabil ca nu ai avut inca treaba cu ''justitia'' din RO. Cu astfel de spete inseamna sa bagi bani in buzunarul avocatilor, care te vor taxa la fiecare infatisare, iar la final vei constata ca ai platiti mult mai mult decat costa amenda, si eventual (slabe sanse) daca castigi nu mai primesti cele 2 puncte de penalizare. Sistemul este gandit ca sa te faca sa renunti. Cum spune romanul: ''nu se merita''
  7. Casca Shark S500 Fractal - 399 lei - marimea S, stare bună. Primita de la dealer și folosita de soție foarte puțin. HJC RPHA 70 Octar Purple - 599 lei - mărimea M, in condiții bune. Pin-lock, sac, cutie. Folosită 2 sezoane. Se vinde fara sistemul de comunicație. Preturile sunt negociabile.
  8. Cred ca te va costa mai mult timpul pierdut decat plata amenzii. Sunt de acord ca parcarea motocicletelor, mopedelor, scuterelor de obicei nu obstructioneaza circulatia pietonilor, dar in momentul de fata este o lacuna legislativa in asimilarea celor enumerate mai sus cu termenul de "autovehicul" {ma refer strict la parcarea pe trotuar), in concordanta cu lipsa efectiva a locurilor de parcare destinate vehiculelor pe 2 roti. Din cate stiu exista o initiativa legislativa privind exceptarea acestor vehicule de la normele actuale, dar este foarte controversata in sesnsul ca sunt destul de multe grupuri / asociatii civice care se opun motivand ca prin aceasta se va incalca mobilitatea si dreptul de circulatie al pietonilor.
  9. pffff, iarasi nu esti atent.... ce sa modifici?? am mutat eu topicul la sectiunea potrivita deja! ___________ PS. si nu mai deschide topicuri degeaba! atentie si concentrare! da??
  10. Deci, chiar si daca as contesta, nu as avea castig intrucat zona nu este destinata parcarii, chiar daca am acel 1,5 metrii pentru circulatie.
  11. Nu mai e valabila treaba cu "1 metru" pentru circulatia pietonilor. Legea interzice oprirea sau staționarea pe trotuare. Excepții permise: Se poate parca pe trotuar doar dacă sunt îndeplinite cumulativ două condiții: 1. Există marcaje rutiere sau indicatoare care autorizează explicit acest lucru. 2. Rămâne liber cel puțin un culoar de minimum 1,5 metri lățime pentru circulația pietonilor.
  12. Deci inseamna ca ajung pe la 2100-2300 euro cu ceva rezonabil. Multumesc de info, este foarte utila. Ca varianta la China m-am uitat la WABECO. De la ei am cumparat un suport de bormasina, de calitate foarte buna. https://www.wabeco-remscheid.de/catalog/product/view/id/2161/s/bohrstander-frasstander-bf1240/category/352/ Un strung mai modest costa 3200 euro din care daca scoatem tva ramane netto vreo 2650 euro ceea ce ar fi ok. Acesta ar fi modelul: https://www.wabeco-remscheid.de/catalog/product/view/id/2258/s/drehmaschine-d2000-h20/category/101/ Nu imi dau seama cat la suta este Made in Germany si cat este doar Assembled in Germany.
  13. morgen! azi, ase ni, mai light....
  14. Gabi, fii mai atent pe viitor, unde deschizi topicuri... service si intretinere curenta e locul potrivit! de data asta te iert, dar te-am notat in caiet cu o bere
  15. Daca ar fi avut Uralul o siguranță pe rulmentul posterior cum a fost gândit Simsonul cred ca ar fi fost mult mai elegant referitor la preluarea forței de apăsare a ambreiajului și menajarea ambielajului.. Eu personal la cota de așezarea a palierului pe carter, pe unde trece uleiul spre palierul spate am majorat și am montat o bucată furtun PP, lăsat afara un grad atâta cât să ermetizeze cota
  16. Buna dimineata! Martea amplifica greata si mai tare!
  17. Ieri
  18. gasesti vevor (si chinezariile similare) pe la 7000 si ceva, dar mai bagi vreo 4000 pentru precizie si nu ma refer la cutite...
  19. The silver lining în toată treaba asta cu V4 e ca după acest test și după ce impresii a dat respectivul,am impresia ca nu o sa mai facă mulți purici la Yamaha.Si nu o văd ca pe un lucru rău,pt Q cel puțin,pt Yamaha e o mare mare problema dacă pleacă - cred ca au forțat aceasta motoreta V4 (pe care o vor folosi realmente maxim 1 an),special pt a-l face pe Q sa rămână în proiect,ori cred ca outcome'ul va fi fix invers. Nu vreau sa fiu rău dar,după cum mi-am dorit ca MM sa plece de la Honda la fel îmi doresc sa plece Q de la Yamaha. Și sa vină cineva care exploatează Yamaha....cum se poate mai bine,idk. Good point. Un rookie probabil,dar nu Alonso sau Quiles Probabil cineva gen Manu Gonzales...sau îl aduc pe Zarco sa ii dea finally un factory? Dar nu cred ca il lasă Honda sa plece...
  20. Deja ajunge Toprak la uzina Întrebarea imensa e: Cine dracu vrea sa vina la Yamaha?
  21. Am un proiect la care am de facut piese mici si marunte. Lucrez cu rulmenti de 5-6 mm diametru interior, grosime 2,5 si 3 mm... Si tot stau cu saru' mana sa imi faca diversi piese miniaturale. Asa ca cel mai bine ar fi sa imi un strung mini. Aveti vreo propunere? Nu imi fac iluzii, stiu ca toate sunt China, dar probabil ca exista unele de calitate mai buna (si mai scumpe). Bugetul este in jur de 6-7000 lei.
  22. Mai sunt unii care merg in picioare. În caruta, sa vada ce e prin curtile oamenilor...
  23. Mici progrese, pregatesc montarea ambielajului in carter dar aceasta pregatire este una minutioasa si ia mult mai mult timp fata de asamblarea propriu-zisa. Trebuie verificate atent toate piesele: ambielaj, tavitele de centrifugare a uleiului, palierii in care intra rulmentii ambielajului. Rulmentii sunt SKF 6207 C3 cu bile si URB NJ207 cu role. In mod normal sunt necesari doi rulmenti 6207 C3 dar rulmentul cu role NJ207 cu role va fi montat in spatele ambielajului unde vine volanta. Avantajul este ca rulmentul cu role este mai rezistent si totodata ajuta mult la montarea palierului spate deoarece camasa interioara se monteaza pe arbore si intra prin alunecare pe bile. Astfel te "chinui" sa presezi palierul spate doar in carter, nu si pe rulment. Sistemul cu rulment cu role in spate il are si Dnepr650 dar de fapt treaba este inspirata de la motoarele de BMW care s-au facut in anii '50.
  24. Of course! Pe Ducati s-ar plange ca nu are feelingul pe roata fata, pe care il avea pe L4. Deja vad ca se plange ca noul V4 nu coteste la fel de bine ca L4: "it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have.The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet" . Deci, omul vrea un V4 care sa ii ofere mai mult grip pe spate, dar in acelasi timp sa fie la fel de buna pe viraj ca actualul L4... Practica arata ca daca transferi mai multa greutate pe spate, ca sa imbunatatesti gripul, vei pierde pe partea de cornering si, asa cum i se intampla lui Bagnaia, va avea de suferiit si feelingul pe roata fata. Jiji a sacrificat deliberat virarea, tocmai pentru a obtine mai mult grip din pneul spate. Q insa, vrea si cu sula prin mai si cu sufletul in rai. Concluzie, nu a gasit nimic bun la noua motocicleta, la cos cu ea! Cam asta este directia pe care o ofera el departamentului de R&D...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...