Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Potential sa fie mai rapid ca Bez are, trebuie sa recunosc asta oricat de mult imi place Bez. Insa Martin in capsor are cateva piulite mai loose asa... si desi a iesit din cartier, cartierul n-a iesit din el si se vede ca nu are un background care sa-i fi oferit o educatie mai acatarii. Ii lipseste capacitatea de introspectie si de a fi diplomat in momente cheie, iar astea de obicei se obtin prin educatie. El reactioneaza ca o maimuta, la el preia controlul f des amigdala (aka creierul reptilian) si se vede. Poate asta ii ofera si capacitatea de a fi rapid pe pista, sa aiba reactii f bune pe baza de instinct, dar o data ce da casca jos din cap, ar trebui sa revina la conducere neocortexul, maimuta sa predea controlul omului. La el in cap insa...
  3. Cam asa ceva...lunile astea am inlocuit toate surubelnitele cu Unior, clesti de sigurante tot de la Unior...patenti si alti clesti tot Unior...acum mai am de luat asa...mizilicuri. Grosul va fi in sculele de la DeWalt, ca mereu imi gasesc ceva de munca fie prin curte fie pe la motocicletele mele sau pe ale amicilor care mai vin la mine...si m-am cam saturat sa umblu cu prelungitoare si cabluri dupa mine.
  4. Azi
  5. Faptul ca pretul a fost unul asemanator m-a facut sa il scot din ecuatie, am si specificat asta. ix35-ul a fost cam 35k euro, Kona a fost cam 23k euro pentru ca am beneficiat de programul Rabla (deci adaug 10k si ajung pe la 33k euro) iar Tesla a fost luata SH cu 13000km (37k cu jante si cauciucuri de iarna care ar costa minim 3k daca le cumparam eu, deci masina a fost pe la 34k euro). Diferentele sunt minime. La toate am achizitionat jante si cauciucuri de iarna separat, la toate am luat cauciucuri de buget, in general cam 18-20k lei setul. Asigurarile sunt asemanatoare, diferenta la CASCO de 150-200 euro. La electrice nu platesc taxe iar la ix35 as fi avut. Nu stiu ce sa spun de feeling, mai am un Yaris care a cum e la fi'mea. Trec de la electrice la Yaris fara probleme si invers si nu ma deranjeaza zgomotul sau acceleratia. Singutul lucru care ma deranjeaza la Yaris e ca imi goleste portofelul la fiecare vizita la benzinarie. Platesc 64 de lei maxim acasa la un plin la Kona ca sa fac 450-550km si 300 de lei la Yaris ca sa fac tot atatia km... Si la 3 lei/kw, deci cele mai scumpe incarcatoare posibile, tot platesc abia 200 lei plinul la Kona. La Tesla mai putin ca am bateria mai mica, maxim 150 lei. Acum nevasta incarca Kona la servicu, ca e voie Sa vad care posesor de ICE umple rezervorul la birou , si fara bani ...
  6. Saru’mana! Pretul a fost cu vreo 50-60 lei mai mare decat pe Zivtool. Pe urmatoarele le iau de acolo intrucat de asta am avut nevoie urgent. Urmeaza un flex, masina cu impact de desfacut suruburi, slefuitor orbital si probabil un acumulator sanatos. Nu bre…dar m-am saturat de scule ieftine care clacheaza cand iti este lumea mai draga. De imprumutat nu le imprumut ca m-am lecuit si de asta…deci…sa vina sculele bune
  7. Doar dacă nu incepe sa l bata constant pe Bez.
  8. @Adrian M. ia vezi la motocard ca sunt reduceri acum. Eu am prins 2500 lei Advant X Carbon Future 2 Red in masura mea + intercom Cardo Freecom X2
  9. da, dar l ducati functioneaza electronica, la ktm nu prea si de aia distruge guma. uite la Bas care e mai smooth. E pe nicaieri cu mobra...
  10. gata, m-ai convins a vandut Frigideru un laptop, dar Pinku' m-a depasit cu inchisu, s-a trezit mai devreme
  11. Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi.
  12. De Black Friday au fost reduceri mari. De exemplu setul complet de crashbar-uri la 450MT au fost undeva la 500 de lei, cricul central 370 lei, etc. Eu la 700MT am luat parbriz inalt cu 325 lei si sa inaltata incalzita cu 500 lei. Preturi decente, montaj gratuit si garantia ca e original si se potriveste. Felicitari pentru achiztie si multi km plini de amintriri placute. Asteptam povesti.
  13. Buna dimineata! Hai, suntem aproape!
  14. Ce cantitate de ulei ai gasit?
  15. Ieri
  16. Nu cred ca am skill -ul pt off.road serios ....insa soft , da am de gand sa ies . Am luat modelul asta din mai multe considerente . Insa din cate vad eu este excelent si pentru calatorii lungi . Poti merge si sportiv cu ea . Iese si pe niscaiva pamant sau baltoace .....un all arounder minunat . Daca tu dai la bembew xx bani ...nu inseamna ca esti etalonul meu ....eu ma uit in poznarul propriu si atat . Comparatiile astea sunt puierile . Daca vroiam accesorii de bembeu , cumparam bembeu ! 450 -ul l-am dotat relativ ieftin ....si de aici si comparatia cum ca ar fi scumpe .... Multzam nene kristi pt schimbare ! .
  17. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Realizezi ca imbatranesti atunci cand pui topcase pe un supermoto. Initial foloseam un tankbag FLM pus pe coada, dar dupa vreo 2 ploi s-a dovedit a nu mai fi prea waterproof asa ca am cautat un ceva pe post de topcase. Norocul a facut sa gasesc pe Baboon (fostul Boonstra) suport topcase pentru Xchalenge, placa si topcase, originale pentru F/G650 GS, toate noi si la juma' de pret. Tot de pe Baboon am luat si scut pentru motor, varianta de plastic, nou, in ambalajul original. Pot sa zic ca a fost o mega bafta, toate piesele astea nu se mai produc de cativa ani.
  18. Sa o stapanesti sanatos! Ce inseamna accesorii extrem de scumpe? Sa vezi la BMW accesorii, gen Wunderlich, daca accesorizezi un R1300 iti mai cumperi un CF Moto NK 300. Eu cred ca sunt corecte preturile pt orice inseamna CF Moto. O sa pt tine costa 900ron, o sa pt a mea 450 MT a fost 550ron, adica........daca ma duceam la MotoVis in PH sigur ma costa cu drum cu manopera cu alea alea alea 900ron. Haide la offroad cu ea sa vedem cum merge. De ce nu ai luat 800MT normal daca X-ul este prea inalt? Vrei sa mergi la offroad mai serios, nu drum forestier, inteleg, ma gandesc la rotile 18-21 si suspensiile mai inalte de pe modelul X.
  19. Bine ai venit pe forum,si tie... Te rog sa-ti completezi datele de la avatar.
  20. Si pentru ca sunt in mijlocul unei renovari…am gasit o scuza buna sa incep colectia de DeWalt.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...