Toată activitatea
- Ora trecută
-
Nop … VALEA LOAREI….
-
Un prieten de ture lungi moto a patit o si el in iarna cand se intorcea de la ski cu masina la vama la ruse a fost oprit de un echipaj de politie sub invinuirea ca ar fi sicanat in trafic un bulgar bulgarul a sunat sa l reclame si spune ca din cauza omului el si a lovit s au uitat politisti la masina de romania au vazutca nu are urme de impact si i au dat drumul deci se pare ca au inceput sa fac glume proaste
-
-
N-ar fi exclus avand in vedere cum depasesc unii "frati" romani. Daca a cantarit ceva legat de numar a fost acel RO
-
- Azi
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pirelli si michelin... dupa moto3 ai moto3 trasa eate ub pic mai alunecoasa. Pt ca pirelli si michelin. nu ma intreaba de ce, nu as putea sa iti zic, dar se pare ca nu e ok. Chiar sunt mai multe declaratii in acest sens. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Am spus tot weekendul de cursa. Cand s-a desfasurat cursa la clasa mare, se depusese guma inclusiv de la cele doua curse anterioare. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
multe ture , multe moto de la toate clasele. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact! Nu apucasem sa citesc ceea ce ai scris, cand am raspuns lui @frigider, dar gand la gand. Confirma si Q si este logic sa fie asa. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu doar o cursa. cele 3 curse. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
din pacate chiar daca pare ca e a doua, in clasament inca nu se vede, mai e mult de lucru pana se vad efectiv rezultatele. https://www.motogp.com/en/world-standing/2025/motogp/constructor-standings 1 Ducati 282 2 Honda 119 3 KTM 106 4 Aprilia 103 5 Yamaha 89 -
daca aveai RUP si la nr de la masina io zic ca a fost o chestie care a cantarit in plus pt amenda
-
cozmino îl urmărește pe 2022 KTM 690 Enduro R
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui cozmino în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Intreaba-l si de franele ProBrake . Probabil e vorba de maneta/manete, ca discurile si etrierii par a fi OEM. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
asta doare. adica nu e vb sa bati ducati ci 2 versiuni de ducati. -
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
:))) Cred ca se gandea la enduro si enduro-touring. Lasa ca il intrebi in weekend daca ne viziteaza la RAC. Probabil. Nu ma stiu cu astea noi. Imi llac babutele -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Multumesc pt aluzia cu privire la avocati,dreptul a fost intotdeauna o pasiune a mea Nu ma contrazic,doar ca tu nu reusesti sa intelegi my point pt ca nu treci peste prejudecata ca eu as fi hater Yamaha : Yamaha nu si-a revenit ! am zis si sustin,Yamaha isi va reveni cand se va bate pt podiumuri (sau macar pt locurile 4-6 macar,macar sub podiumuri),cel putin asta e ceea ce inteleg eu prin a-si reveni Yamaha,reviriment samd...daca tu prin "revirimentul Yamaha" intelegi un fastest lap facut cu largul concurs al unui pilot aflat in top3 ca si viteza si cu ceilalti piloti pe absolut niciunde...imi pare rau. Si atentie mare la circumstantele acelor lap times - cat de mult au contat acele temperaturi scazute,natura circuitelor samd...Yamaha nu functioneaza pe majoritatea circuitelor ci doar pe foarte putine in conditii optime - si atunci trebuie sa ne gandim : CAND ne vom mai intalni cu asemenea conditii propice Yamaha (sau care dezavantajeaza Ducati) : - Sachsen ...jumatatea lui iulie? 35 grade - probleme cu grip spate,nici o sansa. - Brno - 20 iulie?La fel - vor fi minim 30 grade,aceleasi probleme cu grip pe temp mari,nici o sansa. - Balaton? pare stop'n'go... - Missano la jumatatea lui sept?desi e mic,e bun Ducati acolo,prea multi piloti se antreneaza pe el,nu vad sanse pt Yamaha - Valencia?yeah,right Yamaha e ca un muribund care a miscat dintr-o mana,ba s-a ridicat putin si in fund,dar el trebuie sa fie capabil sa se ridice in picioare si sa se ia la bataie cu italienii aia cu GP24's,ori eu asta nu o vad facand pe Yamaha pana la sfarsit de sezon.Si daca o lalaie asa tot anul,cu vise si un rezultat caldut ici si colo,la anul Q isi cauta alta echipa pt ca se stie ca pana la jumatatea lui 2026 toate locurile la echipe bune vor fi luate,si Yamaha ramane cu...Toprak? Btw - vezi ca Pecco a negat cu subiect si predicat ORICE legatura intre el si Yamaha si a reiterat ca nu paraseste Ducati sub nici o forma. Aia tot spun eu - ei trebuie sa progreseze intr-un ritm rapid ,mult mult peste ritmul in care sunt acum,astfel ca pana la sfarsit de 2025/inceput de 2026 sa fie la nivel cu Ducati'urile vechi,pt ca numai asa poti accede la locurile de pe langa podium. Ori...raspunde-mi sincer - vezi in urmatoarea jumatate de an in urmatorul an o Yamaha capabila sa se bata de la egal cu un Ducati GP24? Repet ce am zis si mai sus,hai sa o zic mai succint - nu sta degeaba,si mai ales locul 2 de la Jerez denota un oarecare progres. Care progres e useless peste 25 de grade,adica...nowhere? - Bun progres. Eu am contestat daca esti atent "revirimentul" - adica faptul ca Yamaha si-a revenit brusc la forma ce a consacrat-o,nu faptul ca face pasi (mai mici decat ai concurentei) in fata. DA - eu spun ca "revirimentul" trambitat de colegul xt nu exista - reviriment va fi cand Yamaha se va bate pt podiums,nu pt locul 10. DA - Ducati a avut nevoie de 7 ani de progres la o rata mult peste a concurentei !!! - ceea ce la Yamaha cu toata bunavointa,nu vad acea rata accelerata de progres - si repet - faptul ca motoreta lor de anul asta e mai buna ca cea de anul trecut nu inseamna ca au rata de progres peste a concurentei. Asta a fost antologica. Mai,ce sa zic...mai reia o data cursa de la Aragon,de fapt toate cursele ca am impresia ca esti prea optimist...heh,ca fan al lui Quartararo nu pot decat sa imi doresc sa ai dreptate,dar din pacate,e doar wishful thinking... Te contrazic cu toate clasamentele de la inceput de an in mana,si spun ca a2a motoreta de pe grila a fost,este si in procent de 98% va ramane Ducati GP24 (din pacate pt noi,Q si spectacol). Aprilia e peste Yamaha,se vede cu BEz si se va vedea si mai rau odata ce JM isi va intra in mana, KTM (Acosta si/sau Vin) sunt peste Yamaha... Yamaha e...undeva la bataie cu Honda,as usual. +1 Dar asta stiu (si spun) toti pilotii - testele de dupa un gp nu sunt concludente ca si timpi. Dar depinde cum vrei sa privesti situatia,meh,oamenii se pare ca vor sa o priveasca printr-un filtru foarte foarte roz si optimist,mai nou vad ca se considera Yamaha drept "a 2a moto de pe grila" ceea ce m-ar amuza teribil daca Q nu ar fi la Yamaha. Asadar sa vedem sa notam si sa luam aminte la performantele acestei marete 2nd best bike on the grid la Mugello,Assen,Sachsen,Brno samd.Sunt convins ca vor fi sublime si demne de a2a moto de pe grila,nu? -
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui hora09 în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Sa îi zici la colegu tău ce e bulangiu (a se citi ca ii doresc spor la vânzare și norocul meu ca nu îl vimdea când cumpărăm eu) Nu înțeleg cele doua seturi de gume cu și fără camere, adică are pentru jenti tubless? Nu pricep -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pe mine m-ai pierdut :). Deci a progresat sau nu? Sau tu o s zici ca a progresat cand o sa ajunga sa bata Ducati? Vezi ca Ducati a avut nevoie de vreo 7 ani si niste inovatie ca sa bata Yamaha si Honda...Asta nu se intampla peste noapte. Dar, progres exista vizibil si as putea sa zic ca in momentul asta Yamaha e a 2-a motoreta de pe grila... vezi declaratia lui ca spune si despre asta. El spune ca fara sa fie in attack-mode a reusit sa mearga confortabil cu aproape jumatate de secunda mai tare, vreo 4 lap-uri, a avut feeling si nu a mai avut niste vibratii care au aparut in cursa dupa 5 lap-uri. SI chiar spune ca diferenta in grip fata de cursa efectiva nu este asa mare, deja trasa este gumata. -
Pe lume sunt oameni si oameni... parerea mea este sa treci peste acest episod. Poate avea boala pe romani, avem o reputatie foarte proasta ca soferi in Bulgaria. https://www.realitatea.net/stiri/actual/noi-bulgarii-ne-temem-de-soferii-romani-cum-a-degenerat-o-discutie-pe-un-forum-auto_64dfb7cc26a21c4bff5d2472 In ceea ce va priveste. Noi, bulgarii, ne temem de soferii romani si cam avem pareri proaste despre obiceiurile voastre de condus. In general, va consideram soferi mai prosti decat noi, nu respectati legile locale si va comportati ca si cum Bulgaria ar fi un teritoriu anarhic din GTA unde puteti face ce vreti. De asemenea, nu intelegem de ce calatoriti intotdeauna in grupuri si stati impreuna, noi nu avem asa ceva in Bulgaria. Daca familiile bulgaresti merg in Grecia, nu incearca sa ramana impreuna, avem GPS si nu e ca si cum te poti pierde in zilele noastre. Nu incercam sa conducem tot timpul 2+ masini impreuna, fiecare conduce cum ii place. Suntem uimiti ca incercati mereu sa va ajungeti din urma prietenii si de aici de multe ori faceti depasiri sau manevre periculoase. Nu uram romanii, dar nu ne place cum conduceti”, a subliniat cetateanul bulgar.
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
de la englezi: cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta. deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate". -
Ajutor identificare obiecte.
topic a răspuns lui pinnochio în pinnochioul Motociclisti in timpul liber
-
In regula, pot sa inteleg asta, dar din moment ce m-a urmarit, nu i-a vazut si pe ceilalti care erau intr-adevar un pericol real? De ce nu i-a reclamat si pe ei? Cum functioneaza corectitudinea asta? Doar pentru cel din fata ta, atat? Eu zic ca a fost un caz de frustrare, la care se adauga si ceva minciuna, zic de faza cu flash-ul pe care am inteles-o din gestul facut. Cate alte minciuni si exagerari i-o fi spus politistului, asta doar ei stiu. Eram la un moment dat cu mobra intr-o tura la bulgari, iar soferul dubei din fata mea a inceput sa arunce gunoaiele din masina pe geam. Unde crezi ca ajungeau respectivele gunoaie daca eu eram in spatele lui? L-am injurat ca la usa cortului, dar nu m-am gandit sa il reclam la politie.. eu prost.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Kristian în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Stiam de 3 ani la orice autovehicul luat de nou,nu de 4,de asta am intrebat. -
Am patit o chestie asemanatoare din cauza unei depasiri considerate de bulgari la limita. Comportamentul nostru in trafic este mult mai agresiv fata de al lor si chiar daca nu i-ai pus in pericol lor li se pare ca mergi iresponsabil.