Toată activitatea
- Ora trecută
-
morgen! azi, ase ni, mai light....
-
Honda cbr 125 2007 probleme la accelerație
topic a răspuns lui apriliacluj în Gabi.M21ul Service si intretinere curenta
Gabi, fii mai atent pe viitor, unde deschizi topicuri... service si intretinere curenta e locul potrivit! de data asta te iert, dar te-am notat in caiet cu o bere -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui m72story în mobiletronul Totul despre URAL
Daca ar fi avut Uralul o siguranță pe rulmentul posterior cum a fost gândit Simsonul cred ca ar fi fost mult mai elegant referitor la preluarea forței de apăsare a ambreiajului și menajarea ambielajului.. Eu personal la cota de așezarea a palierului pe carter, pe unde trece uleiul spre palierul spate am majorat și am montat o bucată furtun PP, lăsat afara un grad atâta cât să ermetizeze cota - Azi
-
Buna dimineata! Martea amplifica greata si mai tare!
-
Chiar si-asa...
- Ieri
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui MotoS Garage în mavetzul Service si intretinere curenta
gasesti vevor (si chinezariile similare) pe la 7000 si ceva, dar mai bagi vreo 4000 pentru precizie si nu ma refer la cutite... -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
The silver lining în toată treaba asta cu V4 e ca după acest test și după ce impresii a dat respectivul,am impresia ca nu o sa mai facă mulți purici la Yamaha.Si nu o văd ca pe un lucru rău,pt Q cel puțin,pt Yamaha e o mare mare problema dacă pleacă - cred ca au forțat aceasta motoreta V4 (pe care o vor folosi realmente maxim 1 an),special pt a-l face pe Q sa rămână în proiect,ori cred ca outcome'ul va fi fix invers. Nu vreau sa fiu rău dar,după cum mi-am dorit ca MM sa plece de la Honda la fel îmi doresc sa plece Q de la Yamaha. Și sa vină cineva care exploatează Yamaha....cum se poate mai bine,idk. Good point. Un rookie probabil,dar nu Alonso sau Quiles Probabil cineva gen Manu Gonzales...sau îl aduc pe Zarco sa ii dea finally un factory? Dar nu cred ca il lasă Honda sa plece... -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Deja ajunge Toprak la uzina Întrebarea imensa e: Cine dracu vrea sa vina la Yamaha? -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Silver Arrow în mavetzul Service si intretinere curenta
Am un proiect la care am de facut piese mici si marunte. Lucrez cu rulmenti de 5-6 mm diametru interior, grosime 2,5 si 3 mm... Si tot stau cu saru' mana sa imi faca diversi piese miniaturale. Asa ca cel mai bine ar fi sa imi un strung mini. Aveti vreo propunere? Nu imi fac iluzii, stiu ca toate sunt China, dar probabil ca exista unele de calitate mai buna (si mai scumpe). Bugetul este in jur de 6-7000 lei. -
Mai sunt unii care merg in picioare. În caruta, sa vada ce e prin curtile oamenilor...
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Mici progrese, pregatesc montarea ambielajului in carter dar aceasta pregatire este una minutioasa si ia mult mai mult timp fata de asamblarea propriu-zisa. Trebuie verificate atent toate piesele: ambielaj, tavitele de centrifugare a uleiului, palierii in care intra rulmentii ambielajului. Rulmentii sunt SKF 6207 C3 cu bile si URB NJ207 cu role. In mod normal sunt necesari doi rulmenti 6207 C3 dar rulmentul cu role NJ207 cu role va fi montat in spatele ambielajului unde vine volanta. Avantajul este ca rulmentul cu role este mai rezistent si totodata ajuta mult la montarea palierului spate deoarece camasa interioara se monteaza pe arbore si intra prin alunecare pe bile. Astfel te "chinui" sa presezi palierul spate doar in carter, nu si pe rulment. Sistemul cu rulment cu role in spate il are si Dnepr650 dar de fapt treaba este inspirata de la motoarele de BMW care s-au facut in anii '50. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Sa dea comanda la yamaka de un v8 daca v4 nu-l multumeste -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Of course! Pe Ducati s-ar plange ca nu are feelingul pe roata fata, pe care il avea pe L4. Deja vad ca se plange ca noul V4 nu coteste la fel de bine ca L4: "it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have.The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet" . Deci, omul vrea un V4 care sa ii ofere mai mult grip pe spate, dar in acelasi timp sa fie la fel de buna pe viraj ca actualul L4... Practica arata ca daca transferi mai multa greutate pe spate, ca sa imbunatatesti gripul, vei pierde pe partea de cornering si, asa cum i se intampla lui Bagnaia, va avea de suferiit si feelingul pe roata fata. Jiji a sacrificat deliberat virarea, tocmai pentru a obtine mai mult grip din pneul spate. Q insa, vrea si cu sula prin mai si cu sufletul in rai. Concluzie, nu a gasit nimic bun la noua motocicleta, la cos cu ea! Cam asta este directia pe care o ofera el departamentului de R&D... -
savaiulian16 îl urmărește pe Contestatie amenda parcare
-
Salutare! Dupa cum spune si titlul, as vrea sa fac o contestatie la o amenda de parcare. Conform articolului mentionat in biletul lasat, am fost amendat pentru ca motocicleta este parcata in asa fel incat n-ar fi 1 metru pentru deplasarea pietonilor, ceea ce in cazul locului unde parchez, nu este cazul. Cine s-a mai lovit de asa ceva, cum trebuie procedat? Textul din lege: pe trotuar, dacă nu se asigură spaţiu de cel puţin 1 m pentru circulaţia pietonilor;
-
Da, uitasem asta, mersul in spatele unei masini peste care nu vezi e riscant. Cred ca si de-asta am zis initial ca eu as fi depasit de mult. De-aia iubesc eu mersul in picioare, chiar si la 100 la ora. Pe Pipera, unde e plin numai de suvuri si unde este cea mainlipsita zona de reguli de circulatie din Bucale, eu nu pot sa merg decat in picioare. De la Iancu Nicolae pana la Petricani.
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Deci, până la urmă Yamaha au făcut V4 si a ieșit tot L4... Eu cred ca daca acest Quartalaba ar merge maine pe un Ducati ar declara la fel: 'the problems remain".. The problem is him. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Vai De Mineeeee -
Honda cbr 125 2007 probleme la accelerație
topic a răspuns lui Gabi.M21 în Gabi.M21ul Service si intretinere curenta
O sa verific, dar inca o chestie este ca daca dau cu spray langa filtru de aer care este nou motorul se turează normal. -
Honda cbr 125 2007 probleme la accelerație
topic a răspuns lui mobiletron în Gabi.M21ul Service si intretinere curenta
Verifica mufa de la clapeta si firele de la mufa. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
....și impresiile post-test despre V4 (dau link și nu comentez nimic ca să nu mi se spună iar ca sunt eu cel cârcotaș) : Quartararo Shatters Hopes: New M1 V4 Struggles Mirror Old Engine Woes “The sensations are very similar to those with the inline-four engine. Of course, we have a lot of work to do, but the feelings are still not optimal. I have nothing else to add,” he bluntly stated, pouring cold water on the fervent expectations surrounding the M1 V4. When pressed on whether the new bike was an improvement over its predecessor, Quartararo did not mince words: “At the moment, it’s worse. In Barcelona, I felt some differences that I considered improvements, but here I haven’t found them yet. Right now, I don’t sense any progress in the areas where we need it, but as the team says, there’s potential—at least in theory.” The question of adapting his riding style to the V4 engine also arose, and Quartararo responded with confidence: “No problem, I can adapt quickly. The issue isn’t the V4 engine; I don’t believe it’s the solution to all our problems because they’re identical to what I faced before, both in Barcelona and here. While Montmeló was slightly better due to its fluidity, this track has slower corners, and the bike feels aggressive.” “We need to address the front end along with other issues such as electronics, setup, and more. The list is long,” he admitted, hinting at the monumental challenges ahead. When asked about the potential for improvement, Quartararo remained guarded: “There’s potential, but I won’t specify how much.” He also revealed that discussions with fellow riders Miller and Fernandez echoed his sentiments, underscoring the collective struggle within the Yamaha camp. “Our comments are the same, but that doesn’t mean they’re positive,” he remarked, clearly indicating a shared frustration. The narrative took a deeper dive when Quartararo mentioned Augusto’s complaints about vibrations upon corner entry. “It’s not a confidence issue at the front; it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have. The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet. We must figure out what can be done,” he concluded, leaving a trail of questions swirling in the air. Deci cu alte....V4 Yamaha are aceleași probleme ca L4 Yamaha dar singurul punct bun al L4 (initial turning) nu mai exista pe V4. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
! -
Măcar când știi ca ești prea aproape ești mult mai atent. Deși la faza asta din scurt degeaba ești pe faza, doar sa fi frânat când s a băgat Opel, dacă vezi peste mașină din fata. De aia nu mi plac moto joase.
-
Nu se va face dreptate - Caz prescris cu tot cu probe
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai fix asa OFICIAL au declarat ca nu au nevoie de echipa satelit,ca mai apoi dupa 1 an sa declare fix invers.Asta e un exemplu ce mi-a ramas in cap,dar toate declaratiile lor sunt oficiale. Cand ii promiteau lui Rossi marea cu sarea tot oficial declarau,so? Eu nu am spus ca nu exista motorul - eu am spus ca motorul e primul pas,si ca ei trebuie sa construiasca o motoreta in jurul acelui motor - motoreta perfect functionala si diferita de cea actuala. Nu credeam ca o vor termina anul asta?CLAR CA NU ! De ce nu credeam acest lucru?Pai baza pe TOATA istoria lor recenta. Sunt de parere ca nu - pt a vedea cum va reactiona un om sau un grup de oameni te uiti la ce a facut inainte nu?De aia vine lumea cu CV la angajare. Daca vine unul si zice "am fost puscarias numa de prostii m-am tinut dar acum m-am schimbat,vreau sa ma puneti director,voi da 100% pt firma nu mai fac prostii",care ar fi reactia ta? Pe vremea lui Jarvis lua si victorii de etapa si campionate,nu doar pole'uri (si nu vreau sa deschid iar subiectul cat la suta din pole'urile alea sunt datorate lui Q si cat motoretei),deci pana una-alta Pavesio mai are de demonstrat cate ceva.Ok - e la inceput no argue,dar eu personal sunt Toma necredinciosul,asteptam sa vedem si noi niste rezultate reale inainte sa declamam triumfatori ca "Yamaha did it" ?! Si anul asta e tot in coada clasamentului !!! Pana una-alta,vesti de la testul de azi : Word from the paddock this afternoon is that Fabio Quartararo. is not overly happy with what he has felt from the V4 bike so far. He says a lot of the problems with the current bike remain. Of course, it is very early days with this project and a lot more work needs to be done on it. But that's not an encouraging start. Deci...pot sa nu ma entuziasmez inca? Sau o luam iarasi in brate pe aia cu "Quartararo acest gay LGBTQ care nu stie sa o utilizeze nici pe asta la maxim"?