Toată activitatea
- Ora trecută
-
Inseamna ca nu ai avut "norocul" sa intalnesti noroi lutos In poze e ALP 200... dupa prima experienta cu blocatul rotii de la noroi, am trecut la aripa inalta, dar si cu intariura intre furci s-a mai blocat. Inschimb la 390 Adventure, cu aripa joasa, nici o data nu am patit asta. Cred ca conteaza si profilul anvelopei si distanta intre aripa si anvelopa, ce la 390 Adv e destul de mare.
-
RO-BiH si litoral HR ( 1 Mai 2025 )
topic a răspuns lui pepsi în halalaie_ovari_norbertul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Frumoasa experienta adevarul e ca Bosnia are un farmec aparte si inca e putin explorata -
halalaie_ovari_norbert îl urmărește pe RO-BiH si litoral HR ( 1 Mai 2025 ) și Hribii adusi de departe
-
Hribii adusi de departe
un topic a postat halalaie_ovari_norbert în POZE & FILME - Excursii in ROMANIA
Salutare! Vreau doar sa va prezint o scurta nebunie de-a mea cu motocicleta ( contextul e interesant ) Am mers total 600 km de la Teius ( AB ) pana Vatra Dornei si retur pentru 2 kg de hribi. Tura a meritat , zacusca a iesit buna cu ei -
Salutare! Va prezint o scurta excursie de anul acesta, mai exact din 1 mai. Impreuna cu un prieten incepator ( avea permisul luat de 5 luni ), am hotarat sa facem o tura de 3 zile cu puntul de plecare Alba Iulia, destinatia Medugorje (BiH). Prima zi ( 1000km ), Alba Iulia - Autostrada pana in Ungaria, de acolo in mare parte pe drumuri nationale, am trecut vre-o 100 km prin Croatia, tot pe national dupa care am intrat in BiH ( aprox 350 km pana la destinatie ) din care 250 drum national. Total 15 ore pana la destinatie. A doua zi o excursie lejera pana la mare in Croatia unde am intrat si in apa, desi nu era chiar calda, pranz pe malul marii ( erau unele terase deschise ), retur in Medugorje (BiH) si am vizitat Mostar & Kravice. Ziua 3, retur R0 pe ruta scurta de 850Km prin Serbia, totul a decurs perfect, in mare parte pe nationale, exceptand partea romaneasca unde am venit pe autostrada, total 12 ore pana acasa. A fost o aventura pe cinste, ne-am descurcat foarte bine, pentru mine a fost a 2-a aventura in zona ( prima am facut-o singur ). Va doresc un an nou plin de ture de neuitat!
-
Totul despre RCA
un topic a răspuns lui Pandy în Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Mi se termina asigurarea pe 30.12. Daca fac simulare cu 31.12, B0 - 667 lei. Daca pun orice data din ianuarie, acelasi B, acelasi pret. Are cineva idee de ce nu creste la B1? - Azi
-
Neatzaaaaa, Leneveala taie greatzaaa!
-
Autonomie 50 km ar fi ok, dar 45km/h, mi se pare cam putin !
-
La toate modelele de trial aripa fata este jos, dar este foarte ingusta nu trebuie sa ti faci griji daca se incarca cu noroi, nu se infunda noroiul il arunca in lateral.
-
Bună dimineața!
-
Largeste gaura esicstentă
- Ieri
-
Cand imi permite timpul, mai incerc sa montez cate ceva la Planeta, din pacate pentru roata fata, gaura pentru valva este mica si nu am gasit valva model mai ingust, asa ca va trebui sa-i cumpar camera si nu va fi tubless
-
Eu pana acum am incarcat-o doar pe moto ca era afara. Mufa incarcatorului se potriveste direct la mufa bateriei, deduc ca se poate incarca direct in casa. Are si buton de test cu leduri pe baterie daca este incarcata sau nu - momentan este pe maxim, dar o sa incerc incarcarea si pe direct in casa. Inteleg ca la limitare nu i-a dat nimeni de cap, asta din ce am mai frunzarit pe forumurile de afara, la noi fiind prea putine ca sa aiba cine sa-si bata capul cu ele. O incarcare tine pe modul sport undeva la 54-55km reali (am 100kg) - nu mi-am fortat norocul pana la capat, dar am atins 50km si mai era de-un ceai in baterie.
-
Am retinut - ma uitam la modelul alp 4, nu prea inteleg de ce are atasata aripa fata asa de jos,
-
Zeeho City Sport
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în ingineruul Totul despre motocicletele electrice
In ce mod se poate incarca bateria? Numai pe moto, afara de pe moto, cum? -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Si la limitarea asta nu se poate umbla, dar totusi, citi km te tine o incarcare ?
-
Beta a folosit pina anul trecut pe alp 2 si pina acum doi ani pe alp 4, DR ul de 200, respectiv 350 ul de la Suzuki.
-
Abia așteaptă.
-
Ma duc sa pun un pahar de vin - noroc
-
@Kristian, povestește-i tu cum e cu motorizările pe Beta, eu încă sărbătoresc Crăciunul...
-
Cel mai mare minus este limitarea vitezei maxime la 45km/h. Autonomia se mentine la fel. Acum de cand a venit frigul cu minus, am scos bateria si o tin la interior, utilajul oricum sta la adapost dar nu incalzit. Una peste alta daca lasau macar un 60km/h (se vede ca poate, se simte cand intra limitarea) era regele orasului. Evident ca la o viteza mai mare erau alte cerinte de permis si probabil au tintit un anumit segment.
-
Neatzaaaa! Am scapat, greu a fost! Mergem inainte, diiiii!
-
Caut doar marci japoneze Din ce stiu motoarele Beta folosesc motoare produse de KTM
-
DIU 46 îl urmărește pe Zeeho City Sport
-
Salutare, cum se prezinta jucaria dupa o vara de mers, poti sa dai citeva plusuri si minusuri si cel mai important cit tine bateria ? Multumesc !
-
Motorul de pe DR 200, il gasesti pe Beta Alp 2 sau un model similar mai mare este Alp 4.
