Toată activitatea
- Ora trecută
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu stiu nimic in sensul asta. La cum merge anul asta, nu ar fi exclus. Ar da bine si din pdvd al marketing-ului, etc.. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui frigider în ioio_violaul Competitii Internationale
Doar Gigeii au lansat zvonul ca și el e în vorbe sa ajungă la uzină? Pe pile, evident. -
Inmatriculare Husqvarna Te 250 2023
topic a răspuns lui CosminGG în Hagsterul Legislatie, acte, vama
Sunat la dealer, "dealerii au avut posibilitatea ca la sfrasitul anului trecut sa comunice o lista de VIN-uri ca "end of series" catre RAR pentru aprobarea comercializarii si in anul acesta", si astfel au CIV; deci tot ramane, daca se mai intreaba cineva, sa verifice punctual cu dealerul. Daca mai ajuta pe @Hagster, dupa 5min de scriptat de scriptat pe datele publice eliberate de DRPCIV, reies urmatoarele inmatriculari *(poza 1)* ca vehicule noi in 2025, care te-ar putea elucida. De chestie, am scos si inmatricularile de Transalp-uri in 2025. Cineva chiar cu un 2023 inmatriculat pentru prima data in aprilie anul asta :)) -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Ei, sa nu exageram. Nu contest ca este un sport care necesita skill-uri deosebite, un mental pe masura si comporta riscuri, dar sa fim seriosi, il practica si femeile. Sunt femei care merg in competitiile moto de Rally Raid si alea sunt cu adevarat dure. MotoGP este totusi o competitie care se desfasoara intr-un mediu controlat, cu reguli mult mai stricte decat in altele, in care orice contact este investigat si sanctionat. As fi fost foarte surprins daca domnisoara ar fi concurat in competitii de rugby, box, karate kyokushin, judo, mma, etc.. astea sunt sporturi cu adevarat dure. AM este intr-o forma de zile mari. Se bate in fata, astazi a doborat recordul circuitului, mai in gluma, mai in serios, principalul chalenger la titlu, este fratele AM. Pentru mine nu este o mare surpriza ca Pecco nu este suficient de rapid. Mai ales cu demonul pe pista. Niciodata nu a fost cel mai rapid, nici macar dintre pilotii Ducati -titlurile si le datoreaaza unei sustineri exemplare din partea echipei... uneori chiar peste limitele fairplay-ului- surpriza mare este fratiorul. - Azi
-
Pt. motoveteranii din orașele aglomerate
topic a răspuns lui Constantin în Constantinul MotoVeteranii
-
MeWho s-a înregistrat pe forum
-
Salut, mai există serverul? Linkul e expirat
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Merge la peleul gol vorba ta,cine știe poate se ivește vreo ocazie și sa fie pregătit Am fost rău îmi cer scuze.Dar nu pot sa nu ma mir în mod continuu cum de un gay, care nu e genul ala cu mustață si imbracat in piele sau rugged asa ca in Brokeback Mountain,ci un gay zoomer destul de efeminat si plapand,poate fi atât de puternic și mental și psihic pt a "performa" in acest sport pe care l-as cataloga drept dur. Mesmerizing.Dar...e bun,no argue.The mf's fast Mai,da și nu. Se plânge ca nu simte fața. Nu știu frate,sa ia Gp24 sa dea o tura cu el sa vedem dacă e măcar la nivelul lui AM, desi ar trebui sa fie mult mai sus atat datorita celor 2 campionate cât și a echipei factory din spate. Și eu ma bucur ca uite,era sa ia Q al 2lea pole consecutiv,și aici intradevar este o performanta mult mai ...concreta, pt ca după cum bine subliniezi atunci când sunt 3 piloti în față e clar ca motoreta merge (în timp ce la Jerez și LeMans nu era deloc situația asta) DAR Eu zic sa nu ne bucurăm pana nu vedem un gp disputat în condiții de temperatura normala și pe un circuit "neutru". Dacă ar fi sa facem o analiza obiectiva - Jerez și LeMans,sunt circuite unde Q a ridicat motoreta mult peste ceea ce putea ea (ce ai observat aici și anume performantele celorlalți piloti Yamaha observa-le la toate cele 3 circuite,nu doar când sunt propice teoriei tale!) plus ca de fiecare data temperaturile au fost la 25 de grade. Aici la silverstone la fel - 26 grade.Iar aici e un circuit propice Yamaha - flow,viteza mare pe viraje samd.Dar dacă vin 35 de grade în aer și 45-50 la sol,eu cred ca Q/yamaha se vor tăia masiv și vor reveni problemele cu gripul spate. Ca o concluzie,as zice sa nu ne imbatam cu apa la 25 de grade ...si sa asteptam circuite neutre nu propice Yamaha și temperaturi normale de vara,nu de british summer ...si daca si atunci Yamaha vine în fata chiar și doar cu Q,îți voi da dreptate. Pana atunci...nu am încredere în acest reviriment găsit brusc la Jerez,mi se pare circumstanțial. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu inteleg, cum de il lasa sotul sa umble asa despuiat prin paddock... BTW... trei piloti Yamaha direct in Q2. La Silverstone. @Method asta nu mai pare reviriment, este!! reviriment. Anul trecut, aici, Q termina in PR pe 16, la 1.362 de lider, iar Rins pe 18, la 1.544 de liderul de atunci, JM. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui B.B. în ioio_violaul Competitii Internationale
Oare Fabio Quartalgbt merge cu chiloți sub combinezon? Ma uitam acum la FP2 si are fermoarul tras pana jos..si peleul gol ca de obicei.. nu ca ar fi vreo vreme tropicală pă Anglea Incepe sa se miroasă cartonul ăla pe lângă Banania. -
-
Motociclistu' reprofilat
topic a răspuns lui The_Sin_Eater în The_Sin_Eaterul Motociclisti in timpul liber
- 10 răspunsuri
-
Ce e motociclistii si ce vrea ei ?
topic a răspuns lui Speedy.K în Leonul Motociclisti, in fiecare zi
Nu, nu, astia de care zic eu sunt "nepalezi" de-ai nostri. Cat despre astia adevarati, veniti de curand, sunt nenorocire, merg si prost si incet. Sa vezi ce misto e cu elevul in examen si cu 2-3 d-astia pe stanga si pe dreapta mea... -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
-
FDownloader.Net_AQNpQpbbBeO4BoB_2Q8ib-CvFvAkpZ5unL-j4PFCjRsbcgqG0LLr2c88zZyRSnQFVgf0KS2TFcxxhPw0QbcDdPbg_720p_(HD).mp4
-
Lorin_B și-a schimbat imaginea de profil
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
true true E foarte rapid,pe o coaja.MM intelege ideea ..."cum ar fi asta pe o moto buna?"Pacat insa ca Yamaha nu e deloc la nivel de podium. Iar faza cu pole'urile,intradevar e mind game - vezi fatza lui MM la interviu dupa quali LeMans.Foarte deranjat,deloc aceeiasi fatza ca in conferinta de presa de dupa cursa,desi de fapt era pe acelasi loc 2 Pt a te bate cu MM intai trebuie sa fii la nivel de viteza cu MM.Degeaba esti incapatanat daca dupa start esti pe locul 6-7,sau nu mai zic vezi LeMans. Iar Pecco...in confruntarile cu JM nu a stat deloc bine in dogfights,il si certa Tardozzi ca cedeaza prea usor si e prea gentelman...cu MM a avut (poate uit ?) o singura intalnire,nu? la portimao 2024 unde amandoi au fost capete tari.Sa vedem ce se va intampla in continuare. Insa prima si prima data trebuie sa il prinda pe MM pt a fi o sansa de duel....si la faza asta Pecco are lacune. Q este ultra-fast pe o coaja,nu are ce defensiva sa aiba de pe Yamaha....doar sa supraliciteze pe frane.Asta tine cateva tururi,dar cand aia trec pe langa tine ca trenul in gara pe linia dreapta doar din gaz motor (vezi Doha anul asta),nu ai ce pretentii sa emiti.Simplu. Vezi ca atunci cand Yamaha mergea decent,Q nu era prost deloc - s-a batut si cu MM si cu Pecco.Eu imi aduc aminte si acum Missano 2019 - e puternic gay'ul. Dar degeaba - pana cand Yamaka nu va sta in linie dreapta cu Ducatis si nu va rezolva problema aceea in care efectiv nu poate functiona in pluton,nu avem ce sa comparam performantele lui Q cu ale lui Pecco sau MM. Am mai zis si repet - Yamaha poate parea ca are un mic reviriment,insa pana acum arata bine DOAR pe circuite mici,inghesuite,tehnice,fara linii drepte normale si mai ales cu curse disputate la temp de aprox 25 grade in aer ! Se pare ca la Silverstone are noroc - e frigut.Dar circuitul nu mai e unul mic si inghesuit.Sa vedem. -
Pai ne umplem de emigranti. Am fost intr-o seara pe la niste umbrelute tot in zona Obor si erau grupuri mari de nepalezi, unii cu un fel de turban mai mic pe cap(probabil se intalneau dupa munca)...Chiar pe langa magazinul Obor. Asta este, vrem nu vrem ei sunt totusi o forta de munca ieftina. Ce ma enerveaza totusi, livratorii astia merg langa bordura, depasesc pe dreapta....si de multe ori, masinile ca sa le faca loc lor, se urca pe mine care merg printre cele 2 benzi (pe unde ar trebui sa fie si ei, in conditii de aglomeratie maxima cum e in capitala).... Si mai e o chestie, se baga uneori in fata ta, desi te vad ca vii si ai o oarecare viteza....Dar nu te poti enerva pe ei, ca zambesc larg si isi cer scuze in limba lor (ca nu stiu engleza sau romana)
-
Ce e motociclistii si ce vrea ei ?
topic a răspuns lui apriliacluj în Leonul Motociclisti, in fiecare zi
-
Ce e motociclistii si ce vrea ei ?
topic a răspuns lui Speedy.K în Leonul Motociclisti, in fiecare zi
Radeam acum cativa ani de pozele cu asiatici cu cate 3-4 persoane pe cateun scuter si acum vad cel putin o data pe saptamana prin zona Obor familii intregi pe mizerii d-alea neinmatriculabile. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Pecco sta mai bine in dog fight-uri, decat Q si chiar decat MM. In asemenea situatii, lui MM i se pune pata, iar Q este foarte slab in defensiva. Trec usor de el si cei din coada plutonului. Atuul frantzuzului este faptul ca este un pilot rapid. Din pacate, nici la capitolul depasiri nu sta foarte bine, mai ales cand trebuie sa depaseasca la baietii mari. Daca are o motocicleta foarte performanta si ia un start bun, are sanse la victorie, daca este prins in pluton, ramane anonim. Stii cum este... from hero to zero... -
-
@3.14, @Adrian M., @DonFlamingo, @popp, @Mihai Daniliuc, @mihai c, @Cavaleru, @ianachim multumesc domnilor de reply. caut sa-mi si placa designul, iar ce am vazut momentan pe online sunt cele de la Yamaha, Kawasaki, Sym si inca ceva. In mintea mea 125 mi se pare mic, desi nu am mers pe vreun scuter in viata mea si nu stiu cum se comporta. Cu siguranta voi face un ride test si astfel imi voi da seama daca se descurca + pasager. Musai tin sa-mi intre casca sub sa si am observat din reviewurile de Youtube ca nu mereu intra; gen Yamaha Nmax. Cica "sa vii cu casca ta". Sa o cumpar intai Sunt si pentru unul SH, insa sa-l iau de la unul ca @Adrian M. care e disperat sa-si tina motorul cat mai sanatos. Mai e problema si de buget pentru ca in 5-6 mii, mi se pare mult. Adica nu sunt inca dispus sa dau "atatia" bani dar tinand cont ca momentan e doar o idee, ar putea la anul Mos Craciun sa vina cu o pereche de chei noi Ramane sa ma duc pe la niste reprezentate sa ma asez, sa vad, sa testez ceva modele; stiu ca reprezentanta Yamaha Dual Motors parca are niste shuri la ei in showroom.
-
Is scumpe M-am uitat si la suzuki dr 125 si la yamaha xt 125 si dt 125. Dar ADV de 125 sh nu am gasit
-
De ce scuter si nu moto dual-sport,de ex? Nu de alta,dar rotile de dimensiuni mici nu se pupa cu off-road-ul. Moto de off-road este cu roti mari(17-18 spate si 21 fata-macar 16 spate si 19 fata),kilograme putine si suspensii ce au cursa mare,generoasa.
-
Scuze. Pai normal as putea sa merg cu orcare scuter pe "putin offroad" dar eu stau la sat pe o vale si ca sa ajung pe drumuri forestiere si pe islaz trebuie sa urc o panta destul de abrupta si am auzit ca se strica variatorul si cureaua.