Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. "Abordare conservatoare" meaning ghips și imobilizare și stai liniștit pana se repara corpul singur. Fără "creații" Noroc ca nu s-a mai dus la dr.Mir Foarte bine gândit zic eu - timpul nu e un issue pt ca omul e cu sacii în căruță așa că lasă buba sa se vindece usor lejer de la sine,evitând astfel orice complicație. În timp ce se apropia de Marc a ezitat pt ca si-a dat seama ca Marc închide peste el pt ca nu îl vede și nici nu se așteaptă sa îl depășească acolo. Și atunci ezită. Bezzechi lua lejer virajul cu viteza aia daca era gol circuitul.Din păcate mai era niște lume în jurul lui As fi foarte foarte curios cum va proceda când va veni cineva similar ca și viteza (ceea ce e f greu intradevar pt ca omul e la alt nivel ca și race pace),dar când nu va avea avantaj tehnic și va fi blocat cand vrea sa depășească nu îl vad sa aibă răbdare sa depășească frumos. Aștept confruntările. Cert e ca va fi interesant,that’s for sure.
  3. pe virajul anterior roata spate lui Bez pleaca in slide, ia curba mai rapid si asta ii permite sa ridice motocicleta mai devreme, ridicarea asta schimba gripul anvelopei si tractiunea il propulseaza inainte aducandu-l pe interiorul lui MM, insuficient cat sa poata sa se bage pe sub el in viraj sau cu MM sa-l vada si sa nu se aplece peste el si prea rapid ca sa mai poata reactiona la trasa sau fereastra care i se inchidea in nas. Daca te uiti la circuit urmeaza un viraj larg la stanga rapid care poate accepta trase alternative, iar pe sectiunea asta Bez a fost rapid tot week-endul cu peste 0.2sec fata de restul
  4. In timp ce se apropia de Marc motocicleta incepe sa se indrepte si sa nu mai faca virajul spre dreapta. Asta am văzut. Ce se întâmplă cand ai o viteza prea mare pentru un viraj? Nu mai iei virajul, sau il iei mult mai larg. Daca nu ar fi fost Marc probabil ca ar fi tras drept. Nu-i mai urmaresc de ceva ani. M-a prins la volan cursa si m-am uitat online pe ce am prin l-andemână.
  5. Plm, sare 2, mai sunt 2.. Ca om mic ce sunt mi ar plăcea sa sară de 600 de puncte. Doar asa, pt ca de ce nu. Dar sa fie omu sănătos în primul rand. Mie nu mi suna rău, ca nu trebuie operat. Plm nu ma pricep "medical". Aia cu ligament la umăr suna nașpa. Ca probleme cu umaru = nașpa pt gp. Având în vedere ca putea sa fie game over parca nu suna rău.
  6. Nasoala veste. naspa accidentare. pare rau pt Satana..
  7. Ma omora liniștea. Pare ca doar odihna, ceea ce e super. Adică nu intervenție. S o fi uitat la digi
  8. acelasi link l-am pus si eu. nu stiu ce comentariu asculti, dar omu explica ca Bez vine cu o viteza net superioara, asta nu insemana ca nu putea lua virajul. Il lua fara probleme dar sa nu fii fost MM atat de aproape de el. MM nu are nici o vina. Entuziasmul si disperarea lui Bez dupa start + faptul ca tot week-endul a fost top dog pe circuitul asta a vrut sa se miste in pluton mult prea repede mult prea devreme..
  9. https://www.facebook.com/100063627763967/posts/1346394450824801/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Uite una
  10. Jignesti ciobanii. Vezi ca unii au studii superioare... Are si depasiri curate... cand vrea poate. Elegante nu. Imaginatie? Nici atat. Imi este dor de Doctor... P.S. Si totusi, cu toate ”lipsurile” lui, este un pilot monumental, Zeu, tata, zeu... In toata cariera lui Rossi, abia daca poti numara pe degetele de la o mana, ticalosiile facute pe circuit, iar atunci erau facute cu o intentie rece, rafinat, ca sa arate cine este masculul alfa. In rest, omul a fost un artist al depasirilor. Depasirile lui sunt scoala, recuperarile lui sunt de studiat la academie. Cum spuneam mai sus, imi este dor de el. Asta nu se pune. Nu a fost depasire... a trecut pe langa ei.. Nici nu stie ce pierde. Si nu inteleg ce mai asteapta, sa isi faca cont...
  11. https://www.facebook.com/reel/1364259248633064/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Doar pe altă planetă fară forțe gravitaționale ar fi luat Bez virajul cu viteza aceea
  12. Moamaa, la cum arata lanturile din pozele alea n-as da in veci cu asa ceva. Poate e ok, dar pozele din anunt sunt aducatoare de varsaturi Si da, si eu am observat ca nu e mare diferenta in functiede curatare. Mai degraba gresarea face diferenta. Asa ca am ajuns sa curat lantul doar dupa ture de coclau Si, apropos de profi a luiIanachim, am aflat azi ca la reviziadeun an o sa mi se curete/ unga lantul. Profi, probabil.
  13. Da,da e buna asta,ii ia cu fulgi cu tot pe...Miller si Oliveira.Mda. Nu,eu zic de depasiri impotriva unor adversari,nu depasiri de jaloane. Adversari = contracandidati la titlu,nu oameni cu minim 1s/tur mai lenti. Si Rossi tot asa frumos depasea cand venea de pe 14...problemele incepeau acolo la varf. Smecheria la Rossi e ca,in zilele de glorie,depasea elegant si pe cei de la varf,ceea ce eu nu-mi aduc aminte sa il fi vazut pe Marcel. Repet,poate sunt eu uituc.Poate. ...si tot la capitolul "depasiri" - niste momente ce arata "priceperea" lui Morbidelli in a depasi. Si,dupa cum zice si un comentariu - e si mai amuzant faptul ca video'ul a primit like de la un anume Fabio Quartararo
  14. roaga un moderator sa stearga afirmatia ca nu da bine. depasiri in locuri neconventionale/neasteptate tot au loc, nu chiar GP de GP, dar au loc. nu le-a facut un om pe toate si restul copiaza, treci putin peste. o sa incerc si eu.
  15. Filtrele sport in general nu au fost folosite pt performanta ci pentru utilitatea lor (mai simple, mai compacte si mai usoare). Un filtru de fabrica are suprafata de filtrare mult mai mare fata de cele "sport" in timp ce cele sport ca sa permita sa treaca mai mult aer printr-o suprafata mai mica sau egala trebuie sa renunte la capacitatea de filtrarea pentru a fi mai permisiv. Asta inseamna ca praful trece usor prin acele filtre... Apoi mai este vorba de airbox care la motociclete si auto de strada au un rol important pentru motor (zgomot, curba de cuplu). In afara de aceste aspecte un filtru sport se foloseste in combinatie cu alte modificari pe partea de alimentare si evacuare ca sa faca treaba.
  16. n-ai cum ca-s prea multe. gandeste-te macar numa la overtake of the race. uite una din aia 12 ani
  17. Ar fi o explicatie. Pt ca pilotii Aprilia in general tot timpul au avut probleme la start - cand era Maravilla la ei intelegeam,ca el avea probleme oricum cu ambreiajul si la Yamaha - imi aduc aminte f clar ca i-au pus senzor pe ambreiaj sa ii arate ca nu il actioneaza la timp si ca e vina lui,pt ca omul insista ca e de la motoreta problema.Dar deja e generalizata problema ambreiajului Aprilia. Insa,daca ma uit mai bine la start...tind sa fiu de acord cu colegul - care zice ca Bez...nush daca nu era pregatit,cert e ca a reactionat cu un mic delay. De aici se vede cel mai bine : mi se pare ca,din toti din jurul sau,Bezzechi reactioneaza cel mai slow plus ca ii batzaie motoreta dupa aprox 20m,probabil i s-a ridicat nitel fatza si TC l-a taiat?idk,colegii mai cu experienta sa se pronunte... Cert e ca nici pilotul nu a luat cel mai bun start... Putin.Ce vroiam sa subliniez e ca musiu Marcelino e cam cioban. Serios, nu imi aduc aminte neam vreo depasire eleganta a lui - toate sunt cu barda.Ori isi face loc lovind adversarul,ori sunt facute din forta din avantajul materialului tehnic ca sa zic asa.Trase alternative a la Rossi,vreo smecherie vreo parsiveala bagat pe sub ei ceva nu am vazut. Poate sunt eu uituc,refresh my memory
  18. Nu am Bmw, dar am avut in schimb filtru K&N montat pe mobra si n-am sesizat absolut nimic pe partea de performanta. Am avut insa multa bataie de cap cu el sa il curat/ung. Am revenit la cel standard de hartie si totul e ok.
  19. Salut, vezi pe fc-moto.de eu de la ei mi am luat si pinlock si viziera.
  20. Nu prea mai contează, sezonul e incheiat. Macar la Valencia sacse prezinte să salute publicul si cine știe, poate in testele ce urmează.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...