Toată activitatea
- Ieri
-
Desi nu am avut ETZ nu mi s-a parut deloc o motocicleta inalta si fiind usoara nu cred ca ar fi o problema inaltimea ei. Este mult mai important sa inveti sa o tii sub control iar faptul ca este o mobra usoara compenseaza posibila ta lipsa de inaltime desi cred ca la 1,70m stai suficient de bine pe ea.
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui batranulvirago în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Te cred. Taica-miu, după ce am făcut toată nenorocirea aia la gât a zis: ,,Hai, nu mai fii supărat, sunt singur că au facut alții și mai rău " -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui Ruginel în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Stii cate suruburi retezate am vazut la capacul ala? -
Nici nu prea mai conteaza cine pleaca si cine vine. Statementul ca nu mai tre sa fi rapid, ci sa vinzi e suficient.
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui batranulvirago în batranulviragoul Service si intretinere curenta
800 de lei fără piese, adică fără rulmenți. Despre ulei și filtru n-am ce spune, pe alea chiar le schimb singur, mai ales că filtrul meu nu are filet, îl pui in capac și cam atât -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui Lucian_M în batranulviragoul Service si intretinere curenta
De curiozitate, cât ți-a cerut prima dată? Știu câteva persoane care au decis să-și facă singure reviziile (ulei și filtru), doi au bulit filetul de la scurgere, unul trăgea de filtru pe strângere, de rotunjise tablă (știți că în capăt e ambutisata pentru cheie cu 14 laturi). Și uite cum se duce pe xxxx economia la manoperă prestată de cineva priceput. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Devin fan RF. Știe cineva dacă ii place lui Peco aici? O tripla ceva? ^dar nu ca etapa trecută -
Omg adică cine sa vina? În locul lui Q?:))
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
. Ms. Ma pun pe căutat interviuri cu Peco. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Bro, ce e realitate nu tine cont de IFuri, conteaza doar ce s-a intamplat in final, aia e realitatea -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
un topic a postat Cavaleru în Competitii Internationale
24 Octombrie 2025 04:00-04:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 04:50-05:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 05:45-06:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 08:15-08:50 Moto3™ Practice 09:05-09:45 Moto2™ Practice 10:00-11:00 MotoGP™ Practice 25 Octombrie 2025 03:40-04:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 04:25-04:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 05:10-05:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 05:50-06:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 06:15-06:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 07:45-08:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1 08:10-08:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2 08:40-08:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1 09:05-09:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2 10:00 MotoGP™ 10 Laps Tissot Sprint 26 Octombrie 2025 04:40-04:50MotoGP™ Warm Up 06:00 Moto3™ 15 Laps Race 07:15 Moto2™ 17 Laps Race 09:00 MotoGP™ 20 Laps Grand Prix -
Pe surse se pare ca a avut loc un meeting intre Monster si Yamaha si rezultatul este unul neasteptat. Cica Monster ar fi zis: “It’s not about who’s fastest anymore, It’s about who sells the most energy drinks.” si se pare ca se insista pe un pilot din Asia sau Africa ca sa se extinda cu vanzarile pe directiile astea. ar fi trist pt yamaha .
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
https://www.motogp.com/en/videos/2025/10/19/i-cant-believe-it-raul-fernandez-is-a-motogp-race-winner/761424 incepand cu minutul 3,10. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Cu ceva ture înainte de final RF luase mana stânga de pe ghidon și părea ca o relaxează,Englezii se temeau de arm pump. Parca era o regula ca nu ai voie sa iei mana de pe ghidon ca ai avantaj aerodinamic. Trebuia descalificat N a zis nimeni nimic. Nu prea am urmărit interviuri cu rf Asta pica. A mers super și pe stop & go In plus Bez l a presat serios pe mm in ultima cursa din Italia. Uneori doar de atât e nevoie, puțină presiune să comită o greșeală MM. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Știi cum e asta? "Dacă Argentina nu îl avea pe Messi era praf...daca portughezii nu îl aveau pe Cristiano Ronaldo la fel șamd șamd Da,MM a dominat competiția.Da,MM l-a sprijinit pe frățiorul sau whatever și împreună sunt la vârf - de ce nu i-a luatAprilia pe cei 2,eu ce sa le fac la Aprilia?their Loss... Nu omit nimic,le iau ca atare.Si la pachet: Ducati vine cu dall'Igna cu MM cu AM cu Gp24 șamd Aprilia vine cu JM... Fiecare au facut niște alegeri și trebuie sa lucreze cu ele. Cert e ca Ducati e mult peste Aprilia (din păcate zic eu) si ca și Ducati de anul trecut e overall a better bike decât Aprilia de anul acesta. Da,am zis si eu mai demult si sunt perfect de acord cu tine - Aprilia a înregistrat in a 2a jumătate de 2025 ub progres vizibil insa nu e de ajuns pt a se bate cu Ducati.Din 6 piloti Ducati cel mai bun lipsește altul nu se regaseste, Aprilia e pe un circuit foarte propice și abia reuseste sa ia o victorie...cam asta e situația,o luam ca atare. Sunt semne bune însă mai e mult pana la a te bate cu Ducati. Mai sunt 3 curse.Sa vedem ce fac. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Speedy.K în Cavaleruul Competitii Internationale
Stai asa, sprintul n-a fost duminica? Eu ma refeream la cursa de sambata ca n-a fost prea convingator. L-a batut Bulega 1:1. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Aprilia pare ca e in avantaj pt ca Ducati profita de pe urma deviceurilor bine optimizate. pe circuite unde nu s-au prea folosit aprilia arata mai bine. fiecare cum considera. -
Salutare tuturor! De ceva vreme am facut o mica "fixatie", daca pot sa ii zic asa, fata de ETZ 250. Intrebarea mea ar fi urmatoarea, credeti ca este un model potrivit pentru o persoana cu o inaltime de 1.70m? Din ce am citit si vazut (doar poze, din pacate, nu am reusit inca sa stau "face to face" cu un ETZ) pare o motocicleta destul de inalta... Astept opinia actualilor sau fostilor posesori de ETZ, multumesc frumos!
-
Hai sa va dau exemplul meu. Am avut 9 masini pana acum pe benzina, morotina, GPL si electrica. Dpdpv al: costului de achizitie, cost de intretinere, valoare de revanzare, poluare, etc eu cosnider ca benzina + GPL este cea mai buna alegere. In momentul de fata am o Skoda Citigo electrica si un Ford Focus diesel. Locuiesc in zona metropolitana a orasului Sibiu, eu si sotia avem program de lucru 8->16 si fac zilnic cam 25km. Stau la casa si am panouri fotovoltaice. EV-ul are o autonomie intre 200 si 300 km, in functie de anotimp (deci incarcare la 5-14 zile). Fac naveta la munca de 15 ani si am facut-o cu toate cele 4 moduri de combustie. Anul trecut am vandut un BMW diesel si ne-am orientat initial catre o masina noua. Preturle prezentului sunt de asa fel ca o masina noua decenta este peste 15k E. Am gasit Skoda la 14k (cu 6.000 km) si am zis sa fac o incercare. Mie personal mi se potriveste manusa achizitia din motivele enumarate anterior de mai toti posesorii. Explica-mi mie de ce am facut ao alegere proasta. E aproape noua, costuri minime (pentru mine), este automata (un atuu urias) si EV-urile sunt incredibil de placut de condus in oras (liniste, one-pedal-driving, plecare instanta datorata lipsei ambreiajului, caldura si racoare instanta, aplicatie pe smartphone,etc). Si am incarcare gratis la locul de munca (statie de incarcare). Eu nu sunt apostolul nici-uneia din tabere. Viitorul nu are cum sa fie electric. Cel putin nu acum. Dar...exista o categorie de oameni (printre care ma numar) pentru care este o afacere buna. Masinle electrice NU sunt pentru drumuri in afara. Din aces motiv nu o sa renunt la Ford. Eu nu am EV din motive ecologce (astea sunt complementare). CI pntru ca mi se potriveste stilului meu de viata. Si eu am frustrarile si nemultumirile mele, dar incerc sa nu fiu atat de vehement contra unui bun atata timp cat nu-l detin si nu-l exploatez (de exemplu orice articol Apple).
-
Ce sa spun, am si eu un prieten care are pe langa masina cu motor termic si o Tesla. A facut 5 drumuri lungi prin Europa, peste 5-6000 km la un drum, si de cand a cumparat masina nu a trecut pe la service. Tot ce a inlocuit a fost un filtru de polen. Asadar avand in vedere ca are peste 50.000 Km cu masina, la capitolul mentenanta cred ca Mircea are dreptate. Din punctul tau de vedere, tu ai pus problema raportat la masina ta, EV este inutila. Nu ar fi rau ca vehiculele electrice sa devina obligatorii in marile orase la anumite servicii cum ar fi: transport in comun, taxi, aprovizionare, posta, curieri etc, adica acolo unde numarul de km sunt predictibili, activitatea este ciclica si cu timpi de pauza clari, si se va putea astfel elimina o sursa constanta de poluare. Daca tot esti fericit posesor de Logan (motorizare nemuritoare acel 1,4 MPI, sa nu renunti la ea), ia priveste in urma ce campanie anti Logan a existat in Germania la momentul aparitiei ei pe piata. Nu mai tii minte treaba cu testul elanului, ca vai de mine se rastoarna poporul german cu ea, ca are doar 3 stele NCAP si este nesigura. etc. Si totusi s-a vandut. Motivele au fost diverse, si evident tineau de cum arata viata celor care au cumparat. Si astazi e plina Germania si Europa de Dacia de toate felurile, mai ales Sandero si Duster. De fapt tu si @Keyser Söze aveti niste argumente statistice legate de siguranta, timpi de incarcare, autonomie etc, care va fac sa considerati ca un EV nu este ceea ce va trebuie acuma. Dar iata ca sunt destui oameni care gasesc masina utila , si prin ei se tine in functiune o idee care evident ca evolueaza. Legat de baterii, nici aici nu se sta pe loc. Ai vazut ca fac chinezii in Ungaria o fabrica de baterii pe baza de sodiu, care desi au densitate energetica mai mica decat la cele li-ion, sunt mai ieftine si mai putin toxice. Poate ai urmarit ca exista o firma din Ungaria care a primit licenta de exploatare a sarii din Romania. Ti se pare ca @mircea.cazachevici vrea sa iti impuna sa iti iei masina electrica? Cine vrea sa iti impuna sa devii vegan, sa iti iei bici sau masina electrica? Ah, ca au venit cu unii cu ideea ca dupa 2035 nu mai se pot inmatricula decat masini electrice. Aici putem discuta pe acest aspect al obligatiei, desi noi nu avem anumite date si statistici privind evolutia inmatricularilor si mai ales cum a evoluat poluarea in marile orase. Sunt tari care au interzis WC-ul in fundul curtii, este musai sa ai fosa septica, altele care au interzis si fosa septica si trebuie musai sa te legi la canalizare care duce la o statie de epurare. O fi bine, o fi rau ..... Cert este ca la noi WC-ul in fundul curtii inca este de baza (vreo 7 milioane de romani se bucura de el). Panza de apa freatica nu se face praf astazi de la acele WC-uri , dar timpul lucreaza.... Gata, haide ca nu am mai scris de luni de zile atata.
-
Asa am spus si eu mai demult pe topic,ca,daca toate marcile de ev ar fi facut o baterie unica ce se schimba in 5-10 minute la electrinarie,ar fi fezabile cu adevarat.S-ar elimina timpul tau mort in timpul cat astepti sfarsitul incarcarii si probabil s-ar face ambalajul bateriilor mai safe din punct de vedere a ceea ce genereaza autoaprinderea.
-
Exact ce voiam sa scriu eu acum.
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
hai ca nu isi au rost discutille ca x a dominat, y a facut copy paste, victoria lu ala valorea mai putin ca x nu era pe pista, daca z nu se accidenta, w nu era rapid daca x nu cadea... etc. discutii in van, luam ce s-a intamplat cum s-a intamplat fara IFuri ca n-au sens -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui Kristian în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Mai poate sa cumpere o motocicleta identica si sa mearga la RARom sa ii faca "recarosare"-motiv,cadru stramb,de ex si baga cealalta motocicleta pe actele asteia.Mai ramane si cu o caruta de piese de schimb. -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui Lup69 în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Trist dar adevarat, daca nu reuseste mecanicul sa ii dea de capat, un cadru cu actele respective se mai gaseste, in schimb vor trebui mutate, ai grija, nu e chiar simplu, ideal ar fi, daca se ajunge acolo sa lasi tot pe cineva calificat, cu experienta.