Toată activitatea
- Ora trecută
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ar fi interesant sa vedem un 2027 cu Acosta si Q pe moto cat de cat performante.... Problema (variabila?) care va fi in 2027 e ca cine stie daca Ducati si Aprilia vor ramane cele mai performante la schimbarea gumelor? In mod normal tot ei ar trebui sa fie totusi.. -
Fa cum vrei,io le am non stop pe masina.
-
Taaaaci maa, eraaa FUUUUUNNN!!! Chicoteam la toate plecarile. Sa nu mai zic ce fum am dat pe la semafoare la niste bajeti cu moto de se agitau/ofticau ca eu cu scutecu plecam pusca :)))))))))) Pe la 80 recuperau si ei si ma depaseau, dar pana acolo, PUSCAAAA :)))))) Mai facem, vedem ce o mai fi la anul si mai facem unul :)))))))) PS: era un kit mediu, ala cel mai echilibrat-ca puteam alege alte role, alta greutate, si putea iesi si mai tampit la plecare :))))))
-
a fost unul dintre cele mai turbate scutere care mi-au picat in mana. Dupa ce i-am finalizat upgradeul nu aveai cum sa mai mergi ca omu normal cu el, acceleratia era extraordinara, scutericiu se tura foarte usor si imediat, efectiv erai on off cu gazu.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ducati il are deja pe Aldeguer si cu siguranță vor mai apărea piloti de la moto2, este acolo de unde alege. Ca sa rămână la Ducati factory, Pecco trebuie nu doar sa meargă decent ci trebuie chiar să-l bată pe Marc in prima parte a lui 2026 altfel nu vad de ce Ducati l-ar mai semna, nu e nici el prea tânăr... https://cool-tv.net/ch/prs-4.htm -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Ovidiu M în Cavaleruul Competitii Internationale
De ce nu Accosta la Ducati Lenovo in 27? Daca Pecco o sa aiba un 26 la fel de ratat, nu-l prinde 27 la Ducati factory. MM este stelar intr-avdevar, dar vasta o sa se simt si la el. Ducati trebuie sa inceapa sa-si formeze un inlocuitor si pe cat posibil la fel de bun. Acosta este aluatul necesar. Mai are nevoie de o mobra buna si o echipa puternica in spate (cum a avut MM in 2013). -
Nolan, tot policarbonat. Zici ca dupa 4 ani HJC ul e pa. SIncer, cam aia e durata lor de viata. SI la alea mai scumpe la fel vei pati. Avut BELL SRT modular, mai slaba decat sharkul actual, si dupa doi ani deja se cam facea meh. Bureti lasati, nu mai inchidea bine, per ansamblu faina de noua dar deja dupa 1 an de purtat mai serios se cam vedea. deci pas. Cum ti-am zis, sharkul actual are cred 3 ani spre 4-o sa verific. Inca merge, se tine ok. Dar la fel, se simte. NU se dezintegreaza insa :)) Agv nici nu am mentionat, sunt scumpe si nu fac cat cer pe ele. Dar nu la Tourmodular trebuia sa te uiti, ci la sportmodular carbon.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
cum a zis si Senna amu-s vreo 30 si de un pic de ani, ca ar merge si gratis la Williams..... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Normal ca vrea uzina,toti vor.Dar vrea uzina Ducati ,nu uzina "speram ca in vreo 4-5 ani ne vom bate la podium". Dupa cum bine zici - MM le-a aratat in 2023-2024 cum se descurca un pilot bun pe o moto proasta si apoi pe o moto ok.Nu buna - ok.Le-a aratat acum si cum se descurca pe o moto buna si ce inseamna motoreta in ecuatia performantei,cred ca au inteles toti. Dar na,nu e loc - next best thing e un Ducati actual in regim de client...adica Diggia's bike. true that.De aia ma gandesc ca va vira spre Aprilia. JM e cel mai fraier daca da Aprilia din mana pe Honda de pe gard.Nimic nu e exclus inca cu el...e prea labil psihic,prea indecis prea merge dupa mood. Bez la bataie pt un titlu...nu o vad.El e baiat bun si muncitor si rapid si constant...insa nu are acel ceva. Meh,nu o vad ca pe o problema - a reusit Miller vorba lui sa se adapteze de la V4 no steer si cadru de carbon al KTM'ului la Yamaha 4L - da-i qheiului o moto buna sa vezi cum merge. Cum ziceam mai sus,cred ca dupa MM-Honda 2023 si MM-Ducati Gresini 2024,toti au inteles ideea : daca nici MM nu a putut face performante pe Honda,vin ei si o duc pe podium?Haida-de.Or fi ei increzatori in puterile lor,dar nici chiar asa AM va avea contract de fabrica pt 2027 4sure. Aa,aa am uitat sa zic - pai cel mai periculos contracandidat la scaunul lui Bagnaia nu e JM,e fuckin AM cel prelung - ochii la minge Pecco ca ala il sare din ghete. Te contrazic - vezi ce zice Acosta,vezi ca omul are alt mindset : "I live with my mother and travel by van.I don't think about money" Eu zic ca Acosta nu va alege banii ci performanta si ca nu va musca momeala Honda sau Yamaha - omul vrea arma sa se bata cu demonul. Garantat - are toate atuurile : e arogant sigur pe el mindset de campion,abia asteapta o ocazie sa ii arate lui MM cat de mari are oole...ba si sunt mari rau Nu sacrifica nimic nu vrea sa iroseasca nici un an - vrea direct sa o dea de la egal la egal cu Marcel - pai de aia s-a dus la Uccio - a intrevazut o speranta daca KTM (de care e legat din pacate prin contract) dadea ortu.Nu s-a materializat.Insa omul abia asteapta sa fie liber. Eu cred ca se va duce la oricine ii da o moto cu care se poate bate cu MM,cred ca va merge si pe gratis numai sa i se dea posibilitatea sa il atace pe demon. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Are vreunul din cei 3(Fermin,Fabio,Franki)salariu mai mare de 1mil/an? Poate impreună adună 1mil. Cand era Marini in echipa fratiorului avea 250000/an -
salut, fuse si se duse! a fost un cosmar pentru mine, piaza rea! m a lasat de doua ori in drum, l-am impins acasa, cu daune pe la ambreiaj variator etc. SI m-am enervat, luat kit complet Polini-curea, ambreiaj, variator, role, tot. A iesit o BOMBA! doamne ce misto mergea. DIn categoria lui, este CEL MAI USOR SI MAI MANEVRABIL. Ma refer la ani, clasa 300 cc, scuter maxi dar usurel si manevrabil. Mai usor decat xmax 300, forza, etc. SI mai manevrabil, pe probate. Eu dupa ce l-am pus la punct, am mai mers cateva luni si am prins o ocazie de un forza 350 aproape nou. SCuterul a plecat la un prieten, l-a calcarit de l-au luat dracii, a mers brici. a facut din pacate si un poc in oras, scutericiosu s-a comportat exemplar-inca i functional. El si-a luat ulterior ceva nou. Concluzia mea-CA NU TREBUIA SA CUMPAR DE LA PUNTO MOTO> cred ca era mantocarit scuterul pe partea de ambreiaj variator. SI aia de la scuter centre , la care am fost cand am semnalat ca am probleme, au fost praf. LA FEL SI AIA DE LA KYMCO. in ambele locuri s-au uitat, au curatat un pic, si nu mi-au rezolvat problema. Pana a pocnit de tot. MESERIASI, ce sa zic. Apoi l-am rezolvat la un prieten care i mecanic de moto, dar si-a facut mila de mine si mi l-a pus la punct :)) Daca e sa luati acest model, verificati starea lui bine. EU momentan nu mai am nici forza ul, am dat tot ce aveam si luat o nenorocire foarte scumpa de GS1300 :)))) mi-as dori scuterici inapoi, dar poate la anul, sa mai revenim cu bugetul.
-
mno, ma duc sa pun anvelopele de iarna?
- Azi
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
poate mai sare si Ducati cu ceva banuti... din cei 6 chiloti actuali, 5 au contract cu fabrica, doar AM e fara in fine, vom vedea asa a zis si orbu' -
Eu sunt la erdeesh Cică Vieti va testa aici in locul lui Franky
-
Apare in grila la sprima sport 4 cu ora 11. Am pus pe programare o inregistrare, am timp sa vizionez in decursul zilei dupa. Folosesc Orange Tv.
-
Am zis că hai sa dau si eu o cautare, nici urmă de ps4 sau5, de ps5 nici n-am auzit pana acum.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Acosta nu va merge la client pentru 350000euro cu siguranță, hai sa fim totuși cu picioarele pe pământ. Daca pe qualbalgbtq+- il condamn pentru ca a ales esecul+12mil in defavoarea unei mobre ff bune+6-7-8mil(as estima) pe Acosta care, hai sa fim serioși, abia anul acesta a facut ceva bănisori din motogp, e normal să-l scuz daca va alege onda sau o alta echipa factory pentru un pucoi de bani. Unde mai pui ca el e mult mai tânăr fata de q si poate sacrifica vreo 2-3ani pentru a aduna ceva meleoane ca mai apoi sa plece pe o mobra competitiva indiferent de salariu. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
ca 'onda e varza pentru ca Marini cu Ducati veche de 1 an, se lupta pt podiumuri, si uite, la Honda a facut cacxat pe bat, a prins un loc 7 cu care au urcat din D in C ca la Ducati a adunat intr-un an mai multe puncte decat in cele 2 de la Honda ca Ducati, chiar si cel din 2022 e mai buna decat Factory Honda din 2025-2026 ca nici un chilot normal, care nu e insetat de bani nu ar merge la Honda sau Yamaha -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
de ce sa nu vrea acosta o uzina? de ce nu Honda? ok poate vrea ducati. si mm a vrut ducati. e de inteles. ducati factory are unicornul MM si un "multiplu campion mondial din carton" - nu au nevoie de inca o primadona. si la cum a mers AM - nu are Q loc e posibil daca JM tot vrea sa plece la Honda. dar Bez nu stii inca daca poate lua un titlu. ok a avut un sezon f bun. dar jm a fost acolo. a luat unul. bez inca mai face greseli. (nu ca jm nu face) ok si q a luat titlu, dar Q nu a mers pe GP v4 - nu stii cand si nici daca se va adapta. JM e acolo deja. -
Conform timerului de pe instagram la 11 incep testele. O sa caut is eu pe prima 4 si 5, care or fi. Poate poate
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
@frigider ai avut dreptate - interesanta cursa la moto2 - nu am inteles ce a facut Manu - a pus guma prea soft?sau de ce s-a dus asa rapid guma? Mi-a placut faptul ca Moreira s-a lansat sa il depaseasca cu tupeu chiar daca nu trebuia...omul era slow oricum. Mi se pare ca a cedat psihic dupa greseala (masiva) de la Sepang - acolo s-a jucat tot. Revenire de la 61 puncte in spate...am zis la jumatatea sezonului ca ar putea fi un candidat la titlu,dar nu mai credeam demult.Mai ales dupa prostia facuta la Sachsen mi se pare?Na,poftim ca a luat campionatul.Ok ok - si noroc mult - Gonzales a pierdut 50 puncte aiurea insa totusi... Foarte misto si lupta pe ultimele tururi dintre Holgado si Izan - Izan ala e nuca tare,era bun la moto3 pacat ca s-a ofilit cand a ajuns la moto2... La anul vom avea o batalie puternica : Alonso vs Holgado,sa vedem daca poate veni si Manu Gonzales din nou. Oricum a fost frumos campionatul la moto2 Da au fost niste discutii a recunoscut si Uccio,mai ales dupa ce s-a spart buba cu falimentul KTM omul si-a cautat rapid loc in eventualitatea ca austriecii se vor retrage la sfarsit de 2025,insa cand au primit injectia de 475mil si au decis (prosteste dpdv financiar zic eu) sa nu renunte la echipa de motogp racing,totul a ramas in coada de peste - contractele sunt contracte,Acosta are "multi-annual contract" si probabil nu poate fi anulat asa din incheietura. Sunt convins ca VR46 i-au zis "te luam a2a zi daca esti liber de contract" dar omul nu e liber. VR46 au reiterat ca (in ciuda performantelor sale....inegalabile) Morbi are contract si pe 2026 si va mai ramane si la anul cu ei. In concluzie,nu se misca nimic la anul,toti raman unde sunt ,in afara de cei stiuti - Moreira (contract cu Honda) la LCR Idemitsu in locul lui Chantra care avea ritm de moto2,si Toprak (contract cu Yamaha) la Pramac in locul lui Oliveira sa ne arate el cum e cu stoppies - vor face stunt team el cu Miller Din primavara lui 2026 insa...incepe silly season - eu zic ca din iunie pana in pauza de vara se vor face toate vorbele si vom sti care unde se duc - asa a fost si in 2024. Ce prevad eu pt 2027 : - Morbi out inlocuit cu Acosta - KTM dispare,CF Moto le cumpara locul si infrastructura echipei de gp - Miller out - Rins out inlocuit cu Toprak daca acesta merge bine sau daca nu cu alta achizitie Yamaha - ori rookie ori vreun Diggia Raul Fernandez etc - Q este pivotal pt mutarile din 2027 : in eventualitatea ( peste 70% sanse zic eu) in care decide sa plece de la Yamaha,va vrea o moto de podium - asta inseamna Ducati in regim factory (Diggia's seat dar fara bani frumosi) sau alegerea mai logica mai ales la cum a terminat respectiva sezonul - Aprilia Factory.Bez cred ca nu se misca niciunde - e happy si el si echipa cu el,il sar din ghete pe Martin?Pt Q?As zice ca daca sunt inteligenti,da. Deci daca Q pleaca la Aprilia,s-ar putea sa faca schimb cu JM la Yamaha... Mai exista posibilitatea (destul de slaba zic eu) cu JM la Ducati langa MM,dar dupa cum a fost momit la Mugello 2024 JM de Gigi ca mai apoi sa fie aruncat dupa 2 zile pe usa afara...m-as mira. Oricum,anul viitor va fi interesant in primul rand datorita silly season'ului dar mai nou si revirimentului - nu,nu "revirimentului Yamaha" trambitat de unii dupa primele 2-3 etape din 2025 ,ci revirimentului Aprilia.Desi cu Bez si JM pe Aprilia vs MM pe Ducati GP26 care probabil va fi tzipla,nu imi prea fac iluzii.But you never know,poate aduce Aprilia la inceput de 2026 o raketa.Hai cu egalarea ! -
La mine aparea la un moment dat PrimaSport5, dar niciodata 4. Erdeesh.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
Ca si comparatie, Tirbusonu' tot asa, a adunat mai multe puncte decat Binder si Bestia la un loc.... El a facut peste 300, iar ceilalti 2 impreuna vreo 270 Plm, si Tirbusonu ar merita o mobra decenta, oare in vara, cand se fotografia in jurul garajului VR46, a fost doar asa de ochii lumii? Doar fum fara foc? Tare as vrea sa-l vad in locul lui Morbido (care tare mult a dezamagit si sezonul asta) -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Meh,ura impotriva lui Q....cred ca e mai degraba frustrare impotriva neputintei Yamaha de a pune o cat de vaga rezistenta Ducati'urilor. Yamaha nu poate (ca Honda ne-a demonstrat Marquez ca nu poate in anii trecuti),si Q spune cu subiect si predicat ca nu poate,iar asta ii deranjeaza pe multi hardcore fans de demult ai Yamaha/Vale,care nu pot sa accepte ca Yamaha e slaba ci dau vina pe pilot. Sau il urasc pt ca e gay.E o teorie. Cred ca doar unul singur de pe aici spune ca Q nu stie cu motoreta si "de asta nu merge Yamaha bine" Revenind la zi - la ce ora incep testele? Sunt doar astazi?Sau tin 2 zile?
