Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Teoretic nu mai poate lua titlul la etapa viitoare. Ei calculează cel mai rău caz probabil Adică mm pe 1 și am pe 2? Dacă termina mai rău AM sau o pune jos ma gandesc - posibil încă sa se poată
  3. 3.14

    Pistol impact Panzer 1/2

    Il lauzi ?...sau pui si un pret
  4. Salutăm! Nu-l dau de rău, chiar funcționează foarte bine, nu dezamăgește (pentru prețul lui), era 251 în Dedeman, acumulatorul 177. Ambele au garanție. Desface fără probleme (cu tubulare de calitate, cele din pachet sunt nefolosite) prezoane auto, piulițe de la pinionul de atac, piulițe axe moto etc. L-am folosit responsabil, după cum se vede in poze (ulterior am văzut ce "bine" au ieșit). Are 350 Nm pe desfacere, două trepte pe strângere, iar la deșurubare are normal sau până simte că s-a slăbit. Motor brushless, corp mic. Nu recomand acumulator de 2 Ah, e slab. Se poate trimite prin easybox (facem calculul când primesc adresa) sau prin OLX (unde e listat). Se poate vedea și proba în Davideni, Neamț, ne putem auzi la 0745863277 sau pe pm, după preferințe. De ce îl dau? Că am mai avut unul pe 12v (mai pentru "finețuri") și decât să stau cu două, le dau și vreau un model mai mic, mai puternic (și mai scump, depinde ce iese, oscilez între 3 branduri). Oricum, pentru banii ăștia, funcționează peste așteptări.
  5. Aproape 11k Ma gandesc sa-mi schimb lichidul de frana , macar pe spate .....mai ales ca ma asteapta si o miniexcursie de 2-3k km .... Repet ...ma omoara doar gandul ca ar putea face si fata la fel ....parca mi-a disparut increderea si entuziasmul vis-a-vis de mobra asta ....altfel , ce sa zic ....multumit de ce ofera .
  6. Azi
  7. Nadia Padovani regina zilei A pus pe podium 3 dintre actuali/fosti piloti. Toti 3 au câștigat curse cu echipa ei. Asta da reusită pentru o echipa de client condusa de o "muiere". Respectele mele O daaa I-asi zice "extremistul". Asta ori ridica un pilot pana la cer sau mai sus ori il coboara pana-n iad sau mai jos. Culmea e ca reuseste sa faca asta cu acelasi pilot(vezi Q cand a venit in MotoGP vs acum) https://www.crash.net/motogp/news/1081422/1/franco-morbidelli-handed-misano-motogp-practice-penalty-after-irresponsible?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawMqlXhleHRuA2FlbQIxMQABHpiDzPNi57QmXSsCS1GERP6ULv-k8-9WXrr6XHYOVjsttR51P0QjDRjL34_W_aem_wRvdR9OXuo9sGN2cIsr-tw#Echobox=1757254816
  8. Aici cred ca pe langa bani, e vb si de timp si in unele cazuri de alternative. 1) Timp Aici as face o paralela cu TV-urile de 4000e. Ok oricine are 4k insa nu pt un TV si tind sa cred ca nu neaparat din ratiuni de financiare cat de utilitate si pasiune pt acest segment. Pt multi dintre noi un TV de 55 inch si 500euro este mai mult decat overkill, cel putin in cazul meu pt ca nu am timp sa stau la TV, poate 2h pe zi cand sunt acasa, si nici nu am "cultura" sau interesul de vedea nu stiu ce fel de pixel etc. La fel si cu o motocicleta de 16k (R1300R) sa zicem vs una de 28k (R1300RT). Ambele motocicliete mi-ar placea sa le am, mai ales R1300R defapt. Sa achizitionezi cu R1300RT inseamna ca ai de facut km néné nu gluma, esti la alt nivel, traiesti pe motocicleta la propriu, ca si cantiate de timp petrecut pe 2 roti. R1300R fiind doar pastilla de "brute force" 2h te dai frumos si iti faci damblaua. 2) Alternative O masina de 5k-15k valoare SH cu o remorca (1000e) si cu orice motocicleta incarcata pe remorca, ca este R1200R cum am avut sau 450 MT, ce am acum ca am revenit pe sosea, in opinia mea bate la cwr orice avion moto de 25k-28k, ca experienta, practicalitate, confort fizic si peace of mind. Cand ai timp ca despre asta e vb, iti iei "trenuletul" si te dai. La mine frana fata a fost problematica in primii 1600km, zici ca era V Brake de MTB. S-a mai rezolvat dupa ce am fortat-o si am facut un fel de "rolling burnout" am mers cu 90km/h si cu frana fata trasa la 50% cam 2minute si dupa aceea frana a fost mai ok. Acum la 6400km cat am frana fata este mai buna ca inainte. Tu cati km ai cu al tau 450 MT?
  9. mm campion de carton: cum ma sa te bata fratele mai mic? huo. si uite asa ramane MM cu 7 la rand decat. Frate era sa facă dubla AM într-un sezon în care MM nu a iertat pe nimeni. Nu multi se pot lauda cu asta. F plicti-sicti cursa
  10. Eu am rămas uimit de două lucruri: - "nesimțitul" Alex nu s-a dat la o parte, așa cum zic unii pe aici că face de obicei. - Marc a făcut o cursă foarte inteligentă și nu i s-a pus "red mist" (tot după părerea unor fani, știi tu ai cui).
  11. Multumesc pentru opinii! Pare destul de firesc si logic, desi uneori imi faceam griji referitor la sanatatea motorului. Voi continua cu IPONE si voi supraveghea indeaproape nivelul de ulei. Bafta!
  12. IPONE R4000 RS este semi-sintetic, e mai potrivit pentru modelul tău de motocicleta... pe vremea când s-a fabricat (1992-1997) nu existau încă uleiuri sintetice. Bel Ray EXS full sintetic e un ulei mai nou și-l consuma. Nu e nimic în neregula cu motocicleta sau cu uleiul...pur si simplu nu se potrivesc...practic se halesc unul pe altul...
  13. Mda, corect. S-ar putea sa fie totusi de la supraincalzire. Sunt curios ce zice serviceul.
  14. Dupa 7-8 pedale , si-a revenit si pana acasa nu au mai fost probleme ...insa a incoltit ideea in cap : daca patesc asa si la frana fata ?
  15. Verifica totusifrana spate dupa ce s-aracit.
  16. Azi nu ...doar. autostrada si oras...
  17. Ai facut ceva coclau? Poate s-a supraincins lichidul. L-ai testat dupa ce s-a racit? Am facut ieri Tabla Butii cu un CRF300 si, dupa coborare, cand m-am oprit sa fac resiunea pt asfalt, m-am ars la etrierul spate. Probabil nefiind motcicleta mea si mergand mai incet am abuzat de frana spate pe coborare si s-a incins rau. Nu m-a lasat fara, dar ardea ca dracii aia rai.
  18. Ai inteles tocmai tu. Pana acum era facut pe liniile drepte, ei bine, in etapa asta teoria ti-a fost contrazisa, a fost facut preponderent pe viraje. Bastianini l-a rupt pe un viraj larg de stanga (7?) unde se presupune ca primadona duce viteza pe viraj. Cica asta ar fi marele lui atu! A trecut Bastianini de el, ca r****ul prin c*r, ca sa il citez pe Patton. Cand este in fata (la viraje ma refer), il depasesc baietii rai, cand sta in spatele lor, nu poate sa isi dezvolte viteza superioara.. e blocat de aceiasi baieti rai. Pana acum Honda avea deficit de putere si de top speed (declaratii chiar ale oamenilor de la Honda), dintr-o data are viteza superioara fata de Yamaha. Mai ramane sa imi spui ca duce mai multa viteza pe viraj, decat Yamaha si gata, Honda campioana!! . Breee!! Ambele japoneze au probleme mari, iar cand margeluta este depasita de piloti Honda, nu pe linia dreapta, ci pe succesiune de viraje (vezi depasirea lui Zarco) sau pe viraje de viteza medie si mare (Bastianini, Marini), da-mi voie sa spun ca NU ARE SCUZE!!! Overall, s-a clasat bine. Dar asta nu ii scuza defensiva dezastru. PS. Batalia cu Marini... care batalie?? Nu a fost nici o batalie. Italianul l-a executat cu prima ocazie.
  19. Nu tatuajele sunt motivul pt care nu e cooptat în gp,ci skillul.Sau mai degrabă lipsa lui. Morbidelli e ultima speță de pilot...și când ma gândesc ca Zarco a fost penalizat urat pt ca a îndrăznit sa frâneze mai tare decât Morbidelli și ala a întrat ca boul în el făcând un ditai accidentul la Spielberg... Plictiseala de cursă...De când a făcut AM depasirea în turul 4 am înțeles deznodământul. Imaginea lui Acosta cu soft spate încercând să îl depășească pe MM care gestiona mi s-a părut puțin silly.Cinste lui Acosta ca a terminat totusi pe 4 ma așteptam să distrugă guma. Bun rezultat și Q,ma așteptam să fie sub locul 8,se vede ca e temp relativ ok la sol,bun și Ogura f bun ar fi fost Zarco dacă nu greșea... Overall predictiv rezultatul. Sunt curios dacă ai înțeles ceva din bătălia cu Marini. Ai văzut problemele Yamaha?ieșire bună (mai bună decât Honda oricum) din ultimul viraj,dar linșată pe linia dreapta ia Q nu poate suplini pe frâne faptul ca yamaha nu poate frâna decât cu fața dar și avantajul vitezei de vârf superioare Honda Obligat sa depășească în cel mai periculos viraj posibil,în 5,unde lumea preferă să nu își asume riscuri pt ca...vezi Lorenzo 2019 acolo. Periculoasa depasirea,nevoit sa își asume riscuri extrem de mari pt a depăși o moto...De jumătatea clasamentului. De celelalte nici nu are rost sa se încurce. Mișto la Yamaha....însă el si-a ales,în acest capitol trebuie sa fiu de acord cu colegii hateri - nu poți semna contract pe 2 ani sa iei banii și după aia sa bombani.
  20. Azi am patit una nefacuta cu ciungcengul asta de 450 : ...am ramas fara frana spate ! O sa caut si pe forumurile/ grupurile internationale ca sa-mi dau seama daca daca este ceva gresit din fabrica , sau sunt doar eu ghinionist O sa ma duc la garantie sa vedem despre ce este vorba .
  21. Bravo Q! L-au facut hondarii, pe viraje, si pe stanga si pe dreapta. A plecat de pe doi, sa vedem unde termina.
  22. Morbidelli o comite din nou.... Bezzecchi putea sa stea acasă weekendul ăsta...
  23. Pereche încălțăminte sport DUCATI (…calapod adidas), f comozi/nr 43 - pret 50€ tel 0722269189/Bucuresti
  24. Urâtă cazatura lui Salac l-a lovit roata față a motoretei direct in cap. Ce dur s-a auzit pe fundal cazatura lui Canet... Clima ok vad nori umbra nu e foarte cald - norocul Yamaha.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...