Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Salutare tuturor! Dețin o Honda Hornet 600 din 2005 și în această seară am avut surpriza neplacută să constat că mi-au „picat” luminile. Din păcate nici faza lungă, nici faza scurtă nu mai funcționează. De menționat că mi se pare că și la pornire (la rece) pare că există o problemă ce mă duce cu gândul tot la instalația electrică (dă să moară pe momentul pornirii). Precizez că motorul este pe carburație. Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER). Vă mulțumesc anticipat! Asfalt uscat!
  3. Intr-o privinta, sunt si eu de acord cu colegul. Si eu am rezerve in ceea ce priveste prestatiile lui in MotoGP. Motivele pentru care cred asta, sunt insa diferite de ale lui Method. In realitate, el nu cunoaste performantele si evolutia otomanului, pentru ca nu urmareste competitia. Porneste doar de la prezumtia ca daca vine din WSBK, este un pilot inferior, deci nu are ce cauta in MotoGP. Repet, in conditiile in care nu cunoaste competitia si nici pilotul. Din punctul meu de vedere, ca unul care l-am urmarit, omul este fenomenal. palmaresul lui spune totul: doua titluri, cu doi producatori diferiti, 63 de victorii, 153 de podiumuri. Restul sunt povesti. De ce am totusi rezerve, in ceea ce il priveste? In primul rand, pentru ca la anul face 30 de ani, daca nu ma inseala memoria. Mai are ceva ani de activitate in fata, dar nu foarte multi. Cel putin nu la nivelul cerut de MotoGP. in al doilea rand, nefiind crescut la clasele mici din mondialul de viteza, nu este familiar cu aceasta competitie. Vezi si tu, piloti trecuti prin selectia de la clasele mici, care erau promitatori, ajunsi la clasa mare, au murit sperante. Sunt multe lucruri noi, care trebuiesc invatate, manageriate si nu stiu daca mai are suficient timp. Poate ma insel si, sincer, as vrea sa ma insel, dar cel putin pe hartie, sansele lui de a fi pilotul ala providential, care sa duca yamaha pe culmi de glorie, sunt mici. Dar poate ma surprinde placut. Cum ziceai, nimieni nu ii dadea sanse nici cu BMW.
  4. hm pai stai, el a vrut sa o lase asa, dar a fost fortat sa continuie si acum tot fortat intra in GP? n-are cum sa iasa bine. si da, timpii sunt "rai"
  5. În perspectiva revânzării, cred că e mai bine să ai cricul original. Valabil și la suspensii și alte alea.
  6. Cam pe acolo. A fost la peste două secunde de cel mai bun timp. Cam la fel ca Savadori și Pirro. Și eu. Poate pleacă Rins. Deși sunt ceva zvonuri că Miller ar avea o mega ofertă de la Honda din WSBK. Ceva cu șase zerouri.
  7. Nah, cu accidentarea asta Marini cred ca si-a pus cruce pe cariera de Mgp https://www.motogp.com/en/news/2025/05/28/marini-hospitalised-following-testing-crash/750849?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=traffic&fbclid=IwY2xjawKkLahleHRuA2FlbQIxMQABHms3JN7ZNvYTo7Ej6juHZhBgGqx-Mj1zvxrlzSnWeVKJkGoo5Wb5e_XNlPNi_aem_kkcMrX74g5rioz21pIwlvA&sfnsn=wa Cei care ziceti ca daca pleaca Miller e oricum mai bine sa vina turcu. Prefer sa ramana Miller spre deosebire Oliveira sau Fernandez care nu au nici rezultate, nici carisma. Probabil ca daca va uitati la Prima/Digi nu vedeti nici interviuri nici alte cele ca si la TNT unde macat Miller mai da o duma sau ceva interviu.
  8. +0.7 fata de pilotul de teste, adica de Crutchlow, care la randul sau era la cel putin 1.5 s de timpii de referinta ai lui Q. Trebuie cautate informatiile, nici eu nu le mai tin minte chiar la zecime de secunda. Cert este ca testul a fost un esec si au fost chiar unele tensiuni. Turcul a vrut sa paraseasca testul, insa l-a tras de maneca Sofuoglu si a ramas pana la sfarsit.
  9. Salut, Scuze, acum am vazut intrebarea. Pai cumva nu sunt multumit de protectia data de el si am avut de ales intre a il schimba sau de a pune un deflector, dar am ales prima varianta si l-am inlocuit cu Givi Airflow. Cred ca nu se potriveste cu inaltimea mea sau cu casca, deoarece aveam destul de mult zgomot.
  10. Salutare, cum pot lua legatura cu tine? Am luat un ij jupiter 4 pentru restaurare si as vrea daca se poate niste sfaturi! Multumesc
  11. Salutare, pun anuntul pentru un prieten care nu are cont aici. Asa cum scrie si in titlu este vorba de 2 biciclete , a lui si a sotiei lui. Cube Aim Ex 29"Gri - Pret 2700 lei Bicicleta a fost achiziționată în luna mai 2022 de la Sport Guru. Nu cred ca am mai mult de 10 iesiri cu ea în 3 ani. Este ca noua! Singurul defect... Câteva zgârieturi pe dreapta furcii, se vede în poza. A fost zgâriata în depozit unde o țin de cel puțin 1 an. Specificatii: Angrenaj (Foi): ACID MTB Alloy 32T Anvelopa fata: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25 Anvelopa spate: Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25 Butuc fata: Shimano HB-TX505, QR, Centerlock Butuc spate: Shimano FH-TX505, QR, Centerlock Cadru: Aluminium Lite, AMF, Double Butted, Internal Cable Routing, Tapered Head Tube, Flat Mount Brake, SIC Mount, FM Kickstand Mount Colier tija sa: CUBE Varioclose, 31.8mm Cuvete: CUBE FPH868, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2", Semi-Integrated Frane: Shimano BR-MT200/UR300, Hydr. Disc Brake, PM/FM (160/160) Furca: SR Suntour XCM Disc, 100mm, Remote Lockout Ghidon: CUBE Rise Trail Bar, 680mm Jante: CUBE ZX20, 32H, Disc Lant: KMC X10 Manete schimbator: Shimano Deore SL-M4100, Rapidfire-Plus Mansoane: ACID React Pedale: CUBE PP MTB Pinioane: Sunrace CSM52, 11-46T Pipa: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm Sa: Natural Fit Venec Lite Schimbator pinioane: Shimano Deore RD-M5120-SGS, 10-Speed Tija sa: CUBE Performance Post, 27.2mm Greutate: 13,9 kg Cross DHS Contura 2866 Gri - Pret 500 lei A fost achizitionata in 2023 si folosita foarte putin. Este in perfecta stare de functionare. Specificații viteze 24 viteze Diametru roti 28 inch Informatii generale Cadru: aluminiu, 440 / 495 mm, geometrie specifica Cross femei Furca: SUNTOUR CR-7V, suspensie, cursa 40 mm Janta: DHS-D20-VBR, dubla aluminiu, 32H-28" Frana: V-Brake aluminiu, ALHONGA Foaie: DHS, 28*38*48T Pinion: SHIMANO HG-31, casetat 8V, 11-32T Schimbator fata: SHIMANO ALTUS FDM-190, dual pull Schimbator spate: SHIMANO ALTUS RDM-280, 8V Manete schimbator: SHIMANO SL-310, optical display, 3x8V Lant - KMC Z-72 Butuci - DHS, aluminiu, 32H Sa - DDK Road Anvelope - KENDA K193F - 193R, 28" Greutate produs (Kg) 13 Daca sunt cumparate la pachet pretul este 3000 lei. Se pot vedea in Bucuresti cartier Militari undeva aproape de iesirea pe autostrada A1 Pentru mai multe detalii va rog sa luati legatura cu Alex - 0735616312 https://www.olx.ro/d/oferta/bicicleta-cube-aim-ex-29-gri-2022-IDjtMoe.html https://www.olx.ro/d/oferta/bicicleta-cross-dhs-contura-2866-gri-IDjtMyZ.html
  12. https://www.bestbike.ro/anunturi/auto-moto/motociclete-second-hand/motociclete/anunt/vand-motociclu-nou-km-0-are-in-dotare-factura-pretul-de-vanzare-este-6000-lei/6433fd7f5h147g2h27370id3g631h8d4.html
  13. daca a facut +0.7 cum zice colegu mie nu mi se pare departe. totusi frica asta de neadaptabilitate vad ca e mereu acolo. oameni care nu au aratat mai nimic - ani la rand in GP de la un producator la altul. de ce? pentru ca "experienta", cauciucuri, frane si tehnologie in general.
  14. Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Toprak a facut un test cu o yamaha care deja era in declin mare, pe o vreme nu tocmai prielnica. Din 2 zile de teste, una a plouat, si in a doua a fost mai frig. Cauta comentariile lui Cal de la test, ca el explica ca un control al motocicletei cum a vazut la Top atunci nu prea multi pilotii il au. Nu ai cum sa te adaptezi direct la motoreta de motoGp. Este total diferita de wbsk... Hai sa vedem daca vine si ce va face in MotoGp si apoi sa vedem daca moare speranta... Si cand a venit la BMW, toata lumea l-a dat ingropat, bla bla bla....si vezi ce a facut. Nu cred ca o sa castige, dar la cat de adaptabil e toprak, eu zic ca o sa se bata in primii 10. In plus de asta vine cu experieta pe Pirelli, iar astia sunt obisnuiti cu Michelin, si diferente este f mare intre ele.
  15. Vand CFMoto 800MT Contact: 0744.618.999 Preț: 7500 euro ITP: 05.2027 RCA: 03.2026 VIN: LCEPEYL17N6001007 Fiscal: Da, se poate elibera imediat. Locație: București, Stefan Cel Mare KM: 8649. Fabricatie 2022 Faruri, proiectoare, semnale, stop led Încălzire în manșoane si in șa, senzor presiune roti+temperatura. Top case Kappa 45l Parbriz mare touring Givi+cel original Talpa mare cric Protectie radiator Anvelope Metzler Karoo Street 2024 Evacuare GPR cu omologare Aparatoare noroi roata spate extra Protectie lant (nemontata) Bara si suport telefon.
  16. Nu mai am cont ebay, dar îmi fac... Pare chiar ok ăla ca și preț O să îl iau ăla până la urmă, mulțam de ajutor și asfalt uscat! Se poate închide, mulțumesc!
  17. Foarte bine punctat. Q20 și la talent se bate pentru primul loc cu marquez. Și chiar dacă i s a dus vorba n târg ca e boolangiu, la propriu, tot nu l a întrecut pe țigănuşu 89 de la Aprilea, care e boolangiu la figurat.
  18. Omu le a adus un titlu,nu e doar speranța. Poate nu ai observat dar Yamaha revine. Cu el,nu cu altul. Dacă ai un pilot bun nu scapi de el. Ok aduci și o speranța dar nu dai din mana pilot bun
  19. Pentru că la capitolul popularitate se bate cu marquez, restul fiind la ani lumină de ei. Pe cine să aducă cu priză mai multă la fani decât mărgelat?
  20. Mai aștept, nu e chiar asa urgenta aceasta achiziție. Dar nu vreau sa depășesc bugetul propus, cel puțin nu în perioada imediat următoare.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...