Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Eu am de 3 ani shark evo gt-este casca din care s-a facut modelul actual de OXO. Se tine binisor. Dar incepe sa dea semne de uzura. Insa eu o forjez binisor. PEr ansambul, comoda, si ok. Multumit la cat am dat pe ea-2500 lei. Oxo este o usoara evolutie nu revolutie, deci ma astept sa fie tot pe acolo. EU am avut Shoei neotec in trecut, foarte buna, dar bat campii sincer cu preturile. Si grea. SI shark este grea. Drept pentru care, urmatoarea va fi LS2 advant x carbon-am vazut ca ai zis de ea. Este misto la prima vedere, am probat o, vine misto, materiale, usoara, etc. NU imi pare sincer la fel de bine inchegata ca si Shark ul actual-cred ca nu va tine la fel de bine la uzura. Dar carbon, usoara, este ce vreau. SI eu ma declar fan mandibula rabatabila, ca merg des cu ea deschisa, cand nu o alerg-este mult mai ok cu mandibula rabatata in spate, vs sa mergi cu flip ul ridicat-ia tot vantul. Ls2 am probat la Indian/royal enfield, acolo o aveau expusa. Fix modelul carbon. la primavara o cumpar, daca nu apare ceva. Scorpion exo carbon, mi se pare mai slaba, per ansamblu-si nici in review uri nu sta la fel de bine. legat de reviewuri, eu ma uit la championhelmets. Testeaza in aceleasi conditii castile, masoara zgomot, ventilatie-diferente temperatura. mi se par foarte profi.
  3. mai dati refresh la programe ca mai introduc in grila programe noi, scot altele si trebuie un refreci
  4. Azi
  5. e semn de progres in primul rand in al doilea - vine marea resetare din 27. pai era ca nu putea depasi, L4 avand nevoie de viteza pe viraj. plus v4 e mai ingust si deci ia moto mai putin aer in piept intre semafoare. etc. vor invata niste chestii despre v4 anu asta, daca nu incepeau acum - plecau de la 0 in 27. mai bine sa inceapa din timp. plm, tu nu esti de acord cu abordarea lor, aia e. e posibil sa fi scos maxim din acel 4L.
  6. Eu le-am verificat doar la mana, la fiecare curatat de lant. Probabil nu aveam cum sa constat ceva in felul acesta. Dar in afara de echilibrat odata cu schimbul de anvelope nu am mai intervenit cu altceva si nu am simtit vreodata ca sunt probleme in aprox 30k.
  7. Djenavar

    De reținut

    Doar nu si. a luat omul trotineta sa stea in spatele tirului , hai ca are dreptate.
  8. Stati statii,nu sariti pe mine - Nu am afirmat ca Yamaha va fi la nivelul Honda sau KTM, eu am dat acolo best scenario pt ei - parerea mea proprie si personala,pe care nu am ezitat sa mi-o tot exprim de-a lungul anului e ca Yamaha va face un mare nimic cu acest V4 si ca nu e nu va fi la nivelul Honda si KTM. SI CHIAR DACA vor reusi sa vina cu o moto la nivelul a ceea ce as califica "tear 3" - Honda KTM (Yamaha fiind clar tear 4 - coada,desi colegul xt ne va spune acum ca Yamaha e la nivel cu Aprilia dar nu stie Q sa mearga cu ea ), TOT nu vor reusi sa il tina pe Q la echipa,care Q vrea moto cu care se poate bate la podium. Am exprimat scenariul cel mai pozitiv,dar si daca li se aliniaza stelele si infaptuiesc best outcome ala tot pleaca,pt ca ala vrea moto de locurile 1-3.Si atunci imi puneam intrebarea - ce rost are acest V4 scos acum??? De ce nu un V4 scos in 2027 pt spec din 2027 and so on? Nu cred ca vor reusi sa scoata semnificativ mai multa putere dintr-un V4 decat din L4.Teoretic V4 ar trebui sa vina cu mai multa putere dar eu nu cred ca Yamaha va reusi.Cred ca ei trebuie sa schimbe (multe) alte lucruri nu arhitectura motorului. Sau hai sa o spun altfel - arhitectura motorului e ultima lor problema - acea schimbare ar trebui sa vina ca urmare a unui proces de design care sa duca la respectiva concluzie,nu pt a se alinia cu restul. E ca si codita de stegosaur a lui Honda - degeaba si le pun in fiund daca nu inteleg la ce folosesc si de ce i-a facut pe cei de la Ducati sa foloseasca asa ceva... EI se gandesc pe 2 ani,nu eu.Tocmai asta era intregul meu rationalment - de ce sa nu te gandesti de acum pt 2027 cand va fi un mare reset ?!!! ei se dau de ceasul mortii sa faca un motor pe care in 2027 il vor arunca la gunoi ! Nu era mai logic mai ales ca sunt in deep shiit sa faca un proiect paralel cu care sa mearga binisor de acum pt 2027?Cu motor de 850cc V4 corect ba da atunci sa iasa ceva? - nu vii acum cu aceasta struto-camila prin care sa ii arati lui Q "iata ca mergem si noi in directia celorlalti (tot ultimii suntem dar na good effort),si mai stai la noi ca ne dam silinta",ca mai apoi peste 1 an si ceva sa arunce totul si sa o ia de la (aproape) zero? Sau ok - daca merg in 2026 cu V4/1000 in paralel cu V4/850 cu 2 proiecte paralele si le dezvolta in acelasi ritm luand de la 1000 lectiile si le aplica la noua moto de 850 jos palaria,asa da! Dar sincer m-as mira maxim sa faca asa ceva,pt ca asta ar insemna un buget mult mai mare chiar decat au avut in acest an cand au dezvoltat 2 proiecte.
  9. nu trebuia sa o tranteasca, ajungea sa iasa Marini mai larg intr-un viraj cat sa-l depaseasca Binder sau Miller si aia era...
  10. gandeste-te ca pana la teste nu o sa ai altceva de vazut. are un punct de cotitura sa spunem cursa aia.
  11. De ceva vreme tot ma indeletniceam cu o imprimanta 3D, un Ender 3 V2 luata de la un prieten, pe care am calibrat-o, i-am pus un firmware custom MRiscoC, si multe alte chestii, imi printam cu ea mici piese, adaptoare etc. Functioneaza de minune si acum, doar ca s-a ivit nevoia sa printez chestii mai mari si mai rapid...asa ca am luat un Bambulab P1S Combo cu AMS. Astept acum sa termin camera in care o instalez, intrucat ma mananca ideea de o camera dedicata acestui hobby.
  12. Deci pianistii cu 0 cunoștințe de v4(ma refer la prototipuri de gp) sa faca într-un an o mobra de la 0 care sa fie de la egal la egal cu onda chiar si ktm . Colegu.... iar te-ai intrecut pe tine Daaaar, sa las totuși o portiță, daca vor fi acolo cat de cat, nu neapărat la miime de sec cu onda/ktm, eu o spun cat se poate de sincer: TOCMAI AM ASISTAT LA O MINUNE!
  13. cu v4 de la 0? esti optimist sa faca yamaha intr-un sezon cat altii in 5-6? de cand e ktm zic. din moment ce yamaha nu a zis ca iese din GP clar trebuia o schimbare - asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat. tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5. altfel daca nu se bat la titlu de ce sa ramana in GP? si cu reset din 27 nu stie nimeni ca ducati va fi iar cea mai buna moto. nu vreau sa spun ca vor fi sanse egale dar sanse mai mari pt restu.
  14. Nici eu nu vad avantajul.Adica daca ar fi fost la F1 sigur ar fi "trantit-o" (la figurat) pt a mentine concesiile pana la anul. Dar ei au alta parere...idk - “Nothing lost” for Honda despite MotoGP concession change In alta ordine de idei,pe taramul Yamaha V4,pana si piloti de teste recunosc ca nu e ce trebuie : Now Yamaha need to create the real V4 Probleme unde nu au avut niciodata - front : “It's not a secret at all. The front is what we're missing. We can cover it by a soft tyre, some setup. We can put patches. But we have a clear direction to take now in the winter.” He added: “The pace is not super far, don't forget we don't have the [full] engine. “There's a lot of things that we don't have and the bike is not behaving that bad." Totusi,Fernandez spune actuala moto nu e nici pe departe o motoreta completa si ca versiunea "full-V4" va fi gata abia la Sepang la anul : "This first package came from the Inline bike. Now we're going to see in the [Sepang] Shakedown the real V4. What Yamaha has in mind.Aerodynamics, electronics, everything has to be different. We have enough data. “I have good feelings on the bike. The lap times are not bad, the engine is not ready. I'm confident that we will have a good bike. Praying for the engine! Because everybody says that it's going to be good. And we need the engine nowadays in MotoGP.So hopefully we can have all the package ready for Sepang." Ok - e normal cu un proiect asa de grabit sa fie probleme,speram ca la Sepang sa fie ceva cat de cat la nivelul...Honda,KTM... Cred ca - realist vorbind - de nivelul Aprilia sau si mai - Ducati nu cred ca poate fi vorba in urmatorii 2 ani la Yamaha. Si asta face si mai fara noima aceasta dezvoltare pripita a acestui V4 care la sfarsit de 2026 va fi aruncat la gunoi indifernt cat de bun sau rau va fi pt ca din 2027 motoarele vor avea alt alezaj si alta cursa - daca schimbi alezajul dar si cursa,schimbi tot. Au facut motorul asta doar pt a-l convinge pe Q sa ramana?Si oricum nu il vor convinge pt ca in mod aproape sigur nu va fi la nivelul competitiei pana in primavara cand incep frasuielile si semnarea contractelor si francezul trebuie sa ia o decizie.So?.... P.S. E ceva de vazut la cursa de moto2 - treburile fusesera transate oricum de cursa trecuta?Sa o descarc?Sau nu am pierdut nimic?
  15. Nguyen

    De reținut

    Pai asta care chiar este un pericol public l-au sanctionat mai putin fata de motociclistul periculos. Exact ce spuneam, sanctionarea motociclistului cu pedepse si amenzi atat de mari a fost un abuz.
  16. Silvere, asa cum am mai mentionat in trecut eu nu sunt impotriva EV ci impotriva obligarii trecerii la EV si promovarea EV-ului ca fiind varinata eco cu toate tampeniile care decurg de aici: scutiri de taxe, acces si gratuitati in zone centrale, statii de incarcare fara plata, etc. Promovarea EV-ului a fost o haiducie dar pe invers, s-a luat de la saraci si s-a dat la bogati. Bineinteles ca tehnologia EV se va perfectiona, nu asta e problema, ci cele mentionate mai sus.
  17. testele luau mult timp, asa vor avea mai mult timp liber oricum moto a progresat. la ce anume ai raspuns? sunt dati unde nu merge ok mm si aia e, profita cine poate. cum a fost silverstone unde mm a mers dubios rau - a avut parca noroc cu steagu rosu cand cazusera si el si AM?
  18. nici eu, se opreste la nr 3. dar vor aparea pe net. sunt bune de podcasturi. te uiti doar cand e ceva de uitat. in rest asculti.
  19. Mda... din pacate nici eu nu am Prima Sport4. Conform programului Tv, sunt programate marti, incepand cu ora 15:15. S-au miscat inteligent hondarii.
  20. Testele zicea Alex Cocu de la primasport, vor fi in direct pe primasport4.... eu n-am asa ceva in grila de programe
  21. LCR Honda, coechipier cu Zarco Tamplaru' __________ @Cavaleru: multumim si diiiiii!
  22. Cilindrii MZ ES 175 , sunt alezați, la preturi de 300 lei bucata.
  23. Da, nici mie nu mi se pare o "performanta" oportuna. Macar in presezon si in prima jumatate a sezonului 2026 sa fi beneficiat de concesiile de la clasa D. In alta ordine de idei, nu am apucat sa vad cursa. Poate se indura colegul @frigider cu un link. Intrebarea mea este, cum a reusit Q sa abandoneze? A fortat limitele in ultima cursa?
  24. Se transmit testele? Moreira cu cine a semnat?
  25. Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara.... Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...