Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salutare, Are cineva o extensie din asta de vanzare?
  3. Salutare, In weekend GT-ul meu a sarbatorit o varsta frumoasa in km In iarna asta i-ar cam veni termenul pt o revizie mai costisitoare - inspectia 'mare' de joc supape, toate 3 lichidele etc dar si cateva piese pe care voiam sa le schimb la capitolul 'preventive'... Aveam dubii intre a mai investi in ea sau schimbat in iarna dar mi-e draga si as mai tine-o . Pentru alti posesori - mai jos o recapitulare cu reparatiile suplimentare fata de mentenanta obisnuita de genul ulei/filtre/placute frana/anvelope etc 44.000 - intrerupator ghidon stanga semnalizare etc 50.000 - rulmenti roata fata; pivoti suspensie fata 122.000 - pivoti suspensie fata; rulmenti roata fata; kit complet lant distributie; radiator (pe cel vechi se cam pietrificase mizeria in partea inferioara); suspensie fata/spate trimisa la Wilbers pt revitalizare 140.000 - arbore cardanic si disc frana spate 162.000 - pinion si rulment demaror; amortizor spate nou Wilbers 'simplu' fara ESA (poveste lunga si enervanta aici ); intrerupator ghidon dreapta; shei refacute la Wunderlich 190.000 - bec xenon Si ca idee despre unele consumabile - in cazul meu placutele de frana au tinut cam 30-35.000km spatele si peste 70.000km pe fata. La anvelope am mers mereu Michelin touring spate cu sportiv pe fata; combinatia ideala pt mine a fost Pilot Road 6GT spate (cam 13.000km pe stilul meu de mers) si Power 6 pe fata care tine peste 15.000km si, cel mai important, se si uzeaza uniform, nu face deloc umeri etc. Multi km safe si frumosi tuturor!
  4. foarte interesant pe aici ... vine unu” și aruncă o castană „trendy”: adio lanț, trăiască cureaua ! Yuhu ! și experții sar cu soluții tehnice. distractiv.
  5. Vand Top Case Givi V40NT Tech Monokey 40L, foarte putin utilizat, stare impecabila. Este la al doilea sezon, insa am circulat foarte putin cu el. Capacitate 40l, suporta 10kg (nu ca alte top case-uri), are loc suficient pentru o casca si pentru alte accesorii/borseta/trusa scule. Detalii aici: https://www.givi.it/givi-products/cases-for-motorcycles-and-scooters/plastic-motorcycle-top-cases/v40-tech Starea lui se vede din poze. Precizez ca in poza din dreapta lateral se vad reflexii de la soare, nu sunt urme. Vine si cu cheia de rezerva. Nu furnizez placa de prindere. Avand in vedere volumul ocupat de cutie, as prefera o tranzactie in Bucuresti, dar pot sa trimit si in tara.Nu fac schimburi, deoarece l-am inlocuit un un Kappa K4900. Poate fi vazut in Bucuresti, sector 4 (pe langa Parcul Copiilor). Detalii de contact: via MP. Pret 450 RON, lejer discutabil. Multumesc
  6. Azi
  7. pacat, ultima oara avea o bila mare 8. da e ok, ajunge iar la ea la anu.
  8. Am cautat peste tot, nu exista in europa recall pentru nimic nou. Ma supara tot mai frecvent acceleratia aia mizerabila. Sper sa se confirme si la noi sa ma scuteasca de 200€ deranj. Foarte frumoase experiențele publicate
  9. In mod sigur si nici in viitorul apropiat nu se va renunta la lant in favoarea curelei, doar daca se va gasi o metoda de deschidere-inchidere a curelei, ceea ce ma indoiesc...
  10. asta presupune alta prindere a basculei, alt form factor la cadru... nici daca s-ar folosi bascula monobrat problema tot la partea din fata pinion ar fi probabil ca din cauza asta nici nu e implementata la scara larga
  11. OPTIMUM TU 2004 V (Vario) Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum, asa ca hai sa ma laud si eu cu ultima mini achizitie: Clesti pentru sigurante Seeger, Unior. Imi inlocuiesc toate sculele de mana cu Unior...asa ca nici acesti clesti nu puteau fi altceva. ...si un aparat de curatat cu ultrasunete de la Vevor.
  12. Buna dimineata, dar aveti grija!
  13. Si cum ai scris mai sus cu demontatul basculei, de fabricat cu varianta de inlocuire fara demontarea ei. Poate dupa aceea, devine cureaua mai rentabila pentru posesor.
  14. Ieri
  15. Nunu, cu 7. Deja e oficial,nu se mai iau în considerare titlurile de la clasele mici.
  16. cred ca cu 9 se va serba sa se oftice stii tu cine.
  17. Diiii, murgule diii, hai ca mai ai oleacă Apropo, cică Marcel va serba titlul cu nr 7 La el se numara in sens invers, de la 8 la 7
  18. sa fie-ntr-un ceas bun si sa ia titlul asa din timp cum ai facut si topicul.
  19. inceputul sfarsitului. orele mele preferate!!!
  20. Vineri 26 Septembrie 2025 03:00-03:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 03:50-04:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 04:45-05:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 07:15-07:50 Moto3™ Practice 08:05-08:45 Moto2™ Practice 09:00-10:00 MotoGP™ Practice Sambata 27 Septembrie 2025 02:40-03:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 03:25-03:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 04:10-04:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 04:50-05:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 05:15-05:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 06:45-07:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1 07:10-07:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2 07:40-07:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1 08:05-08:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2 09:00 MotoGP™ 12 Laps Tissot Sprint Duminica 28 Septembrie 2025 03:40-03:50 MotoGP™ Warm Up 05:00 Moto3™ 17 Laps Race 06:15 Moto2™ 19 Laps Race 08:00 MotoGP™ 24 Laps Grand Prix
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...