Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Te salut! Problema la mine din păcate a fost aceea că nu au existat cămăși, pur și simplu erau rulmenți cu bile vărsate, strânse de gâtul cadrului.
  3. Azi
  4. Si eu am avut probleme la scos camasile din cadru la o Honda Dominator. Am vazut ca nu reuseam nici cum sa ii bat afara asa ca am lasat-o pe a doua zi. Intre timp am cautat pe net cum se pot scoate si mi-am facut o scula simpla ca sa pot scoate camasile. Am mai scris aici:
  5. Poi in afara de Buc-Giurgiu ...nu mai vad pe unde ai putea huliganeala ...fara deformare portofel ...
  6. Daca am un sfat la 23 de ani, cu tot internetul și toată tehnologia e asta: NU VĂ LUAȚI DUPĂ CHATGPT. Seara frumoasă vă doresc! Mulțumesc pentru toate sfaturile
  7. cat nu il inghit eu pe MV cu declaratia asta ........jos palaria !!!
  8. Mecanicul este bun cand clientul nu stie mecanica ! Nimeni nu sa nascut invatat,acu e Sf.Internet care ajuta foarte mult. Ca in orice meserie se incepe cu lucruri simple. Eu am un principiu,decat sa platesc 10 lei manopera,mai bine dau 20 lei pe scule. Cam scump,nene mecanicosu’ala la 800 lei,poate e all-inclusive,cafea,bautura,cadăne,platou vanatoresc …..cat asteapta clientu’ Fii fericit c-ai avut ce strica ….era mai rău dacă nu aveai. Cum I-a zis tatăl ,fiului său ,după ce acesta fără să vrea a făcut tot așa o stricăciune mai mare decât ai făcut-o la masina. Nu ii moare vaca lu’ala care nu are !!
  9. Pai ba contesta colegul care m-a admonestat când am zis ca Aprilia nu e încă la nivelul Ducati - ca de acolo a plecat polemica. Ducati a avut cam de prin...2021?2022? un clar avantaj. Aprilia pana în pauza de vara era doar o speranță și atat.Acum după pauza intradevar a ridicat nivelul binișor.Nu sunt la nivel cu Ducati însă cred ca toți sperăm să fie cât de curând. A și btw - MM e (acum) Ducati.Deci faptul ca Ducati are un pilot precum Memelu e tot un merit al echipei Ducati care îl are în ogradă- ca a vrut pe JM și nu pe el nici nu mai contează intențiile- contează ce a decurs,urmările. La fel cum Honda si Yamaha la vremea lor aveau piloti ca Pedrosa Stoner Lorenzo Rossi,la fel acum și Ducati are piloti ca...MM și atat E un apanaj al echipelor și motoretelor performante sa atragă cei mai buni piloti,asta e treaba,nu pot fi luați separat în modul pilotii de motorete. Aprilia a luat tot ce a aruncat Ducati am dreptate?Pe JM și pe Bezzechi.Sunt bunicei dar au limitările lor.Asta e situația. Doamne ajută! JM ar fi atât de rapid încât sa îl pună în dificultate pe MM însă mă tem că JM nu are atâta calm încât sa faca față presiunii pe care ar exercita-o Memelu.Sa speram însă că motoreta Aprilia va fi la măcar 90% din nivelul Ducati. Sau ca greșește Gigi și mai rău gp26 În alta ordine de idei,off-topic,Max Verstappen (pe care nu îl suport în general) a spus una care m-a uns pe inima când a fost pus sa poarte un curcubeu pt inclusion și blablabla proud gay și alte porcarii de genul:
  10. Poșircă si mărgele Asta e misiunea lui qualba, să vândă mărgele...
  11. Imi pare rau de patzanie, dar ca sa fac putin haz de necaz, manopera aia de 800 de lei ar putea fi impartita asa: 50 lei manopera efectiva; 750 lei faptul ca stie sa o faca fara sa iti strice cadrul. Realitatea este exact cum ai constatat si tu. Nu este chiar atat de usor de umblat. Unii oameni sunt mai indemanatici, unii au stricat multe dar nu s-au lasat pana si-au facut mana, altii au stricat multe si nici nu au invatat din greseli. Altii au demontat pana la un punct, li s-a parut prea complex, au pus la loc si au cautat pe careva mai bun decat ei. Din toata patania ta ai multe de invatat, si nu cred ca ar trebui sa te simti descurajat. Si ca sa inchei tot intr-o nota "haz de necaz", un mecanic foarte glumet mi-a zis acum multi ani: "Daca nu se poate repara cu ciocanul inseamna ca este o problema electrica". Spor si sa reusesti sa o repari!
  12. Sansele sunt mici, dar poate se gaseste vreun doritor.... Plec joi dimineata din Bucuresti spre Grecia, cu intoarcere duminica. Prima noapte Komotini sau Kavala, apoi Halkidiki si retur pe alt traseu. Mers chill, nu pe huliganeala.
  13. Pai daca scoate pole, cum face timpul pe tur, daca pe linia dreapta si la iesirea din viraj e lenesa, pe franare e slaba, etc?. Numai cu viteza pe viraj nu se poate face timpul pe tur, nu mai vorbim de obtinerea pole-ului. Credem prea mult in retorica frantuzului, fara sa ne punem intrebari. Repet, o motoreta care poate scoate timp de pole, macar pe unele circuite si se plaseaza in prima linie, pe alte cateva, are un potential. Potential care nu este folosit deloc in cursa. Este inadmisibil, sa plece din pole și să termine pe 11 (pentru ca au cazut unii in fata lui), pe un circuit favorabil atat pentru stilul lui de pilotaj, cat si pentru motocicleta, in conditii foarte bune de temperatura.
  14. Fiecare se risca pe pielea lui, iar prevederea este mama intelepciunii, nu a portofelului.
  15. A schimbat careva conductele/furtunele de frana? Ce si de unde ati luat? Pana acum am gasit doar la omnia racing (pentru F800GS 2011).
  16. Sa "o pună" mai sus si in curse. Asta cu "caruță pe linia dreaptă" e fumata rau deja. In sprint Miller a trecut de AlexM pe linia dreaptă deci nu mai tine figura. In sprint il bate Miller, in cursa Rins. Bun pilot....
  17. Păi înseamnă că nu-i atât de bun, dacă doar schimbă lichid și plăcuțe de frână, ulei și filtre. Pentru o manoperă bună am mers și 130 km până la cineva priceput. Caută și mai departe un pic, mai bine pierzi un pic de timp și eventual cu transportul, decât să îți dea cu flit unul ca meșterul tău.
  18. Din tot ce am făcut eu am realizat că nu e chiar atât de ușor de umblat. Ideea e că e cam singurul mecanic bun in zona mea și adevărul e că e foarte foarte ocupat în ultima vreme. Ne cunoaștem mai bine și mi-a zis că de multe ori îi e și sila să ia lucrări de genul asta când el scoate mai mulți bani din schimburi de ulei și filtre și frâne
  19. Dacă era vreun H-D sau cine știe ce avion gen GL sau altele din gamă, aș fi înțeles, dar la minunea asta e chiar lejer de umblat. Trebuia să încerci și în altă parte, probabil omul nu a vrut să se ocupe de moto și a trântit o sumă la plesneală, să te alunge (am mai auzit cazuri).
  20. A pus-o in pole de mai multe ori, ce vrei sa scoata mai mult din caruta aia care e lenesa pe linia dreapta si iesirea din viraj?
  21. Clar nu va merge la Yamaha. E doar o dorinta a mea. Are nevoie de o motocicleta competitiva, altfel va muri speranta. Yamaha, pla progres pentru ca toata munca de dezvoltare se deruleaza in jurul unui pilot cu multe ifose, dar care nu da cel mai bun feedback, iar in curse o umple de sange. Altfel, motoreta ar avea potential. Noi vedem progresul pe care ni-l arata pilotul, iar eu nu cred ca Q ne arata adevaratul nivel de performanta al acelei motociclete. Binder nu prea are de ales. Are 30 de ani, si-a legat cariera nepermis de mult de KTM, care nu i-a pus la dispozitie un material de concurs suficient de competitiv si, in consecinta, nu a avut mari rezultate. Yamaha ar fi buna pentru el.
  22. Mă bucur că ai ajuns la o concluzie după toată discuția acestui topic. Cel mai bine e să-ți găsești singur ce ți se potrivește. Pare că ești pe calea corectă. Succes!
  23. Propun sa ne bagam si noi in competitie ca sa ne lamurim...NU?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...