Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Pe surse : Jorge Martin ar fi în discuții avansate cu HRC pt la anul. Acosta cu Rossi pt postul lui Diggia și Ducati'ul aferent. Sincer...ca sa fiu rău...chiar m-as bucura sa meargă Martin la HRC : Asa va înțelege de ce (probabil) cel mai puternic pilot din competiție a dat quit. Sau de ce cade Mir.
  3. Azi
  4. pacat , este o jucarie faina de oras am un sym de 200cc am facut 40500km din 2019 pana in prezent cu el
  5. do_it

    X ADV 750

    F Frumos.... eu am vindut X ADV saptamana trecuta (m-am uitat luuuung dupa el)... am comandat ceva de oras cu platfprma plana (am zis sa iau ceva cit mai practic) si probabil o sa iau ptr drumuri lungi o moto... nu stiu, mai vad...
  6. Am glumit, Kristian Apreciez, ca si voi, mai multe marci de motociclete Spor si sanatate!
  7. Salut, Alex! "Din fericire" am doar de 1800 sau mai mari Sa stii ca Honda VTX 1800 este una dintre cele mai mici motociclete mari Este scurta si foarte ingusta, foarte manevrabila Foarte similara cu Yamaha XV 950 ca dimensiuni Intr-adevar Suzuki VLR 1800 este o motocicleta mare Foarte lata (saua si rezervorul sunt late, similar cu Triumph Rocket 3 2500) Poate sa atinga peste 1 metru latime la ghidon sau crash bar Din punctul meu de vedere, un Cruiser este mai bine sa fie mare Depinde unde il folosesti tu Nu te limita la 1000 cc (Am condus 2023 Moto Guzzi V7 Special, mi-a placut mult, dar este mica pentru mine, 183 cm) (Evident, fiecare, cu ideile lui: Cunosc pe cineva care merge cu un trike Harley Freewheeler in oras, si i se pare ok)
  8. Suportul cu inelul asezat pe el si geanta asa cum arata acum si o poza cu suportul montat de acum 1 an
  9. Bun! Pai poate ne sincronizam planetele sa vad si io minunea.
  10. Eu am facut la mine in sat (cluj) pe un cerc nou, hubul vechi. Cu factura, all good. Mesterul e Suba la KTM est, MAsterbike sau cum se mai numeste. Cu siguranta le poti primite si pe Fan sau cu cineva cunoscut sau chiar aici pe forum. Daca nu gasesti cu cine, trimite-mi mie si le duc eu (desi poti vorbi direct la sediu). Omul face roti de moto enduro de o viata si chiar reuseste cateodata sa faca rotund din patrat.
  11. Cred ca daca i-o faci cadou nu are nimica impotriva. Ce rost are sa dai banii pe un inel nou daca cel vechi nu este deteriorat grav? Dar uite, daca imi dai 1000 de lei cat ma costa un inel nou la roata mea, sa stii ca ii primesc Ca sa nu ma mai muncesc sa repar indoiturile. Si daca tot te pricepi iti dau sa si montezi roata.
  12. Atunci asa se explica suma aia de 10 milioane. Dar cum spunea colegul, nu ia el bonusurile alea.
  13. Putem zice ca momn Putem zice ca momentul dupa, a venit. Moto se apropie usor usor de 3000km. Merge singura, mama ei de dracie. Manevrabila, trage bine, suspensia misto, consuma si putin, vibratii reduse-nimic de speriat. Protectie la vant buna-dupa ce am adaugat un deflector, merg la 140 cu casca rabatata si nu am greata. Zici ca i un SM mare, se inclina incredibil de usor si rapid. Te dai cu ea de nu ai greata pe curbe. Un singur mic minus, vs r1250gs. Saua nu e la fel de misto/comoda. Ma refer la saua confort. Pe 1300 are mai putin material,si dupa cca 2 ore de mers fara pauza incepi sa o cam simti. Sa vedem ce va zice si pasagera, cand o iau la o plimbare.
  14. Salutare! Este cineva interesat de un suport de bagaj care se monteaza pe codita? Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690. Plus o geanta cu inel (ca cele de rezervor) care se poate prinde pe suportul mentionat. Geanta e brand-uita Husqvarna.
  15. stai asa, de JM vorbesti? sau de Vinales? :))))
  16. Nu ceva de genul spuneai si anul trecut despre Marquez? Vezi, de-aia nu esti manager . Si la faza ca "rossi nu-l ia ca...". Nici ducati nu trebuia să-l ia pe Marquez pentru ca i-a luat nush cate campionate unui pilot ducati. Logică.....
  17. Ar fi bine sa iei si o janta noua daca mobra a vazut si drumuri proate sau coclauri. O janta noua ajuta enorm la centrare, cand foloseam jante noi sau in stare foarte buna imi ieseau rotile bine din prima.
  18. Respitarea se poate face destul de usor, daca inelul rotii (obada) nu este praf. Schimbi spita cu spita si gata treaba. Iti mai trebuie un pic de ureche muzicala ca sa strangi spita cea noua la aceasi nivel cu vechea spita, chestie pe care o faci dupa cum suna cand dai usor cu cheia in ea. Asa a iesit roata spate. Daca inelul este praf si trebuie sa o si centrezi, atunci iti trebui un pic de rabdare , un stand pe care sa asezi roata (200-400 lei) , o cheie de spite (Decathlon) sau o cheie fixa (uzual de 5). Daca vrei sa fi tipicar mai cumperi si un comparator cu suport magnetic. Eu am unul pe care il folosesc si la alte lucrari: https://micron-tools.ro/comparatoare-digitale/set-ceas-comparator-digital-cursa-12mm-citire-0-01mm-cu-suport-magnetic-80kgf.html Roata spate mi-a iesit bine (poza de mai sus), un pic am de furca la roata fata care are niste deformari de ceva gropi. Aici trebuie sa vad daca ii dai de cap. Sper sa o pot face fara o presa. Daca nu, sunt si eu curios cine are o presa pentru asa ceva. Nu am mai precizat ca in prealabil scoti anvelopa de pe roata ... Si legat de roti cu spite in Bucuresti: a facut fii-miu pana la Transalp, si cat a fost el la birou i-am facut o surpriza si i-am rezolvat pana. Am gasit o vulcanizare care a stiut sa scoata anvelopa si ii inlocuiasca camera. https://www.google.com/maps/place/ZMF+Garage/@44.3839321,26.1389862,18.49z/data=!4m6!3m5!1s0x40b1fe749c1b9607:0xa23c7433f2fd5a37!8m2!3d44.383996!4d26.1385801!16s%2Fg%2F1tf22lbh?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUwNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D ZMFGarage, un flacau tinerel pe nume Andrei. Lucreaza cu atentie. Ce nu aveau, si am avut eu: pudra de talc. Au o masina de dejantat cu bacuri mai ridicate astfel incat poate prinde roata si daca are discurile de frana montate pe ea.
  19. Așa sunt proiectate. Mătură țeapănă pe viraje strânse. Fiabile, dar sunt pentru autostrăzi și drumuri mai drepte. Cea mai bună ciclistică din clasă o au BMW-urile. Dar trebui să-ți ții tot timpul portofelul plin. Dacă îți place clasa asta, caută GTR 1400. E grea, dar xtrem de fiabilă, cea mai sportivă și rapidă, și se manevrează ca una de 600.
  20. Descriere > Protejeaza impotriva tuturor conditiilor meteorologice de primavara, vara, toamna si iarna > 100% rezistenta la apa, rezistenta la UV, rezistenta la frig, respirabila si non-tesuta > Prelata are pe exterior un invelis din PVC si este astfel 100% rezistenta la apa, iar in interior are un material netesut, prevenind astfel zgarieturile > Prevenirea condensului intern se realizeaza prin doua deschideri acoperite care asigura circulatia aerului pe sub prelata > Este prevazuta cu elastic la ambele roti si are si un sistem de inchidere sub motocicleta > Fara fereastra de inmatriculare Specificatii > Producator: JMP > Culoare: Negru > Dimensiuni: 220x87x145 > Stare: Utilizata Prelata este intr-o stare foarte buna, fara gauri/rupturi si alte cele. Inainte de fi pusa la vanzare a fost spalata corespunzator. Localitate: Bucuresti Pret: 50 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  21. despre posibilele locuri ale lui JM https://www.crash.net/motogp/news/1070129/1/how-jorge-martin-could-interrupt-2026-motogp-rider-market eu ca team manager nu as lua un astfel de caracter. Oricat e el de rapid. nu halesc oamenii cu 2 fete, nerecunoscatori si guralivi. Are atatea episoade negative la ducati cand dadea din gura a prost... HRCul sa puna mana pe Acosta, mai tanar mai usor sa se adapteze. La VR46 nu cred ca-l vrea Rossi dupa ce i-a suflat campionatul anu trecut protejatului lui.. la KTM? din lac in put... aazi sunt maine nu mai sunt in motogp
  22. Jaj Istenem Era vorba de o cerere de pe langa Oradea (sau Nagyvarad ). Si, dupa cum i-am spus in PM, daca recomandarea nu se pricepe, sigur poate sa ajute. Comunitatea de acolo e la fel de solidara si de profesionista. Iar daca pot sa ajut de la distanta... Pe aici, adica la Bucuresti, sincer nu stiu. Dar cum "cineva" de langa Gradina Zoologica m-a trimis la "cineva" pe Ionescu Sisesti (un profesionist care rectifica discuri si repara jenti, dar a carui adresa/nr. de contact nu o mai gasesc), poate ca reperele astea te pot ajuta sa gasesti un raspuns la nevoile tale. Asfalt uscat!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...