Toată activitatea
- Ora trecută
-
romanii au stiut intotdeauna sa-si omagieze eroii
-
Catalin SRX50 s-a înregistrat pe forum
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Cupe cu nr 2 pe ele.. "Circumstanțial" Și aici ma opresc. -
salutare topicul e mort. Unde sunt iubitorii de japo clasice?! am dat xj ul si mi am luat Honda Cb 759 Custom din 81. Cu asta intenționez sa rămân oana la bătrânețe. Are toate calitățile necesare pt ca sa o păstrez.
-
Din generația actuală el e campionul campionilor cu 8 titluri si al 9-lea in desfășurare. Asistăm la scrierea istoriei.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui exilatu' în Cavaleruul Competitii Internationale
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Si ce vina au acei campioni că Marcel nu i-a onorat cu prezența? Ce vină avea Hayden ca Rossi a facut buba? L-a accidentat el ca mai apoi sa poată castiga acel campionat? Astialalții la fel, au contribuit ei la accidentarea lui Marsel? - Azi
-
MM a fost de fapt campion din 2013 si pana in prezent. Chiar si in lipsă. Restul e can-can.. sau carton.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu zici rău. Dar mm tot a lipsit. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Dintre toti cei 4 championi, Pepco a avut cel mai propice mediu, de departe! Mir a stat pe mobra (o mobra nu cea mai buna) in timp ce altii gen Q, Morbi, Pepco, e5c erau ba la bal ba la spital deci eu zic, ca e suficient de meritat. Apoi Q a avut a2a mobra, deci iar e un champ suficient de meritat. Martin a avut cea mai buna mobra insa era într-o echipa de client si se lupta cu campionul in exercitiu care avea si el cea mai buna mobra si pe deasupra era si la cea mai buna echipa. Si cam avea si ajutoare ici colo pe când Martin nu prea. Pepco a luat 2 campionate insa categoric a avut cea mai buna mobra in cea mai buna echipa si pe deasupra colegii lui de echipa erau cam pe nicăieri, adica nu prra a avut presiune din partra lor, ei fiind cu același material de concurs si evident in cea mai buna echipa. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
As dori sa fac o precizare. Și Q m a deranjat când a ieșit campion in absenta lui MM. Peco ma deranjează mai mult ca a luat 2 și era sa ia 3. Era sa uit de Mir.. Poate sunt un om mic. Niciunul din cei de mai sus nu sunt pe bune campioni. Adică sunt, în statistici. Ca pole urile false -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact, din pacate numarul de cupe nu e dat doar de talent ci si de conjuctura (favorabila de prea multe ori pentru italian - MM rupt, Yamaha mai mult pian decat motoreta, coechipieri si mai slabi). Pai daca avea de luptat cu alde Pedrosa / Lorenzo / Rossi / Stoner nu pupa in viata lui vreun titlu. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu cred ca a obținut mai mult decât valoreaza talentul lui. Are 2 cupițe si o grămadă de victorii la centura, ceea ce n-ar fi obținut niciodată cu niciun alt constructor. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu o sa se termine frumos deloc povestea asta ce parea de vis Peco-Ducati factory.... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Ce sa zica nr 63, e de la anvelope, de la mobra, de la stele, de la orice altceva decat de la lipsa lui de talent si idei despre cum sa poata seta/folosi mobra aia. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Omu, haloooo, esti treaz? ARE CEA MAI BUNĂ MOBRĂ Da chiar, oare de ce merge atat de bine Mdea, omu are sub el o mobra care a câștigat 22 din 26 de curse anul asta..... ce poate spune -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
to finish first, first you must finish -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ok, e suficient pentru mine sa nu te mai iau in seamă cel puțin pe subiectul asta. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Este o vorba intre piloti: to be first, first you have to finish. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Da,am uitat ca in 2023 a schimbat mobra.Hai sa zicem ca asta e o scuza pt care nu a mers bine pe GP22. Nu am zis niciodata ca e prost.Doar ca e meltean ca frati-su A venit in motogp FIX pt ca il chema Marquez.Au fost piloti mai prosti?Cu siguranta,insa asta nu ii da vreun merit in plus lui AM. Daca nu il chema Marquez...avea aceeiasi traiectorie ca si Canet - eu il vad identic aproape cu Canet. Repet - anul asta tot respectul.In restul carierei lui insa - praf.Nu zic ca omul e ageamiu pt ca nu e,zic doar ca nu imi place mecla lui,si ca nu a mai mers NICIODATA IN VIATA LUI asa de bine pe o motoreta precum in 2025.Si suspectez ca asta are fff mult de a face cu faptul ca Big brother e si el la Ducati. Alo,vezi ca Zarcoiu e copil sarac - a venit la motogp ca vai de capul lui dupa ce castigase si ras-castigase titlul la moto2 si nu il lua nimeni (ca nu il chema Marquez ) iar in primul an pe moto de client a iesit pe 6 overall si parca a luat si niste podiumuri.El cu tupeu incerca sa il depaseasca pe Rossi de aia a si atras furia tribunului si refuzul Yamaha de a-i da o moto factory - nu cred ca ai dat un exemplu bun in Zarco.Zarco nu e o duda,e doar nitel labil psihic si atunci cand a avut o sansa i-a dat cu piciorul de frica,are si el niste hibe dar insasi faptul ca a putut fi performant pe orice trotineta i-a fost data spune multe.Si nu are frati mai mari care sa ii faca setarile si sa ii explice cum se merge cu ele In alta ordine de idei,Bagnaia is running out of patience with the team. Eh,eh...are si el putina dreptate,insa atunci cand MM merge asa cum merge cu fix aceeiasi motoreta,nu cred ca Bagnaia ar trebui sa se grabeasca sa ii traga de urechi pe cei din echipa... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
A fost cel mai rapid dintre cei care au ramas cu ambele roti in contact cu solul pe durata calificarilor. Am spus ca pe langa pole (care se contorizeaza la statistica in dreptul fiecarui pilot) orice punct castigat este un plus. S-au dovedit pana la urma 22. Foarte bine. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
In 2023 a schimbat mobra, da? Deci tu aveai pretentia ca un pilot BUN (nu mega-giga-galactic) in primul lui an la o echipa de client, cu o mobra veche de un an sa se bata la titlu cu piloti care "s-au nascut" direct pe duc? Pai l-a batut pe frățiorul muuuult mai talentat, a terminat in top 10,cred ca e decent. Apoi in 2024 cu o mobra bunicica, după ceva experiență cu duc, a reusit sa bata piloti precum Bez, Diggia, Morbi, piloti care aveau chiar mai multa experiență decat el pe duc sau vezi cazul lui Morbi, avea mobra mupt superioara lui. Ce a facut apoi in urmatorul an(2025)? Pai cu 2 ani de experienta cu duc+echipa si avand de aceasta data cea mai buna mobra... vedem prea bine cu ochii nostrii. Eu nu ma mir prea tare ca el merge bine, ma mir de ceilalți că merg prost. Pai Morbi+Diggia au împreună puncte cat are singur AM. Repet(a 1000-a oară), nu este AM vreun mega talent insa nu este nici prostul scolii! Si nu, nu a venit in motogp pentru ca e fratele fratelui! Daca e asa, as putea numi minim 10 piloti care au venit in motogp si n-au nici pe departe ce are AM in palmares. Ia vezi-l pe domnul Zarco-i care este dublu campion moto2 cam cat i-a trebuit sa castige o cursa in motogp. Si dacă ăla n-a incalecat cam tot ce a fost prin motogp, n-a făcut-o nimeni. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Departe de mine gandul,si tot timpul am sustinut ca un pilot nu mai poate ridica o mobra proasta.Poate,dar finut.Nu mai poti face din calcat bici. Exemple sunt dupa cum bine zici Q dar si Marquez 2023. Dar repet ca iar nu ma auzi - AM a avut o mobra buna (hai ca Honda 2020 nu stiu cum a fost - MM a fost rapid dar a mers putin cu ea,nu putem spune nici alba nici neagra),ba dar GP22 a fost super mobra.AM in 2023 a mers cu ea,ori ce a facut AM pe GP22?PARTZ.Nimic.Mai multe abandonuri. Ce s-a schimbat intre anul de gratie 2023 si acum cand AM a prins inca o mobra buna? - pt ca performantele lui in cei 2 ani sunt de la cer la pamant - s-a schimbat fratele Marquez - in 2023 la Honda si acum la Ducati impartind telemetrii si sfaturi si setari.Am dreptate? Sau daca nu am dreptate,argumenteaza tu de ce era lemn in 2023 si acum rupe norma,te ascult. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Esti caz patologic, pe bune! Numeste-mi un pilot care s-ar fi batut la campionat cu onda din 2020-prezent! Ai pretenții de la un rookie sa faca asta? Si chiar si asa a avut podiumuri cu răgălia aia! In 2023 cand a trecut pe duc, a avut podiumuri, si a terminat in fața fratelui mult mai titrat! Da, AM+duc>MM+honda(AM in primul an pe mobra noua, mobra de client) Cum a pus mana pe o mobra competitiva, a arătat ca ȘI el poate merge tare(e adevărul scris/dovedit nu tâmpenii de hater). Spune-mi te rog ce crezi ca ar fi facut Pecco daca ar fi avut exact parcursul lui AM, crezi ca am mai fi vorbit azi de "dublul campion mondial"? E AM vreo mega descoperire de pilot? NU, categoric NU, insa e un pilot cu ceva talent si foarte muncitor. E exemplul ca mobra contează mult prea mult in economia campionatului. In sensul ca uite unul din pluton pe mobra buna merge mega decent si dacă mai vrei un exemplu, uite-l pe FaQ, un campion care se zbate in mizerie. De ce? N-are mobra, da? Deci de ce nu "s-a afirmat" pana acum AM? Ghici