Toată activitatea
- Ora trecută
-
Simplu! Cu un pilot mai combativ si mai putin vulnerabil in defensiva. Desigur, un asemenea pilot nu ar castiga peste noapte titlul cu o motoreta Yamaha, in stadiul actual de performanta, dar cu siguranta ar limita mult pierderile. In orice caz, nu ar pleca din pole si ar termina undeva pe 12. Limitele cotetzului, pe care le tot invoci, nu fac decat sa amplifice si sa expuna mai des aceste vulnerabilitati ale lui Q. Stilul, temperamentul, psihicul lui nu sunt compatibile.. sau (ca sa nu fiu atat de dur) sunt destul de putin compatibile cu luptele dure si dinamica plutonului actual, din MotoGP. Cat despre performantele celorlati piloti Yamaha, am mai spus devreo 10 ori, oamenii aia trebuie sa concureze cu o motocicleta facuta de Yamaha, exclusiv pe stilul si dupa mofturile lui Q ( este una din cauzele principale - nu singura!!! - ale declinului de la Yamaha). La ce performante te astepti de la ei??
-
-
Nu exista "revirimente"! Daca specialistii decreteaza ca nu exista revirimente, pai nu exista! Statistica minte.
- Azi
-
-
am mai explicat asta, timpii astia sunt facuti in conditiile ideale din calificari, daca era asa buna motoreta era in primele 2 linii la fiecare cursa. dar nu e si problema ei e ca viteza pe viraj nu e avantaj decat in conditiile in care esti primul in cursa. Dar cand ducatiurile trec pe langa tine pe linia dreapta cu 5-10km/h peste top speedul yamaha, plus ca acceleratia ducatiurilor e dementiala. orice pilot ar fii nu va avea ce sa faca. vine ducati pe linia dreapta s-a parcat in fata ta pe apexul virajului si nu-ti mai poti dezvolta avantajul Yamaha care e viteaza superioara pe viraje, iar apoi la iesirea din viraj nu poti tine pasul cu acceleratia Ducatiurilor. si hai sa-l lasam pe Q20, cum se face ca nici ceilalti nu pot scoate in cursa rezultate mai bune decat pozitiile de start?... pt ca avantajul yamaha e usor de anulat si nu are arme sa compenseze pe celelalte planuri. Nici pe franare, nici pe acceleratie si nici pe top speed. Cum crezi ca poti face performanta cu acest cotetz, explica te rog ca sunt foarte interesat sa aflu cum se face
-
Bun pretul, iar fierul arata bine. Spor!
-
Buna dimineata! Am scapat de 13 dar vine lunea.
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Mi-am facut timp să citesc postările voastre, pe bună dreptate pare că este un model reușit, fără probleme identificate de la mulțimea de utilizatori. O mențiune am și eu legată de consum. Văd că anumite valori nu înseamnă la fel pentru toata lumea. Am avut 600RR, consuma între 5 si 7% apoi 390 adventure, cel mai mult 4.5% iar NT1100 6%. 6-7% cf-ul ăsta mi se pare cam mult. Da.. știu, nu interesează pe nimeni consumul la motocicleta lui, dar pari super mulțumit de valoarea aia, d'aia am scris ce aveam pe suflet.
- 148 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
- Ieri
-
Update preț: 1600 Euro.
-
vlad.alexandru îl urmărește pe Vand Kit Brushless Milwaukee M12 FUEL + Set de 45 biti
-
Kitul este nou, produs in 2025 si include urmatoarele: Geantă de transport Milwaukee Bormașină cu percuție (Hammer Drill) • Model SUA: 3404-20 ( echivalent european: M12 FPD-0) Masina de insurubat (Impact Driver) • Model SUA: 3453-20 (echivalent european: M12 FID-0) 2 acumulatori Redlitihium • 1× CP2.0 • 1× XC4.0 Set de 45 biti Shockwave Impact Duty Încărcătorul este cel pentru SUA (110 V) - nu poate fi folosit direct la priza din Romania! Este nevoie de transformator sau sa fie inlocuit cu echivalentul european C12C. Poate fi ridicat personal din Voluntari, Ilfov. Trimit in alte localitati prin FanCourier. Modalitate de contact: aici pe forum Pret: 1450 lei
-
Mic, ușor, silențios și puternic. Bateria tine o zi de lucru, perfect pentru studenți sau oameni care nu stau la birou. Macbook Air 13 M4 10cpu, 8gpu, culoarea sky blue, cu 16 GB RAM și stocare SSD de 256 GB. Are doar 5 cicluri de încărcare, bateria este la 100%. Vine în cutie, cu incarcator original. l-am cumparat de curand de la un tip care l-a castigat, deci de nou. Garantie la istyle pe baza de serial (fiind castigat nu a venit cu factura) pana pe 12 noiembrie 2026. Am poze cu ce mi-a dat omul de la care l am cumpărat: informarea ca l-a castigat si un tabel cu castigatorii si premiile aferente. nu trimit. doar predare personala - bucuresti - metrou Leonida. pret: 4100ron neg contact: 0 sapte 5 unu 0 doi 6 9 9 sase
-
suna a uzina. daca scria doar ducati era ca Aldeguer. cum adica "pana in 27"? adica si 26-le?
-
Nu, nu ma contrazic deloc. Am mai avut discutia asta. In cazul tau, declaratiile sunt credibile sau necredibile, in functie de cum iti folosesc in teoriile pe care le construiesti. Eu sustin ca toate declaratiile trebuie analizate critic, in functie de context. Multe declaratii sunt praf in ochii presei si ai fraierilor care citesc, menite sa ascunda adevaratele intentii ale echipelor, constructorilor. Incearca sa faci diferenta dintre declaratiiile formale, diplomatice, spune-le cum vrei si cele care chiar vor sa aduca ceva concret la cunostinta publicului. Au fost n-spe situatii in care seful unei echipe isi exprima "intregul sprijin" pentru un pilot oarecare, iar in spatele usilor inchise, ii cauta deja inlocuitor sau nu-l mai solicita pentru teste, etc, practic, pilotul respectiv era tras pe linie moarta. Pe seama declaratiilor lui Jiji, ai construit o intreaga teorie, intitulata foarte sugestiv "Jiji nu-l vrea". Cat au valorat declaratiile alea?... cand a avut ocazia, l-au apucat cu ambele maini. Ce pla sa declare Jiji?? Ca ii curgeau balele dupa catalan?? Ca nu are bani sa il cumpere?? Ce sa spuna?? A declarat si el, "politic corect", ca are o echipa tanara, de piloti talentati, muncitori, bla, bla... ca este strategia echipei sa isi creasca proprii piloti,... praf in ochi.. Jiji avea polutii nocturne, cu gandul la MiMisor. Ca se revenim la subiect, ce sa declare Yamaha, cand nu avea nici macar pe planseta, un motor V4?? Pana la urma, daca stau sa ma gandesc mai bine, nu au mintit cu nimic, in momentul ala erau ferm convinsi ca vor merge cu L4 in continuare. Unde au mintit??? Apoi au fost adusi niste oameni noi la echipa, care le-au deschis ochii, s-a schimbat si conducerea echipei si noul boss si-a asumat o noua directie. Atunci au facut declaratia "oficiala" prin care anuntau ca au in lucru un V4. Practic, declaratiile lor au fost cele corecte la momentul respectiv. De unde tot scoti chestia asta, cum ca au mintit? Mai degraba, asta arata ceea ce tot iti spun, de niste ani buni, anume ca in lumea aia, declaratiile au valoare exact in momentul in care sunt facute. A doua zi, s-ar putea sa nu mai fie valabile. So.. nu am scos nici o duma, ai tu un mod optuz, lipsit de nuante, in a percepe lucrurile. Inca odata, incearca sa fii mai critic cu declaratiile si informatiile din presa. Mai pune-ti intrebari, din cand in cand, nu lua pe nemestecate, tot ce ti se baga pe gat.
-
Motologistic îl urmărește pe BMW F 650 CS Scarver
-
De vânzare, BMW F650Cs Scarver, and 2005, 32.586 km, doua bujii pe cilindrului, 50 cp. Motocicleta am cumpărat-o pentru " fosta"...acesta este motivul vânzării si totodată motivul pentru care nu am mai înlocuit anvelopele. ABS, manere incalzite, topcase nou Kappa K35, avarii, doua prize 12V, absolut toate consumabilele noi, exceptand anvelopele. Ulei original Bmw ( cumpăat din Germania), filtru ulei, aer si benzina, lichide frana fata-spate, antigel G12, placute frana, acumulator cu afisaj electronic integrat, revizie furca fata ( ulei, cuzineți, simeringuri originale Bmw) toate sunt schimbate si au 25 km rulați. Suport telefon Givi, tankbag Sw-Motech Bags-Connection, husă protecție, cric central, crash-bars. Motocicleta am cumpărat-o din Germania, de la o doamnă, care a ținut-o in garaj din 2014, fara sa se plimbe cu ea ( asta reiese si din ITP-urile nemțești). Cureaua de transmisie a fost înlocuită in 2019 Nu are de accident ( nici urme vizibile) , culoarea originală . Totul funcționează in parametrii. Toba de evacuare este omologata la RAR ( cu această toba s-a inmatriculat). Carte service, doua chei contact si topcase, manual utilizare . RCA si ITP valabile, fiscal pe loc. Locatie Cluj-Napoca Pret: 1550 de euro, negociabil. 0744 973 166 Vândut, se poate închide. Mulțumesc
-
Neatzaaaaa, 13, grija mare!
-
Pretul scade la 3900.
-
Buna dimineata!
-
Noapte îl urmărește pe Prima mea mobra
-
Dupa vorba strabuna "fuse fuse si de duse" ma despart de ea, dupa mozoale in timpan si imbratisari reci ca de despartire. Tovaras de nadejde prin Carpati (toti, in afara de cei de curbura), prin Tatra (toata), prin plictiseala panonica si baraganica, etc: nu m-a dezamagit nici macar printr-o pana de cauciuc. Atat n-a fost in stare. Ne despartim, ca vine Negrutz, sub brad, peste o saptamana (ma rog, asta zic cei de la Honda. Probabil deschid un thread nou cu Negrutz, dar deocamdata imi dau mozoale cu fosta. Goodbye, farewell and amen, dear Sherman Potter!
- Ultima săptămână
-
Multumesc mult! La 350 e un compartiment mic in partea stanga cu un slot de USB parca. Nu stiu cum e la 150, la 350 nu am incercat sa deschid topcaseul cu motorul pornit, dar nu inteleg de ce nu ar merge, este cu deschidere separata. Saua da..este enervant ca trebuie sa opresti motorul ca sa pui contactul in pozitia de deschidere. In rest, abia astept sa il mai scot la plimbare, desi cred ca il mai las cateva saptamani la odihna, cat timp se mai recupereaza genunchiul meu.
-
Se pare ca m-am obisnuit mult cu motocicleta si imi mai permit golaneli, astazi cand ma uitam la stop prin meniul motocicletei vad 8% si zic ba e cam mult hmm. Dar na motor mic pt stilul meu de mers, recunosc ca ii storc toti cei 42cai insa nu am senzatia ca ajung sa ii storc toti cei 42nm, sunt foarte multumit de livrarea cuplului, la mersul urban indiferent de raportul din cutia viteze, nu exista comentarii. De la stop pleaca cam la fel de bine cu 2-a de pe loc. Uneori cand ma strecor fiind cu 2-a, ajung primul la stop, se face verde, nu ma mai chinui sa bag 1-a, n-are rost, pleaca foarte hotarat cu 2-a de pe loc, fara smucituri sau tremuraturi. In schimb se ridica foarte frumos cu 1-a fara a ciupi ambreiajul, la plecarea de pe loc, daca ii dai acc 100% din scurt. Eu oricum dupa fiecare plin ochi resetez computerul de bord. Ma duc la Petrom si fac plinul, dupa regula de 3 simpla rezultatul este de 7,3% o suma decenta sa zicem la cum merg eu urban, nu neaparat cu viteza insa merg cursiv doar cat este motorul rece, apoi SM style sa zicem, OFF ROAD mode tot timpul. Cat am fost in rodaj cu ea am fost mai "timid" si aveam 5,7% (seara preponderent)-6,3% urban in Bucuresti. Oricum stiindu-ma cu musca pe caciula referitor la stilul de mers, am schimbat uleiul la 1000km la service apoi pe la 2000km apoi la 5000km dupa aceea la 8000km, motorul este o bomboana imi place mult, nu am ce comenta la adresa lui. Motocicleta daca ar fi avut 40kg in minus, pff ar fi fost top de top pt mine, pt stilul meu de mers, dar nu le poti avea pe toate in 6000e. Deci daca esti genul mai sportiv, o mai ridici pe o roata, te strecori, te bagi, pleci primul de la stop cu toti cei 42 de cai, ai un consum de 7,3% urban Bucurestean, consum la pompa.
- 148 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Sa i tocesti sanatos anvelopele!!! eu dupa prima sapt si 170 km rulati am cateva minusuri si cateva plusuri notate - nu are nici cel mai mic buzunar pe langa ghidon, sa pui manusile, telefonul, un power banc , un prezervativ - nu are nici un usb pe langa ghidon - cand e motorul pornit nu poti deschide topcase sau sa - parbriz’ stoc prea inalt - vrei nu vrei trebuie sa cari dupa tine cheia normala si cea de deblocare sa degeaba este coiless’ - butonul de pornire cel care comuta intre contact, deschidere sa si blocare ghidon imi pare firav ca mecanism + consum wow + fasneata super + ingusta la mare arta + manevrabilitate perfecta + ciclistica extra
-
