Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Ok, întrebasem și ce nevoi ai! Vrei refacere, e prea înaltă, lată, scundă? E prea tare, moale? De ce neaparat Corbin? Cunosc în România un băiat care reface șei moto la mare arta cu mult dpdv calitate peste alții consacrați. Dar dacă trebuie sa scriem 10 reply-uri ca să aflăm ce vrei e clar.
  3. Azi
  4. Un pilot precum Pirro, este foarte potrivit sa testeze componente sau configuratii, insa eu spuneam ca nu poate extrage maximul posibil dintr-o motocicleta, astfel incat sa poata face aprecieri in ceea ce priveste performanta pura a respectivei motorete. In schimb poate da un feedback foarte util privind comportamentul diferitelor configuratii.
  5. Pilotii de test in general cand sunt wildcard-uri testeaza diferite configuratii, se studiaza alti parametri decat timpul pe tur. atata vreme cat pilotii de teste au timpii in jurul de 1 sec, datele sunt viabile pentru teste. Cand sunt cu 3-4 secunde peste (vezi cand avea Yamaha niste piloti de teste japonezi), datele nu mai sunt relevante.
  6. Asta este evident. Dar nu contrazice ceea ce am spus mai sus.
  7. Nu am negat vreun moment că Marc este cel mai bun pilot care merge în momentul de față pe GP23. Însă a recunoscut și el că se uită și îi studiază pe Bagnaia și Martín pentru că sunt cei care extrag cel mai mult din Ducati.
  8. Diferentele astea vor creste de la jumatatea sezonului, cand GP24 va primi up date-uri majore. Fireste ca variaza de la un circuit la altul, de fapt variaza in functie de o multime de variabile, insa daca te uiti la performantele celorlalti piloti care concureaza pe GP23 (in afara de MM), comparativ cu cei de pe GP24, indiferent de circuit, diferentele in cursa sunt de ordinul secundelor, in favoarea GP24. De pilda in cursa de duminica, diferenta dintre castigator (JM) si cel mai bine clasat pilot GP23 (DiGia), a fost de aproape 9 secunde si jumatate. Fata de Bastianini, al patrulea clasat, diferenta a fost "doar" de 7s si 2 zecimi... La Jerez, diferenta dintre Bagnaia (castigator) si Bezzecchi (al treilea clasat) este "decat" 3.903s. MM a terminat la +0.372. Asta este diferenta facuta de MM. Daca vrei, poti verifica si pentru celelalte circuite. Nu te uita ce face MM cu motocicleta aia, ci ce fac ceilalti piloti de GP23. MM este alta specie. GP23 este recunoscut de toti pilotii, care au mers pe el, ca o motocicleta mai fizica, cu probleme de cornering, care solicita mai mult pilotul, probleme rezolvate (macar partial) la GP24. Si asta se vede. M. Pirro, pe un tur rapid este undeva, cu cca doua secunde (+- in functie de circuit) mai lent, decat pilotii din campionat. Poate la nivelul lui, diferentele sunt "mult sub o.5 s pe tur", el nu poate valorifica intregul potential al nici unui model, ca sa poata face asemenea aprecieri.
  9. A spus că este mai rapid, dar că variază de la un circuit la altul. A dat exemplul etapei de la Jerez unde a spus că diferența a fost minimă. Pe de altă parte Pirro a spus că diferența dintre cele două este "mult sub 0.5s/tur". Când spun teoretic mă refer la situația în care extragi tot potențialul din ea. Lucru care nu se întâmplă constant și este mai ușor la GP23 care a trecut o dată prin toate etapele astea anul trecut.
  10. am luat azi prin Emag un miniflex cu 145 lei,2 acumulatori,brush-less,pare bun
  11. Si daca lasam testele si ne uitam la calificari pe uscat la cele 5 etape - clar vor fi sub cele de anul trecut. De la an la an se cam bat toate recordurile - calificari, in cursa.
  12. Nu prea. În ambele situații testele au avut loc în februarie, diferența a fost de doar câteva zile, condițiile de temperatură și umiditate fiind aproape identice. Bine, nu putem cuantifica starea mentală a lui Bagnaia, eu nu sunt Dumnezeu.
  13. Salut! Direct pe site, primesc notificări pe mail și răspund în cel mai scurt timp
  14. Scuză-mă dacă asta mă face să râd. A fost mai rapid teoretic atunci când era pe planșetă, acum it's for real. Dall'Igna a spus că modelul nou este mai rapid teoretic (sic!), sau că e mai rapid cu câteva zecimi pe tur? Ce-i drept, zecimile contează, mai ales dacă numărul lor se ridică spre opt-nouă. Uite niște date din teste, obținute de Bagnaia pe același circuit, în condiții relativ similare, cu cele două iterații în cauză: - 2023, Sepang, 1'57.969; - 2024, Sepang, 1:56.682. Teoreticul "câteva zecimi" s-a transformat miraculos în peste o secundă. Cred că nu mai e nimic de dezbătut sau argumentat după părerea mea.
  15. nu-mi spune ca omu a pus si poza aia. are si avatraul lu BB.
  16. N-a fost streche, n-a intrat la rupere ci frumos, "chirurgical", ce mai, ca doctorul!
  17. Ce il face diferit fata de baietii astia (care nici ei nu sunt de nicaieri), nu este neaparat skill-ul, ci mai ales mind set-ul... omul are mentalitate de pradator suprem.. Ieri scapase de urmaritorul direct, putea sa doarma linistit, sa ia locul trei, Nadia de fericire il infia si ii ridica statuie si toata lumea era fericita. Nu, el a simtit miros de sange, s-a dus dupa Peco (cum a putut sa recupereze alea 2s+ care il desparteau de FB+JM) si l-a executat... daca mai era unul, doua tururi, sunt convins ca il violenta si pe JM. Cand l-am vazut cum merge, am zis ca nu termina pe roti nici cursa asta... de data asta m-a contrazis. Ai spus bine... a parut. Pana la vazut pe Peco in fata lui si parca a dat strechea in el... Deja, cu Peco are o problema personala..
  18. Nu este versiunea de la începutul anului trecut. Iar în ultimii ani Ducati-urile mai vechi cu o generație au arătat că sunt capabile să câștige curse. Anul trecut Di Gannantonio a câștigat o cursă cu "o vechitură de aproape doi ani". În plus, motocicleta veche are avantajul de a avea un setup deja făcut din anul precedent, pe fiecare circuit. Da, GP24 este teoretic ceva mai rapid decât GP23, dar este vorba de o diferență (teoretică, din nou) de maxim câteva zecimi. Iar pe unele circuite (cum a fost la Jerez) nici atât. Nu o spun eu, a spus-o Dall'Igna. Depinde de momentul cursei, de compoziție, de cât au folosit guma până în acel punct, de natura circuitului, etc. Jerez de exemplu este un circuit "înghesuit", Le Mans este ceva mai "întins". Probabil trase și manevre.
  19. Culmea că în cursă asta a părut cerebral! Bromoval sau o avea Nadia vreun strap-on cu care îi reduce testosteronul.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...