Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Bah, da' ce filozof e ECU asta, cum suspecteaza el chestii. Zici ca-i facut de Confucius sau ceva.
  3. Azi
  4. Tardozzi tot timpul a fost fanul lui (remember ce reactii avea la salvarile lui MM,remember cand a zis cu subiect si predicat in perioada Dovi ca "cel mai bun pilot din lot e in padock'ul Honda samd). Ciabatti s-a opus din start venirii lui si in mod clar ar fi fost impotriva,insa Ciabatti e out of the picture. Dall'Igna e "the voice of reason",calea de mijloc,sa vedem ce decide : Bastianini all italian,JM - cel mai rapid si cu mari sperante pt viitor,sau MM - 8x campion ? Pana la proba contrarie,eu tind sa cred in continuare ca va ramane cu Bastianini. (Sper sa il semneze pe MM ca sa avem dueluri in genul Jerez aproape la fiecare cursa,dar rational,cred ca il va semna tot pe Bastianini,mai ales ca asta a inceput sa mearga f ok acum)
  5. Ieri
  6. Era cu alcool…. prea mult, clar Totusi, intrebarea ce puncteaza mai exact? Profit sa spun Hristos a Inviat
  7. Salutare, am cumpărat o husaberg te 125 2 timpi și după curățarea carburatorului și a muzicutei acesta tot nu pornește. In concluzie benzina ajunge in carburator și nu trece mai departe și iese pe supraplin. Un ajutor m-ar ajuta foarte mult.Mulțumesc anticipat!
  8. Nu, in cazul asta nu. Nu moare subit, fara niciun semn, din cauza IAC. Daca este IAC-ul de vina se simte o scadere a rpm la relanti si se opreste. Asta dupa ce porneste greu.
  9. f3c12d47-e317-4496-9bf6-efb481eaff6e.mov ebd4f101-fe10-4315-bda0-aaff94ae4f0c.mov 9100901613762591286.mp4 9100901613762591286.mp4 …cel cu inima e de doua ori dar nu l-am mai putut edita. Nu-i bai, merita!
  10. 9100901613762591286.mp4 f3c12d47-e317-4496-9bf6-efb481eaff6e.mov
  11. Salutare, Cum astazi am lasat intr-o parcare magica de prin sectorul 3 o husa de protectie pentru o casca shark, imi incerc norocul aici... poate are cineva de vanzare o husa de protectie pentru casca Shark. (Putin OCD in sufletul meu mic si negru... fiecare casca trebuie sa fie depozitata in saculetul ei co form cu marca... atat s a putut :)) ) Prin urmare, daca are cineva un saculet de genul ce ii prisoseste pe acasa, dau o suma la schimb
  12. tardozi sigur i-ar da un combinezon rosu dar nu cred ca-i apartine alegerea. gigi zicea ca tremura cand se gandeste pe cine sa semneze
  13. https://www.instagram.com/reel/C5mFHCSLsdX/?igsh=MXd3amYxOTk0dHlleQ==
  14. Se aplica si in situatia in care rpm-urile nu scad sub 1800 ( valoare corecta specificata in carte) ? Nu scar sub 1800 nici atunci cand moare
  15. Multumesc foarte mult! da , acum am observat ca e rm , fostul propietar imi zisese ca e rmz in 2t , sunt incepator asa ca nu stiu prea multe chestii , imi pare rau
  16. Ca la orice 2T. Filtrul de aer curatat si dat cu ulei de filtru sau cu spray de filtru la 2-3 iesiri, uleiul in cutie schimbat cu ulei de moto (10-40 de moto sau direct ulei transmimise moto) la fiecare 5-6 iesiri, ulei bun de amestec 2% in benzina, verificat compresia la piston si la sub 8,5 sau chiar 9 sa fie schimbat pistonul.
  17. Salut. Eu as paria direct pe IAC (idle air control) - acel motoras pas cu pas pe care-l mentiona si @mobiletron. Relatia dintre el si ECU este "blind", in sensul ca ECU ii da comanda insa nu stie exact daca el o executa. As face doua teste pentru a lamuri problema: 1. deschide foarte putin acceleratia cand o pornesti si vezi daca porneste mai repede asa si 2. dupa ce porneste deconecteaza acel motoras pas cu pas si vezi daca simte ceva. Un IAC blocat pe semi inchis genereaza un relanti scazut ca turatie iar cand e blocat pe inchis genereaza o pornire greoaie. Eroarea de la senzorul MAP (care banuiesc ca are si rol de MAF) poate fi generata tot de IAC defect in sensul ca ECU asteapta anumite valori iar acel senzor nu le returneaza din simplul motiv ca nu primeste suficient "aer". Eroarea de la bobina poate fi generata tot de senzorul IAC care nu furnizeaza suficient flux de aer si motorul vibreaza, ceea ce knock sensor-ul simte. Tu avand monocilindru, ECU suspecteaza direct o bujie defecta sau o bobina care nu lucreaza in parametri. Daca ai fi avut mai multi cilindri ECU ar fi vazut ca vibratiile apar in timingul tuturor pistoanelor, ceea ce ar fi putin probabil sa fie de la bobine. Cam asta gandesc eu la nivelul cunostintelor mele.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...