Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Perfect spus - nu-l mai comparați pe Acosta cu MM sau whoever - comparati-l cu coechipierii de la KTM factory în special cu Binder....unde e Acosta și unde e Binder? Cursa a fost superba nota 20. Respect pt JM ca a făcut fata tensiunii - s.a văzut la sfârșit când a trecut linia ca iar a rupt parbrizul s.a descătușat Pecco...slăbuț. MM ireproșabil nota 20 - având în vedere antecedentel3 lui m-a dat pe spate cumpătul- a zis ca va fi calm dar i didn't expect Bai nene bai dar ce frânare a la Rossi vs Lorenzo Barcelona 2009 - când l-am văzut unde se baga și cum,am zis e clar acum o sa piardă fața și se duce cu Pecco cu tot în pietriș.Si atunci sa te ții scandal si Gigi samd.Dar nu,la fel ca Rossi atunci,he made it - cred ca pana la urma asta face diferența între campioni și restul.M-a lăsat fără cuvinte oricum,wow. Totuși MM nu are viteza celor 2 dar pe unele circuite de mana (cum e asta și Jerez),reușește sa se apropie și iată,sa "fure" puncte mari. Va fi un sezon cu cântec. Nuu.. deci Yamaha n-a progresat?Damn,deci am avut dreptate? Acuma deh,iar o sa vina un coleg și o sa spună ca de fapt Q n-a oferit feedback ul corect,desigur.
  3. Si eu am inteles ca s-a intors la cadru de la inceputul anului. Dar totusi a zis ca avea o mobra radical schimbata. se aproprie Germania.
  4. Azi
  5. Motoreta pregătită Marți îmbarcat pe feribot.
  6. Cică dacă nu era cu long lap era și el sus cu cei 3. Mi e frica sa ma gândesc ce ar fi ieșit. Dar da, merge mai slab decât ăștia 3 parca, în general. Și culmea e ca e și pe 4 in camp.
  7. Păi vezi tu, nu merge după cum credem/vrem/socotim noi. Evident ca pana în momentul de față JM ar trebui sa fie favorit însă mna, ei poate au alte socoteli. Cred ca după acest weekend Bestia are șanse infime sa rămână la factory. Nu a mers rău însă ceilalți 2 au mers fenomenal
  8. io nu prea-s de acord. Liberty media nu are nevoie de MM care sa castige cursa dupa cursa. cat despre MM la Aprilia sau KTM? iar acomodare, iar intelegere moto.. nu stie nimeni cum va iesi. nu are 20j de ani sa faca experimente. traim si vedem. io cred ca JM factory ca merita si MM moto la zi. https://drive.google.com/drive/folders/11PbQHnCgeiPvMgqGdCeQEstLU9rtzmqt?usp=sharing zi-mi pls daca merge dat jos si rulat.
  9. https://www.corsedimoto.com/paolo-gozzi-blog/motogp-2025-ecco-perche-ducati-puntera-su-marc-marquez/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR04zU7sxAX11DK4ZzRI-LKhN5-dSTBuNJDUlI45MrIxQPMhAdSENyvN8Hc_aem_Aa2qZY7xgF4-4B0Qg7j4iOi07VZyEktJjYkd23Eozy9TzY0hSHTJ0qXLN6Fvo1YVcAwHj66jPd19P7wobPD9oD4U
  10. Salut Stie careva daca in romania este importator pentru seile Corbin? merci! asfalt uscat!
  11. acum il dau jos iti dau link dupa ce il pun pe GDrive.
  12. Vreu si eu link cu comentariu de la englezi, te rog, daca ai....
  13. Pana acum nu a cazut mai mult decat MM, salveaza si el pana la un punct, mai are de invatat, asa este, dar chiar si MM-ul inca mai invata, nu??
  14. @Lucian_M si eu am lucrat niste ani pe genunchi, pe burta si in te mai miri ce pozitie. cand m-am angajat la BMW si am inceput sa folosesc elevatorul.. waaa game changer... norocul a facut sa ma ajute cineva cu un elevator care nu fusese folosit decat pt o filmare si de 4 ani statea intr-un depozit. Elevatorul e unul cu actionarele penumatica dar si la pedala. ii lipsea prinderea de roata ce vreau sa zic ca da, e mult mai placut sa lucrezi pe elevator, chiar si la furca, nu ai nevoie de troliu, bine, de la caz la caz si de la motoreta la motoreta, dar daca are cric central. pff easy work si nu cade nici un motor peste tine sau sa se rastoarne elevatorul peste tine, chiar si cu motoreta legata intentionat inclinat nu s-a intamplat asa ceva. Am ridicat cu el royal star sau harley street king (nu mai stiu exact modelul) motorete grele. le-a ridicat fara probleme eu am 3x6 spatiu dar mult redus pe latime din cauza bancului de lucru si a multor alte chestii care le am pe acolo depozitate.
  15. spuneti-mi "fanatic" da cursa asta o descarc din nou cand apare le englezi, ca am vazut-o cu comentariu eurosport cred. corect, am zis legat de gandirea asta cu 'mai bine cad de sus decat sa merg in anonimitate'. *tipa ca animalele englezii,astia de la eurosport is mai calmi asa.
  16. Cade rar. Acum a forțat pentru că era în Franța. Din câte știu, nu au folosit nimic din ce au testat la Jerez.
  17. cu cazaturile vine si risc de buba. plm. daca si lui MM i se luase de cazaturi, o sa vina ziua si lui Q cand o sa zica "pentru ce sa fortez sa cad?" speram sa nu, sa faca progrese yama. stie cineva daca a rulat cu ceva noutati? doar au dezvoltare la liber. mai mult de atat nu poti sa te cobesti.
  18. Crutchlow a spus că pe Ducati le va învârti la toți căștile în cap. Performează bine/foarte bine, mai ales de vreo 2 etape, dar nu suntem acolo. Este spectaculos și vizibil pe cameră, însă este cam la același nivel cu cei mai buni piloți Ducati + Acosta. Pe un tur, Martín este cel mai rapid. Acosta face scheme pe care le făcea și el acum vreo 5-6 ani, și este începător. Chiar și Bagnaia surprinde anul ăsta cu agresivitatea. Márquez este bun, probabil cel mai complet pachet agresivitate-talent-experiență în momentul de față, dar nu este cu o clasă peste cei menționați. A făcut oricum, chiar dacă a căzut. A forțat în fața compatrioților, a spus că preferă să cadă de pe 6 decât să se bată pentru locul 12. Foarte corect. Deocamdată îl eclipsează total pe Rins, un pilot departe de a fi slab. A spus chiar înainte de Le Mans că îi place circuitul și merge bine, dar tot timpul cade. Ceea ce s-a întâmplat din nou. Cursele ca cele de la Jerez sau Portimão vor fi norma pentru el, sunt convins.
  19. Hai ca usor usor ajungem la ce zicea Cal...nu l-am halit pe MM cat a fost a Honda, dar fata de baietii astia de acum e cu cel putin o clasa peste.
  20. Pe sol mă simt mai în siguranță, prefer să mă aplec, ține de obișnuință. Mi-ar ocupa inutil spațiu în garaj, m-aș impedica de el (spațiu mic). Când fac furca, tot la troliu ajung. De rulmenții de jug nu mai zic. Nu trebuie să dai cu ciocanul, să scuipi semințe în capul fraierilor. Fiecare lucrează cum îi place, iar mie unul nu mi-ar fi prea util elevatorul. Atât.
  21. Daca iti convine sa bagi culcat-uri sub motor, sa lucrezi pe branci, in genunchi, sau in stil "boboshat", be my guest, eu am trecut demult de vremea respectiva, plus ca avand motocicleta la o inaltime adecvata se vad in plus multe detalii care ar necesita statul pe burta sau pe spate si cu ochii peste cap, sau cine stie cum...plus ca port ochelari si erau cateva pozitii in care plecau ochelarii de pe nas, , "plantat pe sol" este si elevatorul, nu este suspendat..., foarte stabil, cu blocaj, cu suruburi de reglaj planeitate daca este cazul. Uiti ca poti asigura intreg ansamblul cu ceva chingi fix de o grinda din tavan, intrucat platforma elevatorului are prevazute din fabricatie 4 puncte de ancorare, se vad in foto ...Mda, oricum, de pe dusumea nu ai cum sa cazi, copiii au nevoie de trei ani sa invete asta....A, si inca ceva, elevatorul este tip "foarfeca"...tine 650 de kg, omologat. Daaa, prima oara am urcat motorul pe rampa cu ajutorul sotiei, ea a strans menghina pe roata fata, acum deja fac totul singur, am prins "spilul"... Este intr-adevar o investitie doar in sanatatea mea, atat fizica cat si mentala, de la prima utilizare au scazut spre zero dumnezeii si bisericile si toate acatistele impartite cu piosenie aproape la fiecare schimb de ulei sau alte interventii necesare...mana cereasca!!!
  22. Și iată cine a urcat pe locul 3 în camp. Cum ziceam,numai Peco sa nu fii, cu 2 bajeti rapizi pe lângă tine. As da bani sa vad datele lui Peco de monitorizare a somnului din seara asta.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...