Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM :huh: , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile.

 

PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp.

PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru

 

 

multumesc de aprecieri.

 

ce culoare avea mobra ta? galben cumva?? ca nu stiu exact cum arata VX-ul :laugh:

 

cat despre top case, am facut portiunea respectiva cu viteza mai mare si nu l-am pierdut. azi probabil ca era prea gol si se misca mai tare.

 

daca bag ceva bagaje in el sta bine. oricum rar merg pe piatra aia cubica, prefer sa o evit de fiecare data chiar daca lungesc traseul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM :huh: , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile.

 

PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp.

PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru

 

multumim pentru aprecieri, tu contribui la topicu nostru constructiv si in momente cheie, cel putin fata de mine tot timpul asa a fost situatia.

 

problema tdm`istica : nu sta relantiul nicicum (brusc de la o pornire azi). benzina este ca daca il gadal de acceleratie peste 2000 de ture sta. intre surubul de relantiu si carburator e cablu flexibil care si daca se rupea n-avea cum sa influenteze brusc mersul. jigloare infundate ... la aman2 carburile dintr`o data ?? ce altceva mai poate fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de la shoc, asa banuiesc eu. oricum mai multe nu stiu ce sa zic pana acum am fost ferit de astfelde belele si sper sa nu patesc asa ceva :huh:

 

daca ii dai de cap sa ne zici cum ai rezolvat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema tdm`istica : nu sta relantiul nicicum (brusc de la o pornire azi). benzina este ca daca il gadal de acceleratie peste 2000 de ture sta. intre surubul de relantiu si carburator e cablu flexibil care si daca se rupea n-avea cum sa influenteze brusc mersul. jigloare infundate ... la aman2 carburile dintr`o data ?? ce altceva mai poate fi ?

 

Daca iti merge ok la turatii de mers gen peste 2000, iar la relanti moare, probabil ai o problema la carburatie la partea cu jiglerul de relanti, respectiv amestec prea bogat si se ineaca (la turatii mai mari ponderea aluia scade aproape de zero si capata pondere maxima jiglerul principal care e ok).

 

As suspecta probleme mecanice la shoc, cum spunea si Cavaleru, verifica la carburator daca se misca cum trebuie dopul ala metalic de care trage cablul de shoc, eventual il impingi cu mana si vezi daca merge la relanti, vezi daca sint cum trebuie si suruburile de amestec daca tot ajungi p-acolo...

 

Poti sa dai afara bujia din stanga ca e mai usor de scos, ar trebui sa fie inecata, daca e intr-adevar asa macar ai un punct de pornire unde sa cauti vinovatii.

 

Io vorbesc din teorie acum, practic n-am apucat inca sa dau afara carburile la TDM, deci nu dati cu pietre :D

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu regrete va anunt ca am fost cutut in fur. surubul de relanti a fost invartit spre saracit de minim 5-6 ori. mi-a trecut ipoteza prin minte, dar a fost un concurs dubios de imprejurari in care am si trecut pe rezerva, si am incercat si eu sa mai invart putin, nenimerind, din cate se pare, directia :D

oricum s-a remediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de aprecieri.

 

ce culoare avea mobra ta? galben cumva?? ca nu stiu exact cum arata VX-ul :)

 

cat despre top case, am facut portiunea respectiva cu viteza mai mare si nu l-am pierdut. azi probabil ca era prea gol si se misca mai tare.

 

daca bag ceva bagaje in el sta bine. oricum rar merg pe piatra aia cubica, prefer sa o evit de fiecare data chiar daca lungesc traseul :)

Si eu evit la maxim drumul ala, unu la mana ca a piatra cubica si doi ca mai e si denivelat ca dracu'.

 

VX-ul meu este rosu si sunt destul de rare :D

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu evit la maxim drumul ala, unu la mana ca a piatra cubica si doi ca mai e si denivelat ca dracu'.

 

VX-ul meu este rosu si sunt destul de rare :D

 

Toate bune!

 

 

hai ca o sa ma uit pe poze ca acum chiar nu imi vine in cap vx-ul :)

 

Un TDMist neidentificat, prezent la marsul de duminica... :) Presupun ca nu activeaza pe forum (?)

post-5978-1239707592_thumb.jpg

 

 

trebuia sa alergi dupa el cum am alergat eu dupa tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si un 850, care megea in fata ta.

post-5978-1239812731_thumb.jpg

 

Si cateva poze cu un experiment nereusit de-al meu. Eram croit sa-mi fac un parbriz mai inalt, practic sa maresc fanta superioara de la un MRA Vario Touring, ca sa imi arunce vantul peste casca. In prezent, daca merg fara carena sau ma ridic in picioare, e liniste frumos, cu parbriz, galagie mare. Desigur, fara parbriz te cam bate vantul dincolo de 120 km/h.

 

Asa ca am luat vechiul parbriz (MRA touring) si l-am prins cumva peste Vario cu fanta ridicata, astfel incat l-am inaltat cu aprox. 10-12 cm. Ziceam eu ca-i arhisuficient. Si fuga repede pe A1 sa-i fac proba. Nici nu a fost nevoie sa ajung acolo ca deja am inceput sa aud vantul... deja injuram. Autostrada mi-a confirmat chestia asta... cred ca mai aveam nevoie de cel putin 7, 8 cm ca sa mi-l salte peste "urechi". Urla mai tare ca inainte... incepand chiar de la viteze mici.. 70, 80. Eu am 1,83 si un Schuberth C3 care pare destul de silentioasa de felul ei. Iar la viteze mari..170.. deja imi era frica sa nu imi sparga vantul carena, TDMul neavand un sistem solid care sa sustina parbrizul, precum un GSA, Varadero sau mai stiu eu...

 

Deci concluzia: n-am cum sa dau vantul peste casca la mobra asta. Stiu ca sunt cativa aici pe forum care au reusit; nu imi dau seama cum... ce inaltime aveti? Singura varianta daca vreau liniste e sa ii fac un parbriz foarte scurt, suportand consecintele la viteza mare. In felul asta ma gandesc ca o sa merg si mai incet si am si confort fonic. :wacko: (Fara dopuri!) Ptr cei care inca nu stiu, ca si eu am aflat foarte tarziu de chestia asta, ridicati-va in scari la 80-100km/h si veti sesiza diferenta. La fel daca mergeti fara carena fata, sau macar fara parbriz.

post-5978-1239813420_thumb.jpgpost-5978-1239813430_thumb.jpgpost-5978-1239813435_thumb.jpgpost-5978-1239813440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati mai schimbat careva lantzul de distributzie la TDM? :|

 

Sunt foarte curios cat de tare trebuie desfacut motorul pentru un astfel de reparatzie... Trebuie demontat de pe cadru?

 

Eu am gasit niste poze.. dar nu imi pot da seama ce si cum se face mai exact.. :|

 

Si inainte sa uit.. In general,, La primul schimb de lantz, se schimba tot setul? (adica: lantzul, cele 2 pinioane de pe arbore, pinionul de jos, si cele 2 intinzatoare?) Sau ajunge doar lantzul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr cei care inca nu stiu, ca si eu am aflat foarte tarziu de chestia asta, ridicati-va in scari la 80-100km/h si veti sesiza diferenta. La fel daca mergeti fara carena fata, sau macar fara parbriz.

Salutare. Referitor la diferenta de zgomot, am observat si eu, ridicandu-ma in scarite la viteza de 80-90 km/h, ca zgomotul a cam disparut, fiind mult mai silentios decat in sha.

Dar la viteze mai mari de 110-120, e bun un extra parbriz, caci te protejaza foarte bine contra vantului, chiar daca e mai zgomotos din cauza curentilor de aer.

Va salut cu respect :wacko:

Numai bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linx. il stiu pe tipu cu TDM-ul verde, l-am cunoscut in bar la ursu.

 

ai facut o tiganie acolo cu al doilea parbriz.

 

ya uite asta nu e mai bun??

http://www.bullster.com/imgcata/BY092HP.jpg

 

 

masoara lungimea la al tau si vezi cat e fata de asta

 

Brand name selected : YAMAHA (modify)

Model selected : 900 TDM (modify)

Year selected : 02/06 (modify)

 

Kind of product : Screen

Description : High Protection

Thickness : 3 mm

Height : 44 cm

 

si link-ul cu produsu http://www.bullster.com/en/catalogue-produ...erecherche=moto

 

 

PS azi am vazut un TDM 900 negru cu coburi si multe bagaje, era doar pilotu iar locul pasagerului ocupat de alte bagaje. coburile erau negre si topcase-ul era negru cu argintiu, cred ca givi, din pacate eram pe bd camil ressu si el era pe celalat sens, nu am zarit numarul din pacate :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la curentii de aer...eu venind dupa naked bike imi vine sa plang la vitezele cu care ma dau max 120, deci ma gandesc serios sa o fac naked. :wacko:

 

asa cum e pe youtube la baietii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Am nevoie de o janta si de un cauciuc pe spate!

Nu aveti de vanzare? Toate cele bune! :wacko:

Nu o mai vinzi?

 

ai facut o tiganie acolo cu al doilea parbriz.

ya uite asta nu e mai bun??

lol. Tiganie era daca mergeam asa un an. Iti dai seama ca a fost o incercare, ca sa nu ma apuc sa mesteresc un parbriz aiurea sau sa dau bani sa cumpar unul. Rezultatul din pacate nu a fost favorabil, asa ca bine am facut, iar parbrizul din link e mai mic decat ce incropisem eu acolo. Exista unele mai inalte, dar arata oricum cam aiurea si mi-e ca rup carena la viteza mare.

 

Din ciclul daca Tenere n-avem, incercam cu TDMu'... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o mai vinzi?

 

 

Daca apuc sa o vopsesc nu o mai vindem, imi e drag d ea! E foarte frumoasa :blink:

Am lasat-o 4 cm mai jos ca sa ajung cu toata talpa jos! Sunt mandra de pisikutza, cred ca as tine-o doar in camera!

 

 

 

Dragostea asta pentru motoare..... ce face din om! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati mai schimbat careva lantzul de distributzie la TDM? :|

 

Sunt foarte curios cat de tare trebuie desfacut motorul pentru un astfel de reparatzie... Trebuie demontat de pe cadru?

 

Eu am gasit niste poze.. dar nu imi pot da seama ce si cum se face mai exact.. :|

 

Si inainte sa uit.. In general,, La primul schimb de lantz, se schimba tot setul? (adica: lantzul, cele 2 pinioane de pe arbore, pinionul de jos, si cele 2 intinzatoare?) Sau ajunge doar lantzul?

 

 

vezi daca te ajuta atasamentu meu

 

http://s6.transfer.ro/storage/manual-ebcb7.rar

 

Daca apuc sa o vopsesc nu o mai vindem, imi e drag d ea! E foarte frumoasa :(

Am lasat-o 4 cm mai jos ca sa ajung cu toata talpa jos! Sunt mandra de pisikutza, cred ca as tine-o doar in camera!

 

 

 

Dragostea asta pentru motoare..... ce face din om! :wacko:

 

 

vopseste-o si nu o mai vinde. asta e motociclta ce trebuie pastrata :P

 

am de vanzare un kit de coborare pt TDM daca te intereseaza :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...