Sari la conținut

STATISTICI


monsteristu'
 Share

Postări Recomandate

Conducătorii de mopede, implicați în mai multe accidente decât motocicliÂştii

Mediafax: 2009-05-28 12:34:27

Conducătorii de mopede, implicați în mai multe accidente decât motocicliÂştii

BUCUREÂŞTI (MEDIAFAX) - Conducătorii de mopede din Capitală au fost implicați, în acest an, în mai multe accidente de circulație decât motocicliÂştii, se arată într-o statistică a Brigăzii de Poliție Rutiere a Capitalei.

Potrivit Brigăzii de Poliție Rutiere, în primele cinci luni ale acestui an, au avut loc pe străzile Capitalei 240 de accidente în care au fost implicați conducătorii de motociclete Âşi mopede, cu 55 mai puține ca în perioada similară a anului trecut. În urma acestor accidente, două persoane Âşi-au pierdut viața, 51 au fost grav rănite, iar 211 au suferite leziuni uÂşoare.

În cele 240 de accidente au fost implicate 115 motociclete Âşi 125 mopede.

Principalele cauze ale accidentelor au fost neasigurarea la schimbarea direcției de mers, neacordarea priorității de trecere Âşi viteza excesivă, din această cauza mulți conducători de motociclete sau mopede au pierdut controlul vehiculelor Âşi au căzut lovindu-se de carosabil sau de alte vehicule.

Totodată, s-a constatat că în 106 accidente (44,16 %) vinovăția a aparținut celor care conduc vehicule pe două roți, iar în celelalte 134 de accidente (55,84 %), vinovăția a aparținut celorlalți participanți la trafic, în cea mai mare parte conducători auto.

Poliția intenționează să introducă permisul de conducere pentru mopede, ținând cont de numărul mare al accidentelor în care sunt implicate vehiculele cu două roți.

Adjunctul directorului Direcției Poliției Rutiere, din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, Marian Motoc, a declarat, miercuri, că s-ar dori introducerea permisului de conducere pentru mopede.

În prezent, pentru a conduce un moped pe drumurile publice, persoana respectivă trebuie să aibă vârsta de cel puțin 16 ani, nu trebuie să posede permis de conducere, dar trebuie să facă dovada absolvirii unui curs de legislație rutieră, organizat în cadrul unei Âşcoli de Âşoferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi am citit intr`un ziar local cum ca politia ia in serios treaba cu permisele pt mopedisti ... SA DEA DOMNU` !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum se poate discuta destul ei spun ca 44% sunt din vina motociclistilor, cred ca treaba sta cu totul altfel, nu stiu cat sunt de reale aceste numere.

Daca poti sa ne explici care ar fi motivele pentru crezi ca aceste cifre ar fi umflate ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In judetul Neamt de anul trecut statistica este urmatoarea:

12 accidente motociclete din care 50% vina lor

76 accidente scutere si mopede din care 70% vina lor.

 

E jale si cand te gandesti ca suntem asimilati cu ei !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania e tara in care:

 

1. Trebuie sa moara multi zmei fara casca ca sa modifice legea sa puna casca obligatorie.

2. Trebuie sa moara multi scuteristi ca sa modifice legea sa necesite curs de legislatie rutiera conducerea unui scuter.

3. Trebuie sa moara multi incepatori incat sa impuna restrictii de cai putere pentru motocicletele conduse de incepatori.

4. Trebuie sa moara sau sa se raneasca cativa intr-o groapa ca sa o astupe

5. Pentru a face economie de tabla, in zeci de intersectii dirijate, sunt instalate doar indicatoarele de "cedeaza trecerea". Daca ma aflu pentru prima oara pe acea strada, nu stiu daca e nedirijata sau nu pana cand nu vad pe drumul cu care ma intersectez un semn triunghiular cu spatele la mine.

 

Of-ul meu principal este ca nu se anticipeaza situatiile de genul asta, de ce trebuie sa moara oameni ca sa gandeasca in cele din urma ca e nevoie si de o anumita lege?

 

Si uite asa o dau in alele...

Editat de jcdenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania e tara in care:

 

Multi tre' sa stie despre ce vb inainte sa vb :)

 

1. Trebuie sa moara multi zmei fara casca ca sa modifice legea sa puna casca obligatorie.

Este obligatorie pe orice motorizat cu 2 roti si recomandat pt biciclete

2. Trebuie sa moara multi scuteristi ca sa modifice legea sa necesite curs de legislatie rutiera conducerea unui scuter.

Este necesar curs de legislatie rutiera

3. Trebuie sa moara multi incepatori incat sa impuna restrictii de cai putere pentru motocicletele conduse de incepatori.

Este restrictie... acum sincer, la ce foloseste asta? Ca scuteristii aia de cica fac grosu' statisticilor n-aveau mai multi cai putere decat orice motor care poti sa-l conduci legal cu permisu' eliberat ieri

4. Trebuie sa moara sau sa se raneasca cativa intr-o groapa ca sa o astupe

N-o astupa nici atunci, o semnalizeaza :D

5. Pentru a face economie de tabla, in zeci de intersectii dirijate, sunt instalate doar indicatoarele de "cedeaza trecerea". Daca ma aflu pentru prima oara pe acea strada, nu stiu daca e nedirijata sau nu pana cand nu vad pe drumul cu care ma intersectez un semn triunghiular cu spatele la mine.

Daca asta ar fi marea problema i-ai da unuia prioritate cand n-are, si? Nu moare nimeni. El are cedeaza trecerea... E chiar mai periculos sa ai un mare semn de prioritate si sa fortezi trecerea ca doar ai prioritate decat o nesiguranta in legatura cu statutul intersectiei... Atat timp cat nu e invers e cat de cat ok. In extrema cealalta se cade in intersectii gen US unde toata lumea are stop sau in orice basina de intersectie semaforizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania e tara in care:

 

1. Trebuie sa moara multi zmei fara casca ca sa modifice legea sa puna casca obligatorie.

2. Trebuie sa moara multi scuteristi ca sa modifice legea sa necesite curs de legislatie rutiera conducerea unui scuter.

3. Trebuie sa moara multi incepatori incat sa impuna restrictii de cai putere pentru motocicletele conduse de incepatori.

4. Trebuie sa moara sau sa se raneasca cativa intr-o groapa ca sa o astupe

5. Pentru a face economie de tabla, in zeci de intersectii dirijate, sunt instalate doar indicatoarele de "cedeaza trecerea". Daca ma aflu pentru prima oara pe acea strada, nu stiu daca e nedirijata sau nu pana cand nu vad pe drumul cu care ma intersectez un semn triunghiular cu spatele la mine.

 

Of-ul meu principal este ca nu se anticipeaza situatiile de genul asta, de ce trebuie sa moara oameni ca sa gandeasca in cele din urma ca e nevoie si de o anumita lege?

 

Si uite asa o dau in alele...

 

M-ai iesit deloc din tara, asai?!

 

Oricum, de observat diferenta de 10 (cu sau fara %) dintre cei cu carnet si cei fara. Iar daca se introduce obligativitatea permisului, paote fi chiar mai rau, junii avand acces la motociclete mai puternice, pe cand asa ei sunt limitati chiar constructiv la 60 km/h. Personal sunt de acord sa ai cel putin o categorie pe permis pentru a conduce scuterele, iar daca nu, test de legislatie, da dat cu politia. Dar chiar si asta nu-i opreste pe unii :)

Editat de Un_vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar daca nu, test de legislatie, da dat cu politia.

ma gandesc ca daca ai carnet de condus nu-ti convine sa risti sa-l pierzi daca faci o nefacuta (ma rog, unora nu le convine). pe de alta parte, daca ai numai testul de legislatie, p-asta n-au cum sa ti-l ia, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca poti sa ne explici care ar fi motivele pentru crezi ca aceste cifre ar fi umflate ? :)

 

Vrei sa iti dau n exemple in care martorii au spus "pai e vina motociclistului, avea viteza maaare! Acu...Dumnezeu sa il ierte dar e vina lui"?? Din cauza asta zic ca nu stiu cat de reale sunt acele numere. E usor sa dai vina pe un motociclist daca tot a murit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statisticile n-au de ce sa fie umflate sau masluite... oricum unii scuteristi sunt de speriat.

 

 

@b374 ... respect!

 

 

 

:)

Editat de GooFooTz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statisticile n-au de ce sa fie umflate sau masluite... oricum unii scuteristi sunt de speriat.

Dadadadada.. spune-i asta lu' ala cu cap de creta care a zis ca eu am fost vinovat, desi aveam inca 8-10 motociclisti in spate (unii cu pasager) care au vazut cum dobitocu' ala s-a bagat pur si simplu peste mine pe banda, fara semnal, fara nimic.. Au preferat sa-mi phuta in scarba un "n-ai pastrat distanta regulamentara blabla", ca era duminica seara.. Daca as fi amator al jocurilor de noroc, as fi gata sa pun pariu ca cel putin 20% din "vina a apartinut motociclistului" se incadreaza in aceeasi poveste..

 

Mopede.. oare ei au inclus si scuterele in aceasta categorie, toti sinucigasii aia de la curierate? sau astia intra la "motociclete", ca sa dea mai frumos pe hartie?

 

Aseara un C4 a intrat intr-un GS500 pe Mihalache, i-a zdrobit piciorul tanarului (numar de BR, nu-l tin minte exact - oricum, am ramas pana a venit salvarea [l-au dus la Elias, parca], politia, apoi pana au venit niste baieti care-l cunosteau pe amaratul ala). Motorul avea prioritate, circula pe Mihalache, ala cu C4 a iesit "vitejeste" de pe straduta.. Din toata multimea adunata, cativa batrani pe care-i astepta moartea pe-acasa s-au apucat sa comenteze: pai da, ca merg ca nebunii!! Da, ca asta avea prioritate, da' ala ie mai rapid, si s-a bagat in fata lui!! Pai, sa nu-i iei la suturi? De cate ori n-ati auzit/vazut vre-un inutil d-asta cum spune plin de siguranta "venea cu viteza"?? Chiar sunteti atat de naivi incat sa credeti ca UNEORI pulitzaii iau astfel de remarci de la "martori" pe bune? Urme de franare? horseshit, daca nu tarai roata pe asfalt, nu se vede mare lucru.. Ori, din foarte limitata-mi experienta, blocarea spatelui este cea mai rapida metoda de a te opri.. in obstacol!! Eu n-am reusit sa blochez fata decat pe ploaie, si-atunci pentru o fractiune de secunda, si fara sa gust din asfalt. Eventualele urme de franare LA LIMITA BLOCARII ROTII/ROTILOR dispar foarte repede. Treij'da oameni tot umblau pe strada intre motor si masina si accidentat, sunt sigur ca urmele alea sunt de o relevanta impresionanta.. Mai ales ca politistul (cand, in sfarsit!!) a venit, s-a uitat la motor, apoi ne-a rugat sa-l mutam la marginea drumului.. Nu tu poze, nu tu masuratori, nimic!!

 

Fi-mi-ar sila de respectul in trafic.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa fie vorba de permis pentru scuter , sa faci exact acelasi lucru ca pentru a1 , sau a , atunci eu garantez ca nimeni nu o sa-si mai cumpere scuter , de 49 SIGUR nu.

 

 

 

daca o sa se faca legea cu permisu la 49cc , majoritatea o sa-si ia motociclete de 125cc sau scutere de 125cc :)

Editat de sica_sibiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa fie vorba de permis pentru scuter , sa faci exact acelasi lucru ca pentru a1 , sau a , atunci eu garantez ca nimeni nu o sa-si mai cumpere scuter , de 49 SIGUR nu.

 

 

 

daca o sa se faca legea cu permisu la 49cc , majoritatea o sa-si ia motociclete de 125cc sau scutere de 125cc :)

 

Vor fi permise pe fiecare categorie. Pe noile permise au inceput deja sa puna poze, separat, pentru mopede, scutere si motociclete.

http://oxana6.files.wordpress.com/2008/09/...ucere-verso.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa fie vorba de permis pentru scuter , sa faci exact acelasi lucru ca pentru a1 , sau a , atunci eu garantez ca nimeni nu o sa-si mai cumpere scuter , de 49 SIGUR nu.

 

 

 

daca o sa se faca legea cu permisu la 49cc , majoritatea o sa-si ia motociclete de 125cc sau scutere de 125cc :D

Nu o sa fie la fel ca pentru A1, conform Directivei Europene care trebuie adoptata pana cel tarziu in 2012 categoria AM presupune ca dai sala cu politaii, dar nu neaparat ca dai si ceva proba practica, si categoria asta e necesara doar daca nu ai alt fel de permis de conducere. Oricum asta implica faptul ca respectivul carnet poate fi suspendat, ca iti iei puncte de penalizare s.a.m.d., plus ca o sa fie mai greu sa-l iei pe spaga (nu ca nu s-ar cunoaste cazuri de permise luate pe spaga, dar cred ca la scoala de soferi e mai usor de dat decat la politie/prefectura).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Nu o sa fie la fel ca pentru A1, conform Directivei Europene care trebuie adoptata pana cel tarziu in 2012 categoria AM presupune ca dai sala cu politaii, dar nu neaparat ca dai si ceva proba practica, si categoria asta e necesara doar daca nu ai alt fel de permis de conducere. Oricum asta implica faptul ca respectivul carnet poate fi suspendat, ca iti iei puncte de penalizare s.a.m.d., plus ca o sa fie mai greu sa-l iei pe spaga (nu ca nu s-ar cunoaste cazuri de permise luate pe spaga, dar cred ca la scoala de soferi e mai usor de dat decat la politie/prefectura).

 

asa nu ar fi rau... :rock:

 

 

inca ceva , o sa fie caz penal daca circuli fara carnetul de moped?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Just_John intamplarea face ca am oprit si eu pe Mihalache atunci... fiindca am coborat din masina si-am intrebat ce si cum, motociclistii de acolo (acum aflu ca si tu) mi-au raspuns intr-un sictir nesimtit (oare ce-o vrea si asta cu masina?!?!).

 

Crede-ma ca si eu patit-o la fel , eu banda 1, ea banda 2... ea trece repede pe banda 1 in frana... i-am dat-o in colt = vinovat, eu. Atat timp cat lovesti cu fata in spate... e vina ta si numai a ta.

 

Mie unul imi convine treaba cu permisul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania e tara in care:

 

1. Trebuie sa moara multi zmei fara casca ca sa modifice legea sa puna casca obligatorie.

2. Trebuie sa moara multi scuteristi ca sa modifice legea sa necesite curs de legislatie rutiera conducerea unui scuter.

3. Trebuie sa moara multi incepatori incat sa impuna restrictii de cai putere pentru motocicletele conduse de incepatori.

4. Trebuie sa moara sau sa se raneasca cativa intr-o groapa ca sa o astupe

5. Pentru a face economie de tabla, in zeci de intersectii dirijate, sunt instalate doar indicatoarele de "cedeaza trecerea". Daca ma aflu pentru prima oara pe acea strada, nu stiu daca e nedirijata sau nu pana cand nu vad pe drumul cu care ma intersectez un semn triunghiular cu spatele la mine.

 

Of-ul meu principal este ca nu se anticipeaza situatiile de genul asta, de ce trebuie sa moara oameni ca sa gandeasca in cele din urma ca e nevoie si de o anumita lege?

 

pentru ca esti intr-o tara libera si te-ai nascut ca om liber, avand, printre altele, libertatea de a iti alege destinul. daca te nasteai ca sclav atunci aveai mult mai multe responsabilitat, oblicatii si restrictii si foarte putine drepturi.

 

e normal ca o libertate sa inceapa sa fie restransa abia atunci cand se constata ca cei care abuzeaza de ea isi fac lor rau sau fac altora rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunteti atat de naivi incat sa credeti ca UNEORI pulitzaii iau astfel de remarci de la "martori" pe bune? Urme de franare? horseshit, daca nu tarai roata pe asfalt, nu se vede mare lucru.. Ori, din foarte limitata-mi experienta, blocarea spatelui este cea mai rapida metoda de a te opri.. in obstacol!! Eu n-am reusit sa blochez fata decat pe ploaie, si-atunci pentru o fractiune de secunda, si fara sa gust din asfalt. Eventualele urme de franare LA LIMITA BLOCARII ROTII/ROTILOR dispar foarte repede. Treij'da oameni tot umblau pe strada intre motor si masina si accidentat, sunt sigur ca urmele alea sunt de o relevanta impresionanta.. Mai ales ca politistul (cand, in sfarsit!!) a venit, s-a uitat la motor, apoi ne-a rugat sa-l mutam la marginea drumului.. Nu tu poze, nu tu masuratori, nimic!!

 

Fi-mi-ar sila de respectul in trafic.. :bounce:

 

Am vazut politisti de la rutiera care habar nu aveau cum arata urma de franare de la motor...au facut poze de dosar la urma unei anvelope de tir sau ce alta masina o fi fost care n-avea nici o treaba cu accidentul. Dar ai cu cine sa te intelegi? M-au luat la suturi ca-mi bat joc de ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut politisti de la rutiera care habar nu aveau cum arata urma de franare de la motor...au facut poze de dosar la urma unei anvelope de tir sau ce alta masina o fi fost care n-avea nici o treaba cu accidentul. Dar ai cu cine sa te intelegi? M-au luat la suturi ca-mi bat joc de ei.

 

Daca esti tu atat de sigur pe tine dc nu iti schimbi meseria in expert criminalist si poti face ff multi bani din expertize si contra-expertize in cazuri de accidente rutiere... in tzara asta tot romanu` se pricepe la fotbal, femei si circulatie si daca te intreb care e diferentza dintre o urma cu aspect dinamic de pneu, una de tarare si una de rulare fortzata te uiti ca vitzelu` la poarta noua si incepi sa aberezi. De unde stii tu ca aia era o anvelopa de tir?? Ai efectuat tu o expertiza a ampatamentului si ecartamentului ca sa poti lansa o astfel de supozitie?? Dar hmmm... e usor sa dai cu cacao din simplul motiv ca nu intelegi si nu stii cum se face in cazuri de genu` asta si ai impresia ca te pricepi.... pppfff iar au aparut expertii de vara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai iesit deloc din tara, asai?!

 

Oricum, de observat diferenta de 10 (cu sau fara %) dintre cei cu carnet si cei fara. Iar daca se introduce obligativitatea permisului, paote fi chiar mai rau, junii avand acces la motociclete mai puternice, pe cand asa ei sunt limitati chiar constructiv la 60 km/h.

TEORETIC, sunt limitati la 50 kmh. CONSTRUCTIV ar fi ca forumistii sa citeasca decretul. Sau ar fi CHIAR smecher.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara un C4 a intrat intr-un GS500 pe Mihalache, i-a zdrobit piciorul tanarului (numar de BR, nu-l tin minte exact - oricum, am ramas pana a venit salvarea [l-au dus la Elias, parca], politia, apoi pana au venit niste baieti care-l cunosteau pe amaratul ala). Motorul avea prioritate, circula pe Mihalache, ala cu C4 a iesit "vitejeste" de pe straduta.. Din toata multimea adunata, cativa batrani pe care-i astepta moartea pe-acasa s-au apucat sa comenteze: pai da, ca merg ca nebunii!! Da, ca asta avea prioritate, da' ala ie mai rapid, si s-a bagat in fata lui!! Pai, sa nu-i iei la suturi? De cate ori n-ati auzit/vazut vre-un inutil d-asta cum spune plin de siguranta "venea cu viteza"?? Chiar sunteti atat de naivi incat sa credeti ca UNEORI pulitzaii iau astfel de remarci de la "martori" pe bune? Urme de franare? horseshit, daca nu tarai roata pe asfalt, nu se vede mare lucru.. Ori, din foarte limitata-mi experienta, blocarea spatelui este cea mai rapida metoda de a te opri.. in obstacol!! Eu n-am reusit sa blochez fata decat pe ploaie, si-atunci pentru o fractiune de secunda, si fara sa gust din asfalt. Eventualele urme de franare LA LIMITA BLOCARII ROTII/ROTILOR dispar foarte repede. Treij'da oameni tot umblau pe strada intre motor si masina si accidentat, sunt sigur ca urmele alea sunt de o relevanta impresionanta.. Mai ales ca politistul (cand, in sfarsit!!) a venit, s-a uitat la motor, apoi ne-a rugat sa-l mutam la marginea drumului.. Nu tu poze, nu tu masuratori, nimic!!

 

Fi-mi-ar sila de respectul in trafic.. :bounce:

 

Acum scuza-ma ca te intreb pretene, ca vad ca trebuie sa mai lamuresc odat` ce e cu masuratorile si pozele astea, tu ai idee dc se fac masuratori la fata locului?? Ai idee de ce se scot niste vehicule IN AFARA PARTII CAROSABILE?? Aaa tu crezi ca in baza masuratorilor alora se face abracadabra si apare sau apar cauza sau cauzele producerii accidentului?? Te inseli amarnic! Ai citit vre-odat` un PV de cercetare la fata locului?? D`ala de 10 pagini?? In care oricum noi nu stim sa "SCRIM" ca deh! doar suntem niste analfabeti cu 4 clase care habar nu avem de raspunderea penala care exista in momentul in care ne urcam in masina sa ajungem la un astfel de eveniment... daca ai intrebari referitoare la accidente grave, asa cum au avut zeci de membrii de pe forum, nu incerca sa te dai cunoscator si sa le postezi sub alta forma intr-un post sau qutoe ci cu incredere apasa pe PM si intreaba-ma "bai dobitocule dc s-a facut asa, asa si asa si nu s-a facut asa, asa si asa ca eu stiu ca mi-a spus gigi ca ASA trebuia facut". Pentru ca atata timp cat vine cate unul si urla ca nush` ce i s-a parut lui stramb, cu atat mai mult opinia publica, in spetza RESTUL, e dezinformata. Si noi nu vrem asta nu?? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Just_John intamplarea face ca am oprit si eu pe Mihalache atunci... fiindca am coborat din masina si-am intrebat ce si cum, motociclistii de acolo (acum aflu ca si tu) mi-au raspuns intr-un sictir nesimtit (oare ce-o vrea si asta cu masina?!?!).

Cred ca ai interpretat gresit.. sictirul era la adresa accidentului si al mosilor care se apucasera sa comenteze, nu la adresa ta. Cu mine sigur n-ai vorbit.. :D

 

Acum scuza-ma ca te intreb pretene, ca vad ca trebuie sa mai lamuresc odat` ce e cu masuratorile si pozele astea, tu ai idee dc se fac masuratori la fata locului?? Ai idee de ce se scot niste vehicule IN AFARA PARTII CAROSABILE?? Aaa tu crezi ca in baza masuratorilor alora se face abracadabra si apare sau apar cauza sau cauzele producerii accidentului?? Te inseli amarnic! Ai citit vre-odat` un PV de cercetare la fata locului?? D`ala de 10 pagini?? In care oricum noi nu stim sa "SCRIM" ca deh! doar suntem niste analfabeti cu 4 clase care habar nu avem de raspunderea penala care exista in momentul in care ne urcam in masina sa ajungem la un astfel de eveniment... daca ai intrebari referitoare la accidente grave, asa cum au avut zeci de membrii de pe forum, nu incerca sa te dai cunoscator si sa le postezi sub alta forma intr-un post sau qutoe ci cu incredere apasa pe PM si intreaba-ma "bai dobitocule dc s-a facut asa, asa si asa si nu s-a facut asa, asa si asa ca eu stiu ca mi-a spus gigi ca ASA trebuia facut". Pentru ca atata timp cat vine cate unul si urla ca nush` ce i s-a parut lui stramb, cu atat mai mult opinia publica, in spetza RESTUL, e dezinformata. Si noi nu vrem asta nu?? :D

Primo: accept ideea ca printre voi mai sunt specimene demne a primi denumirea de OAMENI..

Secundo: pana la cantitatea de scuipinol din postul asta, aveam oareshce respect pentru tine, pentru ca, din ce am citit, e clar ca ITI PASA..

Terzo: Pentru simplul fapt ca motorul ala poate fi declarat ca fiind cu zece metri mai incolo, fara poze concludente se poate trage concluzia ca motociclistul avea viteza, ca motorul s-a dat peste cap de treij'de ori, ca.. ca.. Chiar incerci sa ma convingi ca in mirifica noastra tarisoara trecerea de pietoni nu s-a mutat niciodata cu zece metri mai incolea? Inseamna ca esti mai naiv decat sunt eu necunoscator..

 

Nu raspund la intrebarea cu PV-ul de zece pagini, singurul PV pe care l-am citit a fost cel al accidentului in care am fost, din nefericire, implicat, si am fost mai mult decat dezgustat de usurinta cu care s-au luat concluziile si cu care am fost clasificat ca vinovat. Nu incerc sa ma dau cunoscator, nu e domeniul meu, si in nici un caz nu e genul de munca pe care as face-o (nu, nu pentru ca "sunt mai bun de-atat")..

 

Poate ma poti lamuri in legatura cu o nedumerire: Daca eu, ca martor al unui accident, fac poze locului accidentului, si acestea sunt relevante pentru stabilirea vinovatului, sunt luate in considerare? Atat de politie cat si de judecator? Pot fi considerate probe?

 

Pace voua, suflete chinuite, ca multi nervi va consumati pe forum!! :bounce:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nightwolf we meet again :bounce: Nu te mai enerva atat, iei lucrurile prea personal... trebuie sa recunosti ca sunt politisti (si din pacate foarte multi) care nu stiu exact ce fac cu acele masuratori, ei doar le fac... cateodata bine, cateodata naspa. Ideea e ca acele masuratori ajung intr-un final pe biroul unui om mai capabil si care stie ce sa faca mai departe intr-un asemenea caz.

Poti sa-mi dai PM sa-mi recunosti... nu-i nevoie s-o faci public. Eu spun asta din ce stiu si ce-am vazut.

 

@Just_John nu stiu daca am vorbit si cu tine sau nu... ideea e ca sictirul era adresat mie, am vazut din privirile motociclistilor de acolo de cand am intra pe contrasens cu masina sa vin acolo sa opresc. Iar cand m-am dat jos sa intreb daca pot ajuta cu ceva... a fost foarte urat.

Chiar daca-s motociclist, nu-mi place sa tip in gura mare "stiti, sunt motociclist si eu, doar azi am mers cu masina... vreau sa dau o mana de ajutor". Ajutorul e bine-venit de oriunde vine, fie motociclist, fie mosi si babe, fie conservari... ajutorul poate veni chiar din partea celui vinovat de accident, daca stie cum sa procedeze.

 

Cum am zis mai sus... eu am incercat sa dau o mana de ajutor, insa am fost respins intr-un mod urat.

Pe moment mi-a fost rusine ca sunt motociclist... :|

Editat de GooFooTz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...