Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cica nu apare degraba, probleme cu cash-ul si la Yamaha...

 

concept=an abstract or general idea inferred or derived from specific instances

adica nu inseamna ca va si exista. dupa cum se observa e o poza pe care s-a jucat cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conceptul e asta

post-5780-1261566201_thumb.jpg

(apropo, am ajuns sa explicam semnificatia cuvintelor in engleza :D )

 

 

Ceea ce apare in filmulet pare destul de real, adica de fabricat si nu doar concept. De altfel, si eu auzisem pe adv parca de reaparitia supertenereului.

 

Asa arata bine, dar mi-e teama ca vom avea pe piata inca un touring cu pretentii de offroader doar datorita aspectului.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata intr-un mare fel. Abia astept sa apara pe piata si sa-i sperie un pic pe BMW cu al lor GS, ca prea nu au avut concurenta ani de zile. Se zvoneste ca va fi lansata la primavara intr-un eveniment special undeva in Maroc sau Africa de Sud. Pe piata la noi nu cred sa apara mai devreme de 2 ani, deci prin 2011.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte "omeneste". Adica nici prea impopotzonata dar nici fara personalitate. Sunt sanse mari sa fie o reusita, mai ales daca o sa fie si mai "subtire" la bani fatza de concurenta, dar asta ramane de vazut.

Go Yamaha! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte "omeneste". Adica nici prea impopotzonata dar nici fara personalitate. Sunt sanse mari sa fie o reusita, mai ales daca o sa fie si mai "subtire" la bani fatza de concurenta, dar asta ramane de vazut.

Go Yamaha! :birthday:

 

:D ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, stiu ca s-o mai zis, da io totusi vin si intreb: ce faci cu un motor de 1200 cc ?!

 

adik io pe S10-le meu din 92 am 70 de cai la iesirea din fabrica la 750cc. si ma jur ca am bagat-o prin toate hartoapele, nisip zapada si alte alea. i-am dat si 140 constant pe autostrada si stiu oameni care ii dau mai mult fara jena. intr-adevar, consuma mai mult, da asta este.

 

ideea mea e simpla. daca un motor din generatia 90 face toate astea (si, ma jur, motoru de pe S10 e prajitura) poi atunci un motor de 1200 din generatia 2010 ar trebui sa rupa avioane. e 2 in linie, deci e nervos. si daca o sa reuseasca sa pastreze ca la vechiul motor capacitatea aia nesimtita de a trage de la orice turatie, eu vad un concurent foarte serios pentru contracte cu politia moto rutiera de prin lume.

 

toate peste toate, mi se pare un motor al naibii de mare. dreq, o sa fie catai tractoru. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, stiu ca s-o mai zis, da io totusi vin si intreb: ce faci cu un motor de 1200 cc ?!

 

adik io pe S10-le meu din 92 am 70 de cai la iesirea din fabrica la 750cc. si ma jur ca am bagat-o prin toate hartoapele, nisip zapada si alte alea. i-am dat si 140 constant pe autostrada si stiu oameni care ii dau mai mult fara jena. intr-adevar, consuma mai mult, da asta este.

 

ideea mea e simpla. daca un motor din generatia 90 face toate astea (si, ma jur, motoru de pe S10 e prajitura) poi atunci un motor de 1200 din generatia 2010 ar trebui sa rupa avioane. e 2 in linie, deci e nervos. si daca o sa reuseasca sa pastreze ca la vechiul motor capacitatea aia nesimtita de a trage de la orice turatie, eu vad un concurent foarte serios pentru contracte cu politia moto rutiera de prin lume.

 

toate peste toate, mi se pare un motor al naibii de mare. dreq, o sa fie catai tractoru. :D

 

si pe langa toate aste mai sunt si fiabile.

 

Am pipait saua xt660z -ului si as "paria" ca dupa 4-5 ani crapa toata iar pe buretele de dedesupt se va vedea scris... "made in China".

 

Mesaj completat

Eu ma gindesc la faptul ca (poate) o sa mi-l permit peste vreo 10 ani, asa ca nu ma prea entuziasmeaza.

 

Ma incadrez la aceeasi categorie, dar m-as bucura daca ar fi japoneza chiar daca e plina de taxe ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, stiu ca s-o mai zis, da io totusi vin si intreb: ce faci cu un motor de 1200 cc ?!

 

adik io pe S10-le meu din 92 am 70 de cai la iesirea din fabrica la 750cc. si ma jur ca am bagat-o prin toate hartoapele, nisip zapada si alte alea. i-am dat si 140 constant pe autostrada si stiu oameni care ii dau mai mult fara jena. intr-adevar, consuma mai mult, da asta este.

 

ideea mea e simpla. daca un motor din generatia 90 face toate astea (si, ma jur, motoru de pe S10 e prajitura) poi atunci un motor de 1200 din generatia 2010 ar trebui sa rupa avioane. e 2 in linie, deci e nervos. si daca o sa reuseasca sa pastreze ca la vechiul motor capacitatea aia nesimtita de a trage de la orice turatie, eu vad un concurent foarte serios pentru contracte cu politia moto rutiera de prin lume.

 

toate peste toate, mi se pare un motor al naibii de mare. dreq, o sa fie catai tractoru. :D

Ai mare dreptate in tot ceeace spui, dar spune-le si fabricantilor!!! Eu am acum un DL650 care la 200kg are cca 67CP. Toate bune si frumoase, mai putin pe autostrada unde peste 140km/h face eforturi si deasemenea la depasiri scurte la urcare pe serpentine, la munte, evident in ambele situatii incarcat si cu pasager, cum merg eu mai mereu. Caut de cativa ani un motor dupa urmatorul "caiet de sarcini". Max 200kg, capacitate motor 800-900cm, cca 85CP, injectie, suspensii lungi (cursa min 150mm), sa comoda pt ambele locuri pt minim 7-800km/zi, rezervor mare (min 22L), consum mic (4-6L/%), autonomie peste 400km cu un plin, faruri duble si eficiente, parbriz mare care sa protejeze bine la vant si ploaie. Din pacate NU exista si nici nu va fi fabricata prea curand. Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. ;) Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate in tot ceeace spui, dar spune-le si fabricantilor!!! Eu am acum un DL650 care la 200kg are cca 67CP. Toate bune si frumoase, mai putin pe autostrada unde peste 140km/h face eforturi si deasemenea la depasiri scurte la urcare pe serpentine, la munte, evident in ambele situatii incarcat si cu pasager, cum merg eu mai mereu. Caut de cativa ani un motor dupa urmatorul "caiet de sarcini". Max 200kg, capacitate motor 800-900cm, cca 85CP, injectie, suspensii lungi (cursa min 150mm), sa comoda pt ambele locuri pt minim 7-800km/zi, rezervor mare (min 22L), consum mic (4-6L/%), autonomie peste 400km cu un plin, faruri duble si eficiente, parbriz mare care sa protejeze bine la vant si ploaie. Din pacate NU exista si nici nu va fi fabricata prea curand. Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. :D Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu.

 

bogdan oricum tu te incapatanezi sa nu iei 1200 gs de la bmw

care oricat de carcotas ai fi isi face f bine treaba

 

oricum daca yamaha scoate un 1200 va fi un concurent pt gs

 

cand imi expira leasingul adica in 2 ani sper sa fie deja testat noul model de 1200 tennere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan oricum tu te incapatanezi sa nu iei 1200 gs de la bmw

care oricat de carcotas ai fi isi face f bine treaba

 

oricum daca yamaha scoate un 1200 va fi un concurent pt gs

 

cand imi expira leasingul adica in 2 ani sper sa fie deja testat noul model de 1200 tennere

Mai sant 3 cerinte de care am uitat. Racire cu apa, sa nu consume motorul ulei de nou si reviziile sa nu le fac la automobilebavaria. De alegerea variantei de transmisie finala lant/cardan am sacapat. Merge foarte bine si lantul la drum lung, daca-l ungi automat cu ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. ;) Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu.

 

Chiar ai putea sa-ti construiesti tu motocicleta asa cum ti-o doresti. Ca sa fim realisti, in loc sa iei rezervorul, saua si farurile de la suzuki, mai bine iei rezervorul (vezi aici), saua (vezi aici) si farurile (vezi aici) de la touratech.

Cu ceva cascaval, visul tau e foarte aproape de realitate.

post-5780-1261905266_thumb.jpg

 

Sa-ti aduca Mosul un bilet norocos la loto sau o mostenire de la vreo matusica bogata :birthday:

 

 

 

PS- Care extra sezon??? Eu m-am dat ieri si a fost belea! :D

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sant 3 cerinte de care am uitat. Racire cu apa, sa nu consume motorul ulei de nou si reviziile sa nu le fac la automobilebavaria. De alegerea variantei de transmisie finala lant/cardan am sacapat. Merge foarte bine si lantul la drum lung, daca-l ungi automat cu ulei.

 

de ce neaparat racire cu apa

ma stii f bine cat ma dau in oras vara

nu am avut niciodata probleme

la iesirea in alpi de anul asta pe centura budapestei mergand cu manuel cu valizele laterale am ridicat nivelul la temp

am dat gaz am trecut de balamuc si l.am asteptat cu motorul oprit

avantaj geanta centrala decat valize laterale

 

consum ulei 1000 ml la 10000 km si tot din cauza mea ca merg f turat

 

da .....intradevar aici ai lovit bine ......revizii autobavaria

sper sa se mai schimbe ceva in bine din 2010

Mesaj completat

Sa-ti aduca Mosul un bilet norocos la loto sau o mostenire de la vreo matusica bogata :birthday:

 

PS- Care extra sezon??? Eu m-am dat ieri si a fost belea! ;)

 

 

da frate ....si munca NU?

numai matusi si LOTO :D

 

 

te invidiez pt ieri

am zacut prin casa ca idiotul

bravo

chiar ultima zi de anul asta de alergat calutul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ai putea sa-ti construiesti tu motocicleta asa cum ti-o doresti. Ca sa fim realisti, in loc sa iei rezervorul, saua si farurile de la suzuki, mai bine iei rezervorul (vezi aici), saua (vezi aici) si farurile (vezi aici) de la touratech.

Cu ceva cascaval, visul tau e foarte aproape de realitate.

post-5780-1261905266_thumb.jpg

 

Sa-ti aduca Mosul un bilet norocos la loto sau o mostenire de la vreo matusica bogata ;)

 

 

 

PS- Care extra sezon??? Eu m-am dat ieri si a fost belea! :D

 

 

mama angi sunt 2000 de euro accesoriile de care zici. intradevar cu ele transformi f800-ele intr-un tourer adevarat. dar totusi sunt 2000 de euro in plus.....

 

ajungi la pretul lu 1200gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate in tot ceeace spui, dar spune-le si fabricantilor!!! Eu am acum un DL650 care la 200kg are cca 67CP. Toate bune si frumoase, mai putin pe autostrada unde peste 140km/h face eforturi si deasemenea la depasiri scurte la urcare pe serpentine, la munte, evident in ambele situatii incarcat si cu pasager, cum merg eu mai mereu. Caut de cativa ani un motor dupa urmatorul "caiet de sarcini". Max 200kg, capacitate motor 800-900cm, cca 85CP, injectie, suspensii lungi (cursa min 150mm), sa comoda pt ambele locuri pt minim 7-800km/zi, rezervor mare (min 22L), consum mic (4-6L/%), autonomie peste 400km cu un plin, faruri duble si eficiente, parbriz mare care sa protejeze bine la vant si ploaie. Din pacate NU exista si nici nu va fi fabricata prea curand. Daca ar fi sa-mi construiesc eu motocicleta din piese as lua motorul si suspensiile de la BMW F800GS si cadrul,rezervorul, saua si farurile de la Suzuki DL650. :love: Asta ca discutia de extra sezon! Sarbatori Fericite si sa vedem ce ne aduce Mosul la anu.

yamaha tdm 900........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici puteti participa la un scurt interviu, in ceea ce priveste preferintele voastre in legatura cu SuperTenere1200.

Dureaza aprox 5min. Si poate conteaza.

 

Stie cineva, daca a mai facut vreun producator review-uri de genu'?!?!

 

http://www.yamaha-motor-europe.com/designc...amp;i.user2=ENG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...