Jump to content

Sergiu_BB

Super Membru
  • Content Count

    680
  • Joined

  • Last visited

About Sergiu_BB

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    ktm1290r, husqvarna fe350
  • Numar Moto
    BV 11 FRZ
  • Club
    Bibiloi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ktm690smr, drz400e, drz400e, wr450f, ktm300exc, r1150gs, wr250f, ktm1290r, husqvarna fe350

Recent Profile Visitors

455 profile views
  1. Ia-ti anakee adventure wild, daca la mine la 160 cp a supraviețuit la sandalele pe care le-a primit înseamnă ca tine. Adevărat ca s-au dus la 3000 km din care maxim 1000 pe asfalt...
  2. Stii diferența între o mașina se teren și un suv? Exact aia e diferența între ktm690 și gs800.
  3. E prea scurt, din punctul meu de vedere. Nasol pentru touring. Minunat pentru offroad.
  4. Cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai. Pe hârtie și specificații se poate discuta mult dar cel mai important e senzația și plăcerea ta de motociclist pe care o oferă sau nu utilajul. Durata de viața e neimportanta din punctul meu de vedere, nu doresc sa las motoreta moștenire la copii. Si un Mercedes și o Dacie fac in principiu aceeași chestie, senzația la volan e alta. Ca sa nu zic ca și o muiere de 40 ani face ce face și o fătuca de 18...
  5. Al meu utilaj merge spre 60.000 cu revizii din 15 in 15 mii, fără probleme. E drept ca îl folosesc doar pentru touring și drept ii ca Dementor recomanda pentru cei care îl folosesc in regim de scuter schimburi mai dese, gen 10-12 mii. In rest, povesti și ghinioane.
  6. Ok, tu vorbeai de dobândirea măiestriei pe motocicleta. Eu ziceam de confundarea ambalajului cu marfa, respectiv ca nu tot ce zboară se mănâncă.
  7. Daa, te pregătește in și pentru condiții ideale de laborator și îți da o senzație falsa de siguranța. Ca pe circuit in curbe nu găsești nisip, frunze, rahat de animale, căruță staționată, masina pe contrasens, șantier in lucru etc. Exact ce ziceam. Board don’t hit back.
  8. Ideea asta cum ca mersul pe circuit te pregătește pentru mersul pe strada a fost tranșata de mult de Brusli când a zis ca : “ Board don’t hit back”.
  9. Pai se întâmpla tragedii pentru ca băjetii cu utilajele și bășinile din cap descrise de tine încearcă țină ritmul după turingarii ieșiți la plimbare “de relaxare”.
  10. Nu facem nimic, așteptăm ca selecția naturală sa-și spună cuvântul. Nu are nici un rost sa te pui între prost și prostia lui. Noi doar ne vedem de turele noastre și ne întoarcem acasă la neveste și copii.
  11. Eu ma gandesc ca kikyraiserii care nu au habar sa ia o curba sa rămână la terasele și liniuțele lor.
  12. Motorul despre care discutam e in garantie pana in 2020, nici nu te gandi sa mergi altundeva decat la service autorizat KTM. Si da, fara tester nu se poate.
  13. Dementor e ok ca si servicii post vanzare. Ma gandesc ca au doar doi mecanici ( un Jedi plus un tanar padawan ) pentru ca fiind importatori majoritatea motocicletelor le vand prin dealeri locali care teoretic cel putin ar trebui sa asigure ei partea tehnica pre si post vanzare.. Dar cum zicea colegul mai sus, cu programare se rezolva totul eficient si rezonabil ca banuti.
  14. Lăsați lemnele și orgoliile personale, știe careva ce alcoolemie a ieșit la sânge?!
  15. asta cu lack of reliability e poveste de acum 10-15 ani cand ktm era denumit cezeul capitalistilor. trebuie sa acceptati ca in ultimii 10 ani au evoluat mult, la nivel de honda as zice
×
×
  • Create New...