Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1
Pentru ca veni vorba de discutie incinsa, am si eu o intrebare privitor la manere incalzite.

 

Are cineva asa ceva. Ce tip si cat au costat.

Am avut 3 ani pe CB, dupa prima iarna au ramas decuplate de la instalatia electrica si nu le-am mai cuplat niciodata. Imi era frig la maini cu ele pornite daca aveam manusi mai subtiri, iar cu cele groase nu mai aveam nevoie de incalzire in manere - oricum frigul e pe exteriorul mainii, nu pe interior spre maner. In schimb imi placeau ca erau mai groase si tineam mana mai putin stransa, mai putin obositor.

 

Alternatorul tine fara probleme daca sunt de 20-30W, chiar si 50. Parca are 350W alternatorul, iar un bec de far cu halogen 35-55W, faza lunga la fel, pozitia, frana si semnalele nu depasesc 50W, aprinderea consuma si ea ceva dar ai ceva rezerva. Oricum instalatia e prevazuta sa reziste fara probleme cu faza lunga aprinsa (55W), daca nu o aprinzi poti folosi orice consumator in loc pana la 55W si e in parametrii constructivi.

 

 

Mesaj completat

 

Mai nou am si eu o curiozitate: a facut cineva consumul in oras pe perioada mai lunga? Mie ultimele 5 luni de mers in oras mi-au aratat un consum de 7.25 litri la 100 km, nu imi dau seama daca e mare pentru un CBF sau nu, cu CB-ul consumam cam 5.5-6 in oras si cu CBF-ul merg mai linistit, mai lejer. Din ce am mai vazut pe internet cele pe injectie au un consum extrem de mic (chiar si 4), cele pe carburatie consuma mai mult dar nu chiar atat de mult. Carburatoarele au fost curatate si reglate prin iulie si nu am vazut vreo diferenta semnificativa de atunci, deci nu sunt probleme cu carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Eu nu am scazut sub 7.5 in oras nici cand era noua. fac cam 200km in oras si 300 afara pana se aprinde becul. In afara creste mult consumul daca merg peste 130, in cazuri extreme am ajuns la 7.5% in Germania la 185 pe ceas (cam 170 pe GPS) cu bagaje.

 

Acum am 45k si inca nu am reglat carburatoarele; poate la 50k cand cred ca ar trebui sa schimb si pastilele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ok. Sa incercam sa mai aducem ceva viata in topicul asta, chiar daca sezonul este pe sfarsite.

 

Ma intereseaza daca are cineva knuckle deflectors (poza in attach)

 

post-41888-1287518766_thumb.jpg

 

Oare sunt bune de ceva. Mie imi cam ingheata degetele la temperaturi mai scazute, si hand-guarduri parca chiar nu merg pe CBF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

A aparut o problema la CBF-ul meu. De la o vreme cand pornesc motorul si este rece nu sta socul tras, trebuie sa il tin cu mana vreo 5 minute ca altfel se opreste si nici nu pot accelera. Pana sa apara problema asta porneam cu socul tras, statea socul tras, revenea singur cand se incalzea si puteam pleca imediat cu motocicleta. A mai patit cineva asa ceva, stiti de la ce poate fi? MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sigur daca e o problema. La mine a facu asa de la inceput si banuiesc ca e facut asa ca sa nu uiti sa inchizi socul. Eu dau relantiul un pic mai mare si atunci nu trebuie sa stau cu socul tras 5 minute.

 

 

 

Salut

A aparut o problema la CBF-ul meu. De la o vreme cand pornesc motorul si este rece nu sta socul tras, trebuie sa il tin cu mana vreo 5 minute ca altfel se opreste si nici nu pot accelera. Pana sa apara problema asta porneam cu socul tras, statea socul tras, revenea singur cand se incalzea si puteam pleca imediat cu motocicleta. A mai patit cineva asa ceva, stiti de la ce poate fi? MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

A aparut o problema la CBF-ul meu. De la o vreme cand pornesc motorul si este rece nu sta socul tras, trebuie sa il tin cu mana vreo 5 minute ca altfel se opreste si nici nu pot accelera. Pana sa apara problema asta porneam cu socul tras, statea socul tras, revenea singur cand se incalzea si puteam pleca imediat cu motocicleta. A mai patit cineva asa ceva, stiti de la ce poate fi? MULTUMESC

 

 

La- mine nu a revenit socul dupa ce s-a incalzit niciodata.

Trebuie sa-l tragi si dupa cinci minute sa-l impingi la loc altfel sta turata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La mine socul se retrage singur, dar niciodata nu a fost nevoie sa incalzesc motorul 5 minute, in maxim 2 pot pleca de pe loc (prima linie alba) si in inca un minut e in regim de mers normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăăcăne supapele sau doar vrei să le schimbi ?

 

Mi se pare ca e recomandat in cartea de reparatii dar s-ar putea sa ma insel. Am sa studiez manualul si revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut , cineva din Bucuresti are o aripa spate ? care sa fie dispus sa o imprumute pentru a o copia si a o face din fibra ?

si o alta intrebare uleiul din furca la cat se schimba , mentionez ca am cu pisica 20 mii de km si are trei ani

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
si o alta intrebare uleiul din furca la cat se schimba , mentionez ca am cu pisica 20 mii de km si are trei ani

Uleiul din furca nu se schimba la intervale regulate, ci dupa nevoi - daca pierzi (si schimbi uleiul o data cu semeringurile) sau daca vrei suspensia furcii mai moale/mai tare si nu ai reglaj (CBF 2004-2007 nu are).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , cineva din Bucuresti are o aripa spate ? care sa fie dispus sa o imprumute pentru a o copia si a o face din fibra ?

Eu n-am, dar daca faci, poate faci si tu mai multe. Urasc noroiul de care se umple amortizorul spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , cineva din Bucuresti are o aripa spate ? care sa fie dispus sa o imprumute pentru a o copia si a o face din fibra ?

si o alta intrebare uleiul din furca la cat se schimba , mentionez ca am cu pisica 20 mii de km si are trei ani

multumesc

 

Subscriu si eu la ideea lui Fan Fane, daca gasesti o aripa spate poate faci mai multe si cumparam si noi.

Este drept ca se umple amortizorul de noroi si in plus sunt foarte scumpe daca le cumperi de pe site-urile de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de relaxat este lantul insa eu as fi mult mai relaxat daca as avea o aripa ca cea din foto.

Eu ma bag, spune cum, de unde si cat......

 

Am mai achizitionat astea: capac motor (jos), capete ghidon si crashpad-uri.

Toate (si aripa spate) sunt PUIG de foarta buna calitate.

Pot fi comandate si direct de la ei.

Revin joi cu factura si furnizorul din Romania.

Acum arata mult mai bine.

post-11970-1291130002_thumb.jpg

post-11970-1291130031_thumb.jpg

post-11970-1291130040_thumb.jpg

post-11970-1291130055_thumb.jpg

post-11970-1291130058_thumb.jpg

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai achizitionat astea: capac motor (jos), capete ghidon si crashpad-uri.

Toate (si aripa spate) sunt PUIG de foarta buna calitate.

Pot fi comandate si direct de la ei.

Revin joi cu factura si furnizorul din Romania.

Acum arata mult mai bine.

 

Frumos.Si a mea este aceeasi culoare.Se vede tare bine capacul negru care mascheaza tevile de evacuare.

Din pacate eu nu pot sa mai imi pun deoarece mi-am pus bare de protectie ptr motor.

Spune-ne cat a costat aripa si capetele de ghidon.

 

Multzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...va rog sa ma scuzati nu stiu daca am intrat pe topicul corect ,am o baterie de carburatoare de cbr 600f 2 din 96 eu nu am ce safac cu ia ,mia trebuit la un proiect pe care lam abandonat ,mentionez ca sint perfect fuctionale au membranele perfecte mai putin unu care iam pierdut arcu de la membrana .pretul este de 2mil eu cred sa este destul de acceptabil vind inedere cit costa doar membranele,ma contactati la tel 0762648530 sau PM.

post-54357-1291387849_thumb.jpg

post-54357-1291387989_thumb.jpg

post-54357-1291388043_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, de azi sunt si eu fericitul posesor al unei Honda CBF 600SA din 2008, stie cineva unde gasesc un semnalizator drepata fata, pentru acest model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de azi sunt si eu fericitul posesor al unei Honda CBF 600SA din 2008, stie cineva unde gasesc un semnalizator drepata fata, pentru acest model?

Salut si bine ai venit! Ai grija de ea si o sa aiba si ea grija de tine.

PS: Nu baga in seama rautatile gratuite si nefondate ale celor care se zgarie pe ochi in momentul asta :)

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...