Jump to content

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Recommended Posts

Eu stiam ca cauciucurile (cacofonie voita) se schimba pe la 10000 km sau 2 ani.

Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui...

 

Cu ale mele am 9000 km si doresc sa le schimb deorece a inceput sa vobleze cu ghidonul liber si m-am gandit ca sunt mai ieftine iarna.

Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug?

 

Dar doresc cu DOT de 2011.

Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui...

 

 

Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug?

 

 

Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu.

 

 

Vai ce de raspunsuri pregatite ai!

Dar gumele tate cat au acum?

Cam la cat le schimbu tu?

Eu ma iau dupa cartea tehnica si dupa producatorul de amvelope.

Este rau?

Link to comment
Share on other sites

Am zis deja la cat le schimb, dupa ce depasesc limita profilului (1.5mm roata față sau 2mm spate) sau 4-5 ani vechime, care vine prima. Cu ultimele am depasit limita pentru ca planuiam o calatorie foarte lunga pana la Marea Rosie si am zis sa plec cu anvelope noi. Cand am vazut ca s-a anulat calatoria, am schimbat gumele.

 

Te rog, arata-mi si mie un scan dupa cartea tehnica in care scrie ca se schimba anvelopele la "10.000 km sau 2 ani". :D

 

PS: gazduire mai de r@h@t decat forumul asta n-am vazut pe tot internetul. Mai prost de atat si nu se mai numea server ci rasnita de cafea manuala...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

E frig,e urat afara si am timp liber so au rezultat :

1. rail pentru topcase homemade copie dupa cel de la givi din louis cod 10024283

post-32975-1298021370_thumb.jpgpost-32975-1298021388_thumb.jpg

2. extensie cric(neterminata inca) copie dupa cea de la touratech

post-32975-1298021440_thumb.jpgpost-32975-1298021447_thumb.jpg

 

Recenzie la accesorii home made:

1. proiectoare

2. extensie aripa fata

3. grila radiator

4. ungere lant

5. rail topcase

6. extensie cric

7. crampbuster

Pentru curiosi,de ce home made si nu cumparate? Pentru ca am scule si e fun!!!

 

PS: ce anvelope ai luat pana la urma?

Edited by andu_wasup
Link to comment
Share on other sites

Salut!

E frig,e urat afara si am timp liber so au rezultat :

1. rail pentru topcase homemade copie dupa cel de la givi din louis cod 10024283

post-32975-1298021370_thumb.jpgpost-32975-1298021388_thumb.jpg

2. extensie cric(neterminata inca) copie dupa cea de la touratech

post-32975-1298021440_thumb.jpgpost-32975-1298021447_thumb.jpg

 

Recenzie la accesorii home made:

1. proiectoare

2. extensie aripa fata

3. grila radiator

4. ungere lant

5. rail topcase

6. extensie cric

7. crampbuster

Pentru curiosi,de ce home made si nu cumparate? Pentru ca am scule si e fun!!!

 

PS: ce anvelope ai luat pana la urma?

 

 

Pilot Road 2.

Am vrut Pilot Road 3 dar nu erau testate inca pe strada (nu am gasit nici o pare in afara de cea oficiala).

 

Daca te pricepi, ai scule si e fun de ce nu faci o mica afacere?

Link to comment
Share on other sites

Unii stie ca se face revizii la 3.000-6000 Km si-si schimba uleiul si filtrele de 2-3 ori pe an la reprezentanta, altii schimba anvelopele dupa fiecare cursa in parcarea la Ikea, intre ei. Fiecare cu piticii lui pe creier. Aia cu IQ supraunitar si oleaca informati, schimba anvelopele cand adancimea profilului scade sub limita legala sau daca s-au copt (dupa 4-5 ani vechime). Dar, fiecare cu piticii lui...

 

 

Si nu ti-a trecut prin minte sa re-echilibrezi janta? Sau ca voblajul e de la altceva, gen rulmentii de jug?

 

 

Ntz, e posibil sa fie deja vechi de trei saptamani... iti recomand sa cauti pe 2 Ianuarie 2012, anvelope DOT 2012, atunci sigur sunt proaspete si bune. Ca alea mai vechi de o luna aluneca ca (cacofonia e in mintea cititorului) dracu.

 

 

Salutare,

Mai avem putin si scapam de vremea urata si ar trebui sa ne apucam de revizii/mentenanta ptr mobre.

Am sunat la Intermotorcycle si mi-au spus ca nu va mai fi reprezentanta Honda deoarece patronii nu s-au inteles cu japanii la preturi.

Aveam de gand sa o duc si sa ii fac o revizie completa : verificare furca, rulmenti, inlocuit anvelope, inlocuit lichid racire, inlocuit ulei si filtru, curatat si gresat lantul si alte chestii care pot aparea.

De ceva timp nu am mai fost la ei insa sursa pe care o aveam ptr reparatii/revizii a inchis atelierul si a plecat in Germania.

Voi pe unde va mai faceti reviziile, unde va pregatiri motoarele ptr primavara ?

Aveti ceva service-uri de incredere ?

Cum sunt costurile ?

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Eu merg la reprezentanata Yamaha din Ploiesti.

Aduc piese originale, spun care sunt costurile dinainte, daca mai intervine ceva se plateste doar consumabilele.

Sunt multumit dar nu este reprezentanata Honda.

Domnu' Burlan ai fost actor, esti din Ploiesti?

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

Eu merg la reprezentanata Yamaha din Ploiesti.

Aduc piese originale, spun care sunt costurile dinainte, daca mai intervine ceva se plateste doar consumabilele.

Sunt multumit dar nu este reprezentanata Honda.

Domnu' Burlan ai fost actor, esti din Ploiesti?

 

Nu, nu am fost actor si sunt din Bucuresti.

Probabil este doar o potrivire de nume.

Pana la Ploiesti nu ar fi greu sa ajung insa imi este frica sa nu trebuiasca ceva ce nu au si sa ma intorc pieton.

Multumesc de informatie insa mai astept ceva vesti de la cei din Bucuresti.

 

Toate bune,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

am citit (pe sarite) pe la voi pe topic.

ma bate gandul sa imi iau un cbf, am avut din 2008 pana acum un cb500 de care am fost super-multumita. Cb-ul din 94, as vrea sa trec la ceva mai nou.

Stie cineva sa-mi zica diferente intre cele doua? de pozitie, greutate, manevrabilitate, fiabilitate, eu stiu?? Cu cb-ul n-am avut nici o problema notabila.

Vreau s-o iau ptr drumuri in Bucuresti (aproape zilnice) si mai lungute prin tara... si din ce am vazut eu se potriveste modelul asta.

 

ms anticipat :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut,

am citit (pe sarite) pe la voi pe topic.

ma bate gandul sa imi iau un cbf, am avut din 2008 pana acum un cb500 de care am fost super-multumita. Cb-ul din 94, as vrea sa trec la ceva mai nou.

Stie cineva sa-mi zica diferente intre cele doua? de pozitie, greutate, manevrabilitate, fiabilitate, eu stiu?? Cu cb-ul n-am avut nici o problema notabila.

Vreau s-o iau ptr drumuri in Bucuresti (aproape zilnice) si mai lungute prin tara... si din ce am vazut eu se potriveste modelul asta.

 

ms anticipat :blink:

 

 

A mea este de vanzare!

Pe incercate!

Este foarte buna de oras.

Nu cunosc diferente dintre cele doua.

Poate te ajuta altcineva de pe forum.

Link to comment
Share on other sites

CBF fata de CB:

- are ciclistica mai buna;

- din anumite puncte de vedere e mai puturoasa;

- plaja mai larga a cutiei de viteze (nu mesteci la schimbator la fiecare curba sau plecare de pe loc);

- consum ceva mai mare;

- vibratii mult mai putine;

 

Nu-ti recomand naked, ia 600 S-ul. Ai grija ca se minte in draci in privinta kilometraului, nu te baza pe ce-ti spune vanzatorul (mai ales alea aduse de la babute nemtesti care le tin in puf si le scot doar in parcare).

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

@edward: pai fara incercate nici nu cumpar :blink:

ai un link catre vanzare?

parca am vazut totusi pe topicul asta ca era cineva care a trecut de pe cb pe cbf....

 

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Mesaj completat

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Su pe email.

Al meu este:

edward_zone@yahoo.com

Mesaj completat

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Mesaj completat

 

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Su pe email.

Al meu este:

edward_zone@yahoo.com

 

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Su pe email.

Al meu este:

edward_zone@yahoo.com

Si este CBF600SA cum spunea colegul de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca are puterea aia intinsa pe o plaja mai mare in cutia de viteze. Sigur, daca o tii doar in 8000+ ture n-o sa fie puturoasa deloc dar ramai fara benzina in maxim 200Km. Avantajul in schimb al cutiei "elastice" e acela ca nu trebuie sa mesteci la cutie pe curbe, cu viteza a V-a poti sa mergi Bucuresti - Brasov fara sa o schimbi (daca nu trebuie sa opresti), intre 40Km/h si 180Km/h.

 

La CB, daca ai dat drumul prea rapid la acceleratie sau nu esti in viteza potrivita la iesirea din curba, te smuceste si iti fuge spatele intr-o veselie.

 

Pe scurt: daca reusesti sa iei un CBF in stare buna la pret de CB + 1200-1700E, merita schimbul. Eu nu-s total multumit de a mea, cu pasager nu prea face fata, dar nici n-am idee de alta sub 5000E SH. Ramane best buy in gama asta.

Link to comment
Share on other sites

Adam,in ce sens nu face fata cu pasager?

Ca se simte diferenta intre cu/fara pasager e adevarat. Putin pe accelerare,ceva mai mult pe franare. Pe curbe nu pot iesi din sa asa cum as vrea cu pasager dar asta nu inseamna ca nu ma infig in fiecare curba.

Aici sunt multe chestii discutabile de fapt,insa cel mai important aspect este increderea pasagerului in pilot,restul cu ce sa faca/nu faca pasagerul vin de la sine.

Insa ,pana la a nu face fata io zic ca mai e destul.

Link to comment
Share on other sites

ok, mersi, am inteles ce era cu "puturosenia"... Nu prea imi dau seama foarte bine cum se simte, dar o sa vad eu cand o sa merg.

despre pasager nu prea ma intereseaza, am mers foarte putin cu pasager... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Adam,in ce sens nu face fata cu pasager?

N-am zis ca nu face, ci nu prea face. Probabil motorul de 1000 e mult mai potrivit. Recunosc, am confundat-o eu cu o motocicleta touring/allrounder dar de fapt e un commuter pur sange. Daca nu venea criza si nu se scumpea benzina, sigur o dadeam pentru ceva mai mare. Nu degeaba e recomandata pentru femei sau incepatori. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

N-am zis ca nu face, ci nu prea face. Probabil motorul de 1000 e mult mai potrivit. Recunosc, am confundat-o eu cu o motocicleta touring/allrounder dar de fapt e un commuter pur sange. Daca nu venea criza si nu se scumpea benzina, sigur o dadeam pentru ceva mai mare. Nu degeaba e recomandata pentru femei sau incepatori. :laugh:

 

Si de pensionari, sa nu uitam :D

Link to comment
Share on other sites

dragilor, mai am o intrebare

de ce pe bikeshop apar cbf-uri de 600 cu 98 de cai? sunt si cu 98? Eu stiam ca are pe la 70 si ceva (77? 75?)

Edited by in@
Link to comment
Share on other sites

dragilor, mai am o intrebare

de ce pe bikeshop apar cbf-uri de 600 cu 98 de cai? sunt si cu 98? Eu stiam ca are pe la 70 si ceva (77? 75?)

 

 

CBF 600 motor pc38 E are 57 kw echivalent la 77 cp se calculeaza kw * 1.36= cp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...