ivanp Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salut, Mai intai am sa schimb uleiul cu 7,5W si daca nu imi place schimb arcurile. Multumesc pentru sfaturi. Pune direct 5w (de la 10 la 7.5 nu e mare diferenta) ... nu stiu cum e la 700 dar eu as lasa si camera de aer un pic mai mare (1,2 cm) decat standard. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Pe acolo nici macar nu ai nevoie de transalp, merge si cu sportiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Acolo se traieste cu viteza secolului in care traim. Si printr-o padure treci repede si nu pierzi vremea. Sigurat ii fain, aer curat, padure, mai dai de o priveliste... si "sub kur" ai un asfalt mai bun ca la noi un drum National European. Asta se poate numi civilizatie. Frumos din partea lor! Pacat ca noi numai traim atata sa prindem asaceva si la noi in "sat"(țară) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu am ajuns la Transalp, nu pentru ca strabat zilnic coclaurile din paduri, munti si vai, ci pentru ca dau zilnic in gropile, santurile, si liniile de tramvai din asa zisa capitala; Ca o scot la coclau cu nevasta o data la doua luni e un plus... dar cand ajungi la enduro-touring pentru oras, inseamna ca ori iti duci traiul intr-un univers post-apocaliptic, ori ca traiesti in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Pacat ca noi numai traim atata sa prindem asaceva si la noi in "sat"(țară) In locul tau eram plecat de mult din tara Tinerii nu au niciun viitor aici Este o tara condusa de hoti si demagogi, deci atata vreme cat va mai fi ceva de furat, se va fura Mai apare cate un "justitiar" gen Vadim, care da mult din gura dar nu face nimic si uite asa, timpul trece In 1989 eram cu un picior "afara" dar a venit lovitura de stat si am crezut ca in Rromania va curge lapte si miere Intr-adevar, a inceput sa curga lapte si miere, dar tot pentru securisti, fosti securisti, politicieni si lingaii de pe langa ei Prietenul care e in Spania are un amarat de V-Strom din 2009 face saptamanal iesiri "de weekend" de 400-500 km dar se plange ca e cam nasol la ei L-am invitat in tara, sa ii dau sa manance o luna paine cu margarina, apoi sa se mai planga dar cand ajungi la enduro-touring pentru oras, inseamna ca ori iti duci traiul intr-un univers post-apocaliptic, ori ca traiesti in Bucuresti Ce te face sa crezi ca la noi e mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Asa suunt multe drumuri si in CZ in padure dar au indicatorul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Eu si waka... Editat Mai 10, 2011 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 las ca vii la Nadrag, si ai sa razi de fun ce e pe drumurile de taf, si ai s-a plangi la cum te scutura Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu si waka... Faina achizitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu si waka... Vaka ta are nevoie de copite noi pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Faina achizitia Merci Vaka ta are nevoie de copite noi pe fata Sezonul asta merge asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Vam promis poze cu crash-barurile asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Vam promis poze cu crash-barurile asa ca... Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia. oricum ma bucur ca ti-au placut. Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi... Daca imi cumpar Acerbis ti le dau pe ale mele. Dar mai dureaza putin. Sunt la fel si pentru 650 si pentru 600. dar in locul tau daca nu avem deloc imi puneam unele mai dure. Alea originale nu te protejeaza decat de curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant. Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia. oricum ma bucur ca ti-au placut. Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant. Merci, Vice. In cazul asta nu prea am cu ce sa te ajut. Nici ale mele nu arata prea bine. Am cauta pe net sa vad daca se gasesc noi din cele originale si nimic. Totusi intre aspectul motorului si siguranta eu aleg siguranta. Cele inchise la capete nu te protejeaza numai pe coclauri. Am un prieten care a cazut cu motorul pe sosea si capatul chidonului i-a zdrobit degetul mic de la mana dreapta. El nu a patit nimic ca avea viteza foarte mica dar acum nu mai are un deget. Asta e motivul pentru care vreau din cele inchise. Din cand in cand mai zdrangan la chitara si cam am nevoie de toate degetele. Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc Am vazut in poze ca legi ceva de crash baruri si ma intrebam ce e acolo. Totusi nu se murdaresc? E adevarat ca sunt bagate in pungi dar la ce jeg e pe soselele noastre... Eu mi-am luat de la LordShit de aici de pe forum niste combinezoane de ploaie cu 50 de lei si se fac cam cat o carte normala. Nu ocupa prea mult loc in bagaje si pana acum nu a trecut apa prin ele. . Eu acolo pe crash baruri as lega niste sticle cu benzina cand nu am posibilitatea de a alimenta. Sunt niste suporti de sticle pentru biciclisti care se prind pe cadru. O sa imi cumpar asa ceva si le prind de crash-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Are cineva vreo adresa de email de la service-ul Honda de pe bdul Timisoara? Ca vreau sa ma uimeasca cu un pret pt handguarduri de la ei... Am inteles ca acolo mai exista, ca in Pipera, de unde am mai luat unele chestii, nu mai sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Sal'tare! Intrebare intrebatoare: voi la ce nr de kilometri schimbati uleiul? In carte am vazut ca e recomandat la 12000km, insa sincer mi se pare mult, asa ca l-as schimba mai devreme ( acum am 7000 cu schimbul actual si ma bate un gand) Pareri, idei, sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 schimba-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Pareri, idei, sugestii? Parerea mea e ca mai bine citeai de pe forumul transalp ce si cum, ca acolo sunt chestii vorbite si ras-vorbite. http://www.transalp.ro/forum/ulei-nivel-verificare-etc-t66.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Salut, Vreau sa trec la doi cilindrii si ma bate gandul la un Transalp 2002-2007.Cum Bikeshop e in renovare am si eu o rugaminte, sa-mi spuna si mie cineva care ar fi pretul corect pt unul bine intretinut.M-ar interesa si o recomandare privind anul de fabricatie minim (asta daca exista diferente intre modelele aparute in perioada aia). Merci Editat Mai 16, 2011 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Parerea mea e ca mai bine citeai de pe forumul transalp ce si cum, ca acolo sunt chestii vorbite si ras-vorbite. http://www.transalp.ro/forum/ulei-nivel-verificare-etc-t66.html Cine are timp sa stea toata ziua pe forumuri, poate ca putea lua in calcul si varianta asta. Imi pare rau ca te-ai simtit asa de repede atins de intrebare, dar deh', ce sa-i faci... se mai intampla! @ enduristul: Pretul unui TA ok de dupa 2001 incepe pe undeva pe la 2800 de euro,de acolo urci cat te tin accesoriile si bugetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.