Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc pentru raspunsuri.Daca reusesc sa-mi iau o sa ma vedeti mai des pe aici.La cumparare e de obicei mai usor.Stii ce bani ai ,vezi ofertele, probezi mobrele etc. Mai greu o sa fie sa vand BMW-ul ca sunt multe oferte si bani putini pe piatza.Poate pacalesc pe cineva sa i-l dau la schimb + diferenta.

Si diferenta o dai tu, nu?, logic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt putin offtopic da uitați aici ce am gasit pe okazii. Camera de filmat Drift 170, exact dinasta mi-am luat eu acuma recent si ii tare faina. De noua ii 650 lei iar pe Okazii tipul o da cu 300 lei. Link spre ea pe okazii Idea e ca tipul e din Bucuresti... deci cei de acolo bagati mare si nu ratati okazia :D

 

Si link spre ea pe site-ul oficial de unde am luat-o si eu. Drift x170

 

Scuze daca am fost offtopic, dar chiar filmeaza fain! :banana:

 

Bag un slide facut cu filmulete facute cu Drift x170! :bigstar:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma Lutzi, tu ti-ai gresit vocatia. Fa-te tata editor de imagine ca devii din ce in ce mai meserias! Misto camera, misto filmuletul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare!

 

Intrebare intrebatoare: voi la ce nr de kilometri schimbati uleiul?

 

In carte am vazut ca e recomandat la 12000km, insa sincer mi se pare mult, asa ca l-as schimba mai devreme ( acum am 7000 cu schimbul actual si ma bate un gand)

 

 

Pareri, idei, sugestii?

 

multi schimba intre 5 mii si 6 mii.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@LEXX , @Belbody

 

Mersi de aprecieri :bigstar: Numa asa ma pot perfectiona in asta daca evoluez si cu scula de filmat. Cu toate ca nu e una HD si figuri, filmeaza chiar bine, are acel unghi wide si lentila fish eye.

 

Daca posta tipu ala mai repede o luam eu cu siguranta, dar asa am fost nevoit sa o i-au de noua cu toate ca nu-s deloc in bani in perioada asta :rolleyes:

 

Ar fi pacat ca aceea camera sa nu ajunga la un TransALPist... de aia am si postat aici :peace: Pfff 300 lei. Mie mi ciuda de numa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu parca vazusem ceva de 400 de lei, oricum nici la mine nu sunt bani. Ideea e daca va luati camere de pus pe moto neaparat sa fie cu unghi wide, altfel nu e prea practica, adica ceva de genul indicat de Lutzi. Am mai vazut si chinezarii pe ici pe colo, dar filmeaza cu unghi ingust si destul de slabut, ca mai bine prind un telefon cu banda scotch si filmez cu el, e mai ieftin :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu parca vazusem ceva de 400 de lei

E trecut 400 lei, dar daca te uiti la comentarii a intrebat un tip daca il da cu 200 lei si vanzatorul a raspuns ultimul pret 300 lei. Deci super pret!!!! :banana:

 

Pe camera scrie made in CHINA, daca deja spuneai de chinezarii... dar chiar e calumea. Ca material din ea, calitatea filmarii, in principiu cam tot. Si mai ales la pretul asta. Daca compari alte camere de pe piata se claseaza bine.

 

Infine... numai are rost sa umplem paginile de offtopic. Eu am vrut un bine la cei care isi doresc o asemenea camera de filmat si inca nu au apucat sa o cumpere. Aici e ocazia... asta chiar e okazie! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautal pe vlady80. el a pus avarii pe moto. f simplu de montat. eram de fata.

 

Merci, m-a lamurit. Am comandat ce si-a montat si astept sa-mi soseasca.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incheiat capitolul Transalp.

L-am dat la schimb pe o Honda VFR 750F din 1997. :rolleyes:

Raman la dispozitie cu sfaturi si ce mai doriti.

 

De ce? Nevoia de schimbare... am fost cu TA 4 ani, deja e mult. Ma plictisisem.

Numai bine tuturor si sa stiti ca o sa sustin intotdeauna ca TA e motocicleta perfecta.

 

Voi reveni la enduro-touring ceva mai incolo, poate cu un africa-twin sau V-strom sau Varadero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incheiat capitolul Transalp.

L-am dat la schimb pe o Honda VFR 750F din 1997. :rolleyes:

Raman la dispozitie cu sfaturi si ce mai doriti.

 

De ce? Nevoia de schimbare... am fost cu TA 4 ani, deja e mult. Ma plictisisem.

Numai bine tuturor si sa stiti ca o sa sustin intotdeauna ca TA e motocicleta perfecta.

 

Voi reveni la enduro-touring ceva mai incolo, poate cu un africa-twin sau V-strom sau Varadero.

Sa fi iubit! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incheiat capitolul Transalp.

L-am dat la schimb pe o Honda VFR 750F din 1997. :rolleyes:

Raman la dispozitie cu sfaturi si ce mai doriti.

 

De ce? Nevoia de schimbare... am fost cu TA 4 ani, deja e mult. Ma plictisisem.

Numai bine tuturor si sa stiti ca o sa sustin intotdeauna ca TA e motocicleta perfecta.

 

Voi reveni la enduro-touring ceva mai incolo, poate cu un africa-twin sau V-strom sau Varadero.

 

De VFR o sa te saturi si mai repede.

Am avut cam toate tipurile de motoare mai putin choppere. Cele mai mari satisfactii tot pe enduro le-am avut.

Chopper am zis ca imi iau mai tarziu cand nu voi putea sa mai ridic piciorul peste saua de enduro.

Oricum e bine sa incerci cat mai multe si garantat o sa revii in randul nostru in scurt timp.

Distractie placuta si accelerari fericte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, o am de 4 ani. Ii stiu fiecare surub pe de rost, deja nu mai pot. Voiam si altceva.. .si oricum, vfr era singura care ma incanta. Voi reveni sigur, si de ce nu cu INCA o motocicleta... dar va fi Africa Twin.

Si mie imi plac ccaprele, de aia mi-am luat TA de prima oara, o moto inalta si zvelta nu se compara cu nimic.

 

Dar deocamdata am alte ganduri, ma atrage moto-sportul grav de tot, adica pista.. si tre sa invat mult!

E timp pt toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar deocamdata am alte ganduri, ma atrage moto-sportul grav de tot, adica pista.. si tre sa invat mult!

E timp pt toate.

 

Si bagi VFR-ul pe pista? O sa fii mai "gras" decat competitorii cam cu 50kg. Dar las ca mai slabesti tu ca sa compensezi :rolleyes:

 

Dar o capra pentru pistele de motocross ai luat in consideratie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bagi VFR-ul pe pista? O sa fii mai "gras" decat competitorii cam cu 50kg. Dar las ca mai slabesti tu ca sa compensezi :rolleyes:

 

Dar o capra pentru pistele de motocross ai luat in consideratie?

 

Deocamdata cel mai la indemana e pista. Normal ca o sa o bag, de asta am luat-o. Sa ma obisnuiesc cu stilul si totusi sa si pot calatori cu ea. Am de mers in Olanda la intrunirea Transalp internationala.. plec saptamana viitoare.

 

Baiatul care a luat transalpul meu e super fericit, am fost ieri sa facem actele si venea de pe camp .. era tot numai un zambet. :D

Transalpica mea e pe maini bune. O sa-mi fie dor de ea, m-a slujit cum nu se poate mai bine 3 ani si 9 luni. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decizie de om intelept :cheers:

 

 

:wave:

 

sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce

te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade"....

 

:ok:

Editat de vest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave:

 

sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce

te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade"....

 

:ok:

Korben zicea "decizie de om intelept", ca vrea sa isi i-a pe viitor Africana! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave:

 

sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce

te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade"....

 

:ok:

 

In nici un caz VFR nu e downgrade la Transalp... Transalp "mi-a ramas mica".

TA 37kW, VFR 74kW... nu mi se pare deloc downgrade si in plus e mai noua.

In alta ordine de idei vreau sa intru pe pista cu ea, cu TA nu puteam, ma tinea in loc. Si nu am bani de doua motociclete deocamdata.

Am mers destul cu ea de o saptamana si vreau sa zic ca pozitia de condus este perfecta, esti ca pe TA doar ca lasat un pic in fata dar te ajuta rezervorul pe care iti lasi burta, la drum lung pot sta cu casca rezemata in palma si cotul pe rezervor, e o pozitie f comoda pt cap.. :D

Puterea de care dispune motorul este incomparabila, deja e in alta gama decat Ta-ul.

:friends:

 

Am spus ca voi reveni la enduro-touring mai incolo, asta era ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o jumatate de ora buna de plictiseala am facut o manevra pe care vroiam sa o fac de mult. Sa mut releul de incarcare de la locul lui original oriunde altundeva... da sa-l mut de acolo. Unde e pus el original e la 2-3 cm deasupra tobei. Nu ajunge ca se incinge si el ca dracu, ii mai da si toba caldura suplimentara, 100% daunatoare in timp. Asa ca am dat jos carenele laterale si m-am pus pe holbat, pe unde as putea sa-l pun. Avand in vedere ca eu acuma am un releu de incarcare de Cagiva Canyon de 600, are firele mai lungi si este cu o idee mai mic ca cel de TransALP.

Fara nici o modificare l-am tras pe partea cealalta unde este filtru de aer. Exact la gaura pe unde trage aerul... putin sub el este un loc perfect pentru asaceva. I-am dat o gaurica intr-un plastic, l-am prins cu un surub si gata. Dincolo i-am pus de forma un surub ca distantier sa nu stea lipit de plastic. Curentii de aer care se formeaza in interiorul carenei laterale, sigur nu-l va lasa sa se incinga atata de tare ca si dincolo. Deja ii ceva ca numai primeste caldura de la toba. Si asta e un avantaj.

 

Pun cateva poze sa vedeti despre ce am vorbit pana acuma :D

 

SL378289.JPG

 

SL378284.JPG

 

SL378286.JPG

 

SL378287.JPG

 

SL378285.JPG

 

SL378288.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu l-ai pus pe casca. :grinbandit: In primul rand vezi si tu ce radiator are asta, nu se compara cu cel Honda.

E normal sa se incinga, adica un 80 grade e temperatura normala de lucru, n-ai sa vezi releu rece ca moartea.

 

Al meu de pe TA deja are 4 ani si e pus exact in pozitia originala, dar are radiator dublu.

Eu zic sa nu-ti faci griji, mai prost ca cel honda nu exista... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu l-ai pus pe casca. :grinbandit: In primul rand vezi si tu ce radiator are asta, nu se compara cu cel Honda.

E normal sa se incinga, adica un 80 grade e temperatura normala de lucru, n-ai sa vezi releu rece ca moartea.

 

Al meu de pe TA deja are 4 ani si e pus exact in pozitia originala, dar are radiator dublu.

Eu zic sa nu-ti faci griji, mai prost ca cel honda nu exista... :D

Stiu ca se incinge releul, in cateva secunde ii fierbinte. Nu asta ii problema! Dar nu imi placea faptul ca primea caldura suplimentara si de la toba, mai ales in oras unde nici nu circuli repede sa mai bata vantul. Aici eu zic ca ii cel mai bun loc de pe motor. Ca ii si ferit de apa, etc... si tot timpu ii "ventilat" cum trage aer motoru. Si incarca perfect asta de Cagiva. La ture mici baga 14,3 - 14,4V si pe la 4-5.000 ture baga 13,8 - 13,9V. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...