raoulserban Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Estem motoare de due type. In doi timpi si in 4 timpi. Do the math...vechime=uzura+maimite de utilizatori rezulta ca motorul mai si papa ulei, adicalea completezi cu ulei . De unde pana unde cu amestec oloi cu benzina ca la.2timpi..estem de la alcool sau de labprea multi neuroni poerduti la carciuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Are cineva un parbriz mic sau mare de Transalp 600 PD06 din 87-93 0744599752. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Am terminat ieri in mare ce mi-am propus sa repar la motocicleta: schimbat termostat, kit lant, placute frana, ulei furca, ulei filtru motor. Multumesc colegului fairplaybiker pentru sfaturile date la telefon. Dar mai am o nemultumire: am schimbat termostatul din cauza ca la 2 minute dupa pornirea motorului, radiator era deja caldut, eu ma gandesc ca ar trebui sa ajunga apa la 80 de grade si abia apoi sa deschida termostatul sa dea drumu la apa in radiatoare (deci am considerat ca e blocat pe deschis). Dupa schimbarea termostatului la fel face. Ma gandesc ca o fi de bai gaurica aceea din termostat (aprox 2mm diametru), prin care ma gandesc ca trece apa indiferent daca e deschis sau inchis. La motoarele voastre cu termostat "functional", se incalzesc radiatoarele imediat dupa pornirea motorului? Care ar fi problema? As vrea si eu sa stea acul la apa la jumatatea cadranului, ca la masina, dar nu l-am vazut sa urce nici macar pana la un sfert. Sa astup gaura aceea? Dar totusi japonezul nu a facut-o de prost. Multumesc. Sa aveti o zi frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Nici un termostat nu deschide "brusc" la 80 de grade. Ele incep sa deschida de pe la 60 sa zicem si ajung la deschiderea maxima la 80 de grade. Eu am pus termostat de tico pe a mea. cu termostatul vechi se incalzeau radiatoarele ca la tine, cu asta nou incep sa se incalzeasca dupa ce ajunge acul la a 2 a liniuta. In mers la drum intins, 25 de grade afara, acul sta cu vreo 5 mm mai jos de verticala. A,si partea cea mai faina, se incalzeste motorul mult mai repede de la rece. Ai putea sa incerci sa astupi gaura aia din termostat sa vezi ce se intampla, dar nu o astupa etans, ma gandesc ca are rol de auto aerisire a instalatiei de racire. Eu din cate termostate auto am vazut, nici unul nu avea gaura. Cel de tico are gaura acoperita cu un fel de nit, care totusi nu este etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Gaurica respectiva presupun ca este un fel de siguranta, in cazul in care termostatul ramane blocat pe pozitia inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mailat calin Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Si la masina mea termostatul are acea gaurica, si nu trebuie infundata pentru ca termostatul are de obicei niste arcuri puse de o parte si alta iar corpul lui e din metal. Daca el inchide etans pe partea catre motor apa o sa se incalzeasca foarte tare pentru ca pe partea cu radiatoarele apa ramane rece si termostatul o sa ramana mai rece deci o sa deschida prea tarziu. Acea gaura se asigura ca a trecut suficienta apa calda incat termostatul sa deschida la timp , dar nu o sa reuseasca sa ti incalzeasca radiatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Se pot sincroniza carburatoarele la Transalp 650 , cu aparat dinala de sincron ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Da. Îndepărtezi cele doua furtunuri, unul de la robinet și al doilea merge spre radiatorul cu ventilator. Apoi conectezi cele doua ceasuri de sincronizare. Cu O șuruburelnita lunga lunga prin cutia filtrului de aer ajustezi pana ai valori egale. Înainte Trebuie sa ai motorul încălzit bine. Sa faci reglaj bun la șuruburile de amestec.pleci de la valorile din manual. Desfaci 3 ture parca la 650. Și le reglezi pana ai turometru la valoare mica și foarte stabil. Sa meargă motorul rotund. Și sa ai relatiul ca în manual. Cu mers rotund și valori bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Am revenit in randul transalpinistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 felicitari Kirane.... sper ca n-ai platit-o a doua oara...)?? sa te bucuri la maxim de ea,si plimbari cat mai lungi,placute si intense! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi! ai rezolvat cu "pastila"? stiu ca mi-am luat una de rezerva mai demult dar trebuie cautata prin garaj si vreau sa stiu daca ma apuc sa "numar" suruburile, piulitele si saibele din garaj. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe? sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare! Doar ce mi am vandut tdm ul si vreau sa mi iau transalp generatia 94-00. Mentionez ca am mai detinut un TA din 89. Voi ce generatie imi sugerati sa achizitonez? Care e mai reusita? » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:11 Si daca are cineva de vanzare vreunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salut,Sunt cititor pe forum de ceva vreme, dar pana acum nu am avut probleme dubioase, care sa-l puna pe nea google in dificultate.Ce s-a intamplat:Azi, in urma unei trante de rutina (ploaie, gratar metalic + nisip, curba stransa - mi-am cam cautat-o ),am reusit sa-i rup o chestie pe care Sf Google nu mi-o gaseste pe nici un site de piese: urechile in care sta maneta de frana fata, cu rezervorul de lichid de frana atasat. in schema din link, cele in care intra surubul 22 https://www.motosp.gr/partcategory.php?sc=%20158%206%20&partcat=FR.+BRAKE+MASTER+CYLINDER&year=2009#contentMotorul e un transalp din 92, iar riderul e un incepator in primul an, cu cunostine minimale in ale mersului pe ud.Daca stiti unde gasesc asa ceva, dati va rog un semn, ca nu pot merge cu ea asa. Varianta cu poxipol de care-mi tot zice un coleg nu-mi surade pentru un element critic cum e frana.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Tie ti s-a rupt piesa care de fapt e rezervor+pompa de frana fata. Sunt destule TA la dezmemebrari, cred ca se potrivesc si de la alte modele gen Honda Dominator. Vezi aici de ex: http://www.transalp.ro/forum/post32363.html?hilit=dezmembrez#p32363 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Mersi fain @Emilian, nu stiam exact cum ii zice. Vad ca exista intradevar pe la dezmembrari. La cele de Dominator nu ma intind deocamdata ca nu stiu daca se potriveste oglinda. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salutare! Doar ce mi am vandut tdm ul si vreau sa mi iau transalp generatia 94-00. Mentionez ca am mai detinut un TA din 89. Voi ce generatie imi sugerati sa achizitonez? Care e mai reusita? » Post actualizat in 16 Jun 2014 12:11 Si daca are cineva de vanzare vreunul Eu am 97-99 foarte laudate, dar iti spun sincer ca la un buget de minim 3000 de euro as cauta generatia 650 de prin 2005 sau chiar un 700. Crede ma, conteaza sa fie cat mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 ai rezolvat cu "pastila"? stiu ca mi-am luat una de rezerva mai demult dar trebuie cautata prin garaj si vreau sa stiu daca ma apuc sa "numar" suruburile, piulitele si saibele din garaj. stima, paul ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Din pct asta de vedere împărtășim aceeasi opinie : cu cat mai nou cu atat mai bun . Tdm ul vandut avea 15000 km, era impecabil estetic si mecanic. Dar au intervenit diverse cheltuielisi s a micsorat bugetul ptr motor (copil ,fam, 2 masini etc.). Si de aceea incerc sa iau ceva bunicel la banii care i am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 ai PM salut, pun pozele mai jos pentru ca pe pm nu pare sa pot atasa poze. pozele sunt comparative cu una data jos de pe suportii mei - este pastrata intotdeauna in dreapta, cea mai uzata. de dat este cea din stanga. nu stiu sa iti zic daca este "originala" si nu, nu am probat-o. dupa parerea mea de it-ist este acelasi material si pare acelasi producator. comparativ in poze imi par identice ca forme. nu are suruburile de prindere - se prinde cu 2 suruburi cu cap inbus cu lungime de 15mm si diametru 6mm, fiecare surub are si saiba. ambele filete sunt oki - am insurubat de proba. pret - 50 de lei mi se pare mult, 30 de lei mi se pare putin - deci 40lei pt arad. sunt din tm - daca nu ai drum pe aici ajung eu in urmatoarele 2 saptamani in arad. sau ti-o pot expedia pe un coleg de lucru din arad - i-o dau lui si il suni si va vedeti (- este comod deci va trebui sa te duci tu la el dupa ea ). pot sa ti-o trimit si dupa ce o "probezi" faci tu cumva sa ajunga banii la mine (eventual transfer). PS - stiu cum este sa ti se rupa un tzamb din ala in tura si sa cauti disperat o prostie din aia. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 WTF???????????? http://olx.ro/oferta/honda-xl-700-v-transalp-2008-25-000-km-kr-72-000-ID20g1d.html#a14eea00c9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Tzeapa, binenteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 De cand dau astia de la Voda MB pt minute vorbite e plin netu de anunturi dastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 are cineva sa imi vanda si mie un robinet de benzina de transalp 600 si o sa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Salutare! Luminati ma si pe mine!!!! Am un TA din 1996. Pe documentele mele imi da dim anvelopei spate 17 120/90. Pe toate site urile găsite de mine da dimensiune 17 130/80. Unde e greseala? Voi cum aveti pe acte , pe motoreta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.