Sari la conținut

Postări Recomandate

+ 1 pt. Cosmin Biris. De la el am avut Dominatorul. A fost foarte corect cu mine.

Eu am mers cu Honda Dominator, cu pasagera, genti laterale & topcase, prin o gramada de locuri:

Transalpina, Transfagarasan, Apuseni, Ceahlau etc. fara probleme deosebite. Motorul ala avea 38 de cai. Si in ziua de azi il tineam daca nu ar fi vibrat ca un monocilindru (este monocilindru)

Acum, la scurt timp dupa ce am luat un TA 650 pot sa iti spun ca mi se pare genial. Nu vibreaza semnificativ, trage la orice turatie, la 120 km/h poti sa depasesti linistit. Si foarte important: dupa prima zi de calarit, dupa 2 ani de pauza, 230 km pe ploaie, am ajus acasa si s-a urcat si doamna sa facem o tura prin oras ca ii era dor. Nici nu s-a simtit pe moto, nici la cum trage nici la centru de greutate. Nu m-am balanganit la fiecare semafor :P

 

Apropo, am facut si consumul, plin-plin, 4.7 l/100 km, in conditiile in care am pierdut 1.5 ore in Cluj in aglomeratie maxima. Eram singur, cu un topcase aproape gol.

 

Sa nu ma intelegi gresit, am avut si moto mai puternica, GPX600 (75-80 cai) care era un animal. Atata doar ca am realizat repede ca nu e de mine. Accelera mobra aia ca nebuna, si te impingea mereu sa tragi de gaz.

 

Mai departe trebuie sa deci tu ce crezi ca ti se potriveste.


» Post actualizat in 10 Jun 2016 08:31

Oameni buni, stiti de unde pot cumpara prinderi gen pt. parbriz? Tubul ala de cauciuc cu o piulita in el... Sau merita mai mult sa ma gandesc la alte variante (surub - oring -piese- oring - saiba - piulita cu autoblocare)

 

In mod special pt parbriz ma intereseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am joc la bucsele alea. Am desfacut ghidonul si am pus cate 2 saibe de diametru interior de 20mm. Teoretic se pot schimba,dar de cand nu mai sunt meseriasi,slabe sanse.

adica asa?

http://tecnica.transalp.it/fai-da-te/telaio/129-gioco-manubrio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula.

 

Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km?

 

Multumesc anticipat.

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie.

Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat.

 

Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi.

Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj.

 

In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie.

Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat.

 

Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi.

Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj.

 

In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta!

 

si sa nu fie lovit....

» Post actualizat in 16 Jun 2016 11:18

Salut,

 

Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula.

 

Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km?

 

Multumesc anticipat.

 

Nu merita - ia Pegaso ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Revin pentru a va cere niste pareri.

Am gasit un Transalp din 1999 cu 70 de mii de km in bord, cu urmatoarele accesorii: top case +side cases givi, crash bar, si parbriz givi + originalul.

 

Pretul e umpic marisor supa supele unor prieteni mai avizati decat mine....dar depinde si de starea motorului. E la 2 mii euro.
O sa-l vad probabil maine si vroiam sa va intreb la ce trebuie sa fiu atent. Km nu sunt cam multi? ce parere aveti?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarile astea sunt ca si cum vechii posesori de Transalp ar fi niste zei ai mecanicii, si-ar da seama chiar si dintr-un filmult de pe youtube de de starea unei motociclete.

Ete na. Suntem si noi posesori simpli, care ne-am lovit de o problema sau alta, dar cam atat.

Vrei sa fii cel putin 90% sigur ca iei ceva bun? Ia cu tine un mecanic cu experienta (dar chiar si ei se pot pacali cateodata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Mircea - nu sunt un idealist si nu ma astept sa mi se astearna pe tava solutiile perfecte. Insa cu siguranta uni dintre posesorii de transalp si-au dat seama intre timp cam ce probleme generale pot exista. la GS-ul anterior toata lumea stia spre exemplu ca motoarele au o problema la ambielaj si se nenorocesc cuzinetii de pe stanga. Eu am aflat doar dupa ce-am cumparat pentru n-am fost suficient de inspirat sa intreb pe un forum. Dupa ce l-am dezmembrat toama lumea vroia ambielajul.....deci clar e o problema acolo. Ma gandesc si eu, ca poate o avea si Transalpul ceva de genu. da rugina mai repede intr-un anume loc.....se uzeaza inexplicabil ceva garnituri..... etc.

Intreb, ca orice om care nu stie si are nevoie de informatii. Cine ma poate ajuta are toata aprecierea si multumirea mea, si cine nu-mi stie sau nu-mi poate oferi informatii - nu le ofera. e atat de simplu.

 

Pe de alta parte, evident ca m-am gandit sa merg cu un mecanic.....dar momentan jobul nu-mi permite sa fiu in localitate decat sambata si duminica (sucks, i know) si nici un mecanic nu vrea sa-si iroseasca o zi de weekend sa vina cu mine....contra cost, evident.

Asadar Mircea, daca te-ai lovit de anumite probleme si mi le poti impartasi si mie iti multumesc de pe acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci....nu au probleme grave cunoscute. cdi-urile se mai duc la modelele pana in 96, si se mai buseste releul de incarcare daca nu-i pui ventilator ca sa-l racesti. Dar astea nu se pot vedea la o simpla proba.

In rest, ca la orice motor: sa nu bata, sa nu aiba jocuri in rulmenti, sa nu fie lovit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci....nu au probleme grave cunoscute. cdi-urile se mai duc la modelele pana in 96, si se mai buseste releul de incarcare daca nu-i pui ventilator ca sa-l racesti. Dar astea nu se pot vedea la o simpla proba.

In rest, ca la orice motor: sa nu bata, sa nu aiba jocuri in rulmenti, sa nu fie lovit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...