Sari la conținut

Postări Recomandate

treaba cu voblajul am patit-o si eu si daca nu puneam mainile repede pe gidon incepea sa se scuture toata :burnout: ......deci deja suntem 3 cred ca e normal for some reason.....iar despre consum ....la mine nu scade sub 6 mixt ...

 

si eu am patit-o vreau sa mai strang putin jugurile de cadru si sa vad dupa ..daca dispare problema postez

 

--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 14:39 -------------
am si eu o intrebare la voi...am TA rd10 (2004) si din motive de neauzit in trafic vreau sa schimb evacuarea finala. Mai este cineva care a schimbat pe acelasi model? cu ce? ce rezultate? cati bani? de unde?

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb evacuarea finala. Mai este cineva care a schimbat pe acelasi model? cu ce? ce rezultate? cati bani? de unde?

Ia legatura (pm) cu stanalexro. El si-a pus recent una cu vreo 270 euro

 

--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 08:21 -------------

P.S. ori ce sugestie exceptand alarmele

Ai incercat sa cauti un garaj prin preajma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: voi ce sisteme anti-furt folositi la TA-urile voastra?

 

Am tot probat sistem de blocare a discului frana, dar diametrul ventilatiilor din disc sunt pur si simplu prea mici. sistemul de lant pe roata fata mi s pare un pic cam nesigur ( din motive subiective )

 

Eu momentam am tot sistem antifurt pe baza de lant gros din fier forjat cu lacat anti-furt, pe care il atasez de bascula si de pinionul de la roata spate, e foarte sigur, doar ca inevitabil ma si murdaresc pe mana :angryfire:

 

Voi ce sistem folositi? aveti ceva idei mai bune?

 

Multumesc :angryfire:

P.S. ori ce sugestie exceptand alarmele

De ce exclus alarmele, eu chiar am degind sa-mi montez una cu senzor de inclinare. Lamurestene si pe noi pls..

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa ma inscriu pe transalp.ro.

Astept de vreo doua saptamani sa primesc mail-ul de acceptare.

Poate stiti cum sa sun pe vreunul din administratori ca sa ii spun ca mai au clienti

Mersi mult si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am citit paginile sub forma una da, 2 ba in cautare de manual pt transalp an 95 si evident ca nu l am gasit ( si nici nu am determinarea sa incep inca o data cautarea)

are careva si poate sa mi l trimita si mie pe mes

calinbacotto@yahoo.com

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vreo 2 saptamani am migrat site-ul poate atunci te-ai nimerit si tu cu crearea contului.

Mai incearca te rog inca odata si se rezolva!

 

Scuze de incurcatura,

Fade

 

Am incercat sa ma inscriu pe transalp.ro.

Astept de vreo doua saptamani sa primesc mail-ul de acceptare.

Poate stiti cum sa sun pe vreunul din administratori ca sa ii spun ca mai au clienti

Mersi mult si asfalt uscat

 

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 11:28 -------------
Caline meri pe www.transalp.ro si acolo tot ce-ti trebe si ce nu-ti trebe!

 

fade

 

salutare

am citit paginile sub forma una da, 2 ba in cautare de manual pt transalp an 95 si evident ca nu l am gasit ( si nici nu am determinarea sa incep inca o data cautarea)

are careva si poate sa mi l trimita si mie pe mes

calinbacotto@yahoo.com

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am refacut toata inscrierea si tot nu vrea sa ma lase.

Acum chiar nu ma apuc sa imi schimb adresa de mail si toate datele ca sa pot sa intru pe transalp.ro

Am primit primul mesaj dar pe al doilea nu l-am mai primit.Asta e poate e o problema de la voi din server.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, am o mica problema cu Transalpu meu din 99 - nu mai vrea sa porneasca si chiar daca reusesc sa pornesc merge sub 900 de turatii!Am desfacut bujiile, una era uda complet!Cred ca una dintre bujii nu lucreaza cum trebui, le-am schimbat intre ele dar acelasi rezultat.Mi-am luat 2 bujii noi , o sa le schimb astazi sa vad daca se schimba ceva!

Va rog frumos , cine poate sa-mi dea un sfat , raman recunoscator! Multumesc! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa verifici si CDIurile problema poate sa vina si de acolo.

 

--- Mesaj completat în 15 Apr 2008 14:09 -------------
Am si eu nevoie de putin ajutor. Mi-am cumparat o pereche de sidebaguri textil de la Louis. Sunt faine, dar nu au dat nici un suport cu care sa le montez. Am vazut ca se vinde suporturi gata facute acolo dar pretul mi se pare destul de mult (in jur de 40 de euro). Cred ca un sudor bun pote sami faca, singura problema este ca as avea nevoie de un model. Daca aveti cumva un suport din asta va rog sa faceti o poza si sa postati aici ca sa vad cam cum ar trebui sa arate si unde il montez exact. Mersi :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa verifici si CDIurile problema poate sa vina si de acolo.

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Apr 2008 14:09 -------------</small><br/>Am si eu nevoie de putin ajutor. Mi-am cumparat o pereche de sidebaguri textil de la Louis. Sunt faine, dar nu au dat nici un suport cu care sa le montez. Am vazut ca se vinde suporturi gata facute acolo dar pretul mi se pare destul de mult (in jur de 40 de euro). Cred ca un sudor bun pote sami faca, singura problema este ca as avea nevoie de un model. Daca aveti cumva un suport din asta va rog sa faceti o poza si sa postati aici ca sa vad cam cum ar trebui sa arate si unde il montez exact. Mersi :bigstar:

 

 

 

Poti sa-mi spui te rog ce inseamna CDI? Multam fain oricum! :finger:

Editat de NeluMM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI=Capacitor Discharge Ignition (daca nu ma insel) este aprinderea elctrica. 2 cutii negre sub sea. Ai cate un cdi pentru un cilindru, sa verifici daca-ti merg ambele cilindree, daca nu at poibil sa fie de vina un cdi. E simplu de verificat, demontezi seaua si socti un CDI daca motorulse porneste bagi CDIul celalalt daca se porneste si asa probabil ca altceva e de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu voblajul am patit-o si eu si daca nu puneam mainile repede pe gidon incepea sa se scuture toata :finger: ......deci deja suntem 3 cred ca e normal for some reason.....iar despre consum ....la mine nu scade sub 6 mixt ...

 

Am rezolvat problema cu voblajul! :peace:

 

Pur si simplu am dat jos cauciucurile si le-am pus din nou corespunzator. Nu au fost montate bine, pur si simplu nu erau aliniate radial jantei. Cand le-am montat nu am pus suficienta veselina si nu au alunecat de la cantul interior al jantei, plus ca nu am umflat la presiune suficient de mare incat prin presiune sa iasa marginea cauciucul de pe cantul interior al jantei... ( deh.. era ora 1 dimineatza si cheful pt munca era zero :bigstar: ) Le-am echilibrat putin si gata, merge perfect, voblaj nul :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI=Capacitor Discharge Ignition (daca nu ma insel) este aprinderea elctrica. 2 cutii negre sub sea. Ai cate un cdi pentru un cilindru, sa verifici daca-ti merg ambele cilindree, daca nu at poibil sa fie de vina un cdi. E simplu de verificat, demontezi seaua si socti un CDI daca motorulse porneste bagi CDIul celalalt daca se porneste si asa probabil ca altceva e de vina.

 

 

e TA din 99 astea au doar un CDI... si... parca nici nu fac necazuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, pai atuncea nu stiu ce sa zic..

Am schimbat bujiile,motorul merge normal acuma, singura problema e ca nivelul uleiului din baia de ulei a crescut cam 1 cm, cred ca mi-a bagat benzina nearsa in baia de ulei !

Altceva nu prea stiu ce s-o putut intampla, astept si alte pareri!!! Multam fain inca odata! Numai bine si Asfalt uscat!!! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile,motorul merge normal acuma, singura problema e ca nivelul uleiului din baia de ulei a crescut cam 1 cm, cred ca mi-a bagat benzina nearsa in baia de ulei !

Altceva nu prea stiu ce s-o putut intampla, astept si alte pareri!!! Multam fain inca odata! Numai bine si Asfalt uscat!!! :bigstar:

 

Vezi ca nivelul in baia de ulei se verifica cu joja neifiletata. Poate nu l-ai lasat sa stea destul dupa ce l-ai oprit, cand ai verificat prima data uleiul. Si acum l-ai lasat. De asta poate ai mai mult ulei. Eu iti zic varianta cea mai simpla si sper sa am dreptate sa n-ai probleme mai mari.:finger: Daca e benzina in ulei, ar trebui sa se simta miros, chiar daca slab, de benzina.

Numa bine,

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa verifici si CDIurile problema poate sa vina si de acolo.

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Apr 2008 14:09 -------------</small><br/>Am si eu nevoie de putin ajutor. Mi-am cumparat o pereche de sidebaguri textil de la Louis. Sunt faine, dar nu au dat nici un suport cu care sa le montez. Am vazut ca se vinde suporturi gata facute acolo dar pretul mi se pare destul de mult (in jur de 40 de euro). Cred ca un sudor bun pote sami faca, singura problema este ca as avea nevoie de un model. Daca aveti cumva un suport din asta va rog sa faceti o poza si sa postati aici ca sa vad cam cum ar trebui sa arate si unde il montez exact. Mersi :bigstar:

Poaze am incercat sa pun da nu merge, incearca aici:

http://www.transalp.ro/galerie/thumbnails.php?album=21

Eu am avut suportul de genti de la alta motoreta si am facut doar prinderile din platbanda 30x3mm. Se poate face si rama pt genti acum depinde de ce sistem de prindere au sidebagurile tale. Vezi pozele si sigur o sa-ti vina idei.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare!

 

Ce parere aveti despre teava de esapament modificata la TA, de la cele 2, traditionale, la una singura, mai mare, cum am mai vazut la unii-altii?

Astept parerile voastre pro si contra. Multzam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poaze am incercat sa pun da nu merge, incearca aici:

http://www.transalp.ro/galerie/thumbnails.php?album=21

Eu am avut suportul de genti de la alta motoreta si am facut doar prinderile din platbanda 30x3mm. Se poate face si rama pt genti acum depinde de ce sistem de prindere au sidebagurile tale. Vezi pozele si sigur o sa-ti vina idei.

Bafta!

 

Am prins ideea, mersi mult pt ajutor :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare transalpisti , ma alatur si eu clubului ... o singura intrebare am si eu , se potriveste cablu de ambreiaj de la xl600v la xl650v ca pe louis n-am gasit ptr xl650

 

post-6196-1208892817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...