Sari la conținut

Postări Recomandate

Multzam pt complimente, arata ok si se aude bestial. Totusi cred ca o sa merg mai mult cu db-killer pt ca oricat de bine s-ar auzi "open" politia vegheaza. :(

 

Ce am observat dupa montarea tobei este explozia in ture. Azi pt prima data am ridicat vaca pe o roata si nici macar n-a fost intentionat, nu-s fan al procedeului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aude bestial.

Cand ai timp fa un filmulet sa auzim si noi :)

 

Arata bine :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am observat dupa montarea tobei este explozia in ture. Azi pt prima data am ridicat vaca pe o roata si nici macar n-a fost intentionat, nu-s fan al procedeului :)

 

Mai tu glumesti :( ?...Vaca pe o roata si involuntar :laugh: ???

 

Un pret ? Un consum ? "Explozia" de ce ture vorbim...

 

Si da arata fain :laugh: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in ture, cred vrea sa zica cam de la 4000 in sus, cel putin asa am patit si eu o data cu schimbarea tobei, din pacate mie mi se pare ca am pierdut un pic pana in valoarea aia, acu nu va imaginati ca a facut-o omu lumanare involutar, totusi e mare vaca, si ee am ridicat roata fata de cateva ori la semafoare, lucru care nu-l faceam cu toba veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac un filmulet zilele astea cu sunetul scos de "burlan" dar momentan n-am cu ce. In privinta vehementei proaspat capatata nu pot spune decat ca sunt mega incantat. Toba stock actiona ca un calus, cel putin asa se simte. Dupa 4000 se dezlantuie urgia atat sonor cat si dinamic :) Culmea este ca vorbeam cu un prieten si ii spuneam ca desi toba e "libera" si am mers destul de agresiv pe anumite bucati am bagat benzina de 15 lei si inca nu cere rezerva( dupa aproape 70 km)... Distractiva a fost si scurta tura pe macadam, loc unde spatele era cand in stanga, cand in dreapta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac un filmulet zilele astea cu sunetul scos de "burlan" dar momentan n-am cu ce. In privinta vehementei proaspat capatata nu pot spune decat ca sunt mega incantat. Toba stock actiona ca un calus, cel putin asa se simte. Dupa 4000 se dezlantuie urgia atat sonor cat si dinamic :) Culmea este ca vorbeam cu un prieten si ii spuneam ca desi toba e "libera" si am mers destul de agresiv pe anumite bucati am bagat benzina de 15 lei si inca nu cere rezerva( dupa aproape 70 km)... Distractiva a fost si scurta tura pe macadam, loc unde spatele era cand in stanga, cand in dreapta :(

salutare,

aveti idee de unde imi pot cumpara un parbriz mai inalt (ce ca al transalp-ului verde cu toba sport al userului gixu').

al meu este stock si ma cam deranjeaza la viteze de peste 80 +.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul imi place toba stock... dar cand aud de explozii de-astea in ture si de rapaiala "vruum vruum" parca mi se schimba opinia. :laugh:

Uite-asa se "imbarliga" omul la chestii necurate. :(

uff..

 

Edit:

(sa vad ce vand sa fac rost de bani de alta toba.. :laugh: ) (nu cumpara nimeni 2 tobe stock? am doua. :) )

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

aveti idee de unde imi pot cumpara un parbriz mai inalt (ce ca al transalp-ului verde cu toba sport al userului gixu').

al meu este stock si ma cam deranjeaza la viteze de peste 80 +.

 

Incearca la Dilly, eu asa am cumparat mobra. :(

 

Dillypoint.ro (parca) sau pe Louis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri sunt posesorul unui "Alpin" din 94`, care cred ca e motorul perfect pentru mine.

post-46117-1279620192_thumb.jpg

Felicitari si bine ai venit printre TransALPisti! Sa ai parte numa de evenimente placute alaturi de "Alpinu`" tau :D

 

Cred ca acel an 94 este prima inmatriculare , pentru ca motorul tau este cu farul patrat! Este cel mult an 93 , din 94 in colo este modelul cu fatza schimbata ca si far si putin la carenaj.

Oricum nu asta conteaza , ziceam ca fapt divers :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 si un pic de km facuti de Vineri pana azi si inca numar :D Cu db-killer e o minune la drum lung, fara el e o minune in oras sau pe taram forestier. Cand o sa pot extrage pozele din aparat o sa pun cateva si aici, pacat ca nu prea gasesc net sau...semnal :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si bine ai venit printre TransALPisti! Sa ai parte numa de evenimente placute alaturi de "Alpinu`" tau :D

 

Cred ca acel an 94 este prima inmatriculare , pentru ca motorul tau este cu farul patrat! Este cel mult an 93 , din 94 in colo este modelul cu fatza schimbata ca si far si putin la carenaj.

Oricum nu asta conteaza , ziceam ca fapt divers :(

 

bine v-am gasit !, ai dreptate in cartea ei e trecuta din 1993, baiatul cand mi-a adus-o din Italia zicea ca e din 1994, dar cred ca e cum zici tu ala o fi anul de inmatriculare.

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu abia m-am intors de la la ITP (cel din Cehia) dupa ceva emotii baba mea din 1991 si 93.500km a trecut de ochii vigilenti ai mecanicului si nu mai am treaba cu ei 2 ani. Mi-a dat un pic emotii ca nenea mi-a zis ca e un pic "problem" cu manerele la care am bumbii taiati..

Am mai fost cu un baiat cu un TA650.. si la el s-a legat de faptul ca pneul pe spate era 130/80 in loc de 120/90 cat e trecut in cartea de identitate...

Am pus mana de la mana si-am facut de vreo 15beri la sticla si nenea a uitat de "problem" si la unu si la altul.

Eu ma tot chinuiam sa-i explic ca am alt set de manere acasa si ca alea-s intregi si el imi tot repeta "te inteleg perfect ca le ai acasa si chiar te cred, dar din pacate nu le ai aici. problem" :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu abia m-am intors de la la ITP (cel din Cehia) dupa ceva emotii baba mea din 1991 si 93.500km a trecut de ochii vigilenti ai mecanicului si nu mai am treaba cu ei 2 ani. Mi-a dat un pic emotii ca nenea mi-a zis ca e un pic "problem" cu manerele la care am bumbii taiati..

Am mai fost cu un baiat cu un TA650.. si la el s-a legat de faptul ca pneul pe spate era 130/80 in loc de 120/90 cat e trecut in cartea de identitate...

Am pus mana de la mana si-am facut de vreo 15beri la sticla si nenea a uitat de "problem" si la unu si la altul.

Eu ma tot chinuiam sa-i explic ca am alt set de manere acasa si ca alea-s intregi si el imi tot repeta "te inteleg perfect ca le ai acasa si chiar te cred, dar din pacate nu le ai aici. problem" :(

 

 

atunci posibil sa ma streseze si pe mine cu cauciucurile pentru ca si eu am pe ea Michelin Anakee si ala de pe spate am vazut ca e de 130/80, dar si la noi cred "ca vom trece linistiti peste asta" :D .

ieri cand i-am scos numere provizorii am vorbit cu un motorist care era pentru numere definitive si a zis ca la R.A.R. i-au verificat doar starea generala, seria si au mers cativa metri prin curte si au incercat asa usor franele si a luat fara probleme.

Mesaj completat

atunci posibil sa ma streseze si pe mine cu cauciucurile pentru ca si eu am pe ea Michelin Anakee si ala de pe spate am vazut ca e de 130/80, dar si la noi cred "ca vom trece linistiti peste asta" :P .

ieri cand i-am scos numere provizorii am vorbit cu un motorist care era pentru numere definitive si a zis ca la R.A.R. i-au verificat doar starea generala, seria si au mers cativa metri prin curte si au incercat asa usor franele si a luat fara probleme.

 

 

Nu ma stresez acum m-am uitat in certificatul de Italia si e trecut in el la caucioace, fata 90/90/21 si pe spate 130/80/17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am avut o mica problema cu Transalpul meu.

 

Acum aproape o saptamana plec de la o trecere de pietoni cu treapta intaia patinand ambreiajul, schimb repede a doua si patinez iar ambeiajul. La doua secunde dupa ce am schimbat a doua , mi-a iesit pe liber si s-a turat violent ducandu-se instantaneu la 5000 , 6000 de ture. Apoi a cuplat si s-a dus iar intr-a doua.

Apoi , a doua zi , plec dintr-o parcare pe autostrada , ies pe autostrada, schimb vitezele pana intr-a cincea si accelerez intr-a cincea pana pe la 150 sau 160 km/h. Trebuia sa ajung un prieten din urma. Dupa cateva secunde de mers cu 160 simt ca decelereaza usor si nu mai raspunde deloc la acceleratie. Primul gand care mi-a trecut prin cap a fost ca s-a rupt cablul de acceleratie. Dar am observat apoi ca turometrul mergea in concordanta cu incercarile mele de a accelera.

Am bagat-o pe avarii , am intrat pe banda de urgenta si am inceput sa schimb treptele de viteza in concordanta cu viteza la care ajungea (motocicleta fiind in continua decelerare).

Am trecut din 5 in 4 si am dat drumul la ambreiaj. Nimic.

Am trecut din 4 in 3 si tot nimic.

Am trecut din 3 in 2 si tot nimic.

Am inceput sa urc vitezele. Am bagat din 2 in 3 si nimic , din 3 in 4 si nimic. Ultima data am schimbat din 4 in 5 si pana la urma a cuplat. Am scazut la a 2-a si am iesit de pe banda de urgenta...

 

Din ce am observat , cred ca mi-a sarit singura din treapta a cincea intr-un punct mort (cu toate ca becul de Neutru nu era aprins) si nu mai vroia sa mai cupleze inapoi.

 

Ce vroiam sa va intreb , se mai intampla sa-ti iasa din viteza in timpul mersului , fara nici un fel de interactiune din partea soferului ?

Am mai auzit de sarit din treapta la masini , atunci cand este uzat ambreiajul...

Este acesta un semn de uzura si la motociclete ? Ce piese ar trebui verificate de semne de uzura ? Cat o sa ma mai tina pana nu o sa mai vrea sa cupleze deloc ?

 

Ca sa fie clar de la inceput, atunci cand schimb in momente de stres sau cand merg mai sportiv (in depasiri sau pe curbe) am prostul obicei de a trage doar putin maneta de ambreiaj , atat cat sa se schimbe viteza. Iar schimbatorul il ating doar putin cat sa treaca in treapta urmatoare. Nu stiu de ce fac asta , probabil din graba sau de frica sa nu fortez comenzile. Mi s-a mai spus ca atunci cand schimb sa trag ambreiajul la maxim si sa apas cu putere schimbatorul (in sus sau in jos , dupa caz) pentru ca ambreiajul este facut din mai multe discuri , iar schimbarea trebuie sa se faca prin toate . Dar nu pot sa ma dezvat de acest obicei de a schimba repede si incomplet (de a nu apasa pana la maxim) .

 

Daca ar fi uzura in discurile de ambreiaj , trebuiesc schimbate cat mai repede deoarece pot uza si alte piese ? Sau pot sa o mai duc asa , inca o vreme ?

 

 

O a doua problema este ca intr-o seara , cand se intunecase bine am vazut ca pe langa fisa cilindrului din spate este o slaba lumina alba. Dar parca nu se face nici o scanteie intre fisa si cilindru. Doar se vede o mica lumina care se pare ca vine DIN fisa si pare ca palpaie foarte repede.

Nu se face cumva contactul perfect intre capul (exterior) metalic al bujiei si contactul metalic al fisei ? Chiar trebuie sa fie o distanta intre cele doua sau trebuie sa faca contact perfect ?

 

Am mai citit pe undeva de o problema asemanatoare unde se facea descarcarea direct pe cilindru. Lumea zicea pe acolo ca nu e de bine. In caz ca intr-adevar se face descarcarea pe cilindru si nu vad eu , cum as putea sa verific sigur acest lucru ? Si cum se poate repara ?

 

Si in final doua intrebari scurte. Pentru a menaja cat mai bine motorul , care este viteza si turatia optima (la ultima treapta) de mers pe autostrada cu Transalpul (eventual specific modelului 650) ?

Si la mers constant la 100 km/h in ce turatie va sta motocicleta (cine a reusit sa retina) ? Stiu ca depinde mult si de carburant , dar ma interesa macar aproximativ. Fac o medie din ce mi se va relata.

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Eu n-am patit sa-mi sara din viteza dar pot sa-ti zic ca de vina esti tu intr-un fel, trebuie sa apesi calumea pedala, si in sus si in jos, nu ca ghiolbanul dar nici ca fluturasul.

Legat de ce ai povestit ca ai facut pe autostrada.. cred ca nu schimbai deloc viteza cand ziceai ca nu cupleaza, pe loc fara sa misti roata spate inainte/inapoi nu prea merge sa schimbi viteze cu motorul oprit.

 

Cutia de viteze e secventiala nu e ca la masina exista: 1 neutral 2 3 4 5... cand ti-a sarit din viteza 5 selectorul a ramas undeva intre 5 si 4.. dar in nici un caz nu avea cum sa ajunga la neutral sa se aprinda becul. Se trece dintr-o treapta in alta mereu la neutral poti ajunge numai din 1 si 2. Din 5 nu ajunge in 0, e imposibil.

 

Legat de ce zici de ambreiaj.. ca tre sa treaca prin toate discurile.. etc - sunt niste minunatii, aberatii.. cine ti-a zis ti-a zis prostii.

Cu sau fara ambreiaj, cand apesi energic pedala schimbarea se face corect si complet.

 

Viteza ok de croaziera e intre 100 si 140 km/h.. eu le-am folosit cu succes pe toate fara probleme.

 

Ca sa-ti faci idee de turatie, in viteza a V-a acele de la turometru si de la vitezometru sunt aproximativ paralele.. poate putin cel de la vitezometru este cu vreo 4-5mm mai avansat decat cel de la turometru.

 

Bafta si schimba vitezele cum trebuie, cutia nu e de plastilina si nici de plastic, nu strici nimic, mai rau faci daca nu cupleaza cum trebuie, dupa cum si vezi ca ai patit.

Mesaj completat

Legat de scanteia furata de la fisa, poti remedia adaugand inca un strat de izolerband pe fisa exact in locul ala.. sau asezand fisa sa nu mai stea asa lipita de cilindru in zona aia. Verifica si daca e infipta bine in bujie, eventual poti scoate si bujia sa vezi daca are distanta corecta la electrozi, adica 0,8 - 0,9 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la ambreiaj... verifica daca nu cumva ti s-a rupt cablul.

Sau s-a desfacut pe undeva prin interiorul camasii si s-a lungit... Vezi daca raspunde corespunzator la cursa manetei.

 

Ca sa vezi daca e uzat ambreiajul, mergi cu a 5-a (pe un drum drept si pustiu), 3-4-5000 de ture, si baga brusc mana in gaz. Daca ambreiajul e dus (dar nu e musai), iti va sari in ture pana spre rosu, fara sa simti ca accelereaza prea mult. Dar spuneam "nu musai" pentru ca poate fi reglajul cablului prea strans si nu decupleaza complet ambreiajul (sau calitatea uleiului).

 

Mie mi s-a intamplat sa sara intr-un fals neutru intre vitezele 3 si 4. Doar o data, si recunosc ca am fost de vina, ca am schimbat ca un fluturas :( !

Editat de Alexxus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...