Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu mi se pare buna indicatia ta ;) Ca multi ne uitam doar aici si poate vedem ceva interesant! Nu a daunat cu nimic la nimeni ca a postat ! :laugh:

No, atunci ar trebui sa va uitati si la Bursa sau sa folositi "search" cand cautati ceva anume de vanzare.

Topicul asta e chiar curat, dar altele de genul asta au devenit adevarate bazare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti !! Caut far de TRANSALP din 99 si m-am gandit sa incerc si aici pe topicul asta poate am noroc in toata tara sa gasesc.Asa ca va rog daca stie cineva sa ma ajute si pe mine sa-mi cumpar.

MERSI anticipat la toti .

ADI 0745648091 sau p.m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'nea lutzifer, unde gasesc si eu un sticker dakar?

Numai am cu sigla si scrisu DAKAR , numa cu TRANSALP si sigla.

 

Adica asa cum vezi aici. Si numa ALB.

 

post-26086-1283251392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius.roibu ,daca prietena o va folosi pe asfalt e ok sa o lasi mai jos, ramane aceeasi regina a asfaltului cu gropi :P in schimb in offroad motocicleta e grea si pentru unul de talia noastra, (o sa intelegi ce zic daca cobori pe vreun povarnis si singura metoda sa o mai opresti e sa o pui de-a curmezisul si sa o sprijini aplecata intr-un picior)... daramite pentru o fata de 50 de kile :P, plus ca lovesti toti bolovanii cu scutul, eu si la inaltimea standard am jumulit binisor crashguardul pe dedesupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca stiti pe cineva interesat sa isi cumpere transalp: XL650V/2004. 47000km, adus din DE in oct 2007 la 10500km - 2800EU. Motoreta merge bine si este intretinuta.

Link cu detalii:

http://www.transalp.ro/forum/de-vanzare-ta...00eu-t1026.html

 

Multumesc,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Gixule se pare ca am poposit la aceiasi intersectie, doar in perioade diferite. A fost si o cotitura acest eveniment pentru amandoi. Tu ultima data cu TA eu ultima data cu CBR-ul intr-o tura mare. Tu vandut TA, eu cumparat TA. Prea multe coincidente...

 

Hehe ce vremuri... :) Cu atatea vaci in jur nici nu ma mir ca ati renuntat la CBR :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca stiti pe cineva interesat sa isi cumpere transalp: XL650V/2004. 47000km, adus din DE in oct 2007 la 10500km - 2800EU. Motoreta merge bine si este intretinuta.

Link cu detalii:

http://www.transalp.ro/forum/de-vanzare-ta...00eu-t1026.html

 

Multumesc,

Paul

SEAUA JOASA o dai la 120 euro? :P

Mesaj completat

Era retorica intrebarea,,, :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SEAUA JOASA o dai la 120 euro? :P

 

 

Bre, eu am luat-o pe mult mai multi bani decat o dau acum (ceea ce mi se pare normal!) si la atat am apreciat valoarea ei ... insa utila informatia postata de tine adica pe mine m-ar fi ajutat acum vre-o sase luni. Sunt curios cat e transportul pentru sa din uk in ro ...

Ce pot sa spun sigur despre versiunea joasa e ca cel putin pentru dosul meu e muuult mai comoda ...

 

Numai bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea fata i s-a -pus pata si pace. Are o virago 535 si o consolam ca atunci cand se invata bine cu ea (fiind de altfel inca in primii 5000km- nu pt mult timp insa) o sa luam Shadow de 600. Dar a vazut un TA si acolo i s au scurs ochii. S-a urcat pe el si ajungea jos cu varfurile destul de bine dar nu si cu calcaiul.

Cineva imi spunea ca:

- daca setezi suspensia pe soft la maxim s-ar lasa sub greutatea user-ului

- din furca fata sa ridici cu vreo 2 cm arcurile sau nu's ce...mai castigi si de acolo ceva....

Ma gandeam ca asta ar fii cam suficient sa o aduc pe linia buna, eventual si cu o sa dintraia, pus niste crash pad uri ca dc ii cade sa nu pateasca ceva si pace.

 

Oricum un lucru e clar...eu tre sa gasesc solutii ca ea pe altceva nu se mai urca inafara de TA poate doar pe KTM uri dintralea de dat pe ragalii si in paduri pt ca m-a disperat.... ;)

 

 

 

Daca atingea cu varfurile atunci este foarte bine;nu perfect,dar daca ii place asa de mult,si are putina experienta nu va avea probleme cu manevrarea lui,caci Transalpul este extrem de manevrabil,chiar si la viteze foarte mici.Manevrarea lui fara ajutorul motorului se invata in timp si tine mai mult de tehnica ,nu neaparat de forta,iar fetele reusesc foarte bine sa completeze cu tehnica lipsa fortei.Deci..GO FOR IT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, eu am luat-o pe mult mai multi bani decat o dau acum (ceea ce mi se pare normal!) si la atat am apreciat valoarea ei ... insa utila informatia postata de tine adica pe mine m-ar fi ajutat acum vre-o sase luni. Sunt curios cat e transportul pentru sa din uk in ro ...

Ce pot sa spun sigur despre versiunea joasa e ca cel putin pentru dosul meu e muuult mai comoda ...

 

Numai bine,

Paul

 

Nah ... mi-am satisfacut si curiozitatea asta ...

Mai jos raspunsul lor legat de transport uk-romania: 86lire ... 'ai de ma'sa!

 

Stima,

paul

 

=================================================

From: "Mark" <sales@davidsilverspares.co.uk>

To: <paul@www.com>

Date: 06.09.2010 18:10

Subject: Re: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Sir,

The XL650V2 low seat is £45.00 in stock, UPS delivery is £86.00, the total including VAT is £153.93.

Please go to WWW.DAVIDSILVERSPARES.CO.UK/QUOTE and use estimate number 144276 if you wish to order this part.

Regards

Mark

----- Original Message -----

From: paul@www.com

To: sales@davidsilverspares.co.uk

Sent: Monday, September 06, 2010 1:37 PM

Subject: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania

 

 

Sunt curios cat e transportul pentru sa din uk in ro ...

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah ... mi-am satisfacut si curiozitatea asta ...

Mai jos raspunsul lor legat de transport uk-romania: 86lire ... 'ai de ma'sa!

 

Stima,

paul

 

=================================================

From: "Mark" <sales@davidsilverspares.co.uk>

To: <paul@www.com>

Date: 06.09.2010 18:10

Subject: Re: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Sir,

The XL650V2 low seat is £45.00 in stock, UPS delivery is £86.00, the total including VAT is £153.93.

Please go to WWW.DAVIDSILVERSPARES.CO.UK/QUOTE and use estimate number 144276 if you wish to order this part.

Regards

Mark

----- Original Message -----

From: paul@www.com

To: sales@davidsilverspares.co.uk

Sent: Monday, September 06, 2010 1:37 PM

Subject: delivery price for a transalp low seat from UK to Romania

 

Probabil o livreaza tocmai regina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil o livreaza tocmai regina...

 

mda ... asa ar avea o parte interesanta!

eu am mai avut o experienta cu adus far din UK ... pana la urma am renuntat. initial am tins sa nu il cred pe tipul care mi-ar fi vandut farul ... numai ca in mailul cu costurile mi-a pus si link la firma de transport unde puteai sa iti calculezi singur in functie de greutate/dimensiuni ambalaj si intr-adevar ... transportul ar fi mult mai mult decat farul si atunci nu mi-a mai fost rentabil si am revenit resemnat la prietenii de la honda.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... asa ar avea o parte interesanta!

eu am mai avut o experienta cu adus far din UK ... pana la urma am renuntat. initial am tins sa nu il cred pe tipul care mi-ar fi vandut farul ... numai ca in mailul cu costurile mi-a pus si link la firma de transport unde puteai sa iti calculezi singur in functie de greutate/dimensiuni ambalaj si intr-adevar ... transportul ar fi mult mai mult decat farul si atunci nu mi-a mai fost rentabil si am revenit resemnat la prietenii de la honda.

 

numai bine,

paul

ti-l trimite cu Fedex cu avionul de-aia e asa scumpa,,, cu trenu e mai ieftin, cam o treime :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de niste sfaturi. M-am hotarat....vreau sa imi cumpar transalp, si eu si prietena (mai duscutasem despre asta pe forum cu cateva pag in urma) Ei bine acum as vrea sa va intreb ce trebuie sa verific la cumparere. Ce sa am in vedere. Intentia e sa cumpar numai modele 97+. Am vazut spre ex ca la frig semnalizarile nu mai merg bine (caz sustinut de 2 moto).

Asadar as vrea sa enumerati ce hibe sau ce ar fii de verificat la ele inainte cu cumparare. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de niste sfaturi. M-am hotarat....vreau sa imi cumpar transalp, si eu si prietena (mai duscutasem despre asta pe forum cu cateva pag in urma) Ei bine acum as vrea sa va intreb ce trebuie sa verific la cumparere. Ce sa am in vedere. Intentia e sa cumpar numai modele 97+. Am vazut spre ex ca la frig semnalizarile nu mai merg bine (caz sustinut de 2 moto).

Asadar as vrea sa enumerati ce hibe sau ce ar fii de verificat la ele inainte cu cumparare. Multumesc.

 

Man, fara suparare.. cum crezi ca a ajuns topicul asta la atatea pagini?

Rasfoieste si tu in urma, sigur a mai fost discutia asta de cateva ori, numai eu imi aduc aminte ca am mai scris de cateva ori.

Mesaj completat

No, de atunci caut in topic si nu gasesc nimic relevant, totusi exista - sunt sigur.

 

La ce sa te uiti?

 

La chestii generale, carene, sa nu curga ulei, sa nu scoata fum, sa nu aiba tacaneli in mers..

 

Un transalp normal nu trebuie sa stea la relanti cu motorul rece, trebuie tras socul.

Motorul trebuie sa fie curat fara urme de ulei.

Pornirea tre sa fie usoara .. la prima "cheie".

 

Pinioanele sa fie OK, lantul, rotile sa nu aiba jentile si spitele prea ruginite/oxidate..

Sa functioneze toate comenzile - semnalizarea nu e problema, se rezolva imediat.

Proba in mers, sa nu traga in vreo parte, ghidonul sa fie drept.. sa nu vobleze fara maini.

 

Motorul sa fie argintiu.

Carenele sa nu fie reparate cu picioarele..

 

In rest nu ai de ce sa te temi, transalpurile sunt bulet-proof.

De consum de ulei nu ai cum sa verifici, probabil vanzatorul va zice nu papa 1 gram de ulei.. daca iti zice ca papa cam 100-200ml intre schimburi inseamna ca e sincer.

Transalpul papa putin ulei, e normal.

 

Daca ai mai vazut alte motociclete si stii la ce sa te uiti o sa stii si la Transalp.

Bafta la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt raspuns!...Sa stii ca si eu ma uitasem! Am mai cumparat motociclete pana acum, nu voiam sa aflu despre ce trebuie verificat in general la o motocicleta, ci ce e cel mai predispus la a avea defecte la ele.

Cum era exemplul releelor de semnalizare (apropos...care e solutia la problema asta) CDI urile (astea e clar ca dc nu merg vezi...dar ca idee)

 

Inca cineva cine ma poate ajuta in a asculta o moto in Timisoara.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de niste sfaturi. M-am hotarat....vreau sa imi cumpar transalp, si eu si prietena (mai duscutasem despre asta pe forum cu cateva pag in urma) Ei bine acum as vrea sa va intreb ce trebuie sa verific la cumparere. Ce sa am in vedere. Intentia e sa cumpar numai modele 97+. Am vazut spre ex ca la frig semnalizarile nu mai merg bine (caz sustinut de 2 moto).

Asadar as vrea sa enumerati ce hibe sau ce ar fii de verificat la ele inainte cu cumparare. Multumesc.

 

 

ce buget ai ? ma bate gandu' sa dau vaca, crash-bar, parbriz touring, cdi ignitech luat anu' trecut, bujii iridium, scut de aluminiu de AT RD04, priza 12v, toba sport, sha custom, jante si bascula sablate si vopsite electrostatic la inceputul anului , 60.000 de km, 1994, 150 de ml de ulei la 1000 de km in functie de stilul de mers, adica poa sa nu consume deloc, la mine ii place.post-41938-1284111247_thumb.jpgpost-41938-1284111299_thumb.jpgpost-41938-1284111326_thumb.jpg

Mesaj completat

nu sariti in cap sa pun un pret, nu sunt 100% ca vreau s-o dau, altfel era pe bike shop, dar acolo concurezi cu preturile samsarilor, cu mobre aduse din tara macaroanelor, daca-as gasi un om care sa aprecieze cum este intretinuta mobra si nu mi-ar venii cu remarci sau comparatii de preturi din macaronia as fi dispus s-o dau, km n-am nici-o siguranta ca-s reali, eu ma gandeam pe la 2000 de euri, dar asta ramane de vazut, ii trebuie kit de lant si placute spate, de asemenea am uitat sa mentionez ca mai are furtun frana fata racing, inaltatoare ghidon, schimbate semeringurile la etrieri, semeringurile si rulmentii la roti, ansamblu de melc de kilometraj, membranele la carburi sunt intacte, releul de incarcare a fost mutat pe partea stanga a motoretei, pt o racire mai buna si incarca 14,5v, nu mai adaug ce am facut in iarna ca deja imi vine sa n-o mai dau.

Mesaj completat

plm iar nu am buton de edit, nu am dat quote cui trebuie pt. marius.roibu era :hurt: (fixed)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra am gasit, din 98 si mai ieftina printre altele. Cred ca a ta e intretuta f bine, dar no....oi vedea ce am sa gasesc pe acolo. Momentan ma zbat ca are placutele spate duse si va trebui schimbate. Am gasit NISSIN la 140 lei si SBS la 120, Ce ati lua daca ati fii in locul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...