Sari la conținut

Postări Recomandate

5W zice manualul, mersi Kinguh.

cu 5 W vei avea o furca moale precum c.....l , parerea mea , mai ales ca arcurile sunt obosite pe gropi va face bleoing bleoing :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic.

Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta recomandam si de la Colea/Brasov, minim 10W pentru ulei hidraulic.

Cu 5W am mers eu pe XLV600, era placut pe offroad dar cam prea barca pe asfalt, te clatina ca barca la franare.

 

da intradevar.

eu unu merg cu cel din carte. pe drumurie noastre e f bun uleiul asta (prefer eu). mai nasol in curbe la viteze cand dai de denivelari, dar se poate preveni asta. In felul asta daca vrei sa mergi prin paduri sau la munte iti permite uleiul alegerea asta.

problema e cum ai zis la franare, nu mai este atat de eficienta in comparatie cu un ulei cu greutate, in jambe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana in primavara trecuta aveam tot 5W. Am trecut pe 10W si la prima franare serioasa... un maidanez sinucigas, la ~100m de service, am vazut diferenta... in bine. Dar am mai vazut diferenta si cand am iesit pe un forestier... vorba vine forestier... un drum ce duce in campurile oamenilor, la iesirea dintr-un sat... plin de hartoape... Atunci vroiam sa am la loc 5W. Asa ca... uleiul schimba-l in functie ce faci mai mult cu motorul. Pt strada, pune 10W sau chiar 15W, dar pt coclauri... eu as zice sa nu pui mai vascos de 7.5W.

Ca tot veni vorba de uleiuri... se serviseaza amortizorul spate? Conform manualului, nu. Dar... suntem romani si ne bagam este tot. As inlocui si acolo uleiul cu unul ceva mai vascos, un 10W sau 15W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi nu`mi aduc aminte dacă poate fi înlocuit uşor uleiul la amortizorul de TA, dar pentru alte intervenţii asupra amortizoarelor avem în Braşov meşeri pricepuţi, care s-au ocupat cu mare interes şi rezultat de amortizoare de AT ( cele cu gaz, reglabile ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai amortizorul e cat de cat ok. Mai are o f usoara unduire, face f putin ca barca daca e motorul gol. Plin cu bagaje nu mai face asa. Sau cu doua persoane. Asta nu pare a fi de la arc, ci de la amortizor, nu?. D'asta ma gandeam sa inlocuiesc uleiul cu unul mai vascos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai amortizorul e cat de cat ok. Mai are o f usoara unduire, face f putin ca barca daca e motorul gol. Plin cu bagaje nu mai face asa. Sau cu doua persoane. Asta nu pare a fi de la arc, ci de la amortizor, nu?. D'asta ma gandeam sa inlocuiesc uleiul cu unul mai vascos.

sa sti ca si arcul ala are o anumita viata , el tot decomprimandu-se si comprimandu-se ajunge ca acel metal sa nu mai aiba aceleasi proprietati elastice , oricum cred ca un ulei mai gros ar fi de ajutor , daca stai sa cauti cred ca vei gasi si arc de inlocuit , auzisem/vazusem undeva pe forum cum ca ar fi ceva baieti cred prin zona Brasovului care au mai repart in ceva uzina astfel de telescoape si au fost ok ....... incearca si tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei amortizor bun, cauta unul rosu de TA 87-88(sau 89 model America). Nu trebuie sa cumperi neaparat tot amortizorul, poti lua doar arcul. O sa vezi ca este mult mai dur decat la TA-urile mai noi, pretensionat la 1/4 este echivalentul unuia negru pretensionat la 4/4. Un amortizor rosu, pretensionat la 2/4, este potrivit pentru doua persoane de 80 de kg si bagaj.

==========================

La cine pot repara un CDI si sa fiu sigur ca face treaba buna? Voi unde ati reprat ?

Totodata, cumpar suport CDI-uri, modelul care tine CDI-urile pe orizontala(TA-urile din '94 au asa). Daca stiti pe cineva care vinde, anuntati-ma si pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat bujiile? Daca le-a venit vremea poti incurca lucrurile. Asa mi s-a intamplat mie si m-am convins cand am verificat bujiile si am vazut starea lor.

La cdi e imp. sa fie aerisite putin si sa nu suporte deloc vibratiile, nu am gasit o solutie viabila inca.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De vanzare:

Honda Transalp

Inmatriculata, motocicleta este intr-o stare de functionare ireprosabila, foarte bine intretinuta.
600cc
An de fabricatie 1994
45.500km
cauciucuri fata/spate, kit de lant DID, placute frana fata/spate, toate noi!
Nu are zgarieturi sau alte semne de lovituri, vopsea originala.
Se vinde cu 1950 euro, usor negociabil. Brasov.

Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&p=2665#p2665

sau la tel: 0722.209.990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

Honda Transalp

Inmatriculata, motocicleta este intr-o stare de functionare ireprosabila, foarte bine intretinuta.

600cc

An de fabricatie 1994

45.500km

cauciucuri fata/spate, kit de lant DID, placute frana fata/spate, toate noi!

Nu are zgarieturi sau alte semne de lovituri, vopsea originala.

Se vinde cu 1950 euro, usor negociabil. Brasov.

 

Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=8&p=2665#p2665

sau la tel: 0722.209.990

 

daca nu te superi , acum ai scos-o din cutie , bafta la vanzare chiar arata bine la varsta ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Transalpisti,

 

DONEZ semnalizare fata stanga . Este pentru Transalp modelele intre 2000 si 2004 parca, modelul cu semnalizarile galbene.

Il dau fara soclu.

Daca are cineva nevoie dati-mi un PM. Primul venit primul servit. Asa ca grabiti-va.

Predare in Bucuresti.

 

 

Poze mai jos:

post-25230-0-87322600-1349208333_thumb.jpg
post-25230-0-15231300-1349208312_thumb.jpg
post-25230-0-83985600-1349208284_thumb.jpg
post-25230-0-56276300-1349208271_thumb.jpg
post-25230-0-21808000-1349208250_thumb.jpg

 

 

Bafta!

Editat de mitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte pt cei care au cont pe transalp.ro (eu tot incerc sa-mi fac de juma' de an dar fara succes). Imi puteti trimite pe mail fisierul .cdr cu decal-urile pt Transalp 600. Site-ul cere logare pt download si cum eu nu am cont... Adresa e mv11b1@yahoo.com. Merci mult de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt astea de aici (mi-e ca pe transalp.ro tot de la mine le-au urcat acum cativa ani). http://www.gogescu.com/2012/07/25/stickere-honda-transalp/ (sorry de cum arata pagina, dar e un blog made for Adsense...) Sunt doar vectori, nu si culorile. Astea le alegi tu in functie de schema de culoare a motorului.

Bafta!

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...