Sari la conținut

Postări Recomandate

Man,

 

Vezi cu vreo 3 pagini in urma am postat eu o poza si detalii despre operatiune. Piesa o iei de la honda-bikes.ro cu 80 Lei si toata operatiunea de schimbare iti ia 30 minute.

 

Fade

 

 

Merci, Fade

... la obiect ... am rerecitit vre-o cinci pagini de forum da' l-am gasit pana la urma ... cand am vazut poza cu roata data jos ... am gandit ca nu se poate ... tre sa fie accesibil si fara dat roata jos. ghinion in gandire ... am ajuns acasa si studiat situatia ... cablul se invarte frumos ... melcul daca tii de lamela aia un pic cu degetul nu forteaza prea tare in deget ... e dus melcul.

o sa ma uit pe site-u recomandat de tine sa il comand ... sper sa aiba si care tin mai mult de 350 de km cum zicea cineva pe aici!

 

Merci de ajutor si s-auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so? tonight? somebody? ANYBODY? Belbody?(am glumit cu Belbody) DA RESTU ? toti munciti ?

Nu te pune cu Belbody ca te trezesti cu el la uÂşă :ok:

De ce mergeți voi la Arcul din BucureÂşti?

Avem Âşi arcul carpatin, Âşi încăpem toți sub el... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, Fade

... la obiect ... am rerecitit vre-o cinci pagini de forum da' l-am gasit pana la urma ... cand am vazut poza cu roata data jos ... am gandit ca nu se poate ... tre sa fie accesibil si fara dat roata jos. ghinion in gandire ... am ajuns acasa si studiat situatia ... cablul se invarte frumos ... melcul daca tii de lamela aia un pic cu degetul nu forteaza prea tare in deget ... e dus melcul.

o sa ma uit pe site-u recomandat de tine sa il comand ... sper sa aiba si care tin mai mult de 350 de km cum zicea cineva pe aici!

 

Merci de ajutor si s-auzim de bine!

later edit ... am comandat melcul la Honda Bucuresti 71 ron fara TVA ... vine intr-o saptamana.

Apropos ... ce ulei puneti la animal? Eu am bagat Motul 300V Factory Line, 10W40 si cineva cu vechime in moto si mecanica moto in care chiar am incredere zice ca nu ar fi bun si o sa vad problleme cam dupa 1000-1500km (greu de gasit Neutralul, greu de scos/bagat vit. 1 ...) si mai bun pentru Transalp ar fi fost Motul 5000 10W40. ... sa fie pur si simplu o (alta!) parere? Voi ce ziceti?

 

 

AAA! ... cum pana mea reusiti sa scoateti cele doua bujii ingropate? ... fara dat rezervor jos sau fara desfacut radiator racire? ... se poate? ... care stii sa imi zici si mie? xl650v

 

 

Stima,

:ok:

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am bagat Motul 300V Factory Line, 10W40 si cineva cu vechime in moto si mecanica moto in care chiar am incredere zice ca nu ar fi bun si o sa vad problleme cam dupa 1000-1500km (greu de gasit Neutralul, greu de scos/bagat vit. 1 ...) si mai bun pentru Transalp ar fi fost Motul 5000 10W40. ... sa fie pur si simplu o (alta!) parere? Voi ce ziceti?

Eu am bagat Motorex 15W50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat Motorex 10W40 semisintetic acum 6000km si inca gasesc neutral-ul.

 

Nick61, Oly, hai ca n-oi fi eu asa nebun sa dau fuga asa la Bucuresti pe nepusa masa.. :ok: . Oly, ce-ai mai facut cu CDI-urile, le-ai reparat sau ai cumparat altele?

 

Ivanp, vezi ca e scris undeva mai sus cu cateva pagini despre cum se scot bujiile. Eu am reusit sa le scot o singura data, fara sa demontez nimic (decat tubul filtrului de aer si rezervorul si plasticele, logic), dar am o tubulara smechera (e cheia de bujii originala a motocicletei). De obicei cea de pe cilindrul din spate iese mai usor, pentru cea de pe cilindrul din fata trebuie sa slabesti putin si radiatorul din stanga..

Sfat... nu le scoate de dragul de a le scoate, poti sa te chinui cateva ore bune si sa constati ca arata super bine si ai muncit degeaba. Starea motorului o poti citi foarte bine si de pe bujiile laterale care ies mult mai usor fara sa demontezi chiar nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am bagat Motorex 10W40 semisintetic acum 6000km si inca gasesc neutral-ul.

 

Nick61, Oly, hai ca n-oi fi eu asa nebun sa dau fuga asa la Bucuresti pe nepusa masa.. :ok: . Oly, ce-ai mai facut cu CDI-urile, le-ai reparat sau ai cumparat altele?

 

Ivanp, vezi ca e scris undeva mai sus cu cateva pagini despre cum se scot bujiile. Eu am reusit sa le scot o singura data, fara sa demontez nimic (decat tubul filtrului de aer si rezervorul si plasticele, logic), dar am o tubulara smechera (e cheia de bujii originala a motocicletei). De obicei cea de pe cilindrul din spate iese mai usor, pentru cea de pe cilindrul din fata trebuie sa slabesti putin si radiatorul din stanga..

Sfat... nu le scoate de dragul de a le scoate, poti sa te chinui cateva ore bune si sa constati ca arata super bine si ai muncit degeaba. Starea motorului o poti citi foarte bine si de pe bujiile laterale care ies mult mai usor fara sa demontezi chiar nimic.

Bujia din fata de langa radiator se scoate cu cheia de bujii originala + cheie inelara cotita + un furtun pt. manevrat bujia. Cu grija si cu o mana fina nu trebuie slabit radiatorul. Trebuie prelungit pistolul de aer comprimat cu un furtun pt. a curata inainte locul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cineva cu vechime in moto si mecanica moto in care chiar am incredere zice ca nu ar fi bun si o sa vad problleme cam dupa 1000-1500km si mai bun pentru Transalp ar fi fost Motul 5000 10W40. ... sa fie pur si simplu o (alta!) parere? Voi ce ziceti?

vezi ca e motul 5100 10 W 40....eu asta bag la tenere si il schimb la 5000...nu mi-a sarit niciodata din viteza, neutralul e unde ar trebui sa fie si uleiul s-a simtzit ok intre degete la schimbl. Nu bag 300 V factory line sau 7100 pt ca nu se justifica ;) . Bagatzi cu incredere Motul 5100...pe asta merg de 2 ani si nu m-a dezamagit. Asfalt curat, poteci curate!! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM cumparat CDI NOU si face toti banii ...trage baba de nu are aer, azi a fost prima tura ca mi-am luat si raru si talon si nr si toate celea ....minunat transalpu' asta :ok:

P.S referitor la ulei si eu am pus tot MOTOREX 15W 50 si e super ok !

aaaaaaa uitasem 130 in oras ....n-are aer nervoasa baba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am bagat ieri tot Motorex, dar 10W40, asa , pt iarna, ca am de gand sa merg daca e peste 0 grade.

 

saptamana viitoare se anunta -1 minima in bucuresti. dar daca nu-i ud si noroi, tot ma dau cu ea. azi am iesit cu conserva si iar mi-am plans in pumni la semafoare. anyway sper sa se insele astia de la weather channel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anyway sper sa se insele astia de la weather channel

nu se inseala

cel putin nu toamna, pentru ca vremea e mult mai stabila fata de vara

si uite asa ne cumparam echipament de calitate si cauciucuri bune :ok:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pregatit si eu schimbul de ulei cu motul 300v, cei la motul.com il recomanda ca best, better find 7100 iar good 5100. am acum 7100 de 5500km si e ok, inca e roshu.

 

as vrea sa schimb toate lichidele in ea caci implineste 4 ani si 20 000 km

deja suntem la grupa pregatitoare, peste 2 la scoala si vreau sa fie ingrijita... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.motolouis.ro faci comanda la tot ce vezi pe www.louis.de la pret de catalog si vine cam in 20 zile. cele de spate parca erau in jur de 30 euro

 

pt ceilalti va retin atentia cu 2 linkuri

 

http://www.advrider.com/ superb, eu ma sint in plus la partea de motoriding cand vad ce e acolo.

 

modelul pe 2008 dupa parerea mea o apropiere de Suzu V Storm ceea ce mie nu imi place caci ii scade mult din potenta pe off...

 

enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu oferta de piese ramase de la Transalp:

- etrier spate 30E

- roata spate completa 100E

- topcase mic 20E

- placute frana sigilate LUCAS 2*MCB669+1*585LF (set complet 3 perechi) 70E

- cutie sigurante priceceless

- bord priceceless

----------------------------------------------------------

totul la 200E

 

TEL. 0723614021

YM: naelaurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca un bou mi-a promis ca imi face cadou juma de instalatie xenon de masina pt mobra mea tocmai mi-a deschis apetitul. eu cum is mai chior din fire si merg greau seara am zis ca m-as baga mai ales ca, calu de dar nu se cauta sub coada. sub coada l-a mancat pe el cand a cumparat de pe ebay fara sa stie ce cumpara ( e adevarat la preturi adevarate rau). necazul e ca omu a cumparat doar becurile nu si droserele. nu ma mai intereseaza unse si le baga caci eu sunt hotarat acum sa-mi iau instalatie cu totul. prefer un bixenon H4 cu o temperatura de 4-5000k eventual de 55w desi fara reglaj dinamic al farului e cam periculos 55w. problema este ca trebuie sa mai gasesc un coinvestitor

 

asadar cine se baga pt juma de instalatie de masina...

cautam impreuna, montam inpreuna si tot asa banii pe din doua.

Y! mess: aoltean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos ieri vitzica la plimbare, vreo 120 km, ca tot a fost vremea frumoasa (cel putin in Oradea). A mers de-a traznit-o. Doar ca in primele 5 minute de la pornire a scos un fum albui cumva, poate cu o tenta usoara (dar foarte usoara) de albastru. Dupa vreo 5 minute s-a oprit fumul, a revenit la normal. De la ce ar putea fi fumul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine e interesat, vand parbriz normal de Transalp de 650 din 2000, 80 lei

 

Daca ai si unul inalt de touring de vanzare, ma alatur ca potential cumparator :)

 

De unde pot sa-mi cumpar si eu parbriz inalt pt un TA 600cc din '97 ? louis? alte alternative mai ieftine nu sunt?!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos ieri vitzica la plimbare, vreo 120 km, ca tot a fost vremea frumoasa (cel putin in Oradea). A mers de-a traznit-o. Doar ca in primele 5 minute de la pornire a scos un fum albui cumva, poate cu o tenta usoara (dar foarte usoara) de albastru. Dupa vreo 5 minute s-a oprit fumul, a revenit la normal. De la ce ar putea fi fumul asta?

Cand e frig afara si motorul e rece, o sa vezi ca vitica scoate si abur pe toba, nu doar fum... daca o sa pui ceva lucios in dreptul ei o sa vezi ca se abureste/poti sa pui doar mana sa obturezi putin si o sa vezi cum se abureste tabla cromata a tobei.. /vezi si picaturi de apa formate exact la gauri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.motolouis.ro faci comanda la tot ce vezi pe www.louis.de la pret de catalog si vine cam in 20 zile. cele de spate parca erau in jur de 30 euro

 

pt ceilalti va retin atentia cu 2 linkuri

 

http://www.advrider.com/ superb, eu ma sint in plus la partea de motoriding cand vad ce e acolo.

 

modelul pe 2008 dupa parerea mea o apropiere de Suzu V Storm ceea ce mie nu imi place caci ii scade mult din potenta pe off...

 

enjoy!

salut

am ramas fara placute de frana pe spate, adica fier pe fier. e posibil sa fi pierdut o placuta? de unde pot cumpara_ urgent cu factura?

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am ramas fara placute de frana pe spate, adica fier pe fier. e posibil sa fi pierdut o placuta? de unde pot cumpara_ urgent cu factura?

multam

pai eu cred ca cel mai elegant e la reprezentanta din Bucuresti

Desi mai este si varianta Louis

Se da cu factura, cel putin teoretic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...