Sari la conținut

Postări Recomandate

In viteza a 3-a de exemplu pe la 5500 6000 rpm am doar 60 kmh si parca fuge mult prea repede in ture dar kilometrajul abia se urneste ....am ambreiajul dus sau poate doar nu e reglat bine :rolleyes: SAU asta e tot ce poate motorul ....ca nu m-am mai dat cu un alt transalp sa fac diferenta ........

 

Ca regula generala, eu stiam asa:

Daca la turatie mare ai senzatia ca viteza de deplasare nu creste concomitent cu turatia motorului, atunci inseamna ca ambreiajul patineaza si trebuie sa-l inlocuiesti.

Posibil sa ma insel, dar asta mi-au spus si mie altii mai luminati :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform manualului Haynes:

OIL TYPE: API grade SE, SF or SG

Oil viscosity SAE 10W40

 

20W40 e prea gros

 

Pune ulei de calitate, nu te zgarci si nu pune peste nivel

Eu am luat de la o reprezentanta Honda din Budapesta si am iesit la mai putin de 20 ron pe litru

 

Cauciuc pui de care vrei sau de care te lasa buzunaru'

Cauta sa pui acelasi tip cu cel din spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna de 3-4 luni?! Tu in ce Bucuresti stai?

Teoretic daca scapa ambreiajul nu o face liniar, cel putin la mine asa era... Scapa imediat dupa schimbarea vitezei sau pe la turatia de cuplu maxim cand acceleram puternic. Nu stiu daca gasesti undeva viteza maxima pt fiecare treapta sau cea corespunzatoare pe mia de ture dar poti calcula.

In ce zona stai? Desi pe cancerul si mazga de-afara greu de probat...

pai la mine iarna e de cand nu mai pot merge in tricou ...deci de vreo 3 luni bune iar despre probat si mesterit HAI CU SOARELE SI CALDURA CA parca degeaba am motor .......aa si apropa stau intre 13 septembrie si trafic greu ...poate ne vizitam vreodata ... :rolleyes:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de chestia cu ambreiaju sa iti zic ce pateam eu (la bmw dar nu conteaza): cand bagam mana in gaz se tura in gol si nu lua viteza, dupa care scadea turatia si crestea viteza (ca si cum patina ambreiaju). cand am verificat mai bine, era cablul prea intins (ca si cum as fi tinut maneta putin trasa in permanenta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din dezmembrare bobine, radiator dreapta+termocupla, 1jamba,...

Multumita domnului vintze au ajuns la mine astazi impreuna cu arcul si amortizorul de care aveam nevoie !

Dumnezeu sa te odihneasca in pace Traiane! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My precious........... In sfarsit pot sa ma inscriu si eu in club :rolleyes: :rock:

Motorul e din 1997, e adus din Italia si m-a costat cu totul fix 2000 euro. Am o mica nelamurire.... pe bord am mai multe beculete -scuzati-mi ignoranta, dar sunt incepator si nu am un manual- verde pt neutru.... rosu pt ulei, albastru pentru lumini si inca unul galben notat cu S care nu stiu ce inseamna.... Va rog sa ma lamuriti fiindca imi sta aprins si dupa ce pornesc motorul... :crack:

Stiu ca s-a discutat in paginile acestui topic mult despre manuale - am incercat sa scot unul de la adresele respective dar nu merge- are cineva un owner manual care sa ma lamureasca si pe mine despre lucruri banale si nu neaparat despre desfacerea motorului....

Multumesc mult si Sarbatori Fericite....

 

PS. Pozele sunt facute in perioada in care motorul era inca in Italia

post-15307-1198433546_thumb.jpg

post-15307-1198433593_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca unul galben notat cu S care nu stiu ce inseamna.... Va rog sa ma lamuriti fiindca imi sta aprins si dupa ce pornesc motorul..

"S" vine de la Side Stand, adica cricul lateral, sau piciorul lateral, cum vrei tu

Si dupa ce ridici acest cric lateral, ar trebui sa se stinga becul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a discutat in paginile acestui topic mult despre manuale - am incercat sa scot unul de la adresele respective dar nu merge- are cineva un owner manual care sa ma lamureasca si pe mine despre lucruri banale si nu neaparat despre desfacerea motorului....

 

Ti-am uploadat eu manual de Transalp :rock:

 

Se descarca free, fara sa te inregistrezi pe site-ul MANUAL TRANSALP

 

In josul paginii apar doua butoane , in stanga "PREMIUM" in dreapta "FREE" dai click p free si urmezi instructiunile,

Apare Download ticket reserved. In 1.3 minutes your download will be ready. astepti 1.3 min si poti sa downloadezi. Atata! :crack:

 

Baftos :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema...TA ul meu scoate un sunet de la motor. Se aude mai tare la turatii mai mici, cu probabilitate mare un rulment de vina.Voi ce spuneti ce sa fac? S-o vand sau s-o dau la service. Imi e frica putin de la service ca are 40000de km si daca se desface motorul sunt sanse sa apare un consum de ulei sau o problema de genu..

Ati avut problema de genu? Ce imi sfatuiti sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-ce ulei sa bag in TA primavara asta Motul 20w40 e ok? si de unde merita luat.

Ulei moto neaparat!!! Cel auto are aditivi care nu ii priesc ambreiajului.

Acu' nu cred ca poate spune cineva de unde vine zgomotul din 2 vorbe pe forum. Daca e rulment cum zici tu ar fi pe la cutie (motorul are cuzineti) si n-are de ce sa apara consum daca se inlocuieste... Depinde si pe mana cui pica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am o prima problema.... Azi am ajuns intr-o situatie mai iurea si la viteza 0 am reusit sa culc motorul. Nu a patit nimic estetic, dar ..... nu mai merge rotund.... am impresia ca merge intr-un singur cilindru si porneste mai greu iar uneori moare la relanti....

Sa fie de la carburatoare sau e doar inecat .... ?

 

Am reusit sa scot manualul.......... multumesc mult pt ajutor....

Editat de claudiuro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am o prima problema.... Azi am ajuns intr-o situatie mai iurea si la viteza 0 am reusit sa culc motorul. Nu a patit nimic estetic, dar ..... nu mai merge rotund.... am impresia ca merge intr-un singur cilindru si porneste mai greu iar uneori moare la relanti....

Sa fie de la carburatoare sau e doar inecat .... ?

 

Am reusit sa scot manualul.......... multumesc mult pt ajutor....

Cu multa placere :rolleyes:

 

Daca merge intr-un singur cilindru, nu mai merge rotund, etc... multe probleme de genul sunt legate de unitatea CDI, nu stiu cu exacticate, dar find un componet destul de finutz ce se strica suficient de des ( orice ar insemna asta ) este posibil sa se strice de la socuri mai puternice... da un search pe forum aici, scrie CDI :rock:

 

Nu stiu daca asta s-o fi intamplat, doar am presupus dintr-un diagnostic sumar :blbl: sper sa it raspunda si posesorii cu mai multa experienta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIN PARTEA CATEMISTILOR PTR TRANSALPI...VA URAM SARBATORI FERICITE,MOTOARE SI OASE IN REGULA,CAT MAI MULTI KM PARCURSI SI SA VA DUCA MOSU UN SAC PLIN CU ACCESORII MOTO... :rolleyes: :crack: :rock: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa ce am citit pe aici: http://www.ta-deti.de/ta/index.html

si mai ales pe aici: http://techtransalp.co.uk/V3t/tech/subchamber.html

mi-a rasarit o intrebare :crack: .

 

Voi ce parerea ati avea de inlaturarea catalizatorului? ... care de fapt nu e chiar un catalizator dupa cum arata!

 

Vreme buna!

:crack:

 

--- Mesaj completat în 29 Dec 2007 17:34 -------------

Salut,

 

Dupa ce am citit pe aici: http://www.ta-deti.de/ta/index.html

si mai ales pe aici: http://techtransalp.co.uk/V3t/tech/subchamber.html

mi-a rasarit o intrebare :crack: .

 

Voi ce parerea ati avea de inlaturarea catalizatorului? ... care de fapt nu e chiar un catalizator dupa cum arata!

 

Vreme buna!

:crack:

 

Hmmm ... a venit frigul si punem si forumul la conservat? ... revin cu intrebarea mea ... a studiat cineva inlaturarea catalizatorului? ... ar trebui recalibrate carburatoarele dupa aceasta "operatie"?

de la vremea "trista" de afara dupa o ora de calarit ... tot la citit ma reintorc ... pe ici, pe colo pe site-uri mai zice lumea de marirea prizei de aer la filtru de aer prin gaurirea efectiva a cutiei de plastic in care sta fltrul de aer sau "rejetting" cu un alt main jet? (n=am idee cum se traduce). Sunt constient ca producatorul a scos optim din motor in configuratia standard insa in acelasi timp sunt sigur ca producatorii sunt costransi si de norme legislative in a stabili acel optim si probabil in unele aspecte si in defavoarea puterii sau consumului.

Se baga cineva la taiat/sudat pe evacuarea mea (contra cost!).

Stie cineva unde se pot scoate niste grafice cu parametrii unui motor?

 

Vreme buna (cel putin peste 0 Celsius)!

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vrei sa tai din motor? Eu unul sunt de parere ca trebuie tinut cat mai original posibil. De dragul a 1-2 HP in plus nu cred ca se justifica atata munca si ciopartirea motorului. Plus chestia asta te va costa in momentul in care vrei sa vinzi motorul.

Care ar fi avantajele concrete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce parerea ati avea de inlaturarea catalizatorului? ... care de fapt nu e chiar un catalizator dupa cum arata!

dupa cativa ani, catalizatorul ar trebui schimbat pentru a isi pastra caracteristicile, adica de a arde noxele

daca gazele eliminate de motocicleta ta (sau a mea) nu au acel miros specific de "sintetic" (ceea ce ar duce la concluzia ca acel catalizator isi face treaba), atunci poti sa scoti catalizatorul, ca rezultatul e acelasi

 

--- Mesaj completat în 29 Dec 2007 23:13 -------------

sau "rejetting" cu un alt main jet? (n=am idee cum se traduce).

main jet = jiclor principal

daca nu te satisface consumul actual, schimba jiclorul principal, vezi tu ce urmeaza :crack:

daca te incalzeste cu ceva, pot sa-ti spun ca in configuartia actuala s-a obtinut un raport optim intre consum si putere

consumul creste EXPONENTIAL cu puterea

adica pentru 10% in plus la putere, vei obtine un consum cu 20% mai mare

Crezi ca merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

main jet = jiclor principal

daca nu te satisface consumul actual, schimba jiclorul principal, vezi tu ce urmeaza :crack:

daca te incalzeste cu ceva, pot sa-ti spun ca in configuartia actuala s-a obtinut un raport optim intre consum si putere

consumul creste EXPONENTIAL cu puterea

adica pentru 10% in plus la putere, vei obtine un consum cu 20% mai mare

Crezi ca merita?

 

Salut,

 

Inainte de toate "La multi ani!" la toti, un an plin de impliniri asa cum va doriti fiecare.

:crack:

 

Ideea mea de a scoate catalizatorul a pornit nu de la a scoate neshte caluti in plus (chiar nu e nevoie de mai multi) cat pentru a reduce consumul si un sunet mai rotund un (alt!) fix de al meu.

 

Dupa modificarile enumerate: scoaterea catalizatorului, inlocuirea jiclorului principal, aport de aer suficient (KN sau perforarea cutiei de plastic in care sta filtrul) din cele citite consumul ar scadea cu 0.5l-1l /100km, sunet mai rotund - nu zgomot mai mult! :crack:, raspuns la acceleratie mai rapid.

Dezavantaje:

- mutilarea fierului

- noxe in plus

Acum nu sunt foarte sigur de imbunatatiri daca sunt sigure ... daca da ... din punctul meu de vedere ar merita acele modificari.

 

In alta ordine de idei ... ce parbriz cu protectie mai buna la vant recomandati (as inclina spre MRA Varioscreen)? si tot aici daca stiti un inlocuitor pentru saua standard de Transalp ... acea inclinare spre inainte ma deranjeaza ... singura optiune gasita pe situri ar fi o sa CORBIN ... n-am idee daca aduce cineva in ROmania insa spre sa aflu si acest raspuns pe aici.

 

Numai bine,

Paul

 

 

 

--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 09:33 -------------
Salut,

Am comandat jicloare la honda bucuresti, 30 RON bucata, sunt mai inguste ca si diametru.

Va tin la curent.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa ce am citit pe aici: http://www.ta-deti.de/ta/index.html

si mai ales pe aici: http://techtransalp.co.uk/V3t/tech/subchamber.html

mi-a rasarit o intrebare :crack: .

 

Voi ce parerea ati avea de inlaturarea catalizatorului? ... care de fapt nu e chiar un catalizator dupa cum arata!

 

Vreme buna!

:crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Dec 2007 17:34 -------------</small><br/>

 

Hmmm ... a venit frigul si punem si forumul la conservat? ... revin cu intrebarea mea ... a studiat cineva inlaturarea catalizatorului? ... ar trebui recalibrate carburatoarele dupa aceasta "operatie"?

de la vremea "trista" de afara dupa o ora de calarit ... tot la citit ma reintorc ... pe ici, pe colo pe site-uri mai zice lumea de marirea prizei de aer la filtru de aer prin gaurirea efectiva a cutiei de plastic in care sta fltrul de aer sau "rejetting" cu un alt main jet? (n=am idee cum se traduce). Sunt constient ca producatorul a scos optim din motor in configuratia standard insa in acelasi timp sunt sigur ca producatorii sunt costransi si de norme legislative in a stabili acel optim si probabil in unele aspecte si in defavoarea puterii sau consumului.

Se baga cineva la taiat/sudat pe evacuarea mea (contra cost!).

Stie cineva unde se pot scoate niste grafice cu parametrii unui motor?

 

Vreme buna (cel putin peste 0 Celsius)!

:crack:

 

 

si mai este ceva : scade puterea motorului la turatii mari, adica nu cind pleci dupa loc ci tocmai cind esti in depasiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai este ceva : scade puterea motorului la turatii mari, adica nu cind pleci dupa loc ci tocmai cind esti in depasiri

 

 

Salut,

 

Dupa modificarile enumerate mai sus parametrii putere/consum nu se modifica peste 6-7000 de ture ... adica nu cresc si nu scad ... exista chiar cateva grafice dyno test pe cele siterile citate de mine facute inainte si dupa modificari, dupa fiecare modificare in parte.

 

Numai bine,

Paul

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,un an nou fericit.eu si motoreta mea la baraj pe intorsura buzaului 2 decembrie 2007

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 10:36 -------------</small><br/>

salutare tuturor,un an nou fericit.eu si motoreta mea la baraj pe intorsura buzaului 2 decembrie 2007

Editat de drogba ian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va saluta un nou membru al forumului, si in curand un posesor al unei Honda Transalp. Dar pana sa vina motocicleta, ma gandesc unde o voi tine. Stau la bloc, si ma gandesc sa-i fac o cutie din cornier si tabla. Cine din voi ma ajuta, si imi da dimensiunile de gabarit ale unei Honde transalp? In primul rand latimea maxima. ( cred eu ca distanta dintre oglinzi e latimea maxima) In rest le mai aproximez eu.

Daca aveti si alte sugestii din propria experientza, astept..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca latimea maxima e 80 cm o sa faci cutia de 90 ? si o bagi acolo cum? Auzi cutie de tabla :bigstar: ia-ti un lantz zdravan si o husa buna ca transalpu-i baiat mare ....al meu sta in curte in zapada pana la gat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...