rila Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Eu si waka... Editat Mai 10, 2011 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 las ca vii la Nadrag, si ai sa razi de fun ce e pe drumurile de taf, si ai s-a plangi la cum te scutura Ha! Drum forestier in Spania sa plang sau sa rad? Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu si waka... Faina achizitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu si waka... Vaka ta are nevoie de copite noi pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Faina achizitia Merci Vaka ta are nevoie de copite noi pe fata Sezonul asta merge asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Vam promis poze cu crash-barurile asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Vam promis poze cu crash-barurile asa ca... Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia. oricum ma bucur ca ti-au placut. Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi... Daca imi cumpar Acerbis ti le dau pe ale mele. Dar mai dureaza putin. Sunt la fel si pentru 650 si pentru 600. dar in locul tau daca nu avem deloc imi puneam unele mai dure. Alea originale nu te protejeaza decat de curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant. Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia. oricum ma bucur ca ti-au placut. Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant. Merci, Vice. In cazul asta nu prea am cu ce sa te ajut. Nici ale mele nu arata prea bine. Am cauta pe net sa vad daca se gasesc noi din cele originale si nimic. Totusi intre aspectul motorului si siguranta eu aleg siguranta. Cele inchise la capete nu te protejeaza numai pe coclauri. Am un prieten care a cazut cu motorul pe sosea si capatul chidonului i-a zdrobit degetul mic de la mana dreapta. El nu a patit nimic ca avea viteza foarte mica dar acum nu mai are un deget. Asta e motivul pentru care vreau din cele inchise. Din cand in cand mai zdrangan la chitara si cam am nevoie de toate degetele. Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc Am vazut in poze ca legi ceva de crash baruri si ma intrebam ce e acolo. Totusi nu se murdaresc? E adevarat ca sunt bagate in pungi dar la ce jeg e pe soselele noastre... Eu mi-am luat de la LordShit de aici de pe forum niste combinezoane de ploaie cu 50 de lei si se fac cam cat o carte normala. Nu ocupa prea mult loc in bagaje si pana acum nu a trecut apa prin ele. . Eu acolo pe crash baruri as lega niste sticle cu benzina cand nu am posibilitatea de a alimenta. Sunt niste suporti de sticle pentru biciclisti care se prind pe cadru. O sa imi cumpar asa ceva si le prind de crash-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Are cineva vreo adresa de email de la service-ul Honda de pe bdul Timisoara? Ca vreau sa ma uimeasca cu un pret pt handguarduri de la ei... Am inteles ca acolo mai exista, ca in Pipera, de unde am mai luat unele chestii, nu mai sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Sal'tare! Intrebare intrebatoare: voi la ce nr de kilometri schimbati uleiul? In carte am vazut ca e recomandat la 12000km, insa sincer mi se pare mult, asa ca l-as schimba mai devreme ( acum am 7000 cu schimbul actual si ma bate un gand) Pareri, idei, sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 schimba-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Pareri, idei, sugestii? Parerea mea e ca mai bine citeai de pe forumul transalp ce si cum, ca acolo sunt chestii vorbite si ras-vorbite. http://www.transalp.ro/forum/ulei-nivel-verificare-etc-t66.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Salut, Vreau sa trec la doi cilindrii si ma bate gandul la un Transalp 2002-2007.Cum Bikeshop e in renovare am si eu o rugaminte, sa-mi spuna si mie cineva care ar fi pretul corect pt unul bine intretinut.M-ar interesa si o recomandare privind anul de fabricatie minim (asta daca exista diferente intre modelele aparute in perioada aia). Merci Editat Mai 16, 2011 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Parerea mea e ca mai bine citeai de pe forumul transalp ce si cum, ca acolo sunt chestii vorbite si ras-vorbite. http://www.transalp.ro/forum/ulei-nivel-verificare-etc-t66.html Cine are timp sa stea toata ziua pe forumuri, poate ca putea lua in calcul si varianta asta. Imi pare rau ca te-ai simtit asa de repede atins de intrebare, dar deh', ce sa-i faci... se mai intampla! @ enduristul: Pretul unui TA ok de dupa 2001 incepe pe undeva pe la 2800 de euro,de acolo urci cat te tin accesoriile si bugetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salut, Vreau sa trec la doi cilindrii si ma bate gandul la un Transalp 2002-2007.Cum Bikeshop e in renovare am si eu o rugaminte, sa-mi spuna si mie cineva care ar fi pretul corect pt unul bine intretinut.M-ar interesa si o recomandare privind anul de fabricatie minim (asta daca exista diferente intre modelele aparute in perioada aia). Merci In afara de design'ul de culori si de faptul ca din 2005 faza scurta se aprinde automat la pornire si are si avarii, alte schimbari nu stiu sa se fi intamplat. Deci cu cat iti permiti unul mai nou cu atat e mai bine. Cand vine vorba de pret iti recomand sa studiezi piata intensiv ca sa poti sa iti creezi o parere dupa care sa te ghidezi. Dar ca idee, un parbriz after market e 50-100e, suportul pentru cutii laterale e 100-150e, un set de cutii laterale(cu cutii de 45L) e minim 200e, un topcase e iara intre 100 si 200e(depinde de volum), cricul central e ~150e, iar crash bar'urile sunt iara 100-200e. Dupa ce scazi accesorile cu 50% din valoarea lor de achizitie(ca doar se devalorizeaza) vezi cum ti se pare pretul comparativ cu km parcursi si anul de fabricatie. Oricum, eu te sfatuiesc sa o iei cu cat mai multe accesorii chiar daca e mai veche. Sa accesorizezi motocicleta de obicei costa mai mult decat sa o repari in caz de probleme(desi Transalpurile nu prea au avut probleme cu fiabilitatea). Bafta la achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Salut, Vreau sa trec la doi cilindrii si ma bate gandul la un Transalp 2002-2007.Cum Bikeshop e in renovare am si eu o rugaminte, sa-mi spuna si mie cineva care ar fi pretul corect pt unul bine intretinut.M-ar interesa si o recomandare privind anul de fabricatie minim (asta daca exista diferente intre modelele aparute in perioada aia). Merci Ia vezi pe aici: http://www.motoidea.ro/ ...poate gasesti un pret "corect" P.S. Mai ales la africana aia..... cum n am eu un camion cu bere acum...sa dau berea la schimb :baldy: Editat Mai 16, 2011 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 incepand din 2004 e dotata cu aprindere automata a fazei scurte la contact si cu buton de avarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Am gasit pe net schema asta de modificare si adaugare a functiei de avarii pe Transalpurile ce nu au. O fi incercat cineva? Ca ma bate gandul sa fac si la a mea, dar nu gasesc un buton de sa-l prind pe ghidon si sa fie waterproof. Am luat unul de pe la louis, dar e... chinezism rau. Editat Mai 17, 2011 de vice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Un TA din anii aia bun incepe de la 3000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Multumesc pentru raspunsuri.Daca reusesc sa-mi iau o sa ma vedeti mai des pe aici.La cumparare e de obicei mai usor.Stii ce bani ai ,vezi ofertele, probezi mobrele etc. Mai greu o sa fie sa vand BMW-ul ca sunt multe oferte si bani putini pe piatza.Poate pacalesc pe cineva sa i-l dau la schimb + diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Am gasit pe net schema asta de modificare si adaugare a functiei de avarii pe Transalpurile ce nu au. O fi incercat cineva? Ca ma bate gandul sa fac si la a mea, dar nu gasesc un buton de sa-l prind pe ghidon si sa fie waterproof. Am luat unul de pe la louis, dar e... chinezism rau. cautal pe vlady80. el a pus avarii pe moto. f simplu de montat. eram de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.