ramirez Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Vocatia n-ai cum sa o gresesti. Eventual cariera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sal'tare! Intrebare intrebatoare: voi la ce nr de kilometri schimbati uleiul? In carte am vazut ca e recomandat la 12000km, insa sincer mi se pare mult, asa ca l-as schimba mai devreme ( acum am 7000 cu schimbul actual si ma bate un gand) Pareri, idei, sugestii? multi schimba intre 5 mii si 6 mii. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 @LEXX , @Belbody Mersi de aprecieri Numa asa ma pot perfectiona in asta daca evoluez si cu scula de filmat. Cu toate ca nu e una HD si figuri, filmeaza chiar bine, are acel unghi wide si lentila fish eye. Daca posta tipu ala mai repede o luam eu cu siguranta, dar asa am fost nevoit sa o i-au de noua cu toate ca nu-s deloc in bani in perioada asta Ar fi pacat ca aceea camera sa nu ajunga la un TransALPist... de aia am si postat aici Pfff 300 lei. Mie mi ciuda de numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Eu parca vazusem ceva de 400 de lei, oricum nici la mine nu sunt bani. Ideea e daca va luati camere de pus pe moto neaparat sa fie cu unghi wide, altfel nu e prea practica, adica ceva de genul indicat de Lutzi. Am mai vazut si chinezarii pe ici pe colo, dar filmeaza cu unghi ingust si destul de slabut, ca mai bine prind un telefon cu banda scotch si filmez cu el, e mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Eu parca vazusem ceva de 400 de lei E trecut 400 lei, dar daca te uiti la comentarii a intrebat un tip daca il da cu 200 lei si vanzatorul a raspuns ultimul pret 300 lei. Deci super pret!!!! Pe camera scrie made in CHINA, daca deja spuneai de chinezarii... dar chiar e calumea. Ca material din ea, calitatea filmarii, in principiu cam tot. Si mai ales la pretul asta. Daca compari alte camere de pe piata se claseaza bine. Infine... numai are rost sa umplem paginile de offtopic. Eu am vrut un bine la cei care isi doresc o asemenea camera de filmat si inca nu au apucat sa o cumpere. Aici e ocazia... asta chiar e okazie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 cautal pe vlady80. el a pus avarii pe moto. f simplu de montat. eram de fata. Merci, m-a lamurit. Am comandat ce si-a montat si astept sa-mi soseasca. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Eu am incheiat capitolul Transalp. L-am dat la schimb pe o Honda VFR 750F din 1997. Raman la dispozitie cu sfaturi si ce mai doriti. De ce? Nevoia de schimbare... am fost cu TA 4 ani, deja e mult. Ma plictisisem. Numai bine tuturor si sa stiti ca o sa sustin intotdeauna ca TA e motocicleta perfecta. Voi reveni la enduro-touring ceva mai incolo, poate cu un africa-twin sau V-strom sau Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Eu am incheiat capitolul Transalp. L-am dat la schimb pe o Honda VFR 750F din 1997. Raman la dispozitie cu sfaturi si ce mai doriti. De ce? Nevoia de schimbare... am fost cu TA 4 ani, deja e mult. Ma plictisisem. Numai bine tuturor si sa stiti ca o sa sustin intotdeauna ca TA e motocicleta perfecta. Voi reveni la enduro-touring ceva mai incolo, poate cu un africa-twin sau V-strom sau Varadero. Sa fi iubit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Eu am incheiat capitolul Transalp. L-am dat la schimb pe o Honda VFR 750F din 1997. Raman la dispozitie cu sfaturi si ce mai doriti. De ce? Nevoia de schimbare... am fost cu TA 4 ani, deja e mult. Ma plictisisem. Numai bine tuturor si sa stiti ca o sa sustin intotdeauna ca TA e motocicleta perfecta. Voi reveni la enduro-touring ceva mai incolo, poate cu un africa-twin sau V-strom sau Varadero. De VFR o sa te saturi si mai repede. Am avut cam toate tipurile de motoare mai putin choppere. Cele mai mari satisfactii tot pe enduro le-am avut. Chopper am zis ca imi iau mai tarziu cand nu voi putea sa mai ridic piciorul peste saua de enduro. Oricum e bine sa incerci cat mai multe si garantat o sa revii in randul nostru in scurt timp. Distractie placuta si accelerari fericte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Man, o am de 4 ani. Ii stiu fiecare surub pe de rost, deja nu mai pot. Voiam si altceva.. .si oricum, vfr era singura care ma incanta. Voi reveni sigur, si de ce nu cu INCA o motocicleta... dar va fi Africa Twin. Si mie imi plac ccaprele, de aia mi-am luat TA de prima oara, o moto inalta si zvelta nu se compara cu nimic. Dar deocamdata am alte ganduri, ma atrage moto-sportul grav de tot, adica pista.. si tre sa invat mult! E timp pt toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 dar va fi Africa Twin. Now you can see the light Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 .. dar va fi Africa Twin. Decizie de om intelept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Dar deocamdata am alte ganduri, ma atrage moto-sportul grav de tot, adica pista.. si tre sa invat mult! E timp pt toate. Si bagi VFR-ul pe pista? O sa fii mai "gras" decat competitorii cam cu 50kg. Dar las ca mai slabesti tu ca sa compensezi Dar o capra pentru pistele de motocross ai luat in consideratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Si bagi VFR-ul pe pista? O sa fii mai "gras" decat competitorii cam cu 50kg. Dar las ca mai slabesti tu ca sa compensezi Dar o capra pentru pistele de motocross ai luat in consideratie? Deocamdata cel mai la indemana e pista. Normal ca o sa o bag, de asta am luat-o. Sa ma obisnuiesc cu stilul si totusi sa si pot calatori cu ea. Am de mers in Olanda la intrunirea Transalp internationala.. plec saptamana viitoare. Baiatul care a luat transalpul meu e super fericit, am fost ieri sa facem actele si venea de pe camp .. era tot numai un zambet. Transalpica mea e pe maini bune. O sa-mi fie dor de ea, m-a slujit cum nu se poate mai bine 3 ani si 9 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Decizie de om intelept sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade".... Editat Mai 23, 2011 de vest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade".... Korben zicea "decizie de om intelept", ca vrea sa isi i-a pe viitor Africana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade".... In nici un caz VFR nu e downgrade la Transalp... Transalp "mi-a ramas mica". TA 37kW, VFR 74kW... nu mi se pare deloc downgrade si in plus e mai noua. In alta ordine de idei vreau sa intru pe pista cu ea, cu TA nu puteam, ma tinea in loc. Si nu am bani de doua motociclete deocamdata. Am mers destul cu ea de o saptamana si vreau sa zic ca pozitia de condus este perfecta, esti ca pe TA doar ca lasat un pic in fata dar te ajuta rezervorul pe care iti lasi burta, la drum lung pot sta cu casca rezemata in palma si cotul pe rezervor, e o pozitie f comoda pt cap.. Puterea de care dispune motorul este incomparabila, deja e in alta gama decat Ta-ul. Am spus ca voi reveni la enduro-touring mai incolo, asta era ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Intr-o jumatate de ora buna de plictiseala am facut o manevra pe care vroiam sa o fac de mult. Sa mut releul de incarcare de la locul lui original oriunde altundeva... da sa-l mut de acolo. Unde e pus el original e la 2-3 cm deasupra tobei. Nu ajunge ca se incinge si el ca dracu, ii mai da si toba caldura suplimentara, 100% daunatoare in timp. Asa ca am dat jos carenele laterale si m-am pus pe holbat, pe unde as putea sa-l pun. Avand in vedere ca eu acuma am un releu de incarcare de Cagiva Canyon de 600, are firele mai lungi si este cu o idee mai mic ca cel de TransALP. Fara nici o modificare l-am tras pe partea cealalta unde este filtru de aer. Exact la gaura pe unde trage aerul... putin sub el este un loc perfect pentru asaceva. I-am dat o gaurica intr-un plastic, l-am prins cu un surub si gata. Dincolo i-am pus de forma un surub ca distantier sa nu stea lipit de plastic. Curentii de aer care se formeaza in interiorul carenei laterale, sigur nu-l va lasa sa se incinga atata de tare ca si dincolo. Deja ii ceva ca numai primeste caldura de la toba. Si asta e un avantaj. Pun cateva poze sa vedeti despre ce am vorbit pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Bine ca nu l-ai pus pe casca. In primul rand vezi si tu ce radiator are asta, nu se compara cu cel Honda. E normal sa se incinga, adica un 80 grade e temperatura normala de lucru, n-ai sa vezi releu rece ca moartea. Al meu de pe TA deja are 4 ani si e pus exact in pozitia originala, dar are radiator dublu. Eu zic sa nu-ti faci griji, mai prost ca cel honda nu exista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Bine ca nu l-ai pus pe casca. In primul rand vezi si tu ce radiator are asta, nu se compara cu cel Honda. E normal sa se incinga, adica un 80 grade e temperatura normala de lucru, n-ai sa vezi releu rece ca moartea. Al meu de pe TA deja are 4 ani si e pus exact in pozitia originala, dar are radiator dublu. Eu zic sa nu-ti faci griji, mai prost ca cel honda nu exista... Stiu ca se incinge releul, in cateva secunde ii fierbinte. Nu asta ii problema! Dar nu imi placea faptul ca primea caldura suplimentara si de la toba, mai ales in oras unde nici nu circuli repede sa mai bata vantul. Aici eu zic ca ii cel mai bun loc de pe motor. Ca ii si ferit de apa, etc... si tot timpu ii "ventilat" cum trage aer motoru. Si incarca perfect asta de Cagiva. La ture mici baga 14,3 - 14,4V si pe la 4-5.000 ture baga 13,8 - 13,9V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salut! caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul. rog pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Exact la gaura pe unde trage aerul... putin sub el este un loc perfect pentru asaceva. I-am dat o gaurica intr-un plastic, l-am prins cu un surub si gata. Sfatul meu este sa il fixezi pe cadru. Cu alte cuvinte, corpul releului sa faca contact cu cadrul, in felul acesta disipa caldura si mai bine. In alta ordine de idei, caut un robinet de rezervor pentru Transalp. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 era undeva postat un link catre un filmulet cu un transalp pe pista. stie careva ceva? un link va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Sfatul meu este sa il fixezi pe cadru. Cu alte cuvinte, corpul releului sa faca contact cu cadrul, in felul acesta disipa caldura si mai bine. In alta ordine de idei, caut un robinet de rezervor pentru Transalp. Are cineva? Am eu. Am si rezervor cu totul. Robinetul ti-l pot da fara probleme, dar e pus pe "direct", fara vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 are cineva niste semnalizari de spate? vreau sa le pun pe africana si am nevoie de 2 buc. becul tre sa fie de 21w. daca aveti da-ti un semn si un pret, multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.