kato_arad Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Pentru cei carora nu le place designul la modelul mare de Crash Bar am incercat sa facem un model fara plug 2DSC_0856.JPG Totusi multa lume, straini, prefera modelul Adventure. Poate aveti voi o sugestie despre cum ar trebui sa arate un model frumos, ca asa e usor. asta model e facut sau cumparat? Da-mi detalii te rog, sursa, pret, cine face sau aduce. Mersi! + cric central + genti laterale Cric central pentru TA de unde, faceti voi? Detalii te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 http://neu.hepco-becker.de/Montageanleitungen/502110.0001.pdf poti prelungi asta ca sa protejeze si carena Crash Bar-ul facut de H&B este foarte slab, adica sistemul de prindere este deficitar. 3 puncte de prindere din care doar unul direct de cadru. La un soc mai puternic, o data cu Crash Bar-ul se deformeaza si prinderea de la scut, nici nu are rost sa ne gandim sa atasam de acest model extensii, fara consolidare. Noi am incercat sa facem accesorii care sa poata fi folosite de cei care se dau mai off, nu doar design. Ma gandeam ca te vei gandi macar la cel facut de Givi care este mult mai reusit. Evident nu vreau sa spun ca noi am face cele mai bune sau faine sau rezistente protectii. daca putem continua discutia intr-ul fel constructiv ar fi fain si cred folositor. asta model e facut sau cumparat? Da-mi detalii te rog, sursa, pret, cine face sau aduce. Mersi! Cric central pentru TA de unde, faceti voi? Detalii te rog! Cateva fotografii si cu cricul central facut de HD. Cred ca nu este singura optiune de la noi, stiu ca si Romic mai facea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) As dori oferta la cric si CB daca se poate, nimeni nu ma lamureste? Vb de Cb-arul de pe TA-lpu argintiu, poza lui alecul Editat Decembrie 11, 2012 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Crash Bar-ul model Tour, fotografia atasata, costa 75 de euro, iar cricul central costa 45 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Sa vad cu ce buget voi ramane dupa sarbatori. Vreau sa-i dau si mobrei mele un cadou care v=a consta in cb-ul asta si cricul central. Sper ca pretul sa nu se modifice pana la anul. O intrebare: cricul central vine dotat asa cum e in poza (arc, ax,etc)? . O sa-ti dau un PM alecule cum dispun de bani. Daca poti trimite-mi te rog niste poze mai relevante cu cb-arul de pe TA la e.mail kato_arad@yahoo.com. Mersi si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea001 Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) pt TA 600 cred ca merge si pe AT si 650, pt cei din Bucuresti care vor sa incerce. Stiu ca pe una din ele se potriveste.pret 400lei negociabil la telefonIl am de pe fosta mea motocicleta pe care am cumparat-o cu acest amortizor.L-am schimbat cu unul sh deoarece se rupsese o garnitura si a pierdut uleiul din el (era vara si voiam sa folosesc motorul), acum am reusit sa ii cumpar garnitura si sa ii pun ulei nou, operatiune care se face foarte simplu cu putina inventivtate pt a presa arcul si dupa aceasta se desurubeaza o parte si se umple cu ulei.Am pus uloei 5w Motorex. Si un cauciuc MITAS E-07 nefolosit, dar din 2008 sau 2009. 50lei. Si un cerc de roata fata, care nu cred ca a fost stramb, dar necesita ceva vopsea. 50leiSi cateva suruburi de parbriz cu tot cu cauciucurile de prindere. Cred ca le dau cadou celui care ia amortizorul daca nu negociaza prea mult. Noi. sunt 2 suruburi si 6 cauciucuri cu piulita.Si un cablu de kilometraj nou, dar asta e numai pt bucuresteni ca nu sunt ferm convins ca se potriveste, 90% cred ca da. pret 70lei, nou parca a fost 100. Tot nou.Si un set de camere Vee Rubber 70lei, nefolosite, se prezinta foarte bine.Pt cine le ia pe toate le dau cu 500.Mircea0721058098Va salut. mircea001@gmail.com pt cei care vor poze cu amortizorul. Pentru cauciuc si cerc cei din Bucuresti ii rog sa vina sa le vada (preturile sunt modice motiv pt care puteti sa faceti un mic efort) P.S. daca nu am postat corect rog adminul sa mute topicul sau sa il stearga si sa-mi lase un mesaj cu locul unde ar fi trebuit sa postez. Multumesc. Editat Decembrie 12, 2012 de mircea001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Sa vad cu ce buget voi ramane dupa sarbatori. Vreau sa-i dau si mobrei mele un cadou care v=a consta in cb-ul asta si cricul central. Sper ca pretul sa nu se modifice pana la anul. O intrebare: cricul central vine dotat asa cum e in poza (arc, ax,etc)? . O sa-ti dau un PM alecule cum dispun de bani. Daca poti trimite-mi te rog niste poze mai relevante cu cb-arul de pe TA la e.mail kato_arad@yahoo.com. Mersi si numai bine! salut. arunca un ochi si aici.din ce observ cei de pe forum sunt multumiti de cricul central.sper sa fi si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Azi am iesit cu Rudolf la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 ma intereseaza un transalp dupa 2003 la pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 ma intereseaza un transalp dupa 2003 la pret decent http://www.transalp....zare-t1878.html inca unul http://www.transalp....6-t1017-60.html inca unul http://www.transalp....2002-t1877.html pe asta il stiu personal chisr merita http://www.transalp....1999-t1554.html iar pretul este la pag 2 http://www.transalp....9-t1554-15.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) http://www.transalp....zare-t1878.html inca unul http://www.transalp....6-t1017-60.html inca unul http://www.transalp....2002-t1877.html pe asta il stiu personal chisr merita http://www.transalp....1999-t1554.html iar pretul este la pag 2 http://www.transalp....9-t1554-15.html thank's man , al doilea e interesant ca e mai nou ....asa ceva caut , ceva dupa 2002 2003....cel pe care zici ca il stii tu e modelul mai vechi ...ala din cate stiu eu e ala fara indicator de benzina si cu cdi-urile problematice? mai e unul la arad , pe bike shop , dar cere cam mult.... Editat Decembrie 31, 2012 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) thank's man , al doilea e interesant ca e mai nou ....asa ceva caut , ceva dupa 2002 2003....cel pe care zici ca il stii tu e modelul mai vechi ...ala din cate stiu eu e ala fara indicator de benzina si cu cdi-urile problematice? mai e unul la arad , pe bike shop , dar cere cam mult.... indicatorul ala de benzina mie personal mi sa parut o porcarie , prefer robinet cu on off si rezerva sau un singur bec sa se aprinda cand ai intrat pe rezerva , modelel dupa 97 nu mai sunt cu bube la cdi cat despre cele doua modele eu personal il prefer pe ala de 600 , cel de 650 are un plus de putere dar nu mare lucru dar cu un plus de consum cel de 650 estetic este mult mai frumos dar calitativ nu cred ca este cu nimik mai bun decat cel de 600 ba contrar este mai mult plastic pe el eu am avut ambele modele si dac ar fi sa o iau de la capat as merge pe cel de 600 sincer, cu transalpul de 600 eu bagaje ( 3 genti + alte acareturi 4,8%- 5,5%) cu cel de 650 am dovedit si 7% dar media undeva pe 6,ceva % Editat Decembrie 31, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) indicatorul ala de benzina mie personal mi sa parut o porcarie , prefer robinet cu on off si rezerva cat despre cele doua modele eu personal il prefer pe ala de 600 , cel de 650 are un plus de putere dar nu mare lucru dar cu un plus de consum cel de 650 estetic este mult mai frumos dar calitativ nu cred ca este cu nimik mai bun decat cel de 600 ba contrar este mai mult plastic pe el eu am avut ambele modele si dac ar fi sa o iau de la capat as merge pe cel de 600 sincer, cu transalpul de 600 eu bagaje ( 3 genti + alte acareturi 4,8%- 5,5%) cu cel de 650 am dovedit si 7% dar media undeva pe 6,ceva % si dac ar fi sa o iau de la capat as merge pe cel de 600 sincer Editat Decembrie 31, 2012 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Cam asa am gandit si eu,de aia am cautat 97-99 si m am procopsit cu un 99,ultimul an de fabricatie. Dar nu cred ca arata mai bine 650, e doar chestie de gust,fiecare cu fixa lui. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Transalp 600 fabr. 1996 sta la ralanti, aprind farul si turatia scade cu 200 rot/min. Comportamentul nu este normal. Incarcarea masurata la 5.000 rot/min este de 13,1 V, sub minimul de 13,5V indicat de manual. Ce urmeaza sa se strice, releul de incarcare sau statorul? Daca i s-a intamplat cuiva si stie despre ce vorbeste, il rog sa scrie si ii multumesc. Alte pareri si presupuneri nu ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Transalp 600 fabr. 1996 sta la ralanti, aprind farul si turatia scade cu 200 rot/min. Comportamentul nu este normal. Incarcarea masurata la 5.000 rot/min este de 13,1 V, sub minimul de 13,5V indicat de manual. Ce urmeaza sa se strice, releul de incarcare sau statorul?Daca i s-a intamplat cuiva si stie despre ce vorbeste, il rog sa scrie si ii multumesc. Alte pareri si presupuneri nu ma intereseaza. nici in car nici in caruta nici la dracu in teleguta nu mai urmeaza sa se strice nimik pt ca ceva deja este stricat odata ce ai valoarea mai mica ia vezi tu releul ala cum stai cu el Editat Ianuarie 3, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Ce ziceti e o modificare a carenei fata? Editat Ianuarie 4, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Eu zic ca e o modificare a carenei fata. Cu doua faruri ar semana cu Africa Twin Boano. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) da seamana, dar se pastreaza farul patrat si ceasurile vechi Editat Ianuarie 4, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Arată a BMW F650 Personal prefer aspectul original. Iar legat de problema lui dani_d : Întâi verifica dacă a fost eliminata mufa cu 3 pini ce uneşte firele galbene care vin de la alternator cu firele galbene ce intră în releul de încărcare. Aceasta cauzează la toate modelele Transalp/Africa Twin probleme de încărcare. Prin eliminare se înţelege scoaterea mufelor şi a contactelor din circuit şi, fie cositorirea firelor între ele ( nu contează ordinea ), fie montarea unei riglete de plastic cu şurub ( http://www.ndu.cl/fotografias/33151206AU.jpg ) . Atunci când porneşti farurile, câmpul magnetic al alternatorului opune prea mare rezistenţă datorită problemei de încărcare ( deci tensiuni mici şi/sau curenţi mici ), care rezistenţă cauzează scăderea turaţiei motorului, motorul fiind practic pus în sarcină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 cumpar doua cdi-uri pentru o honda transalp 600,model 1987-1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Nu m am putut abtine ieri si am facut vreo 60 km. Ce am observat: nu s a miscat indicatorul de la temperatura a apei, deloc. După parcursul acesta am pus mana pe motor si era doar caldut. Parca vibra mai tare la acceleratie. E blocat oare termostatul pe deschis? Voi ati patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 daca nu s-a miscat deloc nu e bun. cand e pornita ar trebui sa se fi mutat putin acul ca asa face cand e contactul pus - un fel de check oricum si la a mea e tot la fel cu racirea PD06, pe vreme rece are racire f buna - nu-l vad prea ridicat acul; de vibrat probabil nu lucreaza la temperatura optima. e caldut blocul cilindru; pe partea cu lantul de distributie e spre rece, dar galeriile clar fierbinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Multumesc pentru ajutor! Alarma falsa: am verificat azi si isi face check ul, dupa care in cateva minute de mers pe loc se misca acul putin,cativa milimetri. Probabil din cauza frigului asa e normal. M am linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Nu m am putut abtine ieri si am facut vreo 60 km. Ce am observat: nu s a miscat indicatorul de la temperatura a apei, deloc. După parcursul acesta am pus mana pe motor si era doar caldut. Parca vibra mai tare la acceleratie. E blocat oare termostatul pe deschis? Voi ati patit asa ceva? Este normal.Afara e destul de frig si nu se ridica temperatura mai deloc.Se stie ca la transalp racirea este foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.